hallo ik heb 33 dvds vol opgenomen van de tv ,, het gaat hier om de eerste 134 afleveringen 5 seizoenen, je kan ze volgens mij ook wel kopen maar dan via belgie ik vind het een hele goede serie gerda
hier ook een fan....alleen die herhalingen zijn idd jammer.... Ik vind de Pfaffs heel echt, ze zijn echt zichzelf.
Ik kijk ook bijna iedere dag. Het zijn wel herhalingen, maar dat geeft niks; ik heb ze de eerste keer niet gezien! Het is een leuk programma, soms is het heel herkenbaar.
ik ben er pas later ingekomen, dus vind de herhalingen niet erg, en heb nu iedere dag wat te kijken. vind ze allemaal leuk, behalve sam die vind ik irritant.
hahaha, ja die kan wel erg flauw doen. Maar die andere twee zijn ook niet alles hoor. Liever Sam dan Dave.
Het schijnt dat sinds afgelopen zondag nieuwe afleveringen zijn in Belgie(03-02) Er was veel te doen, (debby naar de plastische chirurg en Kelly die 30 werd) maar las ook dat het in Nederland niet komt vanwege te lage kijkcijfers (las het op de hyvespagina van de fanclub) Dat vind ik persoonlijk behoorlijk balen, want ik vind het heerlijk om te kijken, even zonder na te denken lekker op de bank kijken. het wordt uitgezonden op de VTM dus met Digitale televie kun je kijken. Weet iemand trouwens waar de laatste van het vorige seizoen te zien is, we namen het altijd op omdat het de laatste tijd zo laat kwam op RTL 4. maar toen we de ene laatste gingen kijken hadden we pas door dat de laatste gelijk er achteraan kwam...Als ze dat nou van te voren hadden aangekondigd, maar nee....
Ik kijk er eigenlijk nooit naar. Maar vorige week vroeg iemand of wij de naam ut de Pfaffs hadden overgenomen. Ik wist niet eens waar ze het over had. ik vind het wel grappig.... ik heet ook Debby... haha Zou echt vreemd worden als mijn vriend Nicolas heette......
Ik kijk het ook! Echt leuk. Ze zijn zo lekker zichzelf he,en daar hou ik van. Ben dr geen fan van maar vind ze wel leuk. Die Sam vind ik ontzettend irritant! Mag die knul echt niet .. Oversekst alswat,zo lui als het maar kan en maar denken dat ie the star is. Nee niet mijn type om het zo even te zeggen. Ik vind Lindsay en Dave heel gezellig. Die Dave is een simpele echt totaal het tegenovergestelde van Lindsay. Zij wil alles perfect hebben enzo en hij sjokt er wat achteraan naar mijn idee haha Tis net hun hond Lijkt wel net als hier thuis zo hahha
ik vind lindsay ook lief, en vind het een leuk stel, ik vind hun leuke ouders. dit in tegenstelling tot sam, die ik af en toe behoorlijk seksistisch en kinderlijk vind doen, of niet af en toe, altijd eigenlijk. hij is gewoon een groot kind. nee dan vind ik dave en nicolas leuker ik vind het leuk om nu de spanning rond de bevalling te zien. en ben wel benieuwd of ze hierachteraan doorgaan met de nieuwe afleveringen
Zijn alle dochters bevallen met een ruggeprik? Is dat normaal in Belgie? Toen Debby moest bevallen van Liam was er iemand aan het gillen. Toen zei de fam Pfaff: "dat is die zonder epiduraal" Het is toch niet zo erg om geen pijnstilling te hebben? (vind ik)
hier ook een Pfaff - fan Heerlijk om naar te kijken. Lekker nergens aan denken Sam vind ik ook mega irritant. En dat er overal zoveel gedronken bij moet worden pfffff echt niet normaal soms. En dan die bompa hihihihi. Moet zo lachen als er weer een kleine is geboren en hij die naam moet leren uitspreken. Zoals laatst met Liam hihi Wel jammer dat de nieuwe serie hier niet komt. Toch maar digitale tv nemen Zal mijn ventje eens lief aankijken hihihi
Joh komt het niet in NL op tv? Dacht dat ze wel goed liepen aangezien dit ook herhalingen zijn die nu op tv komen. Nja dan maar digitaal kijken haha Vind het echt een gezellige familie. Je kan trouwens seizoen 5 kijken op www.rtlgemist.nl. Je kan een demo doen en het gratis bekijken of 1,30 euro betalen via je telefoon en dan heb je 4 uur toegang op 1 aflevering.
in belgie krijg je pijnstilling, ik denk als je niet anders gewend bent dat je er dan niet aan moet denken om het zonder te doen. gelukkig gaan mijn bevallingen makkelijk, maar sommige mensen waar het uren en uren bij duurt, die gun ik echt wel een goede pijnstilling hoor.
de volgende keer eis ik een ruggenprik ik ga niet nog een keer 30 uur liggen creperen hihi, zag het idd ook bij de pfaffs...mmm. misschien moet ik maar toevallig net in belgie zijn als ik weer wil bevallen!
jammer vanavond weer geen pfaffs...!voetbal. in het voorjaar worden volgens rtl de seizoen 6 afleveringen in nederland uitgezonden!
pff wat heb ik daar een hekel aan he dat ze dan vanwege voetballen het niet uitzenden En deze keer zou Lindsey gaan bevallen. Seizoen 6. Is dat het allernieuwste seizoen dan?
vind het geweldig om naar te kijken... maar ik kijk het nooit 's avonds omdat het tegelijk met gtst is hihi, dus ik kijk altijd de herhaling 's middags op rtl4 om 10 voor 3 en die sam vind ik ook mega irritant, klein kind pffff. geef mij maar nicolas, debbie, keano en liam dat vind ik echt een leuk gezin!