De Pfaffs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door klaasje9, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Als het op de Belgische tv wordt uitgezonden, wordt het vast niet ondertiteld. Ik ben bang dat ik dat af en toe wel nodig heb :)

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik vind Sam wel grappig, eerst vond ik het ook een eikel, maar hij is wel altijd heel leuk met die kinderen, en hij en zijn vrouw hebben ook altijd lol. Die Nicolas vind ik een vreemdganger.
    (is misschien niet zo, maar ik vind het een glijer eerste klas)
    Lindsey vind ik precies haar moeder, ze gedraagt zich ook als een 50 jarige.
    Vind haar vaak zo serieus.

Maar erg leuk programma, ik vind het heel ontspannend hahaha.

3. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    vanavond weer de pfaffs!
    joepie!

4. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Vanmiddag werd Bruce geboren. Daar werd ik helemaal emotioneel van! Heel herkenbaar hoe zij zich voelden.

5. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    alleen jammer alsof het lijkt dat een bevalling zo ff gepiept is...dat vond ik toen bij debbie ook al.het word uitgezonden alsof het allemaal een eitje is!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik vind het trouwens wel knap van hun allemaal dat ze de camera's overal toelaten. In de kraamtijd enzo wil je toch beetje rust. Maar dan ben je net bevallen en staat de camera alweer voor je snuffert.
    Pfff zou ik niet kunnen hoor!

7. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik vin sam ook grappig, lig in mn eentje altijd helemaal dubbel om die opmerkingen/acties van hem..
    Vin het super om naar ze te kijken!
    en die lieve (nounja lieve) kindjes allemaal :p

k vin keano echt n schatje, evenals liam!

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Die kindjes hebben wel heel vaak een speentje in hun mond he.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    @Mamzie: daar zal vast een leuk bedrag tegenover staan!
    Dan zou ik het ook niet zo erg vinden :p
    Die Jean -Marie schnabbelt ook wat af, van receptie naar presentatie, haha.
    En altijd de naam van een sponsor op dat boordje van zijn overhemd :)

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja das waar ze zullen er wel een aardig centje voor krijgen!

ja idd die Jean - Marie met die naam van de sponsor. Pfff volgens mij heeft ie dat echt overal op staan ;) :p
    vind het geen gezicht maar dat zal ook wel veel opleveren denk ik.

@Cookie : ja vind ik ook hoor altijd die speentjes in hun mond. Want hoe oud is Shania nou? toch wel 7 denk ik en dan nog steeds een speen. Geen gezicht en ook geen gehoor want je verstaat ze amper met dat ding in hun trulleke ;)

11. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

haha ja laatst ook wou kelly gaan winkelen met shania en kenji en zegt ze: je laat je tut thuis :p

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi, ik kijk ook altijd lekker naar deze Pfaffs...
    Moet er altijd veel om lachen.
    Ze laten ook wel leuke dingen zien vind ik zoals een Keano die in bad plast....

Ik erger me ook dood aan Sam dwz als hij weer eens niets doet! Ik was die jongne al aangevlogen denk ik maar hij idd leuk voor de kinderen want hij is er zelf nog 1 ;)
    ik vind die Kenji erg brutaal en vervelend. Maar dat lijkt mss alleen maar zo.... :)

13. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Ik erger me juist meer aan Nicolas, soms net nog een puberjongen, ziet geen gevaar, heeft soms erg domme uitspraken.
    Natuurlijk, Sam kent ook niet veel verantwoordelijkheid maar speelt wel erg leuk met de kinderen.
    Laatst was die aflevering dat Nicolas nieuwe laarzen haalde voor Debby. Daar liep Keano door die winkel en hij kan zich er lang niet mee redden. Hij rende wat achter hem aan, ik vindt eigenlijk dat ze veel toelaten bij Keano en Liam. Als je de laatste afleveringen ziet van de pfaffs (hier in ned.) is Keano ook een crimineeltje!

Maar ja, da's mijn mening ;)

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

:)

Tja het is een familie apart. En je mag er zeker een mening over hebben. Tenslotte zijn ze niet voor niets met hun hele hebben en houwen op de tv.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha volgens mijn worden ze gesponsord door een spenenfabrikant, altijd een tut ja

die schnabbels verdienen volgens mij wel goed, je ziet ze gaandeweg de serie steeds groter wonen, duurdere meubels en grotere autos ;)
    maar groot gelijk

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi gesponsord door spenenfabrikant. Je zou het bijna zeggen he ;)

stel het eens voor aan Jean-Marie :p

17. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
  18. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ooow! Die Dave. :rolleyes: Wat is smoesjes vandaag zeg.

Is Bruce de hele nacht wakker geweest en wil Lindsay 10 min slapen, zegt hij: "Maar ik moet gaan werken". Zitten ze even later aan het ontbijt, poept Bruce zijn luier vol, vraagt Lindsay of Dave de luier wil verschonen zegt Dave: "Nee hoor, ik moet gaan werken".

Wat heeft 'gaan werken' daar nou mee te maken? Zeg dan dat je er geen zin in hebt!
    Mannen... :rolleyes:

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaahaha Cookie...

Ik zit nu weer te kijken... :)

20. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik vind de pfaffs geweldig! Ben het nu ook aan het kijken :)

Deel Deze Pagina