dames in de dop

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kleine, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    KIJKERSSSSSSSSSS?

:p:p

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jaha

3. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    het is wel grappig alleen jammer dat ze allemaal zo zijn zijn leuke meiden!ze kunnen wel wat zelfvertrouwen gebruiken...

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik kijk ook!

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou, hebben jullie die ene (Sharon volgens mij) gisteren bij Jensen gezien... Wat een meid zeg. Tjonge jonge... :(

Ik vind het wel een leuk programma. De meeste meiden zijn echte ruwe diamantjes. Door ervaringen in hun leven hebben ze volgens mij dikwijls verkeerde keuzes gemaakt, maar diep van binnen zijn het volgens mij gouden meiden!

Groetjes,
    Josien

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik kijk ook maar het is meer leedvermaak... jeetje mina hoe dom kun je zijn! Dat was bij Jensen helemaal pijnlijk duidelijk.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik ken 'dames in de dop niet' maar die uitzending van Jensen heb ik wel gezien gisteren, het was gewoon genant!
    Maar ja dat kun je verwachten bij Jensen, die nodigt altijd halve zwakzinnigen uit om makkelijk te scoren.
    Het was gewoon tenenkrommend toen hij haar vroeg of ze parttime of fulltime werkte.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.824
    4.057
    113
    Ik vind het ook wel leuk om te zijn. Maar ik erger me wel heel het programma aan hoe dom die meiden zijn.

9. Female

Female Niet meer actief

Ja of toen ie vroeg of ze gepassioneerd naar haar werk ging oid. :D

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
  11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Ik kijk ook dames in de dop, vind het heerlijk even kijken zonder te denken.
    En dan denk ik weer dat de dames heerlijk moeten leven omdat ze (zo komt het op mij over) nooit hoeven te denken :)
    Maar het zijn inderdaad ruwe diamanten.

Groetjes Anita

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik kijk het ook.
    Ik moest vooral zo vreselijk lachen toen Jensen begon over een dozijn eieren:)
    Kwam echt niet meer bij!
    Dat antwoord wat ze gaf.....!
    Ongelooflijk

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik kijk het ook
    en bij jensen inderdaad in een deuk gelegen zeg ;)
    haha
    wat me wel opviel is dat die pff weet dr naam niet met die donkeren krullen veranderd was...
    of althans schijn kan ook ;)
    maar bij jensen deftiger was..
    en die nancy het zal je moeder maar wezen ;)

14. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik kijk ook!

Die met die donkere krullen heeft ook een dochter he? Maar daar hebben ze het helemaal nooit over!

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo dom is als die blonde....sorry maar dat kan echt niet, als je niet weet wat parttime of fulltime is.... :(

Maar verder is het kei leuk! :)

15. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik kijk het nooit, ik zie alleen soms voorstukjes op tv.

Een meisje dat ik ken is een vriendin van die Sharon (ik weet niet eens welke dat is, haha), en ze zegt dat Sharon heel anders is dan ze zich voordoet, alleen maar om met d'r kop op tv te komen.
    Ik denk dat het meeste van het programma nep is.

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik had het nog nooit gezien, maar bleef er toevallig zaterdag bij hangen. Denk de herhaling van week ervoor. Heb me kapot gelachen, vooral toen meisje bloedserieus zei: blauw bloed... dat kan toch niet.

O my god!

17. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    sharon heeft bij mijn vroeger in de staat gewoond!
    Altijd ruzie mee toen ik klein was :)

Maar als ik zie hoe ze nu is geworden pff niet best hoor.
    Helemaal over die dozijn inderdaad bij jensen

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Klopt ik meen maandag op te hebben gevangen (in de uitzending) dat haar dochtertje een jaar of 9 was en dat ze grotendeels door haar moeder (de oma) dus werd opgevoed omdat zij (de moeder dus) zo moeilijk afscheid kon nemen van het uitgaansleven.
    En dat ze nu meedeed om te veranderen zodat ze wel haar dochtertje kon opvoeden. ( maar zoals ik al zei ik meende dit op te hebben gevangen).

Jensen heb ik helaas niet gezien (was me iets te laat), alleen het voorstukje waarin een blond meisje zei (ik ben heel slecht in het onthouden van namen) dat ze niet meedeed aan de dodenherdenking omdat ze de oorlog ook niet had meegemaakt en ze het daarom niet hoefde.

Groetjes Anita

19. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    Sharon ken ik ook ( mwa van gezicht en vrienden )

ze kan wel heel erg dom uit de hoek komen ja, maar ze wil wel en ze is tenminste geen bleerbek als michella en nancy en ook niet zo "erg" hoerig

nancy ik vindt niet dat mensen moet oordelen over haar moederschap, in mijn ogen doet ze alles voor haar dochtertje ze heeft gewoon met haar zelf problemen door haar verleden en ze zit niet voor niks daar in dat huis
    ze heeft een bekkie net zoals een scheermes maar ik zie ook veel andere dingen in haar

michella gaat wel niks over te zeggen beetje een etterbak

sandy vindt ik helemaal geweldig hahaha ze gedraagt der eigen echt sletterig maar volgens mij is ze gewoon zo een losbol haha
    maar sandy vindt ik niet de domste !

:p

Deel Deze Pagina