Boete voor achterlaten hond in vrieskou - MSN NIEUWS Hier kan ik toch zo kwaad om worden he!! Een boete?? Ze moeten die vent een nacht in zijn onderbroek bij -6 op zijn eigen balkon laten staan en onmiddellijk zijn hond weghalen en naar een goeie baas brengen!! :x Twee uur op het balkon....ja ammehoela, het is echt wel meer dan twee uur, want anders schijt zo'n beestje niet het hele balkon vol! Wat een imbeciel, wie doet nou zoiets met zijn huisdier?! :x Sorry hoor, maar word hier toch zo giftig van :x Arme beestej is 5 maanden....grrrr!
Een boete? Afpakken dat arme beest, en die vent poedelnaakt een nachtje in dit weer op het balkon zetten :x
idd zelf ff een nachtje op het balkon.... poedelnaakt!! en dan bekogelen met sneeuwballen!!! zo las ik net op nu.nl dat 1 of andere mafkees onder invloed van drank zijn kat van 17 hoog naar beneden heeft gegooid "hij krabde me" :X:X:X:X kan ik ook zoooo pissig om worden!! een kat krabt echt niet maarzo!
Jeetje wat een mafkees!! beestje idd af pakken ander huis voor zoeken. En die man lang in zijn naakie in de kou zetten!! En dan een poos in de cel , boete ?? pff
Mutsevluts, dan spoor je ook inderdaad niet, als je je kat naar beneden gooit! Ik kan er echt met mijn pet niet bij als ik lees wat sommige mensen hun dieren aandoen! Wij hebben zelf een hond, een volwassen kat en een kitten en ja, soms drijven ze je tot waanzin D) maar het zijn wel echt gezinsleden waar je zielsveel van houdt!
Dit soort mensen zijn te ziek voor woorden , die hun beesten zo iets aan doen , snap echt niet dat ze zo iets doen!!
had ik dit topic maar niet gelezen vind het zo zielig! en ook idd met die kat.. stelletje gekken, en het enige wat ie drvoor kreeg is een boete :x
Blondi, als ik dit soort berichten lees baal ik ook altijd dat ik ze tegenkom, maar ik plaats het expres zodat mensen zich bewust worden van het feit dat er nog mensen bestaan die zo met hun beesten omgaan!! Hulde voor die buurtbewoner die de politie heeft gebeld, gelukkig bestaan er ook nog alerte mensen die opkomen voor de beestjes!