hahaha mijn vriend heeft alles aan de kant gelegd en ligt nu op de bank naar de paffs te kijken haha!
zeer slecht hoor die aflevering heb ik denk ik al 3x gezien maar er komt er dadelijk nog 1 . zou dat dan de nieuwe zijn ???
Ik zag hem gewoon met een gordel in zijn stoel zitten hoor, behalve dan dat stukje dat ze nog even de aut op de oprit gingen zetten.
Nou, toen hij die auto's aan het herkennen was ( VW, Audi, Ford ) had hij geen gordel om heur. Hij kon om de bestuurdersstoel heen kijken...
Huh... ik had het opgenomen, maar ik dacht dat er 2 afleveringen kwamen??? Daarna kwam iets met een loterij ofzo?
Ik ben benieuwd hoe Carmen er nu uit ziet. Of de operatie geslaagd is. Kan er niks aan doen maar vind die Bruce zo'n etterbakjeshoofd hebben Terwijl hij wel grappig is. 'Bruce, Mickey Mouse slaapt' Bruce: 'Zullen we hem wakker maken?' haha
Goh dat was een tegenvaller.......... Helemaal op de nieuwe afleveringen verheugd, heb ik ze al gezien!!:x:x:x Zelfs de aflevering die volgende week komt heb ik deels al gezien! De oorzaak: Ik keek vorig jaar op VTM stukjes van de Pfaffs, en heb toen waarschijnlijk al een aantal stukjes gezien. Maar goed: Ze zijn weer terug............
Waarschijnlijk had hij wel een gordel om maar dan zijn armen niet erdoor. Dat doet onze meid ook altijd.
Hahaha... dat vind ik nou ook! Ik vind hem ook zo wijs voor zijn leeftijd... hij heeft soms uitspraken of manier van handelen, dat ik denk... ''