t zijn nieuwe afleveringen hoor alleen stukje terug blik wat er in voor kwam vanaf volgende week gaan ze verder met nieuwe
Nee, ik weet haast zeker dat ik vorig jaar deze afleveringen op VTM heb gezien! Ook die volgende week komt....... Want dat Bruce wegloopt in Disney heb ik al gezien, en Carmen met dr lippenstift heb ik toen ook al gezien.........
Voor RTL4 zijn ze nieuw , denk dat hier de verwarring ontstaat! VTM kan ze al uitgezonden hebben natuurlijk... Dan lopen Belgie en Nederland niet gelijk!
Dit klopt helemaal. VTM heeft het recht om de afleveringen als eerste uit te zenden. Daarna mag RTL4.
Zo wat heeft debby mooie borsten gekregen zeg. Maarre.......heeft ze nu voor de 2e keer een boobjob gehad? Ze waren eerst toch niet zo vol? Wat is Fay toch een mooi meisje
als jullie niet zolang kunnen wachten kijk dan op youtube en typ dan in de zoekbalk de pfaffs seizoen 11 aflevering 8 deel 1 en dan krijg je de aflevering in delen te zien er zijn 3 delen en dat kun je elke maandag doen dus dan deze week aflevering 8 en volgende week aflevering 9 en zo verder