paul wesley ian sommerhalden robert pattinson taylor lautner en die ene die vampier in moonlight * nee joh ben helemaal into the vampires haha
Jared Leto Paul Walker Dustin Clare (wel met z'n lange haar als in Spartacus ) er zijn er vast meer, maar kom er even niet op
jaaa Jensen Ackles staat bij mij ook met stipt op nummer 1 en die acteur uit Moonlight is ook erg jammie alleen jammer dat er maar zo weinig uitzendingen van waren vond het einde een beetje afgekapt.
Ik vind Hugh Grant altijd supersexy, met z'n bekakte Engelse accent en een beetje arrogante uitstraling! Michael C Hall (Dexter) vind ik ook jammie. En natuurlijk Russel Crowe, maar dan eigenlijk alleen in Gladiator.
ik ga wss iets heel erg raars zeggen Ik had het als kind al heel erg voor deze acteur, we zijn de zelfde leeftijd .. hij was een kindsterretje Speelt nu ook nog hoor LOTR onderandere Elijah Wood *smelt*
Heeft echt niemand nog Brat Pitt genoemd?? En verder Benicio del Toro, niet heel erg knapknap, maar ik vind hem superaantrekkelijk. De getergde blik....
Oef! Patrick Dempsey Johnny Depp Hugh Jackman En ik kon nog wel een tijdje doorgaan, maar dit is toch wel mn top 3
Oeh, heb je even? Gerard Butler Viggo Mortenson (maar dan alleen met zijn aragorn- haar) Alex O'Loughlin Martin Henderson (de dokter uit Off the map) Shemar Moore (Criminal Minds) Ik kan er vast nog wel meer bedenken...