ik heb het nu al 3 weken achter elkaar gemist... eerst stelde ik mn recorder in op half 10 toen kwam het opeens om half 11. toen stelde ik 'm in op half 11 kwam het pas na twaalven. heb ik 'm gisteravond ingesteld op 5 over twaalf(volgens tvgids.nl)heb ik iets heel anders opgenomen!HELP! hoelaat komt het nou echt : : :
En ik ook. Ik las op t forum van de pfaffs dat RTL 4 gemaild had naar iemand dat het vanaf nu om 00:05 komt, maar dat klopt dus blijkbaar ook niet
Nu las ik dit weer ergens: Vanaf 1 November a.s. gaat RTL 4 hun programmering veranderen. De Pfaff's is nu vanaf 1 November om 14u50 te zien op RTL 4!
Ja ik kijk ook altijd de pfaffs. Maar op zondag vergeet ik het nou bijna altijd. Doordeweeks komen afleveringen die drie jaar geleden ook al op tv waren maar ik vind het zo leuk om te kijken. Op zondag vind ik het alleen zo laat en ik heb mijn slaap echt nodig als ik de volgende morgen er vroeg uit moet!
Ik keek ook altijd naar de Pfaffs en baal ervan dat het nu zo laat komt. Ik heb vorige week een mailtje naar RTL4 gestuurd met de vraag of dit zo blijft. Ik kreeg als antwoord dat het inderdaad voorlopig rond 12 uur s'nachts uitgezonden wordt, in ieder geval zolang het programma "Heel Holland helpt" uitgezonden wordt. Misschien zou het daarna weer op de oude tijd (22.30) terugkomen.
Ik heb het ook opgenomen en het is idd uitgezonden van 00:05-00:50 uur. Misschien heb je de verkeerde zender ingesteld of de datum verkeerd (00:05 is maandag ipv zondag)?
nee ik heb het echt goed ingesteld maar heel holland helpt kwam om die tijd! er staat ook echt die tijd bij en als ik ga kijken zie je wendy van dijk... maarre vanavond komt het weer niet vanwege de voetbal.
Donderdag 1-11 ( vandaag ) De Pfaff's om 14.54 uur op rtl 4 Vrijdag 2-11 De pfaff's om 14.55 uur op rtl 4 Zondag 4-11 De Pfaff's om 00.05 uur op rtl 4 Maandag 5-11 De Pfaff's om 14.55 uur op rtl 4 Groetjes, Laura
Ik lees net dat de kleine Kenji opgenomen is in het ziekenhuis. Hij heeft de ziekte van Lyme. Arm schatje.....