Dames, Er moet me toch even iets van het hart. Sinds we hier een hoekje geopend hebben voor nieuwsberichten, zie ik steeds vaker schokkende berichten voorbij komen. En eigenlijk maar weinig leuke, grappige en prettige berichten. Toen Jan dit hoekje geopend heeft, zette hij er duidelijk bij in de omschrijving van 'In de Media': Het forum voor berichten over televisie programma's en (internet) nieuws. Geen schokkende berichten of materiaal plaatsen aub. Blijkbaar blijft het moeilijk om een topic te openen dat niet gaat over moord, doodslag, geweld, verdriet en andere negatieve zaken. En persoonlijk heb ik daar moeite mee. Ik snap het dat je geschokt kan zijn door de dingen die in de wereld gebeuren en natuurlijk hoeven we die niet onder stoelen of banken te steken of te vergeten, maar ik neem toch aan dat er in deze wereld ook nog leuke dingen gebeuren of leuke initiatieve ontwikkeld worden. Waarom lees ik die hier niet? Het is mijns inziens heel makkelijk om een bericht te openen over de meest afgrijselijke dingen die er in de wereld gebeuren. Iedereen roept dan 'oeh' en 'ah' en 'wat verschrikkelijk'. Begrijp me niet verkeerd: dat is het ook! Maar iets leuks... iets grappigs... laten we toch proberen positief te blijven. Ik wil dit graag toch even als mijn persoonlijke mening hier kwijt en ik hoop dat jullie er iets mee doen. Verras me maar eens met wat vrolijkere berichten ! Groetjes, Josien
Nou leuke dingen hebben zeer zeker mijn voorkeur. En ik denk, weet wel zeker, van ons allemaal! Maar soms ontkom je niet aan die nare zaken helaas.... Er staan vreselijk veel nare dingen in de media! Zou overheerlijk zijn als er alleen maar leuke, fijne dingen zouden gebeuren. Zou ik zeer zeker toejuichen!
Ben het met je eens Josien. Ik was daar al wel een beetje bang voor toen dit hoekje geopend werd. Soms lijkt het ook gewoon Nu.nl hier. Bericht kopieren en plaatsen maar. Is ook niet de bedoeling. Kwebbel
Nee, precies Kwebbel... het lijkt mij trouwens ook niet dat er iedere dag in de wereld net zoveel kinderen omgebracht worden door hun ouders, dan dat er andere positieve berichten zijn. En juist die berichten zou ik nou wel leuk vinden om op een zwangerschapspagina te lezen. Niet die berichten die ellende over kinderen/ouders e.d. brengen. Maar goed... nogmaals: dat is mijn persoonlijke mening. Groetjes, Josien
Ben het ook helemaal met je eens! Dat iemand zo'n bericht vrijwillig op een site leest (nu.nl bjiv.) kan ik begrijpen maar om je de moeite te nemen het hierheen te kopieren vind ik eigenlijk al te erg voor woorden. Het stikt van de leuke berichten maar die verdienen die moeite blijkbaar niet. Als ik ellende wil lezen, dan zoek ik dat wel op!
Ben het er helemaal mee eens, soms lees ik wel maar reageer lang niet altijd, tegenwoordig is het alleen maar negatief en is niks leuk meer! Er is al genoeg ellende in de wereld................
Precies. Het leven is idd niet altijd leuk. Maar zie alleen maar nare berichten! Er zijn vast ook leuke dingen te melden.
Ik lees hier nauwelijks eigenlijk , snap ook niet waarom nieuwsberichten hier worden geplaatst ik kijk wel op nu.nl.
Misschien bij 'vrezelijke berichten' iets er voor zetten in [ROT Bericht] oid? Dan kun je altijd zelf kiezen om het wel of niet te lezen..
Dat is de reden dat dit de eerste keer is dat ik hier kijk. En meteen ook weet waarom ik hier verder niet meer zal kijken...
Ja ook, maar ook andere berichten zijn soms erg ROT om te lezen vandaar ... Maar offtopic moet jij niet eens gaan bevallen meid?
zoals het liedje van kinderen voor kinderen: Als ik de baas zou zijn van het journaal, dan werd meteen het nieuws een heel stuk positiever...
Jah, zo zie je maar hoe goed dit onderdeel loopt met al die nare dingen! Gelukkig niet goed dus :-D Enne...bevallen...GRAAG