De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Even een kleine pauze voordat ik naar de andere locatie afreis. Heerlijk met de fiets en trein.

Snoes wat fijn om van je te horen. Bâh, kapsel verknipt, hopelijk groeit het snel weer aan. Moest lachen om je opmerking dat je weer moest huilen omdat je moest huilen omdat je jezelf zo lelijk vond van al het huilen. Tja, dan zijn we niet op zijn mooist:( En met manlief werken geen suc6, gelukkig dat het geen noodzaak is dan. Enne... teveel kleding heb ik helaas geen last meer van. Eerder veel te weinig. En de kleding die ik had is inmiddels veel te groot en heb vrijdag nog 3 goede broeken weg gegeven. Twee huizen is helaas niet goed voor je kledingkast (wel voor de lijn;))

Chess wat vervelend dat uitzoeken en regelen. Hopelijk op tijd alles rond.

Sjak, als het echt niet gaat ziek melden hoor. Overstimulatie is een goede reden en overgevoeligheid ook. Dat laatste gaf bij mij de doorslag. Huilen kon en deed ik ook om alles:( *pakt nog een doos tissues extra voor je*

Bij PZ ging over, een volgens mij, verkeerde nabetaling en ze wist het zelf ook niet duidelijk te vertellen en gaat het verder uitzoeken. Volgens mij krijg ik nog geld extra.

Nog even wat doen en over een kwartier op naar mijn volgende locatie.

xxx
    Lente

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden...
    Wat was dat een heerlijk week-endje weg zeg...
    Alleen was er geen gratis internet op de kamer...dus daarom was ik niet online...
    Zaterdag lekker uren lang over het strand gewandeld in de zon...en daarna lekker een wijntje op een terrasje gedronken..daarna lekker chinees gegeten...en zondag lekker uitgeslapen, en daarna onderweg naar huis bij vrienden langs geweest...
    Ze zijn een paar jaar ouder dan ons...en Duits...dus we hebben het over mijn situatie gehad, en dat was wel fijn...hun vinden ook dat het gewoon belachelijk was van mijn cheffin...
    Gisteravond thuis gekomen, en nog lekker een filmpje gekeken...en nu is het weer maandag...
    Dadelijk naar de dokter toe...en hopelijk lukt het me een traantje te laten daar...zodat hij me een beetje wil ondersteuen...
    Hopelijk mag ik deze week nog thuis blijven...dan kan ik deze week zelf thuis een beetje oefenen (hihi Sjak...Yoga voor gevorderden doen ;) )en volgende week beginnen, dan haal ik de premiere nog wel...2,5 week...hoef niet in de voorste rij te staan..zet mij maar van achter in een hoekje waar ik wat af kan kijken...
    Hoop echt dat ik niet komende donderdag al terug moet...en eerlijk gezegd...tot eind April thuis blijven klinkt wel lekker...maar als het niet nodig is, hoeft het voor mij ook niet...
    Kom later weer online met een verslag en dan reageer ik ook op iedereen...maar wilde even HALLO zeggen...♥♥

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverdjes!

Sjak, klinkt gezellig zo een zondag..:) Enne huilen mag he, ook als er geen reden is..:) Zeg ik, die ook niet zo van huilen houdt..;)

Blondje, jij ook al zo een gezellige zondag, leukleuk..:) Ja de dancebatlle was weer geweldig, denk ook als ze straks gaan battlen (ofzoiets..;)) het nog leuker wordt ja..:)

Clowntje, erg gezellige verjaardag dus, ben je vast een hele goede gastvrouw als je ze eruit moet zetten..:) En nog gewonnen ook, top!

Lente, tuurlijk kom jij de dag door! :) Kanjer!! Extra geld is altijd fijn tog..:)

Chess, wat een stom gedoe allemaal zeg! Ze doen maar een heel klein beetje moeilijk he, gekken! Hoop heel hard dat je tog straks gelijk kan beginnen..!!

Snoesie, wat klinkt je alweer positief tussen de regels door, hoop zo dat je gelijk weerdoor mag, heb je het ziekenhuis daar al over gebeld..
    Haar verknipt wat een eikels, knokploeg sturen.?! Heb wel zin in een knokpartijtje!:)
    En met man werken geen succes, gelukkig hoeft het ook niet tog, ik zou er ook niet aanmoeten denken hoor..

FF tussendoor over rooster maken, ik plan mezelf ook altijd heel gusntig in, maja als er iemand ziek wordt dan weten ze wie ze moeten bellen, omdat ik het niet goed voor de clienten vind als er geen ervaren mensen sta, ben ik dan uiteindelijkl altijd wel bereid en ja dan gaat me gunstige rooster zo het raam uit..:) Ga deze week met me manager zitten of ik minder op de groep mag en meer op kantoor, ben er wel een beetje aan toe..:)

Nik wat fijn dat je zo een goed weekend hebt gehad! Goed zo, dat hadden jullie zkr verdient en geen internet op de kamer is niet erg tog, lkkr tijd voor elkaar.!
    Ben benieuwd wat de dokter heeft gezegd, hoop dat je nog lkkr ff thuis kan blijven, goed persen he hij moet die tranen zien..:)
    En wat fijn dat het zo goed was met jullie vrienden en altijd fijn als mensen jou standpunt begrijpen en achter je staan tog..:)

Nou ik hier vandaag lkkr vrij en nog steeds niet ongie, moet het woensdag worden, maar ben het altijd te vroeg zoals jullie weten en vanaf vorige week ook al wat pijntjes, maar tot op heden nog niets, wil ik een keer dat het komt, komt het niet.. grrrmm..!! Maja zo ff de stad in wat dingetjes kopen, het is heerlijk dus zin in.. En dan lkkr niets wat ik de hele dag al doe..:)

Tot strakjes lieverds!!

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden,
    Nou, de gyn. was erg aardig, maar hij maakt het me niet echt makkelijk...:(
    Hij heeft natuurlijk ook helemaal gelijk, we mogen mijn bazin geen gelijk geven, maar dat maakt het er niet makkelijker op voor me.
    Moet nog minstens een week thuis blijven, maar hij wil nog niet besluiten of ik echt tot eind April thuis moet blijven of niet.
    Dus dat moet ik haar morgen zeggen, en als ze een probleem ermee heeft, dan moet ze hem maar bellen, zei hij nog.
    Hij kan nu eenmaal niet in de toekomst kijken, hoelang ik nog nodig heb om te herstellen, en hij ziet ook niet in dat ik langer thuis moet blijven alleen omdat zei dat zo wil...
    Dus ga haar dat morgen maar vertellen, en ben benieuwd hoe ze reageert...:(
    De gyn, was vrij tevreden, maar zag dat er toch nog wel wat bloed in de BM zat....heb nog een spuit met medicijnen in mijn bil gekregen, en moet verder gaan met de medicijnen die hij me heeft gegeven.
    De BM moet schoon zijn, voor ik weer mag beginnen...
    Heb hierdoor ook nog regelmatig buikkrampen, en moet mijn temp. in de gaten houden...krijg ik koorts moet ik meteen bellen of naar het ziekenhuis...maar waarschijnlijk zal dat niet gebeuren...

Snoes...is alles goed gegaan met de opening van de zaak van je man??
    Blijft spannend hé...maar gelukkig alles goed gegaan en veel verkocht...
    Ow maar lees nu dat je bloed gespot heb...heeft het ondertussen doorgezet??
    Ow meid...laat die gevoelens maar even de vrije loop hoor...dan vind je het snelst weer kracht om door te gaan...
    wat dik en vet balen van je haar...grgrgr...daar kan ik ook dagen chagie om zijn...
    hihi...moet wel lachen om je laatste berichtje i.v.m. mijn trutcheffin...;):D
    was je ook je kast aan het opruimen i.v.m. je kleding??
    heb ik ook gedaan...een de tas maar meteen weggebracht naar de verzamelcontainer...

Sloppy...jaja...het is een dilemma onze situatie...vind het ook hoor, wil niet als een zieke behandeld worden, maar een beetje begrip af en toe zou wel aardig zijn...
    Hyves aanvraag is verstuurd...;)
    Vind het ook lastig met de namen...heb een lijstje naar de comuter liggen...moet nog even die 3 nieuwst erbij schrijven...anders raak ik ook in de war...

Blondje...ja, het is leuk hé...elkaar in het echie te zien op FB en Hyves...heb geloof ik nu weer iedereen...ook heel herkenbaar nog even aan te geven niets over de behandelingen te schrijven...was ook het eerste wat ik vroeg...

Kaaatje...lekker geBBQed van het week-end??

Chesser en Lente...ja...bij ons was het ook geweldig weer...hebben lekker van de zon genoten op zaterdag...:Ddaar wordt je zo vrolijk van...

Chessertje....de volgende keer in de heli stappen hoor...dat is zo gaaf...hebben wij ook een keer gedaan...
    klinkt goed wat je besproken hebt aan de telefoon...hopelijk komt het nog op tijd rond...

Lente...vandaag weer gewerkt??Hopelijk viel het weer mee....
    En klinkt als een gezellig feestje...;)

Sjak...wat een fijn gevoel dat de EItjes groeien...komende vrijdag was de punctie, toch??
    en ja...foto'tje gluren bij anderen is leuk hé...
    Wat gezellig zo ouderwets de koffie op zondag...mis ik wel hoor...dan is het jammer als je geen familie in de buurt hebt wonen...

Clowntje...klinkt alsof het feestje een succes was...

zo...volgens mij iedereen gehad...;)
    vind het het altijd moeilijk na een paar dagen zonder ZP...

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Lieverd!

Lente; Wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad en dat je er een relaxed gevoel aan over hebt gehouden, lekker vasthouden!:) Wat een lieve tekst trouwens onderaan bij jou!;)

Sjak; Hoe gaat het, veel last van je eierdoosje? (haha sorry hoor) Moet ineens denken aan toen ik er veel last van had met de behandeling dat we gebakken eieren aten bij de lunch bij mijn ouders, en die vroegen "wat voor ei wil je?" Ik zei" Nou, allemaal bevrucht graag". We hebben er toen erg om gelachen met zijn allen. Dus...;) Oh maar ik lees dat het met jou nu ff minder gaat, misschien lucht gewoon ff huilen wel op voor je? Tel de dagen tot vrijdag af met je.

Chesser; Wat vervelend voor je, hoop dat het alsnog op tijd geregeld kan worden zodat je verder kan en volgende week kan starten.

Snoes; Lieverd, hoe gaat het met je? Hopelijk toch een beetje een goed weekend? Ah wat begrijpelijk dat je de ogen uit je kop hebt gejankt, en een mislukt kapsel kan er dan echt niet bij he, trutje bij die kapsalon. Herken je gevoel zo goed, de onmacht en waarom alles is zoals het moet zijn? Frustrerend en je moet t proberen los te laten want een antwoord daarop is er niet, als het had gelegen aan jou was het allang gelukt! En wat lief dat je ondanks alles voor mij wel een goed reslutaat hoopt.:) Haha geweldig in schoenen uitbetalen!:D En te veel kleding, zoooo herkenbaar! En is het druk geweest het openingsweekend? Wat een gave foto's heb je op hyves, die reportage met je man. Echt mooi!

Lfn; HALLO lieverd!;) Oh wat fijn dat je weekend weg zo goed was!!:) Klinkt als een superontspannend weekend, een lange strandwandeling waarvan alles even van je afwaait en daarna lekker eten en drinken... Tuurlijk vinden jullie vrienden het ook harteloos van je bazin, dat IS het ook gewoon! Fijn dat je gyn achter je staat. Hopelijk heb je steeds minder last en is je bm weer snel schoon. Succes alvast voor morgen.

Kaat; Wat ben je toch een kanjer dat je wel wil invallen als dit het beste is voor de clienten. Veel plezier met niksen!:) Een onge-dansje doe ik ff niet voor je als je het niet erg vind.;)

Hier alles nog steeds goed, maar wel beetje spannend aan het worden sinds vanmorgen, broekloeren is echt begonnen nu. Vorige tp was ik op deze dag ongie, maar de keer daarvoor op de avond van morgen zeg maar. en dan de bollen nog die het kunnen tegenhouden. Merk dat ik mezelf extra wapen tegen een teleurstelling nu, ook omdat ik er nu 2 heb teruggehad voor het eerst, waarvan 1 blasto. De hoop wordt groter, maar nu ook de spanning. En idd Snoes, laatste kans voor mij op een 2011 baby. Vanavond lekker vrouwenfilmpje kijken denk ik, vriendlief is naar een beurs en laat vandaag. Wilde eigenlijk nog strijken maar ben een beetje lui ingesteld geloof ik haha.

Dikke X Blondje

6. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw... ik moet even wat kwijt!
    Nu heb ik natuurlijk wel 20 eieren in mijn doosje (ha ha ha! Blondje geweldig!) maar nu lees ik hier en daar op zp en alle ander sites die ik kan vinden op het internet, dat dat eigenlijk nog niet zoveel zeg.

Willen jullie een lijstje makken met hoeveel follies, eitjes en bevruchtingen hadden??? En cryo's natuurlijk...

Ik begin:
    Sjak
    ICSI 1
    12 follies
    8 eitjes
    8 bevrucht
    0 cryo's
    ICSI 2
    14 follies
    9 eitjes
    9 bevrucht (waarvan 1 abnormaal? weet niet eens wat dat betekent?)
    0 cryo's
    ICSI 3
    20 follies

Ik maak me gek op dat kl*te internet, herkenbaar???
    Ik was eigenlijk de symptonen van overstimulatie aan het lezen hier en daar (ik heb daar geen last van hoor, maar gewoon voor de weet)

Ga nu verder lezen (beetje dwangmatig, ha ha ha)

KUS

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ha Sjak, ja heel herkenbaar, ik zoek ook alles op. Ik doe niet mee met je lijstje, daar heb je niets aan met m'n 2 eicellen per keer.

Hahaha Blondje, dat is wel een goeie zeg. En het wordt spannend nu he. Hopelijk blijft je broekje omo wit.

Kaat, zo gaat dat altijd met die ongi he. Irritant.

La Femme, gelukkig staat je gyn vierkant achter je. Sterkte morgen met het bellen naar dat kreng. Ik kan me zo voorstellen dat het altijd weer energie vreet. Vooral nu.
    Klinkt goed hoor, je weekendje weg.

Snoes wat balen dat die troela je haar verknipt heeft. Kan er ook nog wel bij... not! Hoe is het met je lieverd?

Nog geen brief uit DD per e-mail. Ik ga er maar van uit dat ik het niet rond ga krijgen met die k*tverzekering. Ik mag hopen dat ze het uberhaupt gaan goedkeuren. Begrijp er ook helemaal niets van. Betalen moeten ze sowieso want als ik het in DD niet mag doen (ga dan sowieso nog bezwaar aantekenen) ga ik het toch in NL doen ergens en moeten ze toch dokken. Het lijkt meer op een tegenwerkingsbeleid richting buitenlandse zorg.

Nou, ik ga zo weer even voor fakir spelen. Ik lig nu al een week elke avond een uur op dat ding en m'n bloeddruk is weer normaal en ik slaap mega diep. Geen idee of het aan de mat ligt maar prettig is het wel.

Groetjes
    Jolanda

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; Tja, lang leve internet he. Hopelijk heeft jouw eierdoosje;) heel goed resultaat en veel eskimo's, die je lekker kan gebruiken bij de evt. volgende uk omdat de volgende tp goed komt! :) Dat wens ik je iig toe... Mijn lijstje

ICSI1
    21 follies (aan 1 eierstok)
    16 eitjes
    15 bevruchtingen
    11 cryo's
    En een overstimulatie waardoor een weekje ziekenhuis en geen verse tp. Ik heb er niet veel last van gehad, maar had veel vocht in mijn eierstok en buikholte waardoor zuurstof in bloed te laag was.

Chesser; Ah balen, nog geen bericht uit DD! duim voor je dat t alsnog kan deze maand. Wat fijn dat je zoveel beter slaap en je bloeddruk goed is, lekker op de mat blijven liggen! Succes.

9. sjak

sjak Niet meer actief

Jeetje blondje een week ziekenhuis?? Dat is dan best wel heftig nog! Lees je eigenlijk best veel nog hoor, terwijl ze zeggen dat het heel bijzonder is!
    Hier alleen al jij, maria en nik heeft er ook last van gehad volgens mij, maar ik weet niet hoe erg...

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Zo eindelijk klaar met de afwas pffff... mis echt een afwasmachine.

Sjak aan mijn lijstje heb je niks.
    ivf - lege follikel
    ivf 1 - 5 follikels, 5 bevruchtingen, tp 2 emmies en 1 eskimo
    ivf 2 - 3 follikels, 2 bevruchtingen, tp 2 emmies
    ivf 3 - 2 follikels, 1 bevruchtingen

Blondje wat spannend nu. Mijn hoop is op jouw gericht hoor!

Chess wat een toestand zeg, ik hoop dat het alsnog goed zit. En wat knap 1 uur op het spijkerbed. En fijn dat het helpt.

Kaatje, wie weet blijft het 9 maanden weg ; )

Nikita wat fijn dat je gyn. zoveel begrip heeft en idd. per week bekijken. En je bazin bekijkt het maar. Stom mens.
    En wat super dat jullie zo genoten hebben en wat fijn dat jullie zo'n begrip hebben van jullie vrienden.

Snoes dikke knuffel lieverd X

*Zwaait iedereen gedag die meeleest *

xxx
    Lente

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chesser, viel me ook op dat in de folders over ivf staat dat overstimulatie en zh-opname zeer zelden voorkomt en ik t hier bedt wel eens lees.

Lente; snap dat je graag een vaatwasser zou willen, zou m ook niet willen missen hoor.

Wat is jullie ervaring met utrobollen en menstruatie? In het zh gaven ze aan dat deze door de utro uitgesteld kan worden, was dit bij jullie ook het geval?

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zal ook die van mij ff posten:

IVF1
    17 follikels
    15 bevruchtingen
    13 Cryo's

Ik had aan een stokkie 10 follikels en die is toen overgegaan naar overstimulatie, maar geen ziekenhuis opname. Wel moest ik heel rustig aan blijven doen en veel water drinken.
    Met ongeveer 8wkn na de punctie was het afgenomen.
    Bij het ontdooien hebben ze er 6 moeten ontdooien om er 1 over te houden dus we hebben er nu nog 7 over.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Buenos Ladies.!:)

Nik wat fijn dat je dokter zo aardig is/was en snap eigenlijk best dat hij er lastig over doet.. Maja dan moet jij de confrontatie aan met cheffin en das niet leuk (miss wel goed, maar niet leuk:() Succes met het haar vertellen!!

Blondy, waaah vind het nu wel echtheel spannend voor je hoor! Ja over de utrotroep en ongie ja het kan het tegen houden, hoeft niet en volgens mij kan het per keer weer anders zijn, dus de ene keer houdt het het wel tegen, terwijl het de andere keer het er gewoon doorheen breekt..! Bij mij was de eerste keer een heel lang en apart verhaal dus daar heb je niets aan..:)

Sjakkie mijn lijstje
    ICSI 1
    Follies 13
    Bevruchtingen 12
    Cryo's 6

Chess wat een kutzooi zeg dat ze die brief nog niet hebben gemaild..:( Ik zou gewoon blijven bellen en zeuren totdat ze hem sturen!

Lente, jaa afwassen wij hadden in ons oude huisje ook geen vaatwasser, maar ik miste hem nooit zo, maar ik ben dan ook wel een beetje prettig gestoord.;)
    En over het 9 maanden niet ongie worden, ik heb er gister al een testje tegen aan gegooid gewoon omdat ze er tog lagen en niets hoor dus die ongie komt wel..:) Manlief lachtte me heel hard uit omdat ik een testje had gedaan.. Ik quot "Je verveelde je zeker echt heeeeel erg vandaag he" Nou lkkr dan..:) Ach ja ik wachtmodus dan maar weer he..:)

Fijna dag schatjes! Ook iedereen die ik niet genoemd hebt..:)

Oow Slopperd, wilde nog reageren op hyves, maar mijn pc flipt steeds thuis als ik op hyves wil..:) Maar had het berichtje gestuurd zodat je idd zou weten dat ik het was..;):D

14. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemorgen,

Sjak mijn lijstje:

IVF 1
    3 eicellen
    2 bevrucht
    1 tp (A)
    0 cryo's

IVF2
    23 eicellen
    13 bevrucht
    2 tp (A+A) (zwanger)
    2 cryo's (A+A) niet goed ontdooid

IVF3
    13 eicellen
    8 becrucht
    2 tp (B+B)
    0 cryo's

IVF4
    8 eicellen
    5 bevrucht
    2 tp (zwanger) (A+B)
    0 cryo's

Dit is mijn lijstje, sorry Sjak is dus niks van te zeggen maar het is dus niet zo dat als het er meer zijn de kwaliteit naar beneden gaat zie maar poging 2.

Blondje, van die utrobollen is niks te zeggen bij de eerste keer werd ik erdoor heen ongesteld vond ik wel fijner is de onzekerheid meteen voorbij maar bij de derde poging pas 2 dagen nadat ik was gestopt. Vond het erg moeilijk om te stoppen maar merkte aan mijn lichaam dat ik niet zwanger was. Wanneer ga je testen? Volgens mij ben je ook wel een vroeg tester. Ik heb 9 dagen na de tp getest en had een tp 3 dagen na de punctie, was 6 dagen eerder dan het zkh aangaf. Maar kwam gewoon goed uit.

Ik had helemaal niet meer aan overstimulatie gedacht maar had aan mijn eierstokken nog heel veel kleintjes en de waardes waren ook erg hoog. Ik word nu nl al erg dik, is natuurlijk wel mijn 5e zwangerschap waarvan de laatste 4 in drie jaar maar mijn vriend gaat al uit van een tweeling. Maar kan natuurlijk ook overstimulatie zijn, ik drink heel veel maar plas in verhouding maar weinig. Ga het toch maar weer rustig aan doen.

15. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ahhh Kaat, jammer. Ik begrijp wel hoor dat je er een testje tegenaan hebt gegooid. Tenslotte weet je maar nooit, soms gebeuren er wonderen. Een oud collegaatje van mij is zwanger, na 10 jaar geleden te horen hebben gekregen van de doktoren dat ze nooit moeder zou worden vanwege PCOS. Ze wilde geen medische behandelingen en accepteerde het en nu heeft moeder natuur haar een godsgeschenk gegeven. Dus daarom, je weet het nooit, wonderen gebeuren soms.

Lente, een vaatwasser is ideaal. We zouden nooit meer zonder willen.

Een knuffel voor Snoes.

Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje?

Blondje, hier gewoon 3 dagen voor de testdatum ongi. Maar het is bij iedereen anders en kan ook elke keer anders zijn.

Ik heb net alvast een begeleidend schrijven zitten tikken voor die klojo's bij Zilveren Kruis. Nu hopen dat DD snel van de pot komt. We zouden ook in mei de behandeling kunnen doen, dat wel, moet dan wel m'n vakantie een week verzetten. Wat op zich ook wel kan, want we hebben niets geboekt want we gaan naar m'n schoonfamilie en gaan met de auto.

Groetjes
    Jolana

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi meiden,
    Hahaha kaaat prettig gestoord, ja, dat vind ik inderdaad een mooie benaming voor u! En dat bedoel ik erg positief hoor! Nu vind ik eigenlijk iedereen hier aan de picknicktafel altijd positief. We kunnen best samen een boek gaan schrijven. Oh, wat een leuk idee...ratel ratel *ideeenmodus wordt in werking gezet*
    Wel klote dat je test negatief was. Zou zo'n leuke opsteker voor iedereen zijn, iemand die zonder IVF zwanger is. Maar voor jou zou het helemaal te wauwie zijn!

@sjak, ik las gisteren je uitnodiging in mijn mailbox en ik zei te manlief: nou ja, wie is dat nou? Die ken ik helemaal niet en die wil vrienden worden. Ik heb dat wel vaker met kinderen van school, maar die negeer ik altijd. Gelukkig ging er snel een lampje branden en zijn we nu vriendjes! Gezellig...
    Ik als ubergoogelaar snap heel goed dat je zekerheid wilt hebben over je follies, maar onze lijstje lieve schat, gaan je die zekerheid niet geven. Je zult moeten vertrouwen op je eigen lijf en op de artsen. Als je iets niet vertrouwd moet je gewoon bellen. Ik hoop dat je over drie nachtjes een hele mooi score hebt! Ik had twee dagen voor punctie nog maar vijf follies. Volgens mij op de dag van punctie negen ofzo en ik had 14 eicellen. Nooit zo over nagedacht maar ik had dus dubbelgevulde follies. Is dat meer kans op een tweeling bij een normale bevruchting? Nou ja, natuurlijk zwanger worden kan ik al zo goed, dus deze vraag is heel relevant, NOT! Oh, van de 14 waren er 7 bevrucht en 5 cryo's. Bij deze tp maar eentje ontdooid, dus nu nog vier cryo's.

@blondje thanks voor het compliment over de fotosessie. Heeft mijn nicht gemaakt. Ze doet onder andere aan kinderfotografie en werkt alleen met natuurlijk licht. Echt om te smelten zo mooi...
    Mijn ongi is ook later door de bollen. Moment vanaf eisprong is altijd 12 dagen en nu twee keer 14.

Lente thanks voor je knuf! Je krijgt er ook eentje terug! Gewoon omdat jouw berichtjes hier vaak mijn dag kleuren!

@lfn misschien ook wel goed dat je arts zo doet. Hij geeft daarmee wel een signaal af naar je chef. Namelijk dat het lichaam niet te sturen is...laat haar maar bellen met je arts. Stom zeepokkenlazeruswijf!

@sloppy, ik ga nog even googlelen als ik tijd heb...;)

@chessertje ik hoop, bid en duim dat alles vergoed wordt. Tis echt vreselijk. Zouden jullie het anders op eigen kosten doen?

@clowntje hoe is het met jou?

@de rest hier flinke hoofdpijn en buikpijn! Brrrr....Moest eigenlijk om acht uur op mijn werk zijn, ben nu aan het wachten tot ik me iets beter voel (lees: tot het dozijn pijnstillers gaat werken) en dan ga ik. Met zo'n hoofdpijn durf ik niet in de auto te stappen.

Gisteravond nog een flinke jankbui gehad, daar komt de hoofdpijn ook van nu. Op zich kan ik alles best handelen, maar al die zwangere vriendinnen en vrouwen om me heen, dat maakt me zo verdrietig. Ik kan altijd best nuchter bedenken dat mijn leven ook oke is zonder kinderen, maar de externe factoren om me heen maken het soms zo zwaar.
    Nou ja, kom ik ook wel weer doorheen. Als er één ding is wat je leert van dit alles is dat hoe diep je ook valt, je klimt er altijd weer uit. Er komt altijd een moment dat de zon weer schijnt! ZO en met deze wijze woorden sluit Snoes haar ellenlange verhaal af...

x

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Jeetje clowntje, hebben jullie zelf een poging betaald? Maar wel met resultaat! Nee, ik weet alweer hoe het zat, hoef je ook niet meer uit te leggen hoor...maar echt super dat het nu gelukt is en je een leuke beeb in je buik hebt.

Chesser hou ons op de hoogte hè?

Net met het zh gebeld, ik mag meteen door voor de volgende cryo-tp! Joehoe, dus niet een maand wachten, maar gewoon huppakee: next!
    Ik ga het denk ik deze x tegen niemand zeggen. Hahaha zei ik de vorige x ook maar dat kan ik helemaal niet...

x

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Aloha,

Clowntje, ja wie weet is het wel een tweeling die kans is er he..:) Zou je dat leuk vinden.?

Chess ja wonderen bestaan, ik ken er ook een paar, maar was tog een beetje bang dat als ik zwanger was ik dan miss van de wcbril zwanger was..:( Stom he, dus eigenlijk ook wel blij..! Zo slecht het, ik geloof echt niet dat man en ik "normaal" zwanger kunnen raken.. Hebben haast nooit iets veilig gedaan en nog nooit zwanger, dus die hoop ik niet echt, maar tog een beetje zie test gister..;) haha SukkelIk!!

Snoes, wat vervelend van de hoofdpijn..:( En buikpijn..:( Hoop dat je strakjes nog naar je werk kan en anders gewoon lkkr een dagje thuis he.. Dat mag ook.!!
    Whaaaaaaaahhh je mag gelijk door..!! Weet je wat dat betekend, dat we tog een keer samen op het wachtbankje gaan zitten!!! Jeeeeeeeeehhh das gezellig..:)
    Oowja thanx voor het compliment btw, vind ik alleen maar positief hoor prettig gestoord..;) That's how I am..:)

Nik hoe is het met jou mop.?

Baai baai, zwaai zwaai!!

19. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ha die Snoes super dat je meteen door kan. Wordt het volgende maand weer een spannend maandje. Hoe gaat het met je vriend in de nieuwe winkel, doe jij alleen de administratie of wil je ook af en toe inspringen. Dan kan je binnenkort een nieuwe schoenenkast aanschaffen en een abbonnementje nemen op Zalando. Wat een rot reclame is dat toch met dat gegil (moet eerlijk zeggen dat ik de eerste wel leuk vond, en jaloers was op de schoenenkast/kamer)

Chess, ik zou gewoon aan de behandeling beginnen, zit in het basispakket en ze hebben het maar te vergoeden. Ik weet niet of je in DD makkelijk een maandje later kan starten. Maar je krijgt vandaag gewoon de brief uit Duitsland en alles komt goed.

Wij hebben hier gelukkig een vaatwasser en zelfs het in- en uitruimen vind ik al een klus. Stond vanmorgen een vaatwasser uit te ruimen om 8 uur omdat er nog afwas van gister op het aanrecht stond. Gebeurd gelukkig niet vaak maar was gister total loss en had na het eten geen zin meer. Had wel lekker gekookt, bloemkool met roseval aardappeltjes en kleine worstjes Chipolata of zoiets en als toetje creme brullee. Krijg nu alweer honger.

Sjak, je hebt vrijdag de punctie maar krijg je deze hele week geen echo of controle meer?

Zo nu weer even werken

20. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Kaat, een tweeling vinden wij helemaal super hoor. Hebben ook al gezegd dat we dan niks zeggen en het voor iedereen een verrassing houden.

Deel Deze Pagina