WOW Blondje...*en kijkt even steng naar de buik van Blondje, en zegt...kleintje(s?) goed vasthouden hoor* Wat een geweldig nieuws...zitten er straks gewoon 3 zwangere aan de tafel...Sloppy, Clowntje, en jij... Geweldig...blijft natuurlijk nog even spannend, maar het begin is gemaakt... Wanneer ga je het ziekenhuis bellen??
Hoi meiden... Zojuist een taart gebakken, fles wijn gehaald, en dadelijk begin ik de lasagna klaar te maken...het is vandaag manlief zijn verjaarddag...en hij wilde niet ergens gaan eten, maar hij wil lekker thuis blijven vanavond... Mij maakt het niet uit...is ook gezellig...hoop nu wel dat hij lekker vroeg thuis is... Want ik krijg al honger... Goh Sloppy...jij had dus ook late overstimulatie...ikke ook...kreeg in het ziekenhuis te horen terwijl het infuus werd aangesloten, dat ik zwanger was... Jeetje Lente...zijn jouw baas en mijn bazin misschien broer en zus ofzo... Het was precies mijn reactie, en kon nog juist op mijn tanden bijten...maar ik reageerde dus ook van...je kunt je werknemers toch niet verbieden met elkaar in bed te springen...dan kan ze dit ons toch ook niet verbieden... Ach ja...we wachten maar af... Krijg wel een beetje de kriebels hoor, want ik heb een stom contract...het is een jaarcontract, maar het wordt automatisch verlengd, zolang je goed werk verricht, en je geen maningen krijgt... Weet niet goed of vaak ziek zijn genoeg is om van mij af te komen... Bléh Snoes..van zulke berichtjes word ik ook misselijk...had het ook al gelezen... Blondje...je was er vroeg bij vanochtend hé... Ben benieuwd hoe je je nu voelt... Knuffel voor alle anderen...het is hier rustig vandaag...♥♥
Liefjes, Deze slechte picknicker meldt zich even snel in alle drukte!!! Ben namelijk wel een trouwe meelezer en moet natuurlijk even reageren op blondje haar goede nieuws!!! Blondje: Wat een supernieuws!!!! Eindelijk weer eens goed nieuws hier!!! Gefeliciteerd meid!!! Snoes: Balen van je ongie, maar fijn dat je direct weer door kan! Kaat: Jij maandag echt...jippieeeee...eindelijk weer! En samen met Snoes op het wachtbankje...gezellig hoor! Sjak: Wat groeien ze goed, die follies...toppie!!! Spannend hoor vrijdag! succes! Chessertje: Wat een gekloot zeg met ZK, ik zit ook bij ZK....wat een sukkels! Hopen dat je snel naar DD kan! LFN: Gefeliciteerd met je mannetje! Maak er een gezellige avond van! Voel je je oke? Wat een trut van een bazin heb je toch ook he! Die van jou en Lente kunnen elkaars handje wel schudden! Lente: Bij jou alles nog zen? Ook rondom schoolsoap? Knuffel voor jou....omdat je zo lief bent! Clowntje: Voej je je goed? Wanneer is nou ook alweer de echo? Spannend hoor...misschien zijn het er wel echt 2! Sloppy: Leuk hoor dat je mijn hyvesvriendinnetje bent geworden! Zag de foto van de echo! Mooooooiiiiii!!!! En wat een superschattig filmpje had je van Megan geplaatst! Echt een moppie! Hoop maar weer dat ik niemand vergeten ben!!! Oja...sjak en Blondie....ik heb ook hyves....PB me ff hoe ik jullie kan vinden als jullie willen!? Hier: Ik heb in totaal 15 dagen gevloeid, ondanks het gebruik van orgametril!!! Fijn hoor....NOT! Nog 9 dagen slikken en dan afwachten wanneer ik ga menstrueren...hoop niet dat het dan weken duurt voordat dat gebeurt! 1e dag menstruatie mag ik me weer aanmelden!!! Kan niet wachten tot het zover is. Na 4 maanden wachten ben ik het nu echt zat en wil ik verder! xxx
Iloon, ik hoop het ook heel erg voor jou dat je snel kan starten en niet eeuwen op je ongi moet wachten. Je hebt al lang genoeg moeten wachten. La Femme, wat ben jij aan het kokkerellen vandaag, klinkt goed wat je al gemaakt hebt en gaat maken. Jam, zou zo bij je aan willen schuiven . Vanavond ga ik naar een oud collegaatje die gaat emigreren met de hond wandelen. Ik wens iedereen een hele fijne avond en tot morgen . Nog geen brief uit DD dus deze maand geen IVF, dat gaat 'm niet meer worden, te kort dag. Groetjes Jolanda
He Nik, gefeliciteerd met je man! Lekker taart.... hmmm door al die hormonen heb ik trek in dingen waar ik normaal niet eens aan denk! (shoarma, taart, pizza!) Chesser, dat is vervelend! Waarom moet het allemaal zo lang duren... Heey Iloon, gezellig! Wat vervelend van die Orgametril, ik heb het vroeger (toen ik nog jong en onschuldig was) ook geslikt en ik vond het geweldig spul! Maar ik werd er niet ongesteld door. Blondje: ZITTTEN EN BLIJVEN ZITTEN!!! Niet bewegen, schoonmaken en sporten! Deze Emmy's gaan babies worden! Hier: PFFFFF, mag ik even zeuren... ha ha ha! Als volledige eierdoos voel ik me buik enorm, nog twee nachtjes en dan mogen ze eruit. Ik zou er bijna zin in krijgen in de punctie! Deze keer krijg ik morfine!!! Iemand hier ervaring mee?? Vorige keer had ik dormicom en valium en daar werd ik heel erg misselijk van en de pijn was er niet minder door, was alleen veel relaxter. Nou KUSSS
jaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd, waar blijft de foto ik had op dag 9 na de tp een heel licht streepje dus ik geloof dat je op dag 11 na de tp duidelijk posi kan testen hoor! Echt super
@nikita: jij dus ook late overstimulatie. Ik had het geluk dat het maar aan een kant was, anders hadden ze me ook opgenomen. Ze hebben mij verteld dat het vaker voorkomt in combi met een zwangerschap als zonder...... Daarom willen ze ook liever niet dat je meer als 10 folikels aan 1 stokkkie hebt. Maar omdat mijn rechter niet goed werkt hebben ze dit bij mij wel toegestaan..........en dus overstimulatie. Ach ik zou het zo weer doen hoor! Gefeliciteerd met je man! En geniet van je lekkere eten @sjak: balen zeg dat je stokkies zo'n pijn doen! Wel een lekker vooruitzicht dat je morfine krijgt tijdens de punctie! Bij mij werkte de pij stilling niet omdat ze me wat tegen de misselijkheid moesten geven.......ik werd er namelijk misselijk van.
Goedeavond Lieverds!!! Allemaal; Allereerst bedankt voor alle lieve reacties, doet me echt heel goed! Ondanks alles gunnen jullie het een ander toch en dat vind ik heel knap en lief! Sjak; Hoe gaat het met je eierdoosje? Oh het wordt nu wel erg veel lees ik... kan ook niet anders met zoveel eitjes dat het heel gevoelig wordt. Veel sterkte, nog maar 2 daagjes!! Ik geen ervaring met morfine, heb punctie onder narcose gehad. Lente; Lekker aan het genieten van je vrije dagen? Je hebt er maar goed weer op! Chesser; Weer lekker op de spijkermat gelegen gisteren? Hopelijk snel nieuws vanuit DD. Ah lees nu dat t niet gaat lukken, balen zeg! Wandelse vanavond! Snoes, Hoe gaat het meid? Al een beetje over de ergste teleurstelling heen? En nog lekker hardgelopen vandaag, 't is er wel weer voor! Kaaat; En veel werken van de week of gunstig rooster en nog wat vrij met dat mooie weer? Heb nu ff geen foto van de test, vriendlief heeft met zijn telefoon wel foto's gemaakt vraag of hij ze doorstuurt. Lfn; Haha, mijn ukkie ('s) heeft (hebben) goed geluisterd naar tante Nik en gehoorzamen. Blijft zeker spannend! Heb vrijdag bloedtest en dan bellen ze 's middags zelf met de uitslag. Gefeliciteerd met je man!! Klinkt goed zeg lekker eten, wijntje erbij, geniet ervan samen! Iloon; Wat lief dat je even langskomt. En schrijf wanneer je zelf wilt he, altijd welkom hier! Pff wat balen meid, 15 dagen vloeien... Heb je nu geen pijn meer? ga heel hard duimen dat je snel door kan, kan het me heel goed voorstellen. Sloppy; Thanks, oh jij op dag 9 positief zelfs. Mocht van t ziekenhuis de vorige keer op dag 12 al testen dus veel eerder was ik nu niet. So, nou geloof het nog steeds niet echt hoor! Ben wel heeeeel blij!!!! Eindelijk streepjes!! Was vanmorgen om 6.00 uur al wakker en twijfelde enorm of t slim was te testen, vriendlief uiteindelijk wakker gemaakt en toch maar gedaan. Zag ik eerst t controlestreepje van de Kruidvattest nog helemaal blij voor een positief streepje aan, gelukkig kon ik niet lang nadenken over deze vergissing, want toen verscheen het echte streepje al snel! We hebben vandaag beide maar half erbij gewerkt, had uiteraard hoop maar ging er echt niet vanuit! Vanavond uit het werk gelijk nieuwe testen gehaald, ga streepjes sparen! Clear blue gaf "zwanger, 1 tot 2 weken" aan nog voor het zandlopertje klaar was. Vind het nog wel heel spannend hoor, maar probeer er gewoon van te genieten als ik het eenmaal echt geloof... Zal wel tot de bloeduitslag vrijdag duren op zijn minst... Vriendlief wilde het liefst vanavond al naar onze ouders, maar vind het wel fijn even zelf aan het idee te wennen en tot vrijdag bloedtest te wachten. Daarbij ben ik best moe, drukke dag, en morgen heb ik gelijk uit t werk een personeelsuitje en ben ik pas laat thuis. Even rust voor mij en besef krijgen... Liefs, Blondje
ha meiden, wat gezellig dat er vandaag zoveel aanloop is maar het is dan ook een hele bijzondere dag : ) Blondje ik snap dat het even moet bezinken en dat je het pas echt helemaal beseft als je vrijdagmiddag een positief telefoontje krijgt. O, wat had ik dit ook graag een keer mee willen maken maar daardoor gun ik het je des te meer. Super! Iloon wat balen zeg dat ellenlange vloeien. Hopelijk mag je snel van start. Chess ook al zo'n domper. Maar in mei (legt elk vogeltje zijn ei) ben jij er bij! Nikita Hoera voor je Man en doe hem maar lekker verwennen. Klinkt allemaal erg lekker en lust nog wel een klein stukje van je taart mocht je wat hebben bewaard ; ) Fabrieksoap: Droomprins "mag" niet naar de dag omdat ze al zo veel in hem geinvesteerd hebben op de andere afdeling. En vandaag kwam hij er achter dat een nieuwe collega (aardige vent) nu al 150 meer verdient terwijl hij pas sinds januari er werkt en nog in de leer is. Droomprins werkt al 3 jaar op die afdeling. En hij mag zijn onregelmatigheidtoeslag niet afbouwen omdat hij zelf over wil stappen. Dus als het al wordt toegestaan ineens 700 euro netto minder. Dus dat wordt hem niet. Hij is wel gaan sporten (samen) maar voelt zich niet helemaal jofel. Logisch! Mag zijn baas ook op de nominatie? Ga nu ff bij hem zitten met een glaasje wijn. xxx Lente
Hai Schatjes, Nik, gefeli met hubbie.! Zo te horen heb je er een gezellige avond van gemaakt.. Nice.!! Iloon, 15 dagen vloeien, bleeehhh das niet leuk.!! Nou hopen dat het weer een beetje normaal bij je gaat en je eindelijk weer eens mag.. Ken je gevoel maar al te goed.. Niet het van 15 dagen vloeien hoor, thanx God.. Heb echt medelijden met je.. Chess, dus tog een maand w88.. Dat was niet de bedoeling.. Wel leuk avond gehad bij oud collega.? Sjak, tuurlijk mag jij zeuren.. Jij altijd..!! Vervelend zeg dat je er zoveel last van heb, maja wel lkkr veel en nu hopen op cryo's.!! Leuke nieuwe foto van je btw.!! Blondii, wow ja snap heel goed hoor dat je het vrijdag pas gaat geloven, maar wat onwijs gaaf zeg.!! w8 nog steeds op de foto.. Maar k heb alle tijd hoor.. Lente, wat een eikels ook op droomprinss werk zeg.. Ja de baas mag zkr op de lijst..!! Belachelijk allemaal en ja dat hij zich daardoor niet oppie toppie voelt best logisch he..!! Succes met hem een beetje opvrolijken.! Slaap lkkr allemaal.!
Effe snel hoor want manlief is aan het meelezen. Vet IRRI! *moet nu stiekem gniffelen omdat hij ook moet lachen* NOU ksssst weg, heb zo weer tijd voor jou.... Blondje: echt fantastisch voor je! Hoera! Ik heb echt een leuke dag gehad (op de buikpijnen en de tandarts na dan) heb lekker op het terras gezeten met twee lieve collega's. Lekker leuke plannen met ze gemaakt voor de meivakantie. We gaan twee keer stappen, dus als het deze keer niet raak is vind ik dat helemaal niet erg want dan kan lekker zuipen hahahaha Daarna naar Gooische vrouwen geweest. Geweldig! Echt heel erg leuk. Nu moet ik naar boven geloof ik, want zowel manlief als katlief kijken me van de bank af... toedels!
wow dat is duidelijk. Nog niet eens een lichte test maar gewoon een superduidelijke! Was dit de derde tp? Drie keer is scheepsrecht...
Lente; Je bent een schat!! Wat een gezeur ook bij droomprins, en wat oneerlijk allemaal! Ook nomineren die zak hooi! Kaat; Hoe gaat het met jou? Nog tijd om van t mooie weer te genieten deze week? Slaap lekker allemaal! X Blondje
Snoes; Klinkt als een hele leuke dag! Leuke film he Gooische Vrouwen! Op stap klinkt goed, maar doe maar aan de spa hoor. Best duidelijk he, streepje verscheen ook heel snel. En ook bij de digitale van cb verscheen snel "zwanger". Maar vind het wel heel spannend, iig tot vrijdag de uitslag... Dit was mijn 4e tp, 4x scheepsrecht haha. Maar voor jou telt natuulijk 3x scheepsrecht!
Hoi allemaal, Ik lees het nu pas BLONDJE IS ZWANGER, super gefeliciteerd. Lente, echt kut van de werkgever van droomprins, 700 euro kan je natuurlijk niet zomaar missen en dan ook nog minder verdienen dan je collega. Bah, kan niet tegen oneerlijkheid. Ik heb er vertrouwen in dat jullie relatie dit ook wel overwint. lFN, hoe gaat het met je? Verjaardag klonk erg gezellig. Wij hebben vanavond lekker de BBQ aangehad was leuk met een vers sapje van sinaasappel en kiwi. Je moet jezelf toch een beetje verwennen. Had ook een salade gemaakt van tomaat, mozarella, rucola en pijnboompitjes, met een lekkere sinaasappeldressing. Ga nu weer lekker slapen
Goedemorgen! Blondii zooo die is echt al duidelijk hoor.!! Super gefeliciteerd nogmaals.. Snoes, dat klinkt idd als een leuke dag goed zo.!! En in de meivakantie leuke dingen doen, das altijd goed.! En zonder alcohol kan je ook hele leuke feestjes vieren hoor.. Clowntje heel goed dat je jezelf af en toe wat verwend.. Fijne dag allemaal! Ik vandaag en morgen nog werken en dan 3 dagen vrij, jaa 3 dagen..!
Hee meiden, Blondje hier is geen twijfel over mogelijk, Hoera je bent zwanger! Vind het eigenlijk ook fijn dat je bij dezelfde arts loopt. Want hoe gek het ook klinkt het geeft mij vertrouwen in haar deskundigheid en dat ze weet wat ze doet. Morgen de bloedtest en dan de afspraak voor je eerste echo : ) Clowntje dat klinkt erg gezellig zo'n bbq met een zelfgemaakt alcoholvrije cocktail. Mjammie Snoes wat leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad. Vind het knap dat je jezelf weer zo snel bijeen hebt geraapt ondanks je teleurstelling en buikpijn. Kaatje whoea bijna drie dage vrij. Heerlijk weer wordt het ook dus dubbel genieten. Chess hoe gaat het met je? Nikita was het gezellig gisteren? Hier merk ik dat droomprins er ff doorheen zit. Vind het echt sneu voor hem. We moeten samen een hoop teleurstellingen doorstaan waar we helaas geen invloed op hebben. En hij moet met vandaag nog 5 dagen werken en heeft totaal geen motivatie. Gelukkig heeft hij fijne collega's in zijn ploeg zitten die vierkant achter hem staan. Zelf baal ik dat ik mijn huis maar niet op orde krijg. Niet alleen chaos in mijn hoofd maar ook in mijn huis dus. Wil eigenlijk buiten genieten maar dan blijft het natuurlijk chaos. Vanmiddag laat mijn tweede gesprek bij de psycholoog. Ben blij dat ik al weer een afspraak heb. Zo ga weer verder met nakijken. Nog 1,5 klas te gaan. Fijne dag allemaal, xxx Lente
Lente, wat is dat ongelofelijk lullig voor je droomprins. Zo oneerlijk. Ik kan me voorstellen dat hij er even doorheen zit. Verwen 'm maar lekker. Blondje, die test knalt er uit . Kaat dat is een fijn vooruitzicht, lekker 3 dagen vrij. Geniet er maar flink van. Verder iedereen een fijne dag. Heb zelf niets te melden vandaag. Het is een saaie dag op het werk, straks naar de tandarts. Groetjes Jolanda
Kaaat...wat een leuke nieuwe foto op je Hyves...en vanaf morgen 3 dagen vrij...leukleuk...heb je nog een huisje op het oog?? Iloon...he bah...wat vervelend zo lang vloeien...heb er jammer genoeg ook een paar keer ervaring mee gehad... Hopelijk mag je snel weer door...dit wachten is lastig hé... Ow nee Chessertje....wat vervelend...en wacht je nog af, of ga je DD nog een keer bellen... waar gaat je collega naartoe emigreren, spannend hoor zoiets... vandaag tandarts...bleh...zet onze afspraak het liefst 's ochtends vroeg...dan zijn mijn tanden nog schoon, en dan ben ik er lekker vanaf...wij moeten over een week of 2 geloof ik... Sjak...hihi...hoe gaat het met je eierdoosje... Morgen is het zover hé...hmm...geen ervaring met Morfine...misschien is het dat wel wat ze me laatste hebben gespoten....geen idee...laat het maar voer je heen komen... Blondje...een prachtige en duidelijke test hoor...jippie... ken het gevoel nu van het de hele wereld willen vertellen...maar houd ook mijn mond uiteindelijk hoor...vrijdag bloedtest...spannend... Lente, jeetje zeg...soms kan het zo oneerlijk zijn op het werk... Hopelijk krabbelt je mannetje weer een beetje op na deze tegenslag...700 eurootjes minder is wel een behoorlijke slok zeg... succes vanmiddag bij de psych...en als ik je een tip mag geven...probeer je huisje op te ruimen en te poetsen...daarna voelt je hoofd ook weer lekker rustig...ben er ook mee bezig de laatste dagen...heb mijn klerenkast uitgemest, en mijn zomerkleren en schoenen tevoorschijn gehaald...bovendien, heb ik vandaag bijvoorbeeld een hoop oude en lelijke planten weggegooid uit de woonkamer, en nog 2 vuilniszakken vol troep...voelt zoooo goed.... Snoes...heerlijk zo'n meidendagje, en de meivakantie plannen is ook altijd leuk...klinkt alsof je lengzaam weer opkrabbelt...goed hoor... Zeg Clowntje...kun je eens vertellen hoe je een sinasaappeldressing maakt...klinkt lekker en heb er nog nooit van gehoord... Zo meiden...het was inderdaad nog gezellig gister... Hebben lekker gegeten, en wat gedronken, en tv gekeken en gekletst... Ik zat er best wel doorheen...had gewoon gehoopt een ander en veel leuker thema op zijn verjaardag te kunnen bespreken, en niet mijn ka uu te bazin, en het plannen van de zomervakantie tussen nieuwe behandelingen door...maar daarna hebben we het nog wel gezellig gemaakt hoor...