Kaaat...klopt, dat er 2 verschillende hormonen zijn...heb volgens mij eens gelezen dat Menopur vaker bij oudere vrouwen wordt gebruikt ofzoiets...en Gonal als je nog een hoge eicelreserve hebt, dat is vaker dus het geval bij jongere vrouwen...maar ben geen dokter...denk dat je vriendin het het beste met haar FA kan bespreken... Spannend hoor...komend week-end alweer TP,...ging snel de wachtperiode bij je...maar je was ook lekker een tijdje weg hé... Lente...wat klinkt dat gezellig zo'n vijver met visjes...heb je ook af en toe een kikkertje?? Hadden wij vroeger wel...dat was zo leuk... Blondje...goed hoor MVM...heb iets vergelijkbaars nog atijd niet gevonden in Duitsland...maar vind het ook erg belangrijk eraan mee te doen...en ach...laat de buurt maar roddelen... Snoes...alles goed gegaan vandaag....spannend hoor...je eigen baas...gaat het nog altijd goed met poes Beer...( of heb ik de naam verkeerd onthouden...sorry als dat zo is...) Aan alle anderen een dikke knuffel... Heb vandaag mijn bazin op de hoogte gebracht, en vandaag leek het haar weinig te interesseren...stond nog naast d'r, en ze begon alweer met haar assistent repetities te bespreken, dus ben toen maar gegaan... Ben heeeeel erg benieuwd hoe ze tegen me gaat zijn als ik terug ga beginnen...ow...heb er echt geen zin in...maar hoef er nog 2 weken niet aan te denken...ben wel bang voor het moment dat ze mijn toekomst en beslissing wil bespreken...heb het liefst dat het een officieel gesprek zal zijn, dus met wat andere mensen erbij...en niet zo even tussen neus en lippen door, op een totaal onverwacht moment...Maar ja...ik ga er ook niet over beginnen, dus laat alles maar op me af komen... doeidoei
Goedenavond lieverds! Snoes; Hoe was je eerste werkdag vandaag? En voel je je al wat beter? Wat ga je precies doen bij het kdv? Klnkt cool zeg een eigen toko! Lente; Haha, da's een goede ja, dat roze licht! Klopt wel 'n beetje haha.. En hoe gaat het met jou? Wat lekker dat droomprins 4 dagen vrij is, geniet er van. Sjak; Ja he vind het ook een heel goed iets. Hopelijk kun jij ook snel bellen met ze! Hoe voel je je, nog pijn aan je buikje door alle follie's? Chesser; Groot gelijk dat je thuis bent gebleven. Is het te doen zonder pijnstillers? Klinkt gezellig bij jou met de vogels die kwetteren. Voel me goed, heb nog nergens last van als alleen snel moe en soms beetje duizelig daardoor. Verder geen klagen! Lfn; Mmm, ook niet de echt een leuke reactie van je bazin, al is het dan wel beter als de vorige reactie... Probeer maar lekker te genieten van 2 weekjes verplichte rust. Vanavond lekker avondje bank voor mij, ben echt moe drukke dag op t werk, even geen fut te sporten. Wel moeilijk voor een bezige bij als ik, maar het is voor goed doel en heb t er uiteraard graag voor over! X Blondje
hee meiden, Mijn eerste dag was super, tot ik thuis kwam want toen bleek Beer, die net opgeknapt was van zijn ziekzijn dit weekend, van de vide was gevallen. Gevolg: botbreuk dus een operatie morgen. Kosten: tussen de 1000 en 1500 euro en dat terwijl we van het weekend al 500 hebben moeten betalen. Wat een ellende...Maar goed, ik kan het beestje niet missen dus ik werk wel wat harder. Hij ligt nu sip in een bench en helemaal versuft van de pijnstillers. De schat! Maar de eerste dag werken was erg leuk. Tis mijn eigen toko in de zin van dat ik er zelf helemaal vorm aan mag geven. Dus zelf bepalen hoe en wat. Het gaat om een gastouderbureau waarbij ik bemiddel tussen gast- en vraagouders en daarnaast begeleiding ga bieden op het gebied van de omgang met de kinderen. Vooral dat laatste vind ik echt heel erg leuk. Ben er helemaal happy mee...Net nog even twee columns getikt en die zijn, al zeg ik het zelf, goed gelukt! Ik ben in een posiflow! LFN wat ongeinteresseerd van je bazin. Trut! Ik hoop dat je snel zwanger bent zodat iedereen daar lekker de s.... kan krijgen en jij lekker moeder kan zijn! En daarnaast lekker danslessen geven ofzo @ chessertje: jij thuis? En jij bent altijd zo'n diehard. Dan moet het wel heftig zijn! Mijn arts zegt altijd dat pijnstillers niet zo erg zijn als ik ze maar niet dagelijks slik en op mijn maag let. Anders een maagbeschermer erbij slikken...Maar goed is het natuurlijk nooit, maar ja dat is endo ook niet. Sterkte meis! @ lente Welk boek heb je gelezen? Heerlijk hè dat weer?Jummie gewoon. Alleen vandaag wat minder, maar hier bijna geen regen! @ blondje wauw zeg, weer een andere banner, deze is echt heel leuk! Deze moet blijven!!! Je hebt er ook eentje met hoe groot je baby is alleen dan vertaald naar eten. Je baby is nu zo groot als een meloen (da's dan bijna op het einde hè?) @sjak jaaaaa wij zitten samen met jou op de wachtbank. Lekker hé, maar ik vnd het wel raar dat je pas zo laat hoort of je cryo's hebt. Toch fijner als je dat nu al weer? Ik zag vandaag een busje van cryotrans rijden. Nou ja, da's raar! Heb maar even gezwaaid naar alle eskimootjes! @kaaat wanneer heb jij nou tp? Ikke zondag! @ iedereen nu ga ik weer stoppen hoor, zit al vanaf vijf nonstop achter de laptop... daaaaaaag!
Snoes; Wat balen van Beer zeg! Wat een hoop pech voor het beestje in een paar dagen tijd. En voor jullie ook financieel een domper. Maar goed, belangrijkste is dat het weer goed komt met je kleine vriendje! Dat klinkt echt leuk zeg, je nieuwe baan! Dus jij zoekt voor ouders geschikte gastopvang voor hun kinderen? En daarnaast ook nog de begeleiding, echt een uitdaging, klinkt goed! Fijn dat je in een posi flow zit. En dan zondag tp!! Spannend! Haha, bedankt voor compliment op de banner. Zag deze en vond 'm veel leuker. Maar hier houd ik het bij hoor!
Hee Lievi's Was gister erg druk op werk.. Maar nu wel weer tijd.. Oow een vijver, leuk hoor, mijn vader heeft die van ons gister ook helemaal schoon gemaakt.. Veel plezier met NachtRidder.. 4 dagen vrij, wat een luxe zeg.!! Blondii laat de buren maar lekker roddelen hoor, als ze iets willen weten horen ze het je gewoon te vragen tog en anders gaat het verhaal z'n eigen leven leiden, maja dat is ook niet jou probleem.. Snoesie, klinkt goed hoor je nieuwe baan.! Super cool, lkkre uitdaging en vrijheid idd.!! Super.! En zondag tp, je gaat snel.!! Ik hoor denk ik donderdag (morgen dus, haha sukkelik) wanneer ik de tp heb.! Las het van Beer op facebook ja, aaahhwww das echt zielig..!! Vooral voor hem en een beetje voor jullie portomonnee! Hoop dat ie zich snel weer wat beter voelt.!! Chess, hardstikke goed hoor gewoon thuis blijven als je je niet lekker voelt.! Nik, oow wat is bazin tog een tutje he.!! Als ze ooit iets tussen neus en lippen door zegt gewoon een officieel gesprek eisen, ook voor jezelf opkomen, hoe bitcherig ze ook is.!! Jij moet nu ook lang w88 he, zie j er tegenop.? Nou ik weer lkkr aan het werk.. Vandaag maar tot half 2 want ga dan de stad in met een vriendinnetje.. Moet wel ff 2 ondersteunindsplannen schrijven, maar dat moet lukken.. Fijne dag Lieverds.!!
Heee meiden, Was gisteren niet zo in mijn hum (blijkbaar zat mijn menstruatie aan te komen) en had dus geen zin om te reageren. Wat zielig zeg voor Beer Snoes. En wat een hoop geld! Poeh, klinkt bijna als afzetterij. Maar wat fijn dat je eerste dag zo'n fijn gevoel geeft en van het weekend je TP. Joehoe! Kaatje gezellig vanmiddag weer vrij. En ook als het meezit van het weekend de tp. Worden spannende weken hier. Chess hopelijk is de pijn draagzaam. Nog op je spijkerbed gelegen? Neem maar goed je rust. Beterschap. Nikita ze is en blijft een vervelend mens. Probeer boven haar te staan en geniet lekker van het zonnetje (die hier al goed zijn best aan het doen is). Blondje wat goed dat je naar je lichaam luistert en op de bank blijft zitten. Gezellig! Sjak hoe gaat het met je? En ook Sloppy, Illoon, Clowntje en Maria natuurlijk. Hier gisteren een bod gehad maar ver onder de prijs. Stond ooit voor 200 duizend nu tegen de 180 en ze bieden 160. De woz is 190. Dus tja, vandaag gaat de makelaar een tegenbod doen dus het wordt spannend. In ieder geval na 1 dag al een bod. Schoolsoap: Brief van de BA om een eigen verklaring omtrent ziekte in te vullen. No problem. En de lg belde en die was zelfs vriendelijk. Gaf ook heel duidelijk aan dat ik veel te verwerken heb en dat ik niet nog een keer half voor de klas wil gaan staan omdat dit voor niemand goed is. Dat ik geen inschatting kan maken hoe lang het kan duren en dat het wellicht verstandig is de vervangers aan te houden. Over de ouderavond zei hij dat de ouders not amused waren omdat dit de tweede keer was dat het op het laatste moment niet doorging waarop ik melde dat het mij niet verantwoord leek te komen omdat ik dan dingen ga zeggen die niet kloppen en daar wordt niemand wijzer van. Hij zie toen zelfs:Ziek is ziek! Huh, beginnen ze het te snappen???? Enfin dat viel niet tegen. Dus opkomen voor mezelf begint vruchten af te werpen. Ga zo Pilates doen. Dag meiden, xxx Lente
Hoi meiden, Hier nog alles goed maar heb het erg druk en ben moe. Kaaat, lekker de stad in vanmiddag hopelijk heb je een beetje zon,hier is ie nu aan het doorkomen. Ik heb vanmiddag een verjaardag en moet nog een kadootje kopen dus weer een dagje rennen. Snoes, het is bij jullie wel een achtbaan van positief en negatief nieuws, leuke baan vs operatie beer. Baan lijkt me super leuk en kan je al meteen wat leuke gastouders uitzoeken voor jezelf. Las ook weer wat tp, gaat de goede kant op. Lente, een vijver is leuk maar erg veel werk. Wij hebben een aquarium en dat vind ik even genoeg. Wil wel graag een waterornament in de tuin. Heb je al nieuws over de bezichtiging gehad, ze moeten het gewoon kopen ben je van 1 zorg af. Onze tuin is nu zo leuk aan het worden hebben onder de overkapping de loungeset en op een schaduwrijk hoekje het tuinstel met barbecue. Als het goed is moet dit nog worden overgroeid door een boom. Hebben ook lekker het hele weekend buiten geleefd. 's middags even een tukkie gedaan op de bank en natuurlijk bbq-en met vrienden. Ben nu op het werk dus ga me maar weer even nuttig maken.
lente, lees nu het nieuws van het huis. Jullie zitten wel redelijk in dezelfde richting zou je het voor 170.000 weg doen? Veel plezier met Pilates
Lente wat fijn zeg dat ze het eindelijk lijken te begrijpen.. Das tog iets.!! Clowntje klinkt goed jullie tuin, gezellig.! Hoe is het verders met je en je buikje.?
Blondje...goed hoor dat je even een stapje terug doet... Ben zo blij voor je, en vind het fijn om te lezen dat je zo optimistisch bent...ik durf dat niet goed meer...mag ik vragen...ben je soms een beetje bang?? Of ga je er echt vanuit dat het helemaal goed zit... Ow jeetje Snoes...arme Beer...en wat een kosten... Hij is het natuurlijk allemaal waard...beterschap voor hem, en hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop... Gelukkig was je eerste dag top...klinkt als een leuke en interessante baan... Kaaat..ja, ik zie erg tegen het wachten op, vind het vooral lastig nog helemaal geen idee te hebben wanneer er weer een TP zal zijn...denk-hoop Juni of Juli, maar dat is allemaal nog zo vaag, en het hangt van zoveel factoren af... Probeer er ook wel de goede dingen van te zien hoor...kan lekker met mijn handen in de aarde wroeten, af en toe een glaasje drinken, en lekker alles eten waar ik zin in heb...maar had het natuurlijk liever anders gezien... Vind het op de een of andere manier raar...deze keer was de klap bij lange na niet zo hard als de eerste keer... Misschien komt het nog, als ik straks terug naar het werk moet ofzo... Lente...goh...wat goed eindelijk een bod...hopelijk komen jullie eruit, en het zou toch super zijn als je huisje zo maar opeens verkocht is... Heerlijk...dan hopelijk snel een nieuwe baan en trouwen...mooie dingen in het vooruitzicht jaja...gister PMS dus...blèh, hier ook altijd last van... Fijn ook te lezen dat er eindelijk een beetje begrip begint te komen van de school... Clowntje...war heerlijk zo leven in de tuin...wij waren het week-end ook veel buiten...was echt zalig... Nu is het weer koud....wel droog maar echt weer koud hoor...zelfs in mijn leren jas is het frisjes... Hier is verder alles rustig... Doe elke dag braaf wat oefeningen, en heb al spierpijn in mijn buikspieren...tsja...die heb ik 2,5 maand lang echt laten hangen... Maar het babybuikje moet nog wel weg...had dat deze keer al echt... Ben weer vergeten een test te doen vanochtend...als er nog HCG in mijn lichaam zit, is dat natuurlijk niet vreemd...boobs zijn ook nog altijd een cupmaat groter...
Hi ladies, hier alles weer ok. Voel me weer top. Ben blij dat ik geen pijnstiller heb genomen, ik wil een schoon lichaam. Pijn was wel draaglijk, maar nog wel genoeg om de hele dag wat te liggen en slapen. La Femme, ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat. Er is toch een onderzoek nog gedaan? Weet je al wanneer je daar de uitslag van krijgt? En ik kan me zoooo goed voorstellen dat je niet goed meer optimistisch durft te zijn. Je hebt al zoveel teleurstellingen gehad. Maar, geef de moed niet op lieverd. Hopelijk wordt deze moeilijke weg eens beloond met een prachtig wondertje. We moeten er op blijven hopen. Oef Snoes, dat is nog eens een zak met geld voor een operatie voor een poes. Tuurlijk is Beer dat waard maar auw, ik kan me voorstellen dat het wel pijn doet in je portemonnee. Lente, balen zo'n laag bod. Hopelijk komen jullie tot een prijs die voor jullie acceptabel is. Oww en jouw ongi is ook in de buurt. Groetjes Jolanda
Hoera Het huis is verkocht. We zijn akkoord gegaan met 169 duizend want emotionele rust is ook heel wat waard! ga snel boodschappen doen, xxx Lente
Hee Schatjes.. Lente gefeliciteerd, wat super fijn zeg.! Zo daar hoef je je niet meer druk om te maken.!! Nik, snap je zo goed.. Ik zag ook heel erg tegen het w88 op, maar als ik erop terug kijk is het snel gegaan en vond het nu bijna raar om weer te beginnen, vind het nog steeds een raar idee dat ik (IK) volgende week een tp heb.! En dat het vaag is maakt het niet makkelijker he.. Ik zou idd proberen te genieten van deze maanden hoe moeilijk ook, want het liefst wil je zo snel mogelijk een baby is je buik en dan wel 9 maanden..!! Jou situatie is zeker niet eerlijk.. Dikke knuffel nogmaals.. Chess wat goed zeg dat je geen medicatie genomen hebt, je bent echt een bikkel..!! Alle andere lieverds, haaaaaaiii..! Is stil hier de laatste dagen.. Niet heel stil, maar tog een beetje..
Hai meiden! Kaat; En lekker gewinkeld vandaag, nog wat gekocht? Lente; GEFELICITEERD!!! wat fijn dat jullie huis verkocht is!! Echt goed nieuws! En groot gelijk dat je t liever verkoopt dan een paar centen meer willen, het lijkt me zo;n opluchting voor jullie dat het verkocht is, dat is niet in geld uit te drukken. En wat een fijn bericht over je werk, zou t kwartje nu eindelijk vallen... Clowntje; Je hebt toch bijna een echo, morgen als ik me niet vergis?? Hoe gaat het verder met je, buiten het moe zijn? En klinkt realxed zeg jullie tuin. Lfn; Weer lekker aan het trainen! Ja dat zal je best weer even voelen na 2,5 maand. Had je al snel een buikje dit keer? Lief van je dat je blij bent voor me. Tja, ik ben nogal onbevangen wat dat betreft, niks mee gemaakt. (gelukkig) Ik ga er vanuit dat het goed zit, maar natuurlijk houd ik in mijn achterhoofd dat het mis kan gaan, maar probeer daar niet te veel aan te denken. Hoop gewoon heel erg dat ukkie(s) heel goed vasthoud(en). Kan me heel goed voorstellen dat jij moeilijk positief kan zijn na wat je hebt mee gemaakt. Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat je dan na de kritische periode heel erg gaat genieten! Chesser; Fijn dat het weer goed gaat met je! Hier alles goed! Vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk en druk op mijn borsten. En heb toch vermoeidheidsdipjes, gaapert die ik er zit op mijn werk, haha. Verder alles perfect! Vanavond komt de dame van MvM. Fijne avond!! Xxx Blondje
Thanks voor jullie felicitaties lieverds De eerste chamagnefles is al leeg hahahahaha nu aan het bier en de rose Blondje veel suc6 vanavond met mvm, je bent lief. Nikita jou tijd komt ook nog hoor, houd moed lieverd. dikke knuffel Chess wat goed dat het ging zonder medicatie. Las vandaag dat meditiatie ook pijnstillend werkt en moest meteen aan jou denken. Kaatje ja het gaat echt bijna gebeuren Clowntje klinkt heerlijk jouw tuin. Wij hebben maar liefst 3 aquaria en 2 vijvers en 6 katten dus idd. veel werk maar wel heel erg leuk. Zo ga weer naast droomprins zetten, zijn in een jubelstemming xxx Lente
Lente, wow dat is echt goed nieuws. Gefeliciteerd. Wat zal dat een pak van je hart zijn. Is toch een zorg minder he. En jullie hebben hebben het al flink gevierd lees ik . Wat leuk trouwens dat jullie zoveel vissen hebben, het is altijd leuk en rustgevend om naar visjes te kijken. Ja Kaat, bijna he. Spannend, gaat opschieten nu. Idd Lente, meditatie kan ook helpen bij pijn. Die spijkermat heeft dat effect bij mij. Ik raak niet helemaal in een trans ofzo maar toch gebeurd er iets wat ik niet onder woorden kan brengen. Het is een soort van algehele ontspanning ondanks die puntjes in de rug. fijne dag allemaal Groetjes Jolanda
Good mornig Ladies, Hier erg onrustig geslapen door de aanstaande verkoop. Moet nog het e.e.a. regelen omdat we nu minder krijgen dan we nodig hebben dus dat wordt nog even een gepuzzel om er financieel uit te komen de komende 2 maanden. Maar daarna wordt het alleen maar beter. En gelukkig binnenkort de belastingcenten en vakantiegeld dus hopelijk heft dat elkaar op. Maar hoe is het hier? Kaatje vandaag je fm en Snoes stevent al snel op de tp af. Hoe gaat je eerste wachtweek tot nu toe Sjak? En Blondje al met de flessen in de weer? Nikita rekkend en strekkend op de mat en de buik richting plat? Chess onder de putjes op haar rug maar krijgt er wel rust door terug. Clowntje vandaag of morgen je echo, fijn hoor! Sloppy hopelijk alles nog onder controle? Iloon en Maria druk in de weer en hopelijk mag je snel van start Iloon. Je moest wachten op je ongi toch? Ff kijken volgens mij heb ik iedereen nu gehad? Vanmiddag naar Bert, ben benieuwd vandaag want we zouden het over mijn pijn gaan hebben. Oef.... Dag lieverds, fijne dag xxx Lente
Hee Schatjes, Blondii hoe was het met de dame van MvM.? Ja ik heb 4 shirtjes gehaald, gewoon basic maar wat zomerese kleurtjes als dan wat er al in me kast lag en wat ondergoed (ben echt verslaafd daaraan..) Lente, ja iets minder is natuurlijk wel minder.. Snap je hem nog, vind mezelf hilarisch vandaag.! Maar daar komen jullie wel uit.! Hoop dat je vannacht wel goed slaapt.!! Chess, lkkr tog maakt niet uit wat die mat voor je doet het is iig positief voor jou en daar gaat het om..! Hier net een echo gehad.! Me bms is al 8 dus de tp wordt gepland, dat hoor ik vanmiddag om 4 uur.. En had nu een andere arts (vrouwelijke en erg fijn) en ze vroeg waarom we er geen 2 krijgen, dus ik zei nou mij is altijd verteld dat dat niet mag omdat ik zo jong bent.. Dus zij zegt maar je hebt er nog 6 en een cryo heeft altijd iets minder kans dus ik ga het AMC bellen en kijken wat mogelijk is.. Dus miss krijg ik er 2.. Wow vind dat tog stiekem wel erg leuk hoor..! Maar of dat door gaat hoor ik dus ook vanmiddag..!! @ all thanx voor de uitleg van de medicatie.! Nik hoe is het vandaag met u.? Rest straks managaer komt binnen..