Ha Nikita, Wat een druk programma heb jij deze dagen Mijn vriend had twee verzekeringsnamen van zijn bedrijf waarbij ze aangesloten zijn zodat hij kan meedoen met de korting. Zelf had ik via mijn bond een verzekering met korting maar die is niet zo goed met dekkingen. Daarvoor had ik een hele dure en die heb ik vorig jaar opgezegd. Was wel heel goed. Het beste is om niet alle verzekeringen te bekijken want dan zie je door de bomen het bos niet meer. Ook moet je focussen wat voor jullie het belangrijkste is. Bij ons is dat dus psychologie en podotherapie en ook brillen en hoortoestellen. In het bestand van de verzekeringen kan je dan de verschillende vergoedingen bekijken en ook de premies met elkaar vergelijken. Voor 1 januari moet je overstappen dus vandaar dat ik deze week het rond wil hebben. En natuurlijk niet vergeten op te zeggen anders ben je ineens dubbel verzekerd. Een hele klus om te doen en supersaai. Daarna nog gekeken naar reacties van klanten en bij deze was de score boven een 7 en hij bestaat al 200 jaar. Dat programma wordt ook wel het glazen huis genoemd en dat is dus een tijdelijk glazen gebouw waarin 2 dj's zes dagen vasten en continu muziek draaien en op die manier geld inzamelen voor een goed doel. Elk jaar staan ze in een andere stad. Dit jaar is het doel de weeskinderen van ouders met Aids. Op kerstavond wordt de opbrengst bekend gemaakt. Je kan storten, via sms'jes geld bijdragen en ook persoonlijk doneren. Ook worden er gasten uitgenodigd. Ik had je al mijn naam gestuurd maar dat geeft niet. Ik zoek je zo wel op. Suc6 met je voorbereidingen en dansen. Hoe gaat het met de rest van de dames hier? Pink suc6 met omruilen en rij voorzchtig. xxx Lente
jemig lente wat een afschuwelijk verhaal! Brrrrrr! Vandaar dat ik vandaag dus lekker thuis ben, maar ik vind het ook wel een beetje saai. Ik ben trouwens een keer op de radio geweest met serious request. Toen was het voor schoon drinkwater en werkte ik bij een waterleidingbedrijf. Heb ik even een emmertje geld gebracht. Dat viel wel op en toen kon ik even onze bedrijfsnaam spammen. Was echt superleuk, maar ook heel eng! Later stond ik nog in de krant met emmer en al...volgens mij staat die foto nog op Hyves. @ pink ben je weer veilig thuis? Hope so! @kaaat ben benieuwd hoe je je voelt...en wat je voelt. Nog een paar daagjes...al onze duimen draaien voor jou!
Hee Lieve Dames, Pinkie ben je weer veilig thuis.? Nikita, moet je smiddags ook dansen.. Je hebt het idd echt heel druk.. Lente ja saai maar wel belangrijk he.. En ach ja had je wat te doen tot half 2 snachts.. Snoes, wat lief dat je naar me vraagt.. Ja hoe ik me voel.. Wel goed, af en toe wat ongiepijntjes en wat steekjes.. En sinds gister af en toe een vlaag van misselijkheid (of verbeeld ik me dat..) Dus ja.. We zullen zien.. Tot strakjes.!
Pink, is het nog gelukt vandaag het shirtje om te ruilen? Hey Kaat, raar he al die dingen die je voelt. Nog een paar daagjes en dan weet je het. Het wordt steeds spannender. Hier niet zoveel te melden. De nieuwe medicijnen liggen te wachten voor 2011. We gaan maar flink knallen eind volgende week. Weg met 2010, op naar 2011 ik heb er zin in. Ik zet nog even wat op de Picknicktafel. Eerst heb ik de tafel wat opgeleukt met wat waxinelichtjes. Wie snel is kan nog wat warme choco vinden en koekjes. Groetjes Jolanda
Hoi hoi allemaal... Nou Pink is weer blij hoor! Ik heb vanmorgen mijn beklag gedaan bij het hoofdkantoor van C en A en die hebben ze meteen een standje gegeven. Toen ik daar vanmiddag aankwam en de mevrouw die me verder moest helpen in de gaten had dat ik het was kwam ze met excuses aan en zei ook meteen dat gezien de weersomstandigheden er gisteren een uitzondering gemaakt had moeten worden. Ze ruilde meteen de trui om. Inmiddels was deze in de aanbieding dus ik kreeg ook nog geld terug volgens haar... (tja dat had voor mij niet gehoeven hoor... maar wel leuk) en toen heb ik dus nog maar een standaardtruitje en een gebreide trui voor mijn dochter meegenomen. Ze bood nogmaals haar excuses aan en gaf ook aan dat Miss Tut een standje zou krijgen dat dit niet netjes was van haar.... Toen ik thuis kwam ben ik meteen de hapjes gaan maken voor school want ze hebben vanavond kerstfeest... Ik moest spiesjes maken met stukjes kaas en worst enzo... Ik heb dunne slingertjes gevonden waar ook sterretjes bij in zaten en die heb ik aan het uiteinde van de spiesjes gewikkeld zodat het er feestelijk uit zag. Een servetje erom heen zodat je pakketjes kreeg en dat op een schaal met servetjes... Aangekomen werden ze meteen omgedoopt tot Kerststokjes door de kinderen hahahah... Toen de spiesjes klaar waren moest mijn dochter mooi gemaakt worden en naar school gebracht. Daarna snel naar huis om mijn zoontje eten te geven en in bad te doen en dan straks weer dochter ophalen Druk dus... Ik zou morgen visite krijgen, maar dat heb ik maar afgemaild... Ik krijg mijn huis nooit aan kant zo voor kerst... Hoe gaat het met jullie hier dan? Alles naar wens? En Kaaat het wordt spannend he!???? Lente een goed gesprek gehad begreep ik...???? Super meid!!!! Het zou tijd worden dat ze hun verstand daar eens gingen gebruiken.. of niet dan... Kon nog net voor de kerst
Aan de kant .... aan de kant... aan de kant... Warme chocooooooo!!!! YOEHOEEEEEEE...... Chessertje Ja het is gelukt.. en gelukkig zag de rest van C&A ook in dat het in dit geval anders opgelost had kunnen worden... Ik heb vanmorgen tegen het hoofdkantoor gezegd dat ze wel het lef hebben om op de website te zetten dat ze graag willen dat de klant tevreden is en dat de service naar de klant toe hun hoogste prioriteit heeft... maar zei ik... ondertussen laat je ze wel met hoge risico's door zulk noodweer rijden en onnodig vaak! Waren ze bij het hoofdkantoor wel met me eens gelukkig en ze hebben meteen contact opgenomen met het filiaal... En wat hebben ze gedaan? De bon erbij gezocht... en mij het shirtje met de goede maat gegeven. Verkeerde maat ingenomen en mij geld teruggeven wat nog niet eens hoefde van mij... Hadden ze nu gewoon gisteren mij de juiste maat meegegeven, oude maat ingenomen... hadden ze het vandaag administratief kunnen afhandelen... hadden zij het bedrag van de korting kunnen houden en was alles opgelost geweest... Zucht...
Voor degenen die mij willen mee helpen denken over een nieuwe catterynaam.... Ik heb een topic geopend met meer informatie... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/245608-wil-helpen-meedenken-over-nieuwe-catterynaam.html#post8772931
Lente...klopt, je had je naam gestuurd...en gister had ik je ook gevonden, maar had dus vergeten een vriendschaps verzoek te sturen. Vanochtend vond ik je opeens niet meer...of nou ja..zal wel weer iets verkeerds hebben gedaan... Zag nu dat je me gevonden hebt...en zo'n lief berichtje... Jaja, het is druk druk in het theater rond de feestdagen. Vanavond had ik ook repetitie, maar gelukkig niet al te lang. Morgen ook weer 2 repetities, en donderdag weer voorstelling... Ach ja, zo blij je bezig... Lijkt me idd. saai die verzekeringen... Dus ja Kaaat...2x per dag dansen... ow...je maakt het spannend hoor met je misselijkheid... Chessertje...lekker warme choco...en ja...kom maar op met 2011, het kan alleen maar beter worden. Pink, goed gedaan bij de C&A, lekker meegenomen toch dat je extra korting kreeg...daar word je vrolijk van... Wat een leuk idee van de kerststokjes... hmmm, zijn er nog een paar over voor de picknicktafel?? Goh meiden...iemand van jullie een idee hoe ik jullie forum namen aan jullie echte namen kan verbinden?? Zodat ik niet heel de tijd bij mijn PB berichtjes moet kijken wie nu ook alweer wie was?? Kun je op Hyves een soort van notities maken bij iemands naam-profiel?? Zou wel zo handig zijn. Heb al een paar prachtige trouwfoto's voorbij zien komen, en zal de komende dagen nog wel eens vaker op jullie profiel kijken... Zo, ga nu lekker een film kijken op de bank, met mannetje een een grote schaal popcorn. Heb voor jullie meteen een schaal meegemaakt, dus tast maar toe en tot morgen...
Whoea ben net door mijn oudste zus gebeld dat mijn tante (moeders lieve zus) 2000 euro gaat overmaken voor alle dochters van wijlen mijn moeder. Mijn zus was er gewoon in tranen van. Had dit echt niet verwacht. Gelukkig stuur ik haar altijd trouw een kaartje. Zo lief Pink goed gedaan meid. En wat ben je toch een leuke moeder Superwoman wat spannend! Hopelijk wordt je steeds misselijker Hoeveel dagen zit je nu na je punctie? duimduimduimduimduim O ja, mijn vriend moest gisteren omschakelen voor zijn nachtdienst en aangezien ik nu niet werk ben ik een tijdje opgebleven. Zelf kwam hij pas om 4 uur. Snoes wat fijn dat de medicijnen binnen zijn en dat je er zin in hebt Ik heb nog niet gekeken op je hyves maar dat ga ik nog zeker doen. Mjammie popcorn, zout of zoet Lust het alletwee Heerlijk saampjes op de bank. Geniet er lekker van tussen de bedrijven door. Ga nu zelf ook film kijken. xxx Lente
zoute popcorn...vind ik veel lekkerder... Wow Lente, wat een fijn nieuws...een lekker kerstextra'tje... hihi, heb zojuist een lijstje gemaakt met jullie forumnamen en jullie Hyves-FB namen, dus nu kan ik een paar dagen spieken, en dan weet ik het wel... Snoes, had jij het over een foto'tje met een emmertje met geld... Ga eens kijken Tot morgen lieve forum-vriendinnetjes...XXX
Dag lieve meiden, Ik kom me eindelijk maar eens melden hier aan de picknicktafel!!! En als ik het zo lees, is het hier onwijs gezellig!!! En om ook maar niet met lege handen te komen, heb ik een grote pot earl grey thee en zelfgemaakte boerencake meegenomen! Tast toe allemaal!!! Lees dat jullie allemaal met hyves en FB bezig zijn, ook gezellig!!! Willen jullie me PB-en, kan ik jullie ook even opzoeken op hyves! FB heb ik ook, maar ben ik niet zo actief op... xxx
Iloon...ja gezellig dat je hier komt, en lekker nog een kopje thee voor het slapen gaan... Je krijgt nu een PB'tje, dus dan zal ik je morgen wel op Hyves zien...
Goedemorgen Lieve Dames, Snoes, heb je foto met emmer geld bewonderd, vet cool..! Chesser, wat fijn dat de medicatie er al ligt.. Jaa echt bijna 2011.!! Pink, wat fijn dat het gelukt is zeg.. En een korting, ach ja ze zullen zich wel schuldig hebben gevoeld.. EN TERECHT!! Lente, wat fijn zeg zo een kerstextraatje.. Beter Peter!! Ik zit nu vandaag 12 dagen na me punctie.. Wat zegt dat.. Vertel vertel.. Nik, 2x dansen WoaW!! Zwaar hoor, ach ja het houdt je van de straat.. Wilt u morgen voor mij miss zoete popcorn maken.. Hmm net zoals in de bios.. Als het niet te veel gevraagd is he.. Iloon.. Welkom hier.. Heeft je ons gevonden.. Zal je ook zo ff pben.. Leuk leuk..! Nou dames ik ga hier zo onderweg naar mijn werk.. Heb vandaag een gesprek over miss een andere functie.. Eigenlijk weet ik daar nog niets van, maar je vangt wel eens iets op in de wandelgangen.. Daarover straks meer, na het gesprek dus.. Fijne Dag Lieverdss
Hier ff een update op onze hopelijk laatste dag in Wenen. Wenen zelf was/is prachtig en we hebben gister onze eerste echte vakantie dag beleeft Maandag hebben we heel veel geld moeten uitgeven omdat onze bagage er nog steeds niet was, tot vandaag nog niet, we hebben een nieuwe buggy gekocht en omdat het hier -8 is moest er ook een voeten zak bij en kon het geen goedkope worden omdat ze dan nog verkleumde. We moesten een nieuw skipak kopen omdat ze ook wil lopen dus daar hebben we de hele binnen stad van wenen voor afgezocht en in een laatste winkel nog een gevonden mt 86.....en nog een leuke ook. Sneeuwlaarsjes ook overal uitverkocht maar toch nog een paar gevonden maar die waren 60euro! Ook voor mij een sloppy en voor sloppyman moest er van alles komen. Aangezien ik niet meer in een normale broek pas moest het een positie broek worden en dat was niet gemakkelijk maar het is gelukt En ook voor sloppyman hebben we van alles gevonden. Voor Megan bij de H&M geslaagt, waar we gister weer heen moesten omdat de broek die we gekocht hadden al weer te vies was worden. Al met al zijn we meer al 600euro lichter en nu maar hopen dat we alles weer terug gaan krijgen..... Megan slaapt al niet sinds we hier zijn en is heel erg verkouden en hoest heel erg Gister bij de apotheek van alles voor haar gekocht, wat ik ook in de koffer had zitten maar nog ergens staat waar we niet bij kunnen. AL met al een vreselijke vakantie en we zijn blij als we in het vliegtuig naar huis zitten Ik hoop dat het hier met iedereen goed gaat! En tot snel!
Slopperd wat een drama zeg..!! Oowwh wat een rotvakantie heb je dan.. Ik hoop dat je heel snel weer terug bent in het oude vertrouwde Nederland.. Dikke Knuffel van mij.!!
ahhh wat zonde Sloppy dat je vakantie zo is gelopen. Niet leuk. Ik hoop ook voor jou dat je weer lekker snel thuis bent met al je vertrouwde spulletjes om je heen. Jammer hoor, want Wenen is zo'n mooie stad. Groetjes Jolanda
Heee Iloon wat leuk dat je er ook bent hier aan de gezellige Picknicktafel. Hmmmm...lekker boeren cake Hoe gaat het verder met je? Superwoman, je lutale fase (na je eisprong tot de nod) wordt als maximaal 14 dagen gezien. Op dag 15 zou je dus kunnen testen of je ongi kunnen verwachten. Dat betekent dat je op 1e kerstdag een thuistest zou kunnen doen Tenzij je natuurlijk eerder wil O, ik hoop zo dat je zwanger bent duimduimduimduimduimduimduim Spannend je gesprek. Ben benieuwd! Waarschijnlijk een hogere functie met dito salaris want je bent natuurlijk superwoman Sloppy, wat afschuwelijk die vakantie van jullie. Het had zo mooi kunnen zijn. Nu hopen dat Megan niet zieker wordt en jullie zonder vertragingen thuis zullen komen. En idd. hopen dat je het geld kan declareren. Dikke knuffel. Vanmiddag weer kijkers in mijn huis in Hellevoetsluis. Zou dan eindelijk alles ten goede komen Huis verkocht, geen problemen meer op het werk en een wondertje en zwanger het nieuwe jaar in Pink hoe heeft je dochter het gehad op haar kerstparty? xxx Lente
nouhou, ik word elke dag zo laat wakker! Vandaag ook weer. Vind ik zo zonde van mijn dag, maar ja, heb het blijkbaar nodig... Sloppy, wat een verhaal! Bah...een week geleden was je nog helemaal blij en kon je niet wachten om te gaan. En nu kun je niet wachten om terug te gaan. Als er dingen tegenzitten op vakantie dan kun je zo naar huis verlangen. Hopelijk ben je nu weer lekker thuis! Pink wat heb jij nog laat kerstdiner. Hebben je kinderen nog geen vakantie? Nee dus...hopelijk krijg je je huis nog kerstklaar. kaaat ow spannend, een andere functie. Een leukere, betere? lfn hahaha herkenbaar. Ik heb alle namen nu wel redelijk in mijn hoofd. Maar het duurde op het vorige topic ook lang voordat ik iedereen kende. Nu hier wat minder mensen zijn onthoud ik ook beter wie wie is en wie wat doet. Zo weet ik bijvoorbeeld dat jij in een slachthuis werkt, toch? Hahaha dat was zo grappig! lente wat spannend dat je kijkers hebt. Zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn huis zo lang te koop stond (eentje was binnen 24 uur verkocht voor de vraagprijs en de ander binnen een week) maar ik weet nog wat een spanning het met zich meebracht. Brrrrr....helemaal als je door zo'n stom huis in geldnood komt. Ik hou me voor de hobby wel veel bezig met interieurstyling. Als je wilt mag je me wel wat foto's sturen zodat ik je wat tips kan geven. Maar hopelijk heb je dat helemaal niet nodig! Lekker zeg, die 2000 euro. Zo'n tante wil ik ook hihi iloon, welkom hier! Het is inderdaad gezellig hier en mensen die met cake aankomen zijn altijd welkom! Maar je hoeft ons in weze niet om te kopen hoor, ook zonder ben je welkom! Ik ga vandaag verder met de bovenverdieping poetsen. Gisteren de keuken, hal en woonkamer gedaan en vandaag maak ik het af.Tussendoor kijk ik wel steeds even of er nog nieuws is (hoezo verslaafd?). Tsja, je moet toch wat als je de deur niet uit kunt. Fijne dag vandaag, toedels!
Heee slaapkoppie Die 2000 is voor ons alle 5 samen. Maar nog steeds 400 per zus dus altijd welkom Hahaha mijn jongste zus (volgend jaar Sara) die vroeg of het per persoon was maar dat zou 10.000 euro zijn Mijn drie broers krijgen niks Maar twee komen er woensdag en dan trakteer ik ze op wat lekkers. Hopelijk is onze favoriete Italiaan open. Mijn huis staat helemaal leeg daar dus qua styling kan er van alles gebeuren maar ja zonder geld is dat lastig. Het huis waar ik nu woon is nog niet eens klaar. Wanneer heb je jouw huizen verkocht en wat snel moeten er fantastsich uitgezien hebben Het probleem van dit huis is dat we genoeg kijkers hebben (20 alweer) maar dat het een starterswoning is en al 4 mensen het geld niet rond krijgen. En er moet het e.e.a. aan gebeuren omdat het niet zo modern meer is (beige badkamer met berglandschappen op de tegels bijv.) maar ik vind je aanbod heel lief. De makelaar zegt zelf dat het een prima huis is dus afwachten maar... *zucht, zit nog in mijn ochtendjas en ben niet vooruit te branden* *drinkt nog een kop koffie, wie doet er mee?*
Kaaat...vertel eens waar je de foto van Snoes hebt gevonden?? Gelukkig ben ik niet de enige die hem niet gevonden heeft... Wat spannend een gesprek i.v.m. een andere functie, ik hoop dat het interessant is voor je... Ow...dag 12 alweer...nu wordt het echt spannend... Goh Sloppy, wat een klote vakantie zeg. Ik hoop echt dat je alles terug krijgt, want anders zijn het een hoop extra kosten. Soms kunnen verzekering echt moeilijk doen, maar met een kleintje en bij dit weer vind ik het echt niet kunnen als ze je niet alles terug geven. Wordt jullie koffer nu weer naar jullie thuis gebracht?? Je bent pas in je 6e week, en past al niet meer in normale broeken..WOW... Hopelijk slaapt Megan lekker bij in haar eigen bedje... Lente...hoop zo dat je huisje snel is verkocht...duimduimduim... hihi Snoes...jaja, ik werk idd. in een slachthuis... Zeg, geef eens een hint waar we de foto met het emmertje met geld kunnen vinden... Kaaat heeft hem gevonden, maar Lente en ik niet... Je mag bij ons ook wel komen poetsen hoor, ik kom 's ochtends mijn bed wel uit, omdat ik naar het theater moet, maar ben thuis niet vooruit te branden. Zijn de straten bij jullie ook zo slecht?? Hier zijn de straten eindelijk min of meer vrij, wordt er weer minstens 10 centimeten voorspeld voor de komende nacht. Pink, Chessertje en Iloon....jullie ook nog een fijne dag vandaag... Ben toch niemand vergeten hé..ow ja, vrolijke Jetje, hoe voelen jullie je?? Wie vroeg er nu ook alweer om zoete popcorn...zal ik maken later vanmiddag... Op de menukaart voor vandaag staat ook nog zelfgemaakte goulash soep. Nog nooit gemaakt, maar heb een recept gevonden, dus als hij gelukt is komt hij op tafel...