Haha Lente...nee, Popcorn was idd. niet genoeg... Toen manlief thuis kwam, hebben we nog een schaaltje met allerlei hapjes ernaast gemaakt...en toen bleem idd. dat ik toch honger had... Vervelend zeg dat mannetje zo vroeg op moest vanochtend...wat is dat x co wat je gedaan hebt vanochtend... Ow...lees nu dat Blondje het al heeft uitgelegd...interessant...lijkt me een super training voor je figuurtje... OEI, en lees nu dat je het toch niet gedaan hebt...geeft niet...komt volgende keer wel...hier probeert de zon het ook, maar het lukt niet echt....buiten zitten zal er niet in zitten vandaag... Snoes...welgoed op jezel passen, maar als je zo hectisch bezig bent vliegt de tijd in de wachtweken wel erg snel natuurlijk... Owww....spannend voor morgen...hoe laat mag je?? IDD. Blondje...ga ook niet voor mezelf staan koken...tenminste niet als het onverwacht gebeurd... Nu wel lekker week-end samen...vanochtend even gaan winkelen, maar nisk gekocht behalve lekkere boodschappen voor het week-end... Tot laters meiden...
Lente, je bent een schat. Dikke kus van mij. Jullie zijn overigens allemaal lief hoor haha. Heb je een leuke dag gehad? Wat fijn dat alles zo snel gaat met je oude huis. La Femme, ik krijg trek. Popcorn en allerlei hapjes. Lekker, wat hebben jullie zitten smullen. Snoes, wat fijn dat alles goed is gegaan met Beer en dat hij weer thuis is. Wat een zorg altijd he, als er iets met je beestjes is. Kaat, welke film ben je geweest? Hebben jullie nog gedanst? Hier de normale burgerlijke dingen gedaan haha. Boodschappen, de fruitmand ligt helemaal vol, morgen smoothies maken. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda
Goedemorgen Lieverds, Snoes, SUPER veel succes vandaag..!! K kom snel bij je zitten.! Blondii, wat goed dat je vrijdag al gepoetst had is tog lekkerder het weekend in gaan.. vandaag nog plannen.? Lente, aahhw jullie mogen al heel snel teken das tog fijn, dan is dat afgeslote.. En je weet wat ze zeggen over scherven he.. Is je huisje al netjes aan kant.? Nik, nee popcorn kan niet genoeg zijn, nou ja miss als je er genoeg wat eet.. Gordijnen wel dicht geweest.. Chess, succes met je smoothies vandaag.. Hier, vandaag weer aan het werk, vrijdag tog maar nergens heen geweest, we waren beide bekaf van een week werken.. En gister ff de stad in geweest, maar niets bijzonders.. en vandaag maar weer eens werken.. Miss vanmiddag een terrasje pakken, we shall see.. Fijne dag allemaal.!
Dag meiden, Allereerst Snoes; Succes vandaag! Lente; Vannacht wat beter geslapen? En x-co maar een ander keer proberen dan? Heb gister gebody pumpt, wel wat minder gewicht over het algemeen, pakte bij de squats altijd 11 kilo per kant bijvoorbeeld, dat heb ik maar aangepast naar 8,5. Maar was lekker om te doen! Heb op de site van les milles ook info gevonden over pump en zwangerschap, is goed om te blijven doen, maar wel met gematigde intensiteit en luisteren naar je lichaam. Nog lekker van het mooie weer genieten vandaag? Lfn; Mmmm, klinkt lekker al die hapjes! Nu lekker samen weekend dus, mooi genietse! Chesser; Ook al zo goed voor zichzelf gezorgd jet de boodschapjes, groot gelijk. Da's altijd lekker he een smoothie, ben er ook gek op. Hebben zo'n recepteboekje maar het komt er eigenlijk te weinig van. Kaat; Alweer druk aan het werk... Maar van vanmiddag misschien een terrasje! Het wordt er weer voor als het goed is, al is het hier nog bewolkt nu. Wij hebben gister ook lekker uitgerust van de werkweek, beetje in de tuin gerommeld. 's Avonds met mijn vader naar NAC geweest, helaas verloren en een barslechte wedstrijd. Maar wel gezellig hoor. Vandaag is het jaarmarkt in de woonplaats van mijn ouders en gaan we daar heen, mijn zusje en neefje komen ook, traditie eigenlijk ieder jaar heen te gaan. Fijne zondag allemaal!! X Blondje
Ha girls, even snel want ik sta al klaa in mijn sporttennue voor een rondje body pump. Wow 11 kg aan elke kant hahahaha dat heb ik nog niet in totaal. Maar ben ook een beginner Leuk naar de jaarmarkt blondje, misschien zie je leuke babyspulletjes Snoes heeeel veeeel suc6 op deze bijzondere dag Werk ze Kaatje, en hopelijk vanmiddag een terrasje. Neeee huis nog niet aan de kant. Vandaag een nieuwe poging. Ben weer begonnen met mindfullness leven en goed geslapen gelukkig De rest een hele fijne dag en Chess jij bent ook lief zoals allemaal hier. dag lieverds, xxx Lente
Zo de eskimo zit er weer in! Weer de eerste die ze ontdooiden. Het deed deze keer eigenlijk best pijn, maar ik had ook een heftige eisprong met buikpijnen en bloedverlies. Nu ben ik weer erg moe van de bolletjes. Ga even op de bank liggen in de zon. Oh echt erg, bedenk me dat ik op ZP niets anders doe dan klagen dat ik moe ben en vooral over mezelf babbelen. Snoes zegt sorry... x
ha mopperkontje, klagen mag hoor! Soms heeft een vrouw dat gewoon ff nodig. en als het teveel wordt dan geven we wel een schop onder dat mopperkontje van je hahahahahaha Komt vast door de vermoeidheid en spanning. Maar wat super dat de eerste meteen goed gegaan is. Joepie! En nu goed broeden. Spannende weken breken voor je aan. xxx Lente
Hee Lievi's Blondii, leuk een voetbalwedstrijd, wel een beetje jammer dat ze zo slecht speelde..? Hoe was het vandaag op de braderie.? Lente lkkr gesport.? Sjakkie hoe voel je je.? De dagen gaan snel of niet.? Snoesie jeeeh gefeliciteerd..!! Pijn is niet leuk, ga maar idd ff lkkr slapen in de zon.!! Ik wordt ook erg moe van die bollen.. Alle andere waar zijn jullie..?? JOEHOE..!! Ga nu ff de stad in.!
Hey Snoes, klagen mag hoor. En joepie, je bent weer aan het broeden. Er wordt hier weer voor je geduimd. Kaat, hoe was het in de stad? Lente, ben je weer bezig zen te worden? Is het nog gelukt je huis aan kant te krijgen? Groetjes aan iedereen Jolanda
Chessertje...jammie...Smoothies...moet ik ook eens maken thuis... Snoes...hoe gaat het met Beer...langzaam beter?? En alles goed gegaan met de TP vandaag?? Tuurlijk mag je hier klagen en over jezelf praten...nu je het zegt...doe ik eigenlijk ook hier... Kaaat...jaja...we worden ouder hé... menlief en ik nemen af en toe ook voor weer eens 's avonds weg te gaan...maar als het dan puntje bij paaltje komt, blijven we vaker thuis dan dat we weggaan... Vanmiddah nog een terasje gedaan?? Wij wel...we werden uitgenodigd...dus dan zeggen we geen nee... Blondje....ook een voetbalfan?? Ben dan wel geen grote fan, maar vind het ook altijd leuk om te weten wie er speelt en hoe de stand was...vind het altijd leuk als mannen dan zoiets hebben van 'huh...jij vind voetbal leuk'... Lente, langzaam opbouwen, dan kom je vanzelf bij de 11 kilo... Hier ook...doe elke dag braaf een half uur oefeningen op de mat...en wat blijkt...manlief is een super personal trainer... Hij heeft me al een aantal erg goede oefeningen gegeven, en streng istie ook... Jammer genoeg moet ie vanaf morgen weer werken, en weet niet of ik 's avonds na het eten nog oefeningen wil doen...ga proberen of het alleen 's middags ook lukt...
ha meiden, Hier een relaxed dagje gehouden en nee huis nog niet aan de kant. Chess hoop dat je deze week positief nieuws krijgt van het zk. Nikita wat heerlijk om uitgenodigd te worden en wat goed dat je zo aan het oefenen bent. Schoolsoap: Morgen naar BA in Helmond en donderdag hier in Roosendaal terwijl ik op dat moment naar Bertje moet. Heb al een mail gestuurd omdat toestemming te vragen om de laatste afspraak te verzetten. Ze kunnen toch niet verplichten de behandeling af te zeggen? Of wel? Hopelijk stemmen ze gewoon toe want heb geen zin in meer gezeur. Probeer me er niet druk om te maken maar irritant is het wel. Ach morgen zien we wel. Slaap lekker voor straks, xxx Lente
Goedemorgen Ladies.!! Lente succes vanmiddag.!! Hoop idd dat bertje voorrang krijgt, lijkt mij het meest logisch, je gaat naar hem toe om beter te worden tog.. Nik, oow lkkr een terrasje.! En ja als je wordt uitgenodigd, kan je niet weigeren.. Wij hebben gister lkkr een ijsje gegeten in de stad en daarna nog lkkr in de tuin gezeten.. Heerlijk.!! wat goed dat manlief zo een goede personal trainer is, maar vanaf vandaag weer alleen dus.. Dat kan jij wel..!! Ik moet ook weer eens wat gaan doen *schaamschaam* naja gewoon thuis en dan na testuitslag wel weer in the gym.!! Chess, al meer nieuws bij jou.? Sjakkie wanneer was je testdate nou ook alweer.? Alle andere lieverds haaaaaaii hoe is het.? Liefss, fijne dag.! ik weer op werk en vanmiddag even naar een vriendin, dus wel lkkr vroeg klaar (1 uur)
Goede morgen allemaal! Ik heb even besloten om afstand te nemen van ZP. Het gaat hier gewoon echt niet lekker met mij en ik wil eigenlijk gewoon ff rust nemen. Mijn uitslag is inmiddels zo erg dat ik echt gek word van de jeuk. En ik doe nu bijna niks anders meer als huilen. Dit kindje is zo gewens maar deze zwangerschap is echt zo zwaar! Het lijkt allemaal nog zo verweg. Op het moment word er vaak gevraagt aan me "hoe lang" ik nog moet en als ik dan zeg nog ongeveer 18wkn dan raak ik volledig in paniek. Want ik weet op het moment ff niet hoe ik me moet herpakken. Ik geef ook weer over, voornamelijk 's nachts en ook dat breekt behoorlijk op. Ik maak me echt continu zorgen om mijn meisje dat ik haar met al mijn problemen in mijn lijf schade aan doe! Net weer de HA gebeld en ik kan morgen pas langs komen, en dan zit ik alweer heel hard te huilen. Sorry meiden ik wil niet negatief zijn, ik ben zo blij dat ik nog een kindje mag krijgen maar ik ben gewoon op. Ik ga ook de gyn bellen in de hoop dat hun wat kunnen doen. xxx tot snel!
Dank je wel Kaatje, lijkt mij ook maar je weet hoe ze bij mij zijn dus ik sta nergens meer van te kijken. Wat fijn dat je zo vroeg klaar bent en sporten joh dat komt na de zwangerschap wel weer hihi. Nog 1 nachtje en dan 2 eskimootjes ophalen. Super! Snoes hoe gaat het? Werk je nou de volle bak? Veel suc6 deze week. Maria al lang niks meer gehoord. Waarschijnlijk druk met werk en de verbouwing. Hopelijk geen tegenslagen meer. Zwaait enthousiast naar Iloon.*hooooooooi* Clowntje hoe gaat het met het buikje? Pas je nog in je broeken? Chess, Blondje, Sjak, Nikita jullie ook een fijne week. Moet over een kwartier op pad. xxxx Lente
Lieve Sloppy, Ik wil je heeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte en kracht toewensen. Verstandig dat je afstand neemt. dikke knuffel, xxx Lente
Lente...verstandig om de afspraak met de BA te verzetten... hopelijk is het gelukt...de behandeling lijkt mij op het moment ook het belangrijkste... Jij ook een fijne en zonnige week lieverd... Kaaat...klinkt alsof je een relaxed week-end hebt gehad... Helemaal klaar voor de TP dus...was toch morgen, of gooi ik nu van alles door elkaar... OEI...lieve lieve Sloppy...je mag hier altijd klagen...zeker jij nu...jeetje zeg...heb je zoveel moeite moeten doen om zwanger te worden, kun je er niet eens van genieten omdat je lichaam moelijk gaat liggen doen... Neem maar alle rust en tijd die je nodig hebt, en ik hoop dat je je snel weer beter voelt, zodat je ons hier snel weer op de hoogte kunt houden...We vergeten je niet hoor...en nogmaals...heel veel beterschap en sterkte... Laat jezelf maar lekker verwennen, en doe het rustig aan...♥ Aan alle anderen ook een dikke knuffel... Neem mijn boek nu maar weer en ga buiten zitten... Heb de ramen al gedaan vandaag....gestreken en gestofzuigd...dus nu mag ik lekker relaxen... Strakjes nog mijn oefeningen doen...
Wow Nikita, je bent goed bezig Welk boek ben je aan het lezen? Ga zelf vanavond mijn nieuwe wii uitproberen. Dit keer met camera. Ben nu mindfullness "langzamer leven" aan het lezen. Voel me er relaxer door. Schoolsoap: Vanochtend dus om 9 uur aangereden stond er dus een gigantische file en kwam dus 3 kwartier later aan. Had netjes gebeld en kon gelukkig later komen. Maar goed vraag de BA wat er is, dus ik verteld dat ik zowel thuis als op school niet goed functioneer en in gesprek ben met mijn psycholoog. Vraagt wat hij ervan vindt. "Nou dat het niet goed met mij gaat!"en of hij toestemming mag om aan hem advies op te vragen. Tuuuuuuuurlijk! Enfin of ik dit donderdag dan ook met de andere BA kan bespreken zodat ze niet twee keer hetzelfde doen Waarop ik zeg dat dit niet mijn pakkie aan is. Dat de school erzelf voor kiest dat ik naar twee BA ga en dat de school of zijzelf het dan ook maar moeten afstemmen of uitzoeken omdat ik al helemaal niet gelukkig ben met de werkwijze en dat dit mijn genezing niet ten goede komt:x Keek ie vanop. Dit duurde slechts 10 minuten waarop ik vraag:'is dit het? Kom ik hier voor naar jullie toe om een papiertje te ondertekenen en 5 uur onderweg te zijn:x" Tja, dat zijn de regels en de school werkt nou eenmaal met ons als werkgever. Waarop ik dus opsta en zeg dat ik blij zal zijn als ik van de school weg ben met hun rare handelswijze, geef hem nog een ferme hand en knal zo de deur dicht Daarna eerst een kop koffie beneden (sportschool) gedronken en met hardcore op 10 naar huis gereden. En dat hielp wel. Frustratie weg en nu dus wijzer aan het worden. Ga zo de schaduw opzoeken en nog een hoofdstukje lezen. Nog niets gehoord over de afspraak. Met de andere BA gebeld maar die zegt nog niet te kunnen verzetten pas na toestemming. Wacht dus af en doe er voor vandaag en morgen niets mee. xxx Lente
Hoi allemaal, Zo te lezen hebben we allemaal lekker genoten van het lekkere weer. Lente, wat een verhaal weer en wat een onzin werken met twee BA's. Is dat wedden op twee paarden en maar kijken welke je het eerst aan het werk wil hebben en dat advies opvolgen? Want zo te horen hebben die artsen onderling geen contact. Hopelijk kan je op de juiste tijd naar Bertje want daar heb je in ieder geval wat aan. Wii met camera klint wel leuk, ben benieuwd. Sloppy, wat een slecht nieuws en ik kan me voorstellen dat 18 weken nog erg lang duurt, misschien dat de gyn wat voor je kan doen. Veel sterkte en we zijn er ook in slechte tijden voor je. Kaat, mag morgen haar emmy's ophalen, ik neem aan dat je er 2 doet, kan je gezellig op het wachtbankje. Hier heb ik al een buikje en ben al 1,5 kilo aangekomen maar ook echt geen last van misselijkheid. Het weekend ook weer lekker chinees gegeten met vrienden. Draag nog wel me gewone kleren alleen wat groter shirts en met een sjaaltje. Ik wil graag dat mijn dochter het als eerste hoort maar dat is pas na de 12-weken echo. Kom zou terug moet even werken