De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

clowntje wat fantastisch dat het goed gaat. Nog even goed verstoppen tot 4 mei dus en dan kan je het fantastische nieuws aan je dochter vertellen. En natuurlijk meteen een foto voor ons showen;)

Heb zojuist de stoute schoenen aangetrokken (letterlijk en figuurlijk:D) en ben een schoenenzaak binnen gelopen waar sinds een week een vacature hangt. Tot mijn verbazing stond mijn oudere overbuurvrouw er. Ze valt af en toe in (heeft 30 jaar een sportzaak gehad) en belde meteen met de eigenaresse. Het schijnt dat ze twee dorpen vederop iemand zoeken voor 5 dagen per week. Ze was echter druk met klanten in de weer. Daarna belde ze aan de deur met het emailadres. Heb meteen een mailtje gestuurd en heel brutaal gevraagd hoe hoog het salaris is. Mocht dit voor mij redelijk zijn (ben een goed salaris gewend maar straks met minder lasten) dan ga ik nadenken of dit wat voor me is. Tenzij ze is geschrokken van mijn brutale vraag en niets terug stuurt. Hahahaha werken in een schoenenzaak. Hmmmmm.. meer uitgeven dan verdienen;)

xxx
    Lente

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha meiden,

Lente; En hoe was de pump gister?:) Vergeet niet dat ik het al 7 jaar doe he, heb t echt moeten opbouwen. Fijn dat je weer beter hebt geslapen en je weer zen wordt.;) Jij ook een fijne week he, wat lief om dat iedereen te wensen! Wat een gedoe weer zeg, helemaal daarvoor naar Helmond! Veel plezier met je WII, wat is het verschil door de camera?

Sjak; Hoe is het met jou en de ukkie's?

Snoes; Gefeliciteerd met je eskimootje!;) Wat fijn dat de eerste meteen goed ontdooid is. Hoe voel je je vandaag?

Kaat; En al klaar voor de tp, morgen toch he? De jaarmarkt was wel gezellig, ook nog lekker in de tuin gezeten bij mijn ouders. En heb vrijdag een feestje en wilde graag een jurkje, na een aantal winkels en de mannen al eerder naar huis ben ik geslaagd.:D Jij nog lekker op het terras geweest?

Chessertje; hoe gaat het, lekker van het weekend genoten?

Lfn; lekker genoten op het terras? Wat fijn dat manlief zo'n goede Personal Trainer is! Hij heeft je vast een trainingsprogramma meegegeven om te volgen nu hij werken is.;)

Sloppy; Heel veel sterkte meid, ga maar goed je rust nemen voor jou en je meisje. En ook al ben je erg blij met je zwangerschap, dat wil niet zeggen dat er geen negatieve kanten aan kunnen zitten, dat zie je maar weer. Klink erg vervelend hoe jij je voelt, nogmaals sterkte en beterschap.

Clowntje; Hoeveel weken ben je nu zwanger? Wat leuk al een buikje!:) Wel onhandig als je het nog wil verbergen.

Ik heb ook een heerlijk weekend gehad en genoten van het mooie weer!:D Gisteren van mijn ouders een pakje in maat 50 gehad, zo'n zacht wit broekje en felblauw shirt met de tekst "born in 2011" en van mijn zusje een rompertje en lodger tutdoekje. Echt superlief!:) Wel een raar idee hoor en nog onwerkelijk dat ons kleintje dat straks draagt. Vind het nu na de eerste vreugde verbaasdheid toch wel spannender worden voor de echo over 2 weken...

Ga zo mijn zomerkleding maar eens naar beneden halen, stel ik al zo lang uit en het is nu wel erg mooi weer.

Fijne avond! xxx Blondje

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jeetje Lente...wat een gedoe weer zeg...en dan zolang onder weg voor 3X niks...
    Volgens mij zou Clowntje best wel eens gelijk kunnen hebben wat bertreft de 2 BA's...
    Wat goed dat je naar de schoenenzaak gemaild hebt...
    Hopelijk krijg je snel een antwoord terug...lijkt me best wel fijn voor je...even helemaal ander werk...misschien bevalt het, en zoniet, dan probeer je weer iets anders...

Clowntje...wat fijn dat het zo goed met je gaat, en wat een goed teken dat je langzaam aan het aankomen bent...
    Nog even goed verstoppen dus hé...

Blondje heeft vandaag weer iedereen netjes opgesomd...;)
    Dat is makkelijk...
    Wat lief dat je al een paar rompertjes hebt gehad...
    Had ons mam de vorige keer ook meteen gedaan..ze wilde persé de eerste zijn...
    Heb zojuist het weer bekeken voor de paasdagen, en haal de zomerjurkjes maar uit de kast...het wordt schijnbaar een super zomers Pasen dit jaar...:D

Zo...heb zojuist mijn oefeningen gedaan, en ga nu maar eens koken...
    Tot strakjes of morgen...♥

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lievi's..

Slopperd, je zeurt niet hoor.. Snap heel goed als je wat afstand wilt.! Wat onzettend vervelend dat je zo een zware zwangerschap hebt.!! Heel veel sterkte daarmee..!!

Lente zoo wat een verhaal weer zeg.. Gewoon zowat voor niets geweest wat een gezeik zeg..!!
    Super goed dat je gemaild hebt.. En salaris is belangrijk tog dus denk niet dat ze daarop afknappen..

Nik, wat ben je lkkr actief geweest vandaag zeg... Goed hoor..:) Ook je oefeningen nog gelukt.? Oow ik lees hte al, ja dus super goed..! Wat ben je tog een super huisvrouw..:)

Clowntje, wat goed zeg dat je het je dochter als eerste wil vertellen, wat zal ze blij zijn..!! En wat fijn dat je je zo goed voelt.. Nu nog ff buikje verbergen..:)

Blondii, wat leuk al die kadootjes zeg.. Oow kijk er echt naar uit dat ik dat ook ooit mag kopen..:) En je echo gaat straks gewoon knallen..:)

Oow ik ben vanmiddag bij een vriendin geweest die ik in jaren al niet had gezien en we zaten meestal niet echt op 1 lijn, maar was echt super gezellig, ze is veel zekerder geworde, waardoor ze een leuker mens is geworden.. Geslaagde middag dus en een heerlijk kleurtje gratis erbij..:)
    Oww en ik heb zo een zin in morgen.. WOW ik ben er helemaal klaar voor..!! morgen om half 3 heb ik de tp..:)

Fijne avond lieverds.!!

5. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Sloppy wat vervelend dat je zoveel gezondheidsproblemen hebt. 18 weken is lang als je je niet lekker voelt. Sterkte meis.

Kaat, wow morgenmiddag de TP. Spannende tijden breken aan.

Lente, wat dapper dat je die schoenenwinkel binnen bent gestapt. Het kan nooit kwaad om eens rond te kijken watje nog meer zou kunnen doen. Je weet nooit waar het je brengt.

La Femme, bezig bijtje. Maar ook lekker in de zon gezeten, toch?

Nou, ik ga een rustig doen, lekker relaxen.

Groetjes
    Jolanda

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha lieverds,

Zit nu lekker aan de koffie.

Blondje wat lief van je zus en ouders en ook nog eens geslaagd voor een jurkje. Super! O al 7 jaar, dan is 7 weken nog niks hahahaha Ging iets beter maar haal net niet de laatste oefeningen en buikspieren helaas ook niet tot het eind. Maar ik kom er wel.

Kaatje whoe morgenmiddag dus. Joepie! En wat leuk dat je vriendin ten goede veranderd is.

Nikita wat ben jij toch een supervrouw. En... geen popcorn als avondeten dit keer hihi

Chess hoe gaat het met je? Trek je het nog met de spanning hangende de beslissing van het zere kruis ; )

Meiden het idee dat ik 's avonds niet meer hoef te denken aan al het werk wat ik eigenlijk nog had moeten doen lijkt me heerlijk. Op mijn werk werken en thuis is echt thuis. De klanten neem je niet mee en de schoenen helaas ook niet. Afwachten dus...
    Zit nou niet meer op een schopstoel nu het huis zo goed als verkocht is dus dat maakt de keuze een stuk makkelijker.

Droomprins klonk vanmiddag uit zijn doen en zie dat vertel ik vanavond wel. Hoop dat het niets met zijn werk heeft te maken.

De wii bewaar ik voor morgen. Moest ff relaxen en dacht morgen weer een dag. De camera laat je bewegingen zien dus ben benieuwd.

xxxx
    Lente

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; veel succes en plezier vandaag! Fijn dat je er zo klaar voor bent!
    Verder iedereen een fijne dag!

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Kaatje: Succes! Vanmiddag ben jij de trots eigenaar van een emmy! Joehoe!

@blondje wat schattig zeg dat je die dingetjes allemaal al hebt gekregen. Ik heb al twee paar schoenen, maar mijn emmy past ze nog net niet. Hij/zij kan er volledig in haha

@lente wat gaaaaaf zeg een schoenenwinkel. Ik hoop echt dat het niet te weinig voor je verdient. Toen manlief mensen aan moest nemen schrok ik van de salarissen. Maar ja, je zit inderdaad niet meer op de schopstoel, joepie!
    Gaat het alweer wat beter met manlief? En hoe was het bij de BA? Is inderdaad raar dat je naar twee BA's moet...maar ja, wat is niet raar bij jou? Dan heb ik het over werk hoor...

@chessertje met Beer gaat het goed. Hij slaapt heeeeel veel. Maar dat wil ie het liefste doen naast mij, best lastig. Maar ik ben heeeeeel erg blij dat ie er nog is. Tis zo'n lieverdje. Zijn jouw birdies nog steeds happy saampjes?

@ clowntje, wat lief dat je het je dochter als eerste wilt vertellen, maar wat lastig ook lijkt me...zo lang je mond dicht kunnen houden, pfffft!

@lfn bij jullie ook mooi weer dus, gelukkig. Hopelijk geniet je lekker van je vrije daagjes en maak je je niet teveel zorgen om miss Bitch!

@sjak, hoe is het wachten bij jou? Wanneer mag je eigenlijk testen?

Vorige week moesten we een evaluatie voor het zh invullen. Ik ben positief, maar er is één ding waar ik me best aan erger. (hoop niet dat ik nu een bommetje laat ontploffen, maar ik ben benieuwd naar jullie mening) Regelmatig zijn er baby's en kleine kinderen in de wachtkamer. Nou kun je die natuurlijk nooit ontwijken en dat wil ik ook niet, maar juist daar voel ik me kwetsbaar en wil ik liever niet met kinderen geconfronteerd worden. Er is ook een geboortekaartjeswand en daar heb ik helemaal geen moeite mee. Heb dat van de kinderen ook aangegeven op het evaluatieformulier. Je kunt ze niet weigeren, maar wel het speelgoed weghalen, toch? Ben benieuwd naar jullie mening hierover....;)!

Nou ik ga nog even een uurtje werken en dan rijd ik richting stad om met mams te gaan winkelen. Gezellig!

X

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Snoes wat fijn dat het beter met Beer gaat. En veel slapen is bij katten natuurlijk al gewoon dus nu die ziek is slaapt hij helemaal veel. Wel schattig dat hij steeds bij je wil zijn.
    Wij hebben in ons ziekenhuis de afd. gyn en fertiliteit gescheiden en daardoor zie je eigenlijk maar zelden kinderen. Maar eerlijk gezegd vind ik het juist fijn als ze er zijn en stoor ik me er niet aan en zie het als een teken van hoop. En we hebben een heel klein speelhoekje dat achter een muurtje verscholen zit dus je ziet het niet eens. Weet niet of dit toeval is of bewust.

Kaaatje een hele fijne bijzondere dag vandaag : )

Blondje ook jij een hele fijne dag.

schoolsoap:
    Zelf gebeld en toen bleek bij de tweede keer dat lg er niet is vandaag. Toen met PZ gebeld en die vond het geen probleem dat ik de afspraak verzet en zou een mailtje sturen met toestemming. Ik meteen gebeld en nu kan de vrouw pas 23 mei.
    Mocht de school dit te lang vinden duren dan zal ze vragen of ze me telefonisch kan benaderen. Kijk zo kan het dus ook.

Dag lieverds, vandaag ga ik ECHT schoonmaken.
    xxx
    Lente

10. Chessertje

Snoes, ik vind dat ook altijd moeilijk, die kinderen in de wachtkamer. Allemaal buiken en babies, heel erg confronterend en ik vond het persoonlijk erg pijnlijk.

Kaat, suc6 vandaag met de TP.

Lente, jij suc6 met schoonmaken. Straks alles weer schoon en fris. Haha je hebt humor, zere kruis hahaha.

Groetjes
    Jolanda

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Thanx voor alle succes wensen, gaat wel lukken hoor..:)

Chess, hoe issie.?

Lente, zou wel cool zijn tog lkkr in de schoenenwinkel en dan neem je idd niets meer naar hui kwa zorgen, dat zal veel schelen.! Heb je nog een gesprek gehad met droomprins, hoop dat alles goed is.! Succes met schoonmaken vandaag.!!:)

Blondii thanx..!!

Sjakkie wanneer mocht je nou testen.? Spannend hoor voor jou.!

Snoeserd, hoe voel je je.. Eerste week is nog niet zo erg he..!
    Oow en over de kinderen, bij mijn ziekenhuis zit de afdeling fertiliteit naast de ingang en dit vond ik in het begin vervelend iedereen ziet je zitten, maar vind het nu wel goed het hoort er gewoon bij, en is niets om je voor te schamen..
    Afdeling gynocologie (schrijf je niet zo, maar weet het zo snel niet..;)) Zit naast fertiliteit, ik zie niet vaak mensen met kids of zwangere, want ik denk dat de echo tijden niet gelijk lopen.. Doordat je bij de ingang zit, zie je wel van alles binnen komen, dus ook wel weer kids natuurlijk, maar ik stoor mij hier niet echt aan.. Snappen jullie hem nog..:) Mijn hoofd zit overvol..:)

Nou alle andere grote zwaaaaii..!! Ik ga nog ff werken en mijn mama komt mij om half 2 halen en dan richting ziekenhuis..:)

Fijne dag lieverds..!!

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Bedankt voor jullie meeleven. Droomprins had gewoon een baaldag op zijn werk, meer niet gelukkig. Waarschijnlijk staan mijn antennes op scherp door mijn eigen strubbelingen dus niks aan het handje:)

Kaaatje je bent nu met mams onderweg om zelfs mams te worden. Vat je hem;)

Snoes veel winkelplezier. O wat lijkt me dat heerlijk om zelf over een tijdje ook te kunnen zeggen we gaan winkelen. Nu staat alles in het teken van rekenen of we uit zullen komen. Vandaag bijv. nog 2 euro over en hopelijk morgen geld van mijn zorgverzekering want probeer zo min mogelijk de creditcard te gebruiken. Hopelijk is je werk nog gelukt en heb je een leuke middag.

Chess het begint erop te lijken. Heb al gestofzuigd en de boodschappen zijn binnen en ga nu afwassen en de keuken doen. En daarna als beloning het laatste hoofdstuk "langzamer leven" lezen. Echt een eye opener:) Hoe gaat het met je zen worden/blijven.
    Nog iets van het zeik kruis gehoord?

Nikita hier een zonnige warme dag. Bij jou ook:cool: Hoe ging het oefenen gisteren? En wat doe je zoal op de mat? Veel plezier ook met je boek.

Sjak er kwam vandaag nog een duonaam bij me naar boven. Ik had vlak daarvoor een jonge vrouw met een tweeling gezien en daarna dacht ik aan Puk en Muk. Hoe noem jij ze inmiddels? Al zenuwachtig aan het worden?

Nou meiden mijn korte pauze zit erop en de computer gaat pas aan als ik klaar ben.

xxx
    Lente

13. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Kaaatje...bijna is het zover nu...denk aan je...:p
    Eindelijk weer TP...hoelang heb je nu pauze gehad??

Chessertje...wanneer hoor je weer iets van het ziekenhuis...of was het nu de verzekering??

Snoes...wat fijn dat het beter gaat met Beer...
    En wat grappig dat je dat nu aankaart...zelf heb ik geen probleem met spelende kinderen...maar ik vind de geboortkaartjes juist confronterend...mijn oog valt er altijd op, zeker als er weer nieuwe hangen...en denk dan altijd...hmm...wanneer kunnen wij eindelijk eens met een grote bos bloemen en een kaartje naar mijn gyn...

Lente...al iets gehoord van de schoenenwinkel??:p
    Goed geregeld dat met de school hoor...en ben je druk aan het schoonmaken??

Hier is het vandaag lekker warm...maar het zonnetje wil niet zo...
    telkens als ik buiten zit komt er een grote wolk voorbij...en nu ik weer even 5 min. binnen aan de comuter zit...schijnt de zon weer...
    Ga maar weer snel naar buiten toe dus...

14. Chessertje

Er is hier momenteel een baby showing gaande in de koffiehoek, iedereen is daar nu, ik niet. Zelfbescherming. Gelukkig ken ik haar niet goed, als het iemand zou zijn die ik goed ken, dan zet ik me er wel overheen. Op het moment heb ik heel erg last van m'n biologische klok, volgende maand jarig. Ik wil niet. Familie begint al over 'vieren', zie er zo tegenop. Het zit op het moment heel hoog allemaal. Ben erg emo, hoop niet dat iemand boe zegt.

La Femme, nee nog niks van het Zeik Kruis (ga het voortaan zo noemen, vindt 'm keigoed van lente). Oh irritant, zonnetje schijnt alleen als je binnen bent. Hopelijk kan je nog lekker van het zonnetje genieten vanmiddag.

Kaat ik denk aan je vanmiddag, bijna 2 emmies in je buikje. Joepie.

Lente, je bent goed bezig. Toppertje ben je.

fijne dag allemaal.
    Groetjes
    Jolanda

15. sjak

sjak Niet meer actief

He Ladies,

Ik heb weer niet zoveel gereageerd.... toch wel een beetje sorry (ook al hoeft dat niet...) maar ik zie nu wel erg vaak mijn naam weer voorbij komen. Alles gaat goed hier hoor, lees wel mee, maar heb op het moment geen tijd en geen zin om te reageren, druk en heel veel buiten!
    Wij mogen zondag testen, maar we gaan weer eens een weekend weg, dus jullie zullen moeten wachten tot dinsdag! Ik denk dat ik vrijdag een testje "ertegenaangooi" op de camping...

Kaat: ook de tweeling opgehaald?? En nu dan het veeeeeeel te lange wachten!!!
    Chess hoe staat het ervoor? heb je al nieuw nieuws?
    Snoes, tja, bij ons zijn er geen babies of dikke buiken op de afdeling, ivf is helemaal apart... Ik weet niet of ik er moeite mee zou hebben eigenlijk?! Alles goed in de buuk en met beer?
    Lente, wat een d*bi*len op die school zeg! Hebben ze tijd over ofzo? om jou met al die onzin op te schepen?? Wat is het nut van twee BA's?
    Lekker genieten van je tuin en je visjes!
    Blondje, wat fijn dat het goed met je gaat en wat leuk dat je al baby spulletjes hebt gekregen! Zijn jullie ook al naar kamertjes enzo aan het kijken?
    Clowntje, wat goed dat jullie zo lang je mond kunnen houden! Ik geloof dat dat hier niet zou lukken! Manlief en schoonmoeder hebben allebei klepperende eierstokken, dus ik denk dat dat geheimpje niet zo lang geheim zou blijven....
    Iloon, hoe is het met je?
    Maria, Waar ben je??? We missen je!
    Sloppy, wat vervelend meid, maar goed dat je aan jezelf denk hoor, spreek je over een tijdje wel weer! SMAK

Ohw... weet je waar ik wel moeite mee heb? Afgelopen zondag waren we met de vriendengroep lekker op het strand, komt het laatste stel aan, die al een zoontje hebben en ook weten dat wij al drie jaar kinderen willen en in de ICSI zitten! Die zeggen tegen een vriendin (niet eens tegen ons of tegen de hele groep) we krijgen nog een kindje!) Daarna gingen ze met z'n tweeen mij aan zitten kijken???!!! Zij uit een soort schaamte, leek wel, hij echt uitdagend. Wat moet je daar nou mee?? Ik wilde eigenlijk gelijk weg, maarja dat is ook lullig.
    Ik was hier best een beetje van slag van! Ik weet wel dat anderen 'gewoon' kinderen krijgen, maar had ze niet even een smsje kunnen sturen ofzo?? Of in ieder geval het ook tegen mij vertelen?
    Klaar met klagen.. ha ha ha

Dikke kus

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha daar ben ik weer:)

Oei Chess wat vervelend die baby shower. Kan me voorstellen dat je dat nu even niet kan handelen. Mag hoor uit zelfbescherming de andere kant op kijken. En binnenkort jarig. Heb zoals je weet het dit jaar niet gevierd. Ook mijn hoofd stond er niet naar. Je bent het niemand verplicht hoor! Kijk maar naar de man van Nikita, die heeft het ook lekker rustig met zijn vrouwtje 'gevierd' Weet niet wie het verzonnen heeft maar soms voelt het niet als vieren dus dan maar niet. Dus niks doen waar je geen zin in hebt.

Dank je voor het compliment. Zit nu aan de koffie en de buitenkant van de keuken is klaar. Nou ja, bijna;) Poeh, die afzuigkappen moeten nodig in het sop blijven staan dus zo even op de fiets naar de dierenwinkel. Wie weet kom ik wel met schilpadjes thuis...
    En daarna de binnenkant. In ieder geval de lades met bestek en de koelkast en de :$vuilnisbakken met chloor. Wat worden die dingen smerig. En daarna lekker mijn boek lezen.

Nikita de zon nog gevangen:D Je zal er inmiddels ook wel lekker gekleurd opstaan.

Vanavond Combi Balance.

Knuffel voor jou Chess

Kaatje hoe is het gegaan:)

xxx
    Lente

17. lente67

lente67 Niet meer actief

O Sjak, had je berichtje niet opgemerkt. Schaam je geen zin en tijd voor ons maken hahahahahaha geintje

Wat een stom stel. Ze kunnen toch wel het fatsoen opbrengen om het gewoon te vertellen, op zijn minst of vooraf jullie op de hoogte brengen. Maar om het zo te brengen vind ik erg lomp van ze. Tja, wat moet je zeggen. Op het moment overrompeld waarschijnlijk en daarna duizend zinnen klaar. Het enige wat je kan doen is erop terugkomen en zeggen dat je het niet prettig vond. Maar dat is aan jou natuurlijk.
    O heerlijk een paar dagen weg en ons in spanning laten zitten. Maar des te leuker als je zwanger terug komt.

Ach, wat is nou werk, over een niet al te lange tijd ben ik ervan af. Nu nog even zolang mogelijk thuis zijn en zo min mogelijk mij laten raken of van de wijs laten brengen. Ze zijn tenslotte zelf niet wijs.

xxx
    Lente

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds..

Nogmaals thanx voor al het succes wensen en aan mij denken..!!:) Ik ben nu trotse eigenaresse van 2 top morula's..:) Ze zagen er echt prachtig uit..:) En het deed 0,0 pijn, dat was vorige heeel anders bij mij.. Had nu een mannelijk, hele fijne arts.! Super.!! En nu wachten he..:) Ben nu eerst 2 dagen vrij, moet wel een beetje thuis werken, maar dan vanuit me luie stoel.. Dan vrijdag werken en dan weer 3 vrij en als iedereen weer beter is miss wel 4.. Weet dat werken geen kwaad kan, maar wil tog het zekere voor het onzekere nemen, vooral de eerste dagen..!:)

Nik, wat een vervelende zon zeg bij jullie, hier staat ie hoog aan de hemel, heerlijk.!! Ja ik heb in dec me vmk gehad, dus 4 maanden rust gehad.. Vond het wel fijn, maar het werd nu ook wel weer eens tijd.. Maar heb nog niet heel erg het idee dat ik 2 emmy's in me buik heb, mede doordat ik dus echt NIETS heb gevoeld..:)

Chess wat stom zeg dat je nog steeds niets hebt gehoord van het ZK.!! En babyshower, snap je heel goed hoor, hoef je echt niet aan mee te doen.. En over je verjaardag ik ben het helemaal met Lente eens, ik vier het ook niet altijd.. Ben niet zo de verjaardagen..!!

Sjakkie wat een nare vrienden zeg (of mag ik dat niet zeggen) heel raar hoor, dat ze dus eigenlijk totaal geen rekening houden met jou/jullie gevoelens..!!
    En k vind jou even heel gemeen, vrijdag gaan testen en het ons dinsdag pas vertellen, dat kan echt niet hoor.. Das stijlloos..;):D

Lente, goed bezig geweest dus vandaag..!!:) En het gesprek verzet..!! Goed hoor..:):) Lkkr genieten nu van het zonnetje he..!! Ja en droomprins een baaldag, die hebben we allemaal weleens tog, dat mag.!!

Alle anders, hoe issie..??

Liefss

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @kaaat van harte met je emmy's! Hopelijk gaan ze goed hun plekje zoek in je en heb je straks een positest.
    Hier gaat het goed hoor...ben me een beetje aan het vervelen. Ga denk ik toch maar in de zon zitten in plaats van op iedereen te reageren.
    Heb wel leuke espadrilles met hak gekocht. Lichtblauw met roze bloemetjes voor maar liefst zes euro! Hahaha
    nou daahaag!

20. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Kaat, gefeliciteerd met Puk en Muk, nu lekker even rustig aan doen.

Snoes, leuk he goedkoop iets leuks scoren. Ben altijd helemaal happy en vooral als het ook nog complimentjes opleverd.

Chess, heb ook geen zin om mijn verjaardag te vieren vorig jaar werd ik 40 en gaf een groot feest was toen al zwanger wat niermand wist. Dit jaar 41 jaar geworden, de dag voor mijn verjaardag de punctie dus op mijn verjaardag waren de eitjes en zaadjes hun eigen feestje aan het vieren. Maar denk niet teveel aan de biologische klok ik ben 41 en toch ook zwanger, je kan er niets van zeggen. Nee hoor ik doe nu stoer heb er zelf erg veel last van, ook dat ik wat ouder moeder word. Maar ach er is liefde genoeg.

Fijne avond, hier gaat de barbecue weer aan.

Deel Deze Pagina