De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal.

Nou de soldaten staan klaar hoor :) hihi. Stom he, blijf maar op een wonder hopen en dat IVF3 niet meer nodig is. M'n ongi komt over 2 weken dus moet dinsdag eff bellen voor de echo. Echo zal een paar dagen voor ongi zijn en krijg dan recept voor medicijnen enzo.

Lente, over die IVF in natuurlijke cyclus. Ik begrijp je dilemma. Moeilijk hoor. Misschien is het idd het proberen waard. Wat betreft die risico's, stel je zou zwanger worden, zou een keizersnee dan een optie zijn?
    Veel plezier met bbq'n vanavond.

Kaat wat fijn dat je zo'n positivo bent :). Geniet er maar gewoon van dat je je zo goed voelt.

Blondje, balen van die hooikoorts. Fijn dat je je zo goed voelt.

Fijne dag iedereen.

Groetjes
    Jolanda

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hoi lieverds...kom even snel HALLO zeggen...;)
    Zit lekker buiten in mijn bikini met een boek (Lente...het is gewoon chicklit hoor...lekker makkelijk voor in het zonnetje...;)) en een glaasje Lambrusco...
    Heb vandaag weer een uur lang oefeningen gedaan met manlief...wow...hij is echt goed als PT...;)
    Dus dat heb ik nu wel verdiend...

De afgelopen dagen zijn we ook veel weg geweest, naar het strand, en met vrienden op een terrasje gezeten, en lekker door de winkelstraat gelopen...(haha, nog niks gekocht eindelijk, omdat het geld van de belasting er nog niet is, maar ik heb wel eindelijk weer fatsoenlijke onderbroeken gevonden...;) is wel zo belangrijk als ik terug naar het theater moet, en jan en allemaal de garderobe binnen komt lopen...wil er dus wel fatsoenlijk bijstaan en zitten...;))

Zal later even reageren op iedereen...maar wilde even snel komen piepen hoe het hier gaat en VROLIJK PASEN wensen...

3. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi meiden,
    Even snel: hier is het weer mislukt. Ik had gisteravond al bloedverlies. Veel te vroeg... ik had het wel echt al verwacht, maar desalniettemin ben ik wel verdrietig natuurlijk.

FIjne dag allemaal
    x

4. Chessertje

Oh nee Snoes, niet weer... En zo snel al. Weet je zeker dat het je ongi is? Dikke knuffel van mij.
    Jolanda

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow nee Snoes...wat ontzettend klote voor jullie...*geeft Snoes en Snoesman een dikke knuffel*...
    Hoe gaan jullie ermaa om??
    Lukt het een beetje positief naar een volgende poging te kijken??
    Hopelijk vinden jullie snel de kracht om door te gaan...
    Kun je jezelf een beetje afleiding geven in je nieuwe baan??
    Hopelijk gaat daar alles naar wens...

Sjak...jij vandaag getest??
    Moet heerlijk zijn geweest op de camping met dit weer...

Lente lieverd...hoe was jouw pasen...hopelijk deed je zus niet vreemd...en hebben julie lekker geBBQed bij dit weer...
    Wij (lees ik;)) willen het ook graag doen, maar voor 2 man gooien we dat ding niet aan...
    Even een BBQ feestje plannen dus...;)
    Wanneer ga je weer naar Bertje toe??
    Hoe het zal gaan met mijn bazin is de grote vraag...
    Komende week dus weer terug, maar zal haar amper zien, want er komt een premiere aan....In Mei moeten we wel weer veel samen werken, dus we zullen zien...
    Wist trouwens niet dat het kon...een IVF in een natuurlijke cyclus...
    Zeker erachter aan gaan hoor...niet geschoten is altijd mis...
    Trouwens, idd, wel onbeleefd van de schoenenwinkel, maar ja...het was ook vakantie, dus misschien was de bazin er niet ofzo...

YES Chesser....wat een heerlijk paascadeautje van het Zeik Kruis...;)

Kaaat...lekker geshopt ook??
    Hoe gaat het op de wachtbank...??

Blondje...wat ga je hard...7 weken al, en bijna de echo...fijn om te lezen dat je je to goed voelt...en die hooikoorts...erg lastig natuurlijk, maar die neem je er gewoon bij...

Hoe gaat het met alle anderen....Iloon, Maria, Sloppy en meiden...hoop dat ik niemand vergeten ben...;)

Dadelijk lekker brunchen, en dan nog een paar uurtjes met mijn boek de zon in...
    Dan vanavond waag ik me in het theater, maar als kijker...ga een musical kijken...Jekyl&Hyde...
    Misschien moet ik daar over een paar weken ook wel eens inspringen, en als medewerkster krijg ik mijn kaartje gratis...
    Dus langzaam begint het weer...:(
    Ow ja...en natuurlijk ook nog oefeningen doen, echt strakker word ik nog niet, maar wel sterker...kan al 15 pushups doen, en vorige week waren het er amper 5...

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lievi's..

Allereerst Snoes nee, wat ontzettend oneerlijk zeg..:( Dikke knuffel en heel veel sterkte.!! Hoe houden jullie je eronder.?

Lente, ja als je de ivf weer ziet zitten zeker doen, maar snap je twijfels over leeftijd enzow erg goed..!
    En part time werken klinkt erg goed..!!

Blondi, klinkt idd als een gezellig weekend..!!:) En je echo is zo he..! :) Gaat nu wel snel.!!

Chess, wie weet winnen de soldaten dit keer he..:)

Nik, allemaal leuke dingen gedaan dus, leuk leuk..
    Vanaaf naar theater is ook leuk tog.. Dat je weer hard aan de bak moet, wat minder..:(
    Zo je bent echt sterk dan jij, haha ik kan dat echt niet..:)

Sjak al getest.?

Hier ook een leuk weekend gehad en zo nog ff naar Amsterdam voor het jurkje..:)
    Wachtweekjes worden al wat zwaarder, maar ik sla me er wel door heen, moet veel werken deze week, dus het moet goed komen..:)

Fijne dag lieverds!!

7. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes,

Hier getest... Gisteren al eigenlijk. Eerst een voorzichtige positieve test (een lichte tweede streep, duidelijk te zien, maar wel licht) en waren we voorzichtig blij, maar helaas vanmorgen de maanstonden! Ik was zo positief over deze keer en had echt een goede test verwacht! Van boosheid heb ik zelfs een sigaret opgestoken vandaag, erg he??!!
    We weten nog niet of we cryo's hebben, we hadden gehoopt op de brief bij thuiskomst, maar helaas.

Lente, lekker poedelen in het zwembad?
    Nik, hier bijna elke avond de bbq aan, verkering is er dol op (lees: dol op fikkie stoken!)
    15 push ups, MY!!! 2 lukt mij niet eens...
    Snoes, Kl*te! Waarom had je het al verwacht eigenlijk?
    Blondje, wanneer mag je voor de echo?
    Kaat de tweede week is horror! Maar je komt er wel doorheen!

Dikke kus

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Sjak, wat verschrikkelijk oneerlijk zeg.!! Ben je echt ongie of verlies je ietjes.? Iig hele dikke knuffel van mij..!!

Over cryo's kan je ook gewoon bellen hoor, heb ik ook gedaan toen ik het te lang vond duren.. Dus zou daar morgen wel over belle, zou super fijn zijn als ze er zijn tog..!!

Ik ga trouwens wel al eerder als 3 mei testen hoor, vorige keer heb ik op de 10de dag licht positief getest, dus denk dat ik nu ook weer zoiets ga doen, dus we shall see.!!

Hele super dikke knuffel nogmaals..!!!

9. Chessertje

Ohhh nee Sjak, wat klote. Kan wel begrijpen dat je er van boosheid een hebt gerookt. Het is zo oneerlijk, eerst een heel licht streepje en dan de volgende dag ongi. Dikke knuffel voor jou. Sterkte de komende dagen.

Nou Kaat, hopelijk kom jij begin mei positief nieuws brengen hier. We kunnen wel weer wat goed nieuws gebruiken hier aan de picknicktafel.

La Femme, veel plezier in het theater.

Fijne avond iedereen, Lente, Iloon, MariaC, Clowntje, Blondje, Snoes.

Groetjes
    Jolanda

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Allereerst een mega knuffel voor Sjak en Snoes. Wat een Kl*t* zooi dat sommige onder ons steeds weer die teleurstelling moeten verwerken. Groot gelijk hoor Iloon dat je meteen een sigaret opsteekt. Wat kan jou het dan allemaal ff nog schelen. Snap het helemaal. En snoes ook voor jou vet balen. Natuurlijk ben je verdrietig, gewoon oneerlijk dit.

Enfin.... hier een heerlijk weekend. Gisteren genoten van de kinderen van droomprins zijn broer. Hahahaha alleen de lusten en niet de lasten:D en vandaag was uiteindelijk ook super gezellig. Vanochtend was mijn zwager not amused en later droomprins niet maar dat is vanmiddag allemaal bijgetrokken en we hebben het onwijs naar onze zin gehad. En Chess ook hier staan de soldaten al in de rij

En ivf in natuurlijke cyclus, ik twijfel nog steeds. We hebben nu eindelijk onze rust een beetje terug en om dan weer alle stress op ons nek te halen:( Ik denk er toch steeds meer over om het te laten gaan en ons te richten op hoe leuk we het nu vaak samen hebben. Wil geen spookideeën najagen. Zie ook steeds meer hoe zwaar het ouderschap kan zijn en ook dat relativeert moet ik zeggen.

Kaatje wat leuk een jurkje! En Chess hoe was jou Pasen? Nikita wat goed dat je zo sterk geworden bent. applause voor jou en je coach:)

De rest allemaal een hele dikke pakkerd gewoon omdat ik daar zin in heb, en nu de afwas doen....

xxx
    Lente

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Aaaah nee Sjak, jij niet ook al. Potverdorie! Wat klote!!! En dan eerst een positest en daarna....nou, niet leuk!

Nu is Kaaat nog alleen op de wachtbank. Houd je het een beetje vol?

@lente gelukkig waren je paasdagen leuk. Mooie foto's op je Hyves. Ik zou jou echt geen 40+ geven. Over nog een IVF. Lastig, maar ik denk dat je er nu al zo mee bezig bent in je hoofd dat je eigenlijk al een beslissing hebt gemaakt. Denk je dat je nu nog kunt zeggen tegen jezelf: nee ik doe het niet? Wij zeggen altijd tegen elkaar: we doen dit alles omdat als we later oud zijn, we tegen elkaar kunnen zeggen dat we er alles aan gedaan hebben. En natuurlijk hopen we dat we ooit kunnen zeggen dat het alle pijn waard is geweest. Je mag onze mening vragen, maar bovenal moet je naar jezelf luisteren ;)!

@ de rest ik ga even hard aan de slag. Moet vandaag weer werken voor mijn nieuwe baan terwijl ik eigenlijk vakantie heb...arme ik! Nee hoor, ik vind het wel heel leuk hoewel ik me wel steeds afvraag of ik het allemaal wel kan.
    Het gaat trouwens echt wel goed met me. Even woelen en gewoon weer opstaan, zoals Marco altijd zingt. Gisterochtend smste ik mijn zus dat het weer mislukt was en ze belde meteen op met de tekst: ik hou van je lieve schat. Nou, toen kwamen de traantjes wel....snif snif. Gisteren een leuke dag gehad. Eerst brunchen en catannen bij schoonouders. Daarna thuis roseetjes gedronken en pannenkoeken gebakken. Pannenkoeken meegenomen in de auto en een romantisch picknickplekje gezocht. Was echt heel leuk. Zo en nu stop ik echt!

12. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Wat een slecht nieuws van Sjak en Snoes. Meiden, veel sterkte en stuur wat extra zon jullie kant op. En inderdaad gewoon lekker drinken en roken, als het nu niet mag wanneer dan wel.

Lente, ik zit ook erg met het leeftijdsdilemma maar deel altijd mijn leeftijd met die van mijn vriend en dan zitten we "pas" op 38 dus valt het wel mee. Misschien is een orientatiegesprek in het zkh geen slecht idee. Volgens mj is een ivf in eigen cyclus iets minder belastend en je hebt nu toch nog elke maand een spannende dag. Maar het is een beslissing van jullie tweetjes.

Werk ze allemaal

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Heeee lieve meiden,

Ik kom jullie een fijne week toewensen en ik hoop Snoes en Sjak dat het de volgende keer voor jullie alletwee gaat lukken en dat er voor jou Sjak meer dan voldoende cryo's over zijn. Neem de tijd om deze tegenslag te verwerken want het is niet niks elke keer die hoop de grond ingeboord wordt. Veel liefs voor jullie beide.

Ga nu mijn krantje uitlezen in het ochtendzonnetje en nog even van mijn welverdiende rust genieten. Ik voel me steeds beter in mijn vel sinds Bertje. 9 mei is de volgende afspraak Nikita. Jij heel veel sterkte deze week met de witch van Ballet ; )

xxx
    Lente

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Wat fijn om jullie meningen te horen en wat lief je complimentje Snoes. Mijn droomprins is er ook niet meer zo op gedreven met nog een ivf en zegt we zien wel. Nogmaals de rust is ook veel waard en de kans is in mijn situatie is natuurlijk zo klein dat de keuze ook makkelijker maakt om het niet te doen. Kijk als ik ooit een positieve test had gehad dan was het anders geweest maar nu is het waarschijnlijk weggegooide energie en geld. Dus...nu zeg ik nee en laat het even op een zacht vuurtje verder pruttelen en zie wel wat er uit komt : ) van langzaam leven Mindfullness

O snoes, wat heerlijk romantisch gisteren. Ik vind jullie een super stel en veel suc6 met je baan. Sure you can !

Clowntje nog een weekje en je kan het nieuws eindelijk aan dochterlief vertellen. Joepie!

xxx
    Lente

15. Chessertje

Snoes, gelukkig gaat het goed met je. Toch iedere keer weer de teleurstelling is toch niet niks. Je hebt in ieder geval goed van het mooie weer genoten.

Lente, wat fijn dat je zoveel baat hebt bij je gesprekken met Bert. Geniet maar lekker van de rust en de zon.

Hier weer op het werk. Helaas. Wel al vanmorgen DD gebeld en 5 mei gaat 'ie koekeloeren, het behandelplan bespreken en medicijnen voorschrijven.

Fijne dag allemaal.

Groetjes
    Jolanda

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Chess sterkte met je nieuwe werkweek. Volgens mij kan je ook even goed je rust gebruiken. En wat fijn dat het volgende week eindelijk van start gaat. Mocht je nog Menopur nodig hebben dan kan ik het naar je toesturen. Spannend allemaal weer voor je.

xxx
    Lente

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden...
    Wow...gister, de voorstelling was fantastisch...
    Als je ooit de kans hebt de musical Jekyll&Hyde te gaan kijken, zeker doen, de muziek is geweldig...
    Vanochtend naar de tandarts geweest, en gelukkig nog altijd geen gaatjes...;) moet alleen ietsje minder vaak of hard poetsen, omdat ik hele gevoelige en terugetrokken tandhalzen heb...maar ja...dat doe ik juist om geen gaatjes te krijgen;)...ben als de dood voor boren...
    Dan dadelijk naar de gyn. voor de laatste controle...
    Morgen moet ik dan weer naar de repetitie denk ik...:(:(
    Nou ja...vanmiddag eerst nog een paar uurtjes in de zon zitten met een glaasje Lambrusco en mijn chicklit, en dan vanavond nog mijn oefeningen doen en dan zijn we er helemaal klaar voor...
    Vandaag is de curretage precies 4 weken geleden, dus hopelijk zit ik over een week of 8 weer aan de Progynova...Op zich gingen deze eerste 4 weken best wel snel...maar hopen dat Mei ook zo snel voorbij vliegt...

Snoes en Sjak...hoe gaat het met jullie??
    Vind het weer eens zo oneerlijk...
    Weten jullie al wanneer jullie weer door mogen-willen of kunnen...

Snoes, wat een romantisch idee van die picknick...je bent echt dapper en sterk hoor, en zo'n gezellig dagje geeft je natuurlijk ook weer een positief gevoel...

Kaat...heb de vorige keer ook op dag 10 knal posi getest...dus denk eigenlijk dat je op dag 8 al iets op een test zou moeten kunnen zien hoor...;)Weet je al welke dag precies je gaat testen of wil je het stilletjes doen...

Lente lieverd...je klinkt weer eens zo super sterk...met of zonder die IVF, jij en je mannetje komen overal doorheen en genieten van alles wat er komt...
    idd. leuke foto's op Hyves...;)

Chessertje...wat lekker snel zeg die afspraak in DD....

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lievi's

Lente, fijn dat het alsnog een leuke dag was..:) Snap je twijfel van de ivf nog steeds erg goed.. En snap heel goed dat je het even op een laag pitje zet.!

Snoes, zag je foto's op facebook, romantisch idd.:) Wat fijn dat je je ondanks alles tog heel fijn voelt..!!

Clowntje, ooww bijna weer een echo spannend.!!!

Chess, how was work today.? 5 mei, das best snel.! Leuk leuk.!!

Nik hoe was het in het ziekenhuis.?
    Jeckll en Hyde klinkt leuk.! Tandarts iets minder..:(
    Over het testen, ik zag iets opbiechten.. Ik heb gister getest op wd 6 en natuurlijk zo wit als het maar zijn kan..:( Sukkelik, Domme-ik, Mutsik, Tutik.!! En nu heb ik hele erge testangst.:( Heb er echt wel een goed gevoel over, maar ben gewoon heel bang om weer een witte test in mijn handen te krijgen..:( Dus denk pas zaterdag te testen, maja manlief is ook ongeduldig, dus miss al wel eerder hoor..!

Hier alles dus okee, errug moe nog steeds van die troep, voor de rest okee..!!

Hoe is het met de rest.?

Liefss

19. Chessertje

Chesser kijkt streng naar Kaatje en stuurt een pakketje geduld Kaatje d'r kant op.

La Femme, leuk dat de voorstelling een suc6 was. Je zit lekker vaak in de zon he, klinkt goed.

Lente, de medicijnen ga ik ook vergoed krijgen gelukkig. Afhankelijk van hoe deze poging gaat, doen we heel misschien een poging 4 op eigen kosten. Maar alleen als deze poging betere resultaten opleverd.

Groetjes
    Jolanda

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Aiaiaiai Kaatje dat was niet zo slim maar ach snap het wel;) En de volgende keer (minimaal dag 10:$) ga je gewoon weer testen en dan hopelijk wel twee streepjes. Komt goed!

Nikita hoe was het bij de gyn? Mag/moet je deze week weer werken? Aan de ene kant hoop ik van wel maar aan de andere kant even tijd voor jezelf is ook lekker. Zal het onthouden van de Musical. Lijkt me een leuk avondje uit. Nog lekker gelezen tussen de bedrijven door?

Droomprins heeft onwijs last van zijn rug (een oude kwaal) en kan bijna niets. Dus ga gauw weer bij hem zitten:(

Dag lieverds,
    xxx Lente

Deel Deze Pagina