De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond Girls!

Iedereen de Paasdagen overleefd en een goed lang en zonnig weekend gehad?:cool:

Allereerst Snoes en Sjak; wat ontzettend balen voor jullie beide! Had het zo gehoopt voor jullie, dikke knuffel voor jullie en veel sterkte voor jullie en je partners om dit weer een plaatsje te geven.

Lfn; Hoe was het in het theater, mooie voorstelling? Oh lees het nu was heel mooi, wat leuk! En wanneer moet je nu echt weer aan het werk, en wanneer is dan de eerste show? Voel je jezelf er weer klaar voor na alles?

Kaat; Jij ook een leuk weekend gehad dus, mooi zo! En je eerste week is al weer om toch, wat gaat het snel zeg, houd je het nog vol? Oei, ik lees nu van niet, kaatje toch, dag 6!:$ Kan het me goed voorstellen hoor, het is ook zo spannend allemaal. Nu nog maar even wachten tot minimaal dag 10 denk ik. Ik had op dag 11 na tp een knaltest...

Chesser; Jammer he, weer werken na zo;n heerlijk lang weekend... Maar volgende week mag je al voor de eerste check na DD, spannend!:)

Lente; Mooie foto's zeg op hyves van jullie!:) Zag er gezellig uit en zo te lezen was het dat ook! Tja, over de IVF je twijfelt zo te lezen erg, de ene keer denk je we proberen het, en de andere keer niet. Wie weet is er verder naar informeren goed en dan je keuze maken? Succes met jullie beslissing.

Snoes; Knap dat je het zo oppakt en meteen al positief bent, zo te lezen hebben jullie toch nog een hele leuke dag gehad, wat romantisch zeg picknicken! En lekker druk op je werk, dat lijkt me nu wel extra fijn.

Clowntje; Hoe was jouw weekend, en het buikje nog weg te stoppen?;)

Ons weekend was super, heerlijk samen genoten van het mooie weer!:D Beetje jammer van de hooikoorts maar het was te doen, waren lekker in de tuin bij ouders en schoonouders, gewoon gezellig kletsen en bbq-en. Vandaag weer werkens-dag... Vanavond hadden we generale repititie van " The Voice" van ons bedrijf, was met alle acts, ongeveer 10 stuks. Met professionele begeleiding en autocue, was echt supergezellig! Ik doe samen met 3 collega's Dancing Queen van ABBA, wat een lol! Donderdag is het echt zover, begint om 16.00 uur met eten erbij in een kroeg in de stad, leuk hoor!

Slaap lekker alvast!

XXX Blondje

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    aiai Kaatje...maar dag 6 is echt te vroeg hoor...
    op z'n vroegst dag 8, maar dat is veueueueuls vroeg...als je op dag 10 een miniem streepje ziet als de wereld nog in orde hoor...:D

aiai Lente....hier heeft manlief ook rugpijn...geef hem elke avond een massage met diclofenac, dat helpt wel...en verder voor het slapen gaan een diclofenac of iburprofen en dat helpt ook wel hoor...( bovendien slaap je daarna n errug goed...;) )

Chessertje...volgende poging wordt spannend voor je hoor...*duimduimduim*

trusten meiden...duik dadelijk mijn bedje in...
    moet morgen weer naar de balletles...:(
    vandaag bij de gyn. was het puur papierwerk i.v.m de verzekering.
    Hij vroeg zelfs waarom ik er vandaag was, en heeft geen eens een echo gemaakt...die was de vorige keer al in orde, alhoewel ik nog een beetje gebloed heb, maar dat was niks vreemds...Vandaag was het om de laatse papieren voor de verzekering in orde te brengen, en om te vragen of ik er klaar voor ben terug aan het werk te gaan...tsja, en dat ben ik ongeveer wel...heb braaf de afgelopen 2 weken oefeningen gedaan....het helpt ook wel dat we over 2,5 maand alweer zomer stop hebben...:D

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Dancing Queen:) dat klinkt super! Ik heb meteen het liedje in mijn hoofd. De paasdagen waren idd. super (meteen een kilo aangekomen haha) en bedankt allemaal voor de leuke reakties op de foto's.:cool:

Nikita veel sterkte met je 1e werkdag vandaag. Hopelijk valt het achteraf mee. En wat een raar bezoek van de gyn.

Droomprins stapt net binnen en is misselijk van de pijn.

xxx
    Lente

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Zo voordat ik ga hardlopen maar weer eens even op mijn forumdinnetjes reageren. Hoe is het met iedereen?

@blondje wat melig zeg Abba! Mogen we komen kijken haha! Fijn dat je leuke pasen hebt gehad...kan me voorstellen dat je vaak gedacht hebt: volgend jaar hebben we een kleine frummel...wanneer heb je je echo?

@lente knap dat je IVF nog uit je hoofd kunt zetten. Ik snap je zo goed. Je gaat elke keer weer een stapje verder. ZO ver dat ik soms zelfs denk: nou, dan maar een draagmoeder. Maar daar moet ik niet aan denken en dat wil ik ook niet. Maar zo gaat dat als je een grote wens hebt die niet in vervullling gaat. Dit is zo''n beetje de tijd van de vacatures hè? Heb je al iets leuks op het oog. Op een basisschool in Utrecht zoeken ze iemand. Wel kleuters...weet ik uit betrouwbare bron hihi

@chessertje 5 mei is al snel! wat een goed nieuws dat het is goedgekeurd. Soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit. En als dat nou ook nog eens blijkt te zijn over een paar weekjes als jij je terugplaatsing hebt gehad, zou dat helemaal te gek zijn. Oh wat spannend zeg. Eén van de laatste keren. Ik ben er nog ver vanaf, maar zou volgens mij strak staan van de zenuwen. Terwijl ik dat dan niet wil want dat is slecht voor je lijf. Pfffft, heel veel sterkte. Hopelijk kunnen we je hier genoeg support geven.

@sjak hoe is het met jou meis? Kan me voorstellen dat je even geen zin in het forum hebt. D at had je de vorige keer na je miskraam ook niet. Tis echt klote!!!Weet ook niet wat ik er nog meer over moet zeggen, behalve dat ik weet wat je voelt!

@lfn vandaag weer naar balletles. Leuk meis. Hopelijk kun je een beetje genieten van je lieve collega's en doet je bazin ook een beetje lief. Echt knap dat je elke dag zoveel oefeningen hebt gedaan! Laat je even weten hoe het geweest is?

@kaaat Lekker geshopt meissie? Heerlijk. Hoe is het met de huizenjacht? Nog iets leuks op het oog?

@mijn werk is nog leuker dan gedacht want...ik had gisteren een marketingcommunicatieplan geschreven en mijn baas (hahaha is gewoon een vriend, maar klinkt zo leuk) was onder de indruk. Hij vroeg waar ik het vandaan had: nou gewoon geschreven...;) ;) ;)
    Hij en zijn vrouw zijn altijd helemaal gek van mijn inrichting hier thuis. Heb hun ook al eens advies gegeven in hun huis en nu mag ik voor een nieuw gebouw meehelpen met de inrichting. Joehoe! Dat vind ik echt gaaf.

Volgende week zou ik weer voor echo's moeten, maar zit echt in een lastige situatie want ik zou een paar dagen naar mijn zus in Maastricht gaan. Precies die dagen...misschien kan ik het nog omgooien bij haar en wat later gaan, maar dat vind ik wel jammer. Dus ik twijfel of we een maandje over zullen slaan, maar ongesteld zijn is zo'n hel, dus liever niet. Hoe sneller ALLES achter de rug is hoe beter. Als we helemaal klaar zijn met IVF enzo dan krijg ik een operatie en kan ik weer een beetje gezonder zijn. Maar aan de andere kant denk ik: wat is nou een maand?

Nou, ik ga maar eens op pad. Hardlopen, hard werken en daarna lekker eten bij vrinden! Gezellig!
    dikke kus!

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente, wat was je er vroeg bij vanochtend...

Snoes...wat leuk...misschien kun je het nog wel vaker advies geven i.v.m. een inrichting...
    herken wel je gevoel van....zo snel mogelijk alle IVF's doen, zodat je weet waar je aan toe bent...dat gevoel heb ik ook...

Blondje...had over je berichtje heen gekeken, maar wat leuk zeg dat je daaraan mee doet...succes ermee...en je moet zeker een video'tje op youtube plaatsen...kunnen we meegenieten...;)

jaja...vandaag weer eerste dag in het theater, en heb al rugpijn...de komende dagen zal er ook wel spierpijn bijkomen...
    maar doe het echt rustig aan, en neem de tijd die ik wil om weer in vorm te komen...
    Cheffin was weer heel vreemd...keek me raar aan toen ik binnenkwam, en heeft alleen 'hallo' en 'tschüss' gezegd...
    De assistent heeft verder nog gezegd dat ik het rustig aan moest doen, maar niemand van hun beiden heeft gevraagd hoe het met me gaat...mijn collega's natuurlijk wel, die waren super lief...
    Maar ja...misschien verwacht ik ook wel weer teveel...geen idee...

DOEOEOEOG lieverds...

6. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

weer even een hele korte... we hebben vier diepvrieskindjes!!! Dus dat geeft me weer een beetje moed en positieve energie. vrijdag een telefonisch consult wat me nu te wachten staat. (we hebben nog nooit cryo's gehad) en dan weet ik weer meer.

Toedels

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sjak..goh...dat is idd. goed nieuws....:)

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; super dat je cryo's hebt!! Ben zo blij voor jullie, is echt goed nieuws!

Lfn; wat vreemd van je bazin, fijn dat je collega's zo lief zijn.

Snoes; kan me goed voorstellen dat je zsm door wil, dat had ik ook. Fijn dat je werk zo tof is!! Klinkt echt goed!!

Lente; hoe gaat t nu met droomprins zijn rug?

Fijne avond allen!!! Ik ga zo een huis mee bezichtigen voor mijn schoonzus en haar vriend, en daarna gezichtsbehandeling bij haar. En dan morgenavond showtime, haha!

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Meiden,

Snoes wat goed zeg dat je zo'n goed plan hebt geschreven en ook nog eens de inrichting op je mag nemen. En ik zou lekker die paar dagen naar je zus toegaan. Wel naar dat je dan weer die pijnen moet doorstaan. Even een brutale vraag wat houdt die operatie in? En kan dat alleen na de ivf behandelingen?

Nkita wat fijn dat je collega's zo lief waren. Jammer van de lauwe (of eigenlijk geen) reaktie van je baas. Maar helaas dat is haar karakter blijkbaar en daar kan jij niks aan doen. Oei spierpijn, hopelijk train je die eruit.

Dancing Queen veel plezier vanavond:) Rugpijn is zeer heftig en hij heeft nu zo'n sterk spul gekregen voor 's nachts dat hij na inname 3 dagen niet mag rijden of machine bedienen. Dus die is zeker nog een week thuis.

Sjak Whoea wat fijn 4 cryo's. Ben super blij voor je:)

Hier zo meteen een belangrijk gesprek bij de bank over het geld wat we nu tekort komen (zo'n 6000 euro) maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Daarna mijn beoordelingsgesprek op school met de twee hoge heren, hahahahaha ik lust ze rauw maar ga heel timide naar ze luisteren en trek mijn mond niet open. Des te sneller ben ik weer weg daar.

Nou dag lieverds ga droomprins helpen opstaan.
    xxx
    Lente

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    meiden ik ben even de hort op: zo naar twee vriendinnen in Utrecht. Lekker shoppen en vanavond stappen. Blijf daar ook slapen. Vandaaruit naar mijn lief in de winkel en daarna naar mijn moeder tot 's avonds laat.

Fijne dagen!
    Toedels!

X

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Wat is het hier rustig vandaag zeg! Snoes heel veeeeeel plezier in Utrecht en morgen bij je man op zijn zaak (geen ruzie maken;)) en je mams. Hoe ging het hardlopen?

Nou vandaag ging het goed. was nog even spannend bij de bank. Omdat ik natuurlijk geen vast contract heb en naar alle verwachting ook geen werkgeversverklaring krijg was verhogen van de andere hypotheek geen optie. Gelukkig konden we wel het woonhuiskrediet verhogen waardoor we nu eindelijk lucht krijgen. Nu zo snel mogelijk een groot deel aflossen en dan kunnen we over de 5,5 duizend volgende de rente aftrekken. Poeh, toen de papieren al in orde waren vroeg ze of ik een vast contract had ipv loonstroken:$ Nee dus maar gelukkig was dit geen probleem. Pfffffffff.... morgen wordt het geld gestort en dan hopelijk over 6 weken de overdracht. Dus dat is aan onze kant gelukkig rond.

schoolsoap:
    Ik was een beetje gespannen maar niet overstuur naar binnen gegaan. Ze waren alletwee heel ontspannen en begripvol. Vrogen hoe het met me ging en drongen niet aan op een terug keer hoewel op het eind de directeur aangaf dat dit voor mij wellicht goed zal zijn zodat de overstap naar de andere baan niet zo groot zou zijn. Maar hij zij er wel er meteen bij dat als het niet gaat het ook te begrijpen is:$ Dus eindelijk is het kwartje gevallen... Enfin moest wel even huilen toen het over de verkoop van het huis ging en daarmee de spullen (maar dat was ook goed zodat ze konden zien dat het geen toneelspel is) en ook toen toonde ze veel begrip en uit hun reakties merkte ik wel op dat ze totaal geen voorstelling kunnen maken van waar ik doorheen moet. Voor hun gelukkig maar.
    Enfin het kwam erop neer dat de lg was geschrokken van mijn eerdere uitspraak dat ik sinds ik op daar werk niet meer dezelfde ben en dat ik mede door de sfeer daar niet mezelf meer ben. Dit heeft hij zich erg aangetrokken en dat was voor hem ook mede de keuze om mij een nieuwe start op een andere school te laten maken. De 'aardige' directeur had ook op papier zijn mening gegeven en dat er klachten waren van ouders en leerlingen en dat ik me negatief over school uitliet Dûh:$ Heb nog aangegeven dat ik de pedagogische aanpak van leerling niet overeenkomt met mijn aanpak en dat ik het moeilijk vind om te zien hoe "onbehandelbare" leerlingen aan de zijlijn gezet worden en dat ik het frapant vind dat juist deze leerlingen bij mij (vaak als enige) voldoende scoren en in goede relatie sta. Dat ik dit in mijn 20 jaar onderwijs bij andere scholen het zo niet gevoeld heb maar wel hier en dat ik zo niet wil of kan werken. Was goed om het uit te spreken. Mijn contract wordt dus niet verlengd (had ik ook niet gewild) en ze pushen me gelukkig ook niet om ten koste van mijn gezondheid lessen te geven en houden het advies van de bedrijfsarts aan. Zucht... dit hebben we ook weer gehad.

Heb lekker nieuwe sportkleding gekocht en ga zo lekker powerpump doen.

Ben benieuwd hoe jullie dag was.

xxx
    Lente

12. sjak

sjak Niet meer actief

jeetje Lente wat een verhaal weer! Nu maar lekker uitkijken naar de toekomst. Ik zeg altijd maar: als ik later groot ben, komt alles goed!
    Mijn dag? SAAI! ha ha ha, ga zo lekker tennissen...

XX

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Heee Ladies,

Chess, wow miss een poging 4 (indien nodig) goed hoor! Maar ik duim dat ie niet nodig is..:)

Blondii, succes en heeeel veeel plezier vanavond..!!:)

Nik, wat een raar wijf is je bazin tog ook he..!! Maar gelukkig wel gezellig met je collega's das ook belangrijk, succes met werken..!!

Snoes, wat leuk zeg dat je marketingplan in de smaak viel..!:) En helpen bij inrichting van huis altijd leuk tog..:)
    Ja snap je dubio, hoop dat er een goede oplossing voor komt..

Sjak, ooww super 4 cryo's gefeliciiii!! En lkkr tennissen succes..!!

Lente, wat fijn dat het geregeld is met het geld zeg..!!
    En school nou ze begrijpen het eindelijk, werd tijd..!! Maja het blijven eikels, en gelukkig (danki Dios, godzijdank, zoals ik al zeg) verlengen ze je contract niet..!!
    Er liggen veel mooiere dingen voor jou/jullie in het verschiet, da weet ik zkr..!!

Hier alles nog steeds okee..!! Af en toe erg misselijk, miss symptoom, miss doe ik het zelf..:) Dus we w88 nog even af, zaterdag pas testen..!

Doeg Schatjes

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden...laat jullie even weten dat ik me even een paar dagen terug trek....
    het is allemaal een beetje teveel voor me...
    vanavond toen ik alleen was liepen ineens de tranen over mijn wangen, het is gewoon balen...had half en half al wel verwacht dat de klap nu pas zou komen...
    dus over een paar dagen zal het wel weer beter gaan...

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nik, natuurlijk.! Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.!!

16. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Goedemorgen, ik moet aan het werk maar kom even snel langs om een arm om La Femme heen te slaan. Neem de tijd lieverd.

Jolanda

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Lieverds,

Nikita vanuit hier een stevige knuffel en neem al de tijd die je nodig hebt. Mijn baas verwoordde het gisteren eigenlijk wel mooi:"je bent er al die tijd omheen gegaan en nu moet je er doorheen". Lieverd ik denk aan je en als je weer de behoefte hebt om te schrijven ontvangen we je met open armen.

Kaatje bedankt voor je lieve woorden. Is dat papimento wat je schreef? Klonk wel grappig. Gelukkig niet meer in de zenuwen en heeft het doosje geduld van Chess geholpen;)

Hier sinds gisteren licht bloedverlies:( Heb dat normaal nooit tussendoor. Ja, wel met de hormoonbehandelingen maar daarvoor nooit. Zou het nog daarvan kunnen komen? Over een week verwacht ik pas mijn menstruatie.

Kijk ik vanochtend op mijn bank rekening hebben ze 10.000 meer als krediet mogelijkheid gegeven dan ik dacht. Ik dacht dat ze tot dat bedag zouden aanvullen maar het is dus een nieuw krediet. Nu mezelf niet rijk gaan rekenen en zorgvuldig met mijn geld omgaan. Die fout hebben we een keer eerder gemaakt en het was zo op:$ Dus geen tweede keer!

Zo lieverds Body pump was heerlijk. De gewichten gingen nu zelfs tot het einde goed en nu de buikspieren nog:)

Fijne dag allemaal,
    xxx
    Lente

18. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes,

Nik, doe rustig aan! Denk aan je en kan zo goed begrijpen hoe je je voelt! Pffff, life sucks sometimes....

Hier vanmorgen telefonisch consult gehad.
    Moet volgende week bloedprikken op stollingfactoren(?) en tekorten aan vitamines ed (B, K of foliumzuur) Dan een maandje wachten op de uitslagen.
    Dus wij gaan weer verder eind juni begin juli. Tot die tijd herstellen van alle teleurstellingen en nog belangrijker alle rothormonen weer eens mijn lichaam uit. Ik kijk er al naar uit om me weer eens mezelf te voelen!

Nu weer verder met the Royal Wedding!

Later!

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    aaah lfn, lieverd, het is zo begrijpelijK! Stekte meis...

en lente jouw contract wordt niet verlengd. Hoe was je gevoel daarbij? Opluchting of teleurstelling?

@blondje hoe was dancing queen?

@sjak duurt nog best lang dus voordat jullie weer door kunnen. Maar wel goed om alles even te laten checken voordat je weer iets gaat doen.

@chessertje en kaaat hoe issie met jullie dames?

Ik ben brak, ziek en misselijk en heb nog noooit zo laat aan het ontbijt gezeten. Ik drink nooit meer meiden....

20. sjak

sjak Niet meer actief

Ha ha ha Snoes, dat heb ik ook één of twee (lees: al heeeeel vaak!) gezegd....

We hadden zoiezo al besloten twee á drie maanden rust te nemen, dus deze onderzoeken tussendoor komen goed uit eigenlijk.
    We gaan het vieren met een heerlijk dagje sauna morgen! Dat hebben we al een jaar niet meer gedaan saampjes, want dat is slecht voor het sperma... Heb er zo'n zin in!

Meiden allemaal een hele happy Queensday!! Zijn er feestjes gepland?

Deel Deze Pagina