Daaag lieverds! En het was weer weekend, gelukkig! Net nog ff een flinke strijk weg gewerkt en een erge drukke week gehad, al een week geleden dat ik ff een avondje rust had en thuis was... Nu weer even tijd voor jullie ook! Lente; Mooi dat het geregeld is met het geld voor jullie, weer een opluchting lijkt me. En een dubbel gevoel lijkt me van je contract, wel fijn dat de heren eindelijk begrip tonen zoals je verdiend! Hopelijk vindt je iets naar je zin als je zelf weer helemaal op de rit zit. Heerlijk body pump, ga morgen weer, eindelijk! Heb gewoon geen tijd gehad te sporten de afgelopen week en heb er weer zin in. Snoes; Gaaf zeg lekker op stap met vriendinnen! Alleen wel wat last van de "day after the night before" lees ik? Als het maar leuk is geweest! Kaat; Het wordt nu echt spannend voor je he! Duim heeeel hard voor je! Morgen testen toch? Vind het zo spannend, laat staan jij zelf! Hoe voel je je, nog steeds een heel goed gevoel? Lfn; Lieve meis, heel veel sterkte om er samen weer boven op te komen. Heel logisch dat het je even teveel wordt en het verdriet er nu alsnog uitkomt. Neem je tijd, dikke knuffel! x Sjak; Hoe gaat het met je, al een beetje over de ergste teleurstelling heen? Echt zo balen voor je! Geniet maar lekker van de sauna morgen samen, kan je zo van opknappen zo'n dag, wordt je helemaal "schoon" van binnen en buiten! Morgen nog niet echt plannen, misschien even de stad in hier en het terras op. Gisteren was echt een supergezellige en toffe avond, erg geslaagd!!! Was toch wel een beetje zenuwachting zodat ik maar amper kon eten, haha. en we mochten pas als eenerlaatste. Was echt leuk gedaan met een presentator met twee dames die het geheel aan elkaar praatte en ook tussendoor acts deden en mensen die niet gingen optreden uit de zaal haalde om alsnog te gaan zingen, leuk want collega's die echt niet wilde zingen vooraf gingen nu toch. er was ook een heus logo van the voice met onze bedrijfsnaam op het podium, net echt! Onze Dancing Queen ging ook erg goed, had er echt lol in. De andere abba-dame en ik mochten nog terug het podium op om samen met de dames van de show een abba medley te zingen, was onverwachts maar erg leuk! Zal wel een foto op hyves zetten zo. Verder erg moe nu, niet om te klagen hoor want voel me verder erg goed, maar hier mag dat wel ff toch?! Heb ook veel last van de hooikoorts gehad deze week, gaat sinds vandaag weer goed gelukkig, maar brengt vast extra vermoedheid mee. Vriendlief moest t net een beetje ontgelden en heb voor het eerst sinds ik zwanger ben gehuild. (en dat om niks hihi) Gelukkig een rustig weekend voor de boeg. voel me nu op mijn bankje al weer lekker, beentjes omhoog, cd van adele op... Fijne koninginnenacht/ dag! Ben wel benieuwd naar jullie plannen! Liefs, Blondje
Ha meiden, Sjak heeeeeel veeeeeel plezier met de sauna morgen en fijn dat jullie goed gebruik maken van de pauze die jullie eigenlijk toch al van plan waren. Goed dat ze je waarden gaan testen. Geeft toch meer zekerheid lijkt me. Snoes hoe is het met jouw kater (en dan bedoel ik niet Beer) hahahahaha inmiddels al weggejaagd! Wel tof zo'n avondje helemaal los. Kaatje binnenkort je grote dag. Hoop nu op een mooie positieve test voor jullie. Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim Gisteren hebben we gevierd dat het huis verkocht is en mijn contract wordt stopgezet. Droomprins was nog meer opgelucht van mijn baan dan van het geld dat rond was. Ook heerlijk gewinkeld, eindelijk weer eens een keertje en geluncht op een terras en 's avonds uit eten geweest in ons favoriete restaurant waar we daarna nog gezellig met de baas een afzakkertje hebben meegedronken. Hahahaha ik denk dat droomprins een flinke kater zal hebben. Ik drink zelf minder snel en lang niet zoveel en heb dus gelukkig nergens last van. Was weer erg gezellig. Ook zijn we eruit dat we geen behandelingen meer doen. We vertrouwen op het advies van de arts dat we nu net zoveel (of eigenlijk weinig) kans hebben als met ivf dus geen nieuwe stress opzoeken en ons richten op het hier en nu en ook op nieuwe wensen zoals een jacuzzi in de tuin. Maar eerst sparen voor ons huwelijk volgend jaar en flink trainen. Blondje heerlijk weer body pump, blijft mijn favoriet. We gaan vandaag niks bijzonders doen. Ff het dorp in en we zien wel. Gisteren genoeg gefeest. Veeel plezier allemaal, xxx Lente
hahaha ja kater is weer weg. Gelukkig. Bah niets aan zo'n dagje niets kunnen doen... Vandaag ben ik weer fris en fruitig. Lekker met Tantelief naar rommelmarkt geweest. Kwam lekker veel vrienden tegen dus dat was gezellig. Zou eerst naar Amsterdam met vriendinnen, maar vertrouw mijn buik niet helemaal. En terecht want vanmorgen ging het helemaal niet goed. Zal de details besparen. Wat fijn lente dat je het gisteravond zo leuk hebt gehad. Goed dat je je leven op een andere manier in gaat richten...en nu lekker op zoek naar een nieuwe baan! Leuk! @blondje klinkt gezellig zeg jullie avondje. Leuk hè als je leuke collega's hebt met wie je lol kunt maken! Da's zo belangrijk! @sjak, geniet van de sauna. Ik durf nooit zo goed in mijn blote ikje te gaan. Nu ik wat ben afgevallen misschien wel, maar ik ben eigenlijk superpreuts haha @chessertje ga jij nog iets leuks doen heute? @kaaat heb je nog stiekem getest? Spannend he meis? Pfffft ik zou niet met je willen ruilen... Ik heb voor donderdag een echo. CD 7 is dat. De vorige keren moest ik op CD 6 naar het zh en op CD 7 weer terug om bloed te prikken. NU vroeg ik of ik misschien op CD 7 zou mogen komen omdat ik een paar dagen wegga volgende week. Tis op eigen risico, dus misschien is mijn ei al gesprongen,of te groot voor de pregnyl, maar dan is er de volgende maand weer een kans. Nou meiden, ga even op bed een klein ieniemienie tukkie doen en dan weer aan de poets. Blegh! X
Hee Lieverds, Gister druk geweest dus geen tijd.. Haha.!! Heb gister en vanochtend getest en beide waren ze wit, dus weet al dat het helaas niet gelukt is deze maand.. Volgende keer beter.. Waarschijnlijk gaan we wel weer 1 of 2 maandjes nu even niets doen, ik merk dat ik niet heel blij ben met alle hormonentroep, dus vandaar.. Lente, jaa Danki Dios, is papiamento.. Gefeliciteerd dat nu alles officieel rond is, rondom de verkoop van het huis, fijn.!! Sjak, aahhw lkkr tog een paar maandjes niets..!! Hoe was de sauna..!! Snoesie had een kater, hahaha.. Leuk dagje gehad dus, rommelmarkten zijn altijd leuk en vooral als je bekende tegen komt.. Blondii, niet een dancing queen, maar een singing queen, leuk leuk..!! Bijna echo..!! Succes alvast..!! Ik ben gister heerlijk Amsterdam in geweest, eigenlijk nergens gestaan, maar veel gelopen, maar vond het een geslaagde dag..!! Fijne zondag.!!
Hallo allemaal. Ahhh jammer Kaat, wat zou je officiele testdatum zijn? Gezellig zo'n dagje A'dam. Lente, ik hoop voor jou dat je straks een hele leuke baan vindt. En wat een leuke plannen, eerst trouwen en daarna een jacuzzi in de tuin. Gaaaafff. Sjak, jij 2 maandjes rust en wat onderzoeken. Beter zo he. Even al die rommel ook uit je lijf. Ik merk ook dat ik me zoveel beter voel met net eff wat meer rust. Die rommel doet echt veel met je. Owww en wat lekker, de sauna. Snoes en een kater. En dan ook nog eens buikproblemen. Hoe is het nu meis? Heb je wel een leuke koninginnedag gehad? Chesser zwaait ook nog even naar Blondje, Clowntje, MariaC, Iloon, La Femme en iedereen die ik nu vergeten ben. Gisteren Delft even in geweest. Was wel gezellig. Een ring gekocht, een grote zilveren voor om m'n middelvinger. Net een smoothie gemaakt en zit er propvol van haha. Vandaag wordt weer een prachtige dag dus straks lekker naar buiten en van het mooie weer genieten. Groetjes Jolanda
Ha meiden, Wat jammer Kaatje dat het heel waarschijnlijk niet gelukt is. Goed om even rust te nemen want het is idd. rotzooi. En gelukkig heb je de tijd dus neem die ook. O gezellig Amsterdam. Chess wat leuk een zilveren ring voor jezelf. Wat voor steen zit erop. Hmmmmm.... smoothie. Snoes hopelijk is de pijn na je dutje gezakt. Nog iets gescoord op de rommelmarkt? Blondje nog wat leuks gedaan gisteren? Nikita dikke knuffel vanuit hier, hopelijk trek je het allemaal een beetje. Sjak weer helemaal ontgift en genoten van lekker buiten hupsen. Je hebt nu lekker vakantie toch? Nog plannen deze week? Sloppy lieverd hopelijk gaat het inmiddels beter met je. Hou vol meid. Clowntje hoe was jou dag gisteren. Fijn met je dochter op pad geweest? Hier sinds gisteren flinke pijn in mijn schouder. Denk dat ik mij vertild heb met boodschappen ofzo. Normaal sjouwt droomprins alle zware dingen maar dat ging even niet. Ook steeds last van licht bloedverlies en voel me helemaal niet happy. Maar dat trekt wel weer bij. Misschien dat nu de spanning er uit komt van de afgelopen week. Vandaag gaan we naar de Arboreteum en plantjes scoren op de halfjaarlijkse beurs. En morgen een andere tweedehandse auto kopen. De auto van nu is erg duur in gebruik en onderhoud en die hopen we zo snel mogelijk te verkopen. Deze is echt een buitenkansje die we niet kunnen laten liggen. Fijne zondag meiden, xxx Lente
Hai Lady's, Lente; Klinkt goed zeg jullie avond vrijdag, lekker eten en drinken. Had droomprins er erg veel last van gisteren? Snoes; haha gisteren weer fris en fruitig. Lekker dat je toch een dagje weg gaat volgende week, wat ga je ook al weer doen? Kaat; Ah meid, balen zeg! Ik had goede hoop voor je... Fijn dat je gisteren toch zo'n geslaagde dag hebt gehad. Bijna echo ja! Wel spannend en heel leuk! Chesser; Nog zo'n vroeg vogel op zondag. Gister ook ff lekker op pad geweest, altijd leuk vooral met dit weer. Genietse van de zon vandaag ook! Ik had gisterenochtend ineens zin om naar babyspulletjes te gaan kijken, gewoon om ideeen op te doen, dus zijn gisterenmorgen naar babydump gereden en hebben lekker ergens geluncht samen daarna. 's middags nog ff de stad in geweest hier en daarna met vrienden gebbq't, was geslaagd. Lag er wel om 22.00 uur in gisteren, was kapot! Nu vanmorgen sporten ipv gisteren. en daarna lekker van de zon genieten! xxx Blondje
Lente; We hebben tegelijk gepost. Doe rustig aan met je schouder. Veel plezier vandaag met de plantjes en morgen met de auto kopen. Wat voor auto hebben jullie op het oog?
He Kaat, verdorrie! Jammer... En die Kl*tehormone, daar worden we (bijna?) allemaal vervelende niet blije verkeringen/verloofdes/vrouwen van... Hoeveel diepvrieskindjes hebben jullie nu nog? Krijg jij bij je cryo tp hormonen? Volgens mij mag ik hormonenvrij, of is dat raar wat ik nu zeg... Oe, ik zit nu op een knopje en mijn tekst is zo klein dat ik het niet meer kan lezen.... uhhhh HELP!=
Ohwww, wat heb ik gedaan! Ik ga even mijn kompjoeter repareren ofzo... Later meer. )als ik weer kan lezen wat ik schrijf...
Owhhhh, ik snap het niet! Nu zijn mijn letters weer IENORM groot??? Ik zet de kompjoeter maar even uit... Mischien heeft ie het warm ofzo??? Tot vanavond dan maar. XX
Ha meiden, Wat een heerlijk weer vandaag en een mooie dag Schouderpijn is gelukkig weg en veel planten voor een prikkie op de plantenbeurs gekocht en tot nu lekker buiten geweest en gezellig samen de bbq aangehad. Morgen onze Mazde626 met de trein ophalen. Heb er zin in Blondje droomprins had geen last van een kater alleen nog van zijn rug maar ook dat komt goed. Heee wat leuk dat je in de babyzaak heb gekeken. Hartstikke gaaf Heb je al een idee wat jullie willen? Komende week de echo, super! Ook voor jou Clowntje je echo en dan eindelijk aan je dochterlief het goede nieuws vertellen. Sjak ik zie niks vreemd aan je computer? Leuke dag gehad? Snoes lekker in Maastricht. Heel veel plezier en spannend op cd7 je echo. Kaatje hoe is het met de huizenjacht? Nog iets op het oog? Chess ook voor jou een spannende week met je 1e echo. Leef zo met je mee en hoop op een heeeeel grooooot wonder bij je Hier steeds een beetje bloedverlies. Snap er niets van.Je zou haast denken.... Neeeeee dat kan helemaal niet Maar wie weet.... hahahahaha wishfull thinking. Nou lieverds morgen de hele dag op pad, xxx Lente
Hee Lieverds, Chess leuk een nieuwe ring, sieraden is ook zoiets wat een vrouw nooit te veel kan hebben.. Vandaag lkkr wezen uitwaaien.? Lente, leuk een nieuwe auto..! Raar zeg van je bloedverlies.. Je zou haast denken idd..!! En last van schouder, voorzichtig he, die heb je de aankomende jaren nog wel nodig..!! Blondii, leuk hoor lkkr naar babyspul gekeken, das altijd leuk..!! En al leuke ideetjes opgedaan.? Sjak, leuk he kompjoeters, denk idd dat ie oververhit was. Je zegt helemaal niets raars hoor, ik doe met medicatie, dat is het enigste wat ze doen in mijn ziekenhuis, ik heb nu nog 3 cryo's dus gaat wel hard, maar we zien wel waar het schip strand..!! Alle andere hoe is het met jullie.? Fijne avond..!!
Ha meiden, Heee Kaatje, oef dat gaat idd. hard nog 3 cryo's maar nog 2 of 3 tp dus de kans is er! Heb net nog aan mijn 5 jaar oudere zus over haar menstruatie gevraagd en de laatste 5 jaar heeft ze ook een week ervoor onregelmatig bloedverlies voordat de menstruatie echt doorzet. Dus waarschijnlijk de ouderdom Pffff heb een warm hoofd van de zon dus ga ff wat verkoelends drinken. xxx Lente
Lente, helaas is dat bloedverlies hier ook heel herkenbaar. Ik weet altijd dat het over is zodra het komt. Begrijp het wel hoor, je blijft toch hopen he. Hier kan de spotting elk moment beginnen (week voor ongi) en ik hoop elke maand weer dat het niet komt. De steen in de ring is zwart. Kaat, 3 cryo's 3 kansen. We hopen gewoon dat een van de 3 lekker blijft plakken. Blondje jij babyspulletjes gekeken. Leukieleuk . Ha die Sjak, hoe is het met je computer vandaag? Issie genezen van de zonnesteek? Groetjes Jolanda
Hoi lieve meiden... Het lijkt langzaam weer beter te gaan met me, maar dat komt ook omdat ik weer wat vrije dagen heb... Zolang ik niet hoef te werken gaat het eigenlijk wel, we hebben een gezellig week-end gehad...de nodige flessen wijn-bier gedronken...lekker geshopt, gewandeld in de zon, gekookt etc.etc.etc. En, ongeloofelijk maar waar...ben gister opeens ongesteld geworden...33 dagen na de curettage...had het helemaal nog niet verwacht. Vorige keer duurde het 7 weken... Vanochtend ook meteen het ziekenhuis gebeld, want ik weet niet meer precies of ik mezelf na 1 of 2 ongies weer aan moest melden... Maar dit geeft natuurlijk wel weer nieuwe en goede moed...misschien maakt het dan alles weer wat dragelijker, als ik kan gaan aftellen tot een nieuwe TP... Lente...dat is idd. erg mooi gezegd van je baas... Ben je opgelucht dat je contract niet wordt verlengd?? Straks als je een nieuwe baan hebt natuurlijk wel hé...tot die tijd blijft het een beetje dubbel denk ik... Dappere beslissing i.v.m. de behandelingen... Hoe gaat het nu met je schouder?? ow lees nu de pijn is weg...gelukkig maar... En zomaar even een nieuwe auto kopen...leukleuk... De onze heeft een flinke deuk, zomaar opeens...zo'n echt parkeerplaats deuk...iemand die z'n deur of het winkelkarretje uit z'n handen liet, en natuurlijk helemaal niks gemerkt heeft... Vet balen...manlief moet er deze week maar mee naar de garage, want dit kunnen we echt niet zo laten...zal wel weer de nodige centen kosten... Sjak...krijg ook een hoop bloeduitslagen als ik weer naar de FA mag... De vorige keer hebben ze 10 buisjes afgenomen....hoop aan de ene kant dat er niks uitkomt...maar aan de andere kant wel, maar alleen als ze ons dan kunnen helpen. Lekker maar ook niet leuk natuurlijk een verplicht maandje rust... Misschien gaan we wel tegelijk op dan... kompjoeterprobleem trouwens opgelost?? oei oei...Snoes....hoe gaat het met je kater...is hij weer weg... Blondje...klinkt super leuk het optreden... En traantjes mag je laten hoor tijdens je zwangerschap...dat moeten de mannen maar begrijpen...doe het wel lekker rustig aan hé... ow...voor de eerste keer naar babyspul gaan kijken is altijd spannend hé....wat heb je veel nodig hé... ow jeetje Kaaat...niet gelukt dus...echt wel dik balen... en je neemt even pauze tussendoor...geniet er maar van... En misschien gaan we dan wel met z'n drieeën tegelijk op...jij, ik en Sjak... Chessertje...mooie glanzende en glitterende dingetjes kunnen we niet genoeg hebben hé... Knuffel voor alle andere dames... Heeft iedereen vrijdag ook naar de royal wedding gekeken...wat was ze prachtig hé...en zaterdag koniginnedag...jammer genoeg krijg ik daar niks van mee hier, en kon ik alleen maar op telegraaf.nl lezen wat er allemaal gebeurde... Las ook dat Willem II gedegradeerd is...ik als rasechte tilburgse vind dat natuurlijk wel jammer... Morgen kom ik denk ik nog wel een keertje online...maar dan moet ik weer aan het werk en weet niet hoe mijn pet dan zal staan...
He Nik, Ben heel blij dat het weer een beetje beter gaat! Het hele traject is te zwaar! Maar als onze droom uitkomt zullen we allemaal zeggen dat het wel meeviel... Tot die tijd, veel tranen laten en af en toe hard op onze lip bijten. Alle goedbedoelde maar vreselijke lompe opmerkingen proberen te negeren, maar als we later groot zijn komt alles goed! Toch? Ik denk dat jij en Kaat gelijk zullen gaan lopen, want wij hebben besloten juli pas weer verder te gaan. Deze maand de bleodonderzoeken, volgende maand anderhlve week weg en de maand erna gaan we weer starten. Ik ben zo blij dat ik voorlopig niet aan de hormonen hoef. Net als Kaat maakt het mij niet de allergezelligste persoon om mee om te gaan. Dames, de kompjoeter doet het weer, wat ik nou gedaan heb??? Geen idee... Dikke Kus aan allen, ik ga even boodschapjes doen in mijn te mooie burberryrok! (gekregen van mijn nichtje, ik helemaal blij!)
Goedenavond meiden! Sjak; Haha kompjoeters he, ondertussen weer gefixt? heb het ook wel eens gehad, dan heb je ingezoomt denk ik. van de week lekker vrij? En een gave nieuwe rok, voelt goed he nieuwe kleding! Lente; Lekker nieuwe auto gehaald vandaag, gezellig met de trein, broodje gebakken ei mee? We willen iig witte meubeltjes, en vinden hoogglans wel erg mooi, en houden van strak. Maar voorlopig schaffen we het nog niet aan hoor, maar kijken is altijd leuk! Toevallig wilde mijn zusje gister een buggy gaan kopen toen ik bij haar was, hebben we meteen ook nog ff voor ons geneusd in die winkel. Heb gister trouwens weer body balance gedaan, jij al wel eens gedaan? Echt lekker! Kaat; Hoe gaat het met je? en de huizenjacht nog wat opgeleverd? Nog 3 cryo's is idd nog 3 kansen meid, daar gaan we gewoon vanuit! Chesser; Ook weer gewerkt vandaag? Ben t ff kwijt, wanneer mag je voor de eerste echo naar DD? Lfn; Lieverd, goed weer van je te horen en fijn dat het wat beter gaat, neem je tijd samen. Zo te lezen heb je iig een lekker weekend gehad samen! En wat fijn dat je al ongesteld bent, kan me heel goed voorstellen dat je daardoor wel een stuk positiever bent als je kan gaan aftellen. En kun je volgende maand al starten of nog een maandje wachten? Wat balen van jullie auto! Dat zijn echt k*t dingen! Een rasechts Tilburgse? Mijn zusje woont daar en haar man is ook een rasechte Tilburger. Heb er zelf ook 4 jaar gewerkt. Maar wij NAC'ers vinden het ook jammer dat rivaal WillemII gedegradeerd is hoor, waren altijd leuk wedstrijden 2 Brabantse clubs tegen elkaar. So ik heb vanavond een avondje rust zeg, zo ff de badkamer doen en daarna op het bankje. Ben de afgelopen dag extra moe, en niet alleen meer 's avonds maar ook overdag, nieuwe hormonenstoot? Mijn borsten doen ook zeeeer! vandaag op het werk echt moeite met concentreren zo moe was ik. Ach ja hoort erbij, en als dat t enigste is hoor je me echt niet klagen hoor! Nog maar 2 nachtjes slapen... Liefs, Blondje
Ha meiden, Nikita wat fijn dat je je van het weekend weer beter in je vel zat. Helaas herken ik het maar al te goed dat van zolang je niet werkt gaat het wel. Hmmm... was er maar meer begrip hè? Ik ben opgelucht dat het contract niet verlengd wordt (in ieder geval nu recht op een uitkering), vooral omdat de manier van omgaan met leerlingen als met elkaar totaal niet bij me past. De directeur woont ook bij mij in het dorp en vandaag groette hij ons vriendelijk, wel beter zo. Zo das balen van je auto. Dure grappen ) : En wat fijn dat je menstruatie weer op gang is en je nu weer kan richten op de volgende tp. Hier voelt het los kunnen laten goed hoewel het natuurlijk moeilijk blijft als opoe weer op bezoek komt. Heb een gedeelte van de wedding bekeken en ze zag er heel mooi uit. Blondje body balance probeer ik een keer per week te doen net zoals body pump. Wat goed je tekenen van de hormonen. Het kan niet anders of je hoort binnenkort minstens een hartje kloppen. Wow, wat leuk jullie ideeën voor de kinderkamer. Chess mooi een zwarte steen met zilveren ring. Is altijd een mooie combinatie. Sjak wat leuk van je nicht. Altijd leuk dit soort attenties. Zo wil ik ook wel boodschappen doen hahahaha Hier vandaag gezellig met de trein de auto opgehaald. Geen broodjes ei in de trein hoor! Wel op de terugweg snel wat bij de shell gehaald en bij de auto opgegeten. En de schouder doet vooral na nietsdoen zeer. Vanochtend dus om kwart over 5 wakker en na de trein ook vreselijk last maar na de afwas weer weg. Ik zal even een fotootje showen. Fijne avond allemaal, xxx Lente