De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Mooi!

Later wat meer, moet nu naar zhuis om bloed te laten prikken... Heb ergens anders gelezen: wel 10 buisjes... dan ben ik leeg?!

KUZZZZ

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, mooie auto hoor :) rijdt vast ook heel lekker.

Sjak, wow 10 buisjes bloed..... sterkte straks.

Blondje, je echo gaat opschieten, spannend.
    Overmorgen naar DD. Eindelijk, maar zie er ook tegenop. Dubbel gevoel.

La Femme, het is fijn weer van je te horen en te lezen dat het langzaam weer iets beter met je gaat. Ik ben blij voor je dat je ongi er al is en je er niet weer zo lang op hebt hoeven wachten.

Groetjes
    Jolanda

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sjak...bij mij namen ze 10 buisjes af...maar ze doen dan ook allerlei onderzoeken i.v.m. de MA's.
    Manlief moet er ook aangeloven volgende week, tenminste als we de afspraak kunnen laten staan.

Werd vanochtend terug gebeld, en de FA wil me volgende week al zien...10 Mei.
    Shit...geloof niet dat we dan kunnen, ten eerste wil ik niet nu alweer mijn bazin om vrij vragen, maar wat moet dat moet, en ten tweede is het een ongelukkig tijd voor manlief , en weet ik niet of hij mee kan, en dat is wel belangrijk want hij moet dus ook bloed afgeven voor dezelfde onderzoeken.
    Even wachten dus, hoe het loopt deze week, en anders vrijdag maar even afbellen, en naar een nieuwe afspraak zoeken.
    Had niet verwacht zo snel alweer terug te kunnen, dacht ergens eind Mei ofzo...

Lente...mooie auto hoor...:D
    Station of combi of hoe die dingen heten in het nederlands??
    Tegen je schouder....je zou Diclofenac gel moeten kopen (geen Voltaren, dat is wel dezelfde stof, maar dat is veels te duur, en helpt minder vind ik) en dan een aantal keren per dag je schouder ermee insmeren, of 's avonds je mannetje een massage laten geven.
    Helpt bij mij altijd erg goed als ik pijn heb...
    's nachts maak ik dan altijd een bandage...lekker dik gel, en dan een verband erom heen, maar dat gaat een beetje moeilijk met je schouder...

Blondje...haha...jaja, kan me ook nog aan wedstrijden Willem II - NAC herinneren, in Tilburg lopen toch wel behoorlijk wat NACers rond hoor...:)
    Overmorgen echo...spannuuuuund...en begrijp ik het nu goed, moet je ervoor naar DD??

Kaaatje...jij nog 3 cryo's...wij nog 4...gaat hard hé...
    Bij ons worden ze bovendien erg vroeg ingevroren, en ben al lang super blij als we nog 1 TP kunnen krijgen.
    Hoeveelste IVF is dit voor jullie??
    Wij zitten nu in cryo's van de 2e IVF...dus nog een hele behandeling te gaan...

zo meiden...koffie is op...en zit te stuiteren, het zonnetje schijnt...
    Ga maar eens wat eten, en dan op de fiets weg ofzo...
    Vandaag nog lekker vrij, omdat de collega's het hele week-end voorstellingen hebben gehad...en ikke nog niet...;)
    Maar morgen moet ik dan ook weer aan de bak...

4. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi allemaal,

Ben ik weer even, heb het megadruk want volgende week gaan ze hier aan de badkamer beginnen, zaterdag gaat vriendlief met 2 vrienden alles eruit breken en ben ik van de catering. Gister zijn de spullen opgehaald maar helaas nog niet alles compleet dus stress. Nee hoor valt wel mee. Afgelopen zaterdag werden de tegels gebracht en moest alles naar boven gesjouwd worden. Ik kan helaas alleen maar helpen met de makkelijke lichte dingen en dan nog loop ik 3 keer met spullen die ik normaal in 1 keer naar boven zou dragen. Maar alles voor het goede doel. Oh ja afgelopen vrijdag kreeg de vader van mijn vriend een lintje dus was een aparte leuke dag met een lekkere lunch voor de hele familie. Het is alleen balen dat ze 150 km hier vandaan wonen.

Lente, wat een luxe bak, ben ook erg benieuwd naar je tuin met nieuwe plantjes en je vijver. Wanneer komen de schildpadjes.

Nikita 10 mei is wel erg snel, ben je daar al wel aan toe? Ik ben aan het duimen dat er iets uit je bloed te halen is wat makkelijk te verhelpen is, misschien het tekort aan een stofje of iets dergelijks.

Sjak het traject is inderdaad te zwaar en zelfs als je zwanger wordt blijft het, veel meer onzekerheid en angst. Het enige voordeel is dat ik niet tegen de bevalling opzie. Ken het zkh van binnen en buiten en na een punctie moet dit ook lukken, duurt nooit langer dan 48 uur.

Blondje echo begint op te schieten, leuk babyspulletje kijken. Wit hoogglans is inderdaad erg mooi en kan je ook naderhand nog goed gebruiken. Wij hebben op de slaapkamers nu wit hoogglans kasten en beneden een dressoir en tafeltjes. Hoe gaat het met MVM. Ik had gister heerlijk asperges gekookt in mijn stoomoven, topchef waardig zullen we maar zeggen. Maar mijn vriend zei vanmorgen al dat ik beter niet in de bussen kan plassen want dat kan je de mensen van MVM niet aandoen. Heb het toch gedaan, neem aan dat ze die wel mechanisch open draaien en elk plasje is meegenomen.

Zo nu weer even werken.

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Nik, oow al ongie, das even fijn.. K snap dat 10 mei nu al wel erg snel is, maar het argument dat je niet nu al vrij wil vragen mag je van mij gelijk weer terug nemen, daar heeft je bazin niets over te zeggen en over of manlief mee kan, ik ga duimen dat jullie het rond krijgen, heb je tog weer wat om naar uit te kijken..

Sjak, burberry toe maar..;) Waar ga je heen op vakantie.?

Blondii, nog maar 1 nachtje..!! :D:D Moe en zere boobies, hoort erbij he.. ben je fijn dat je wat symptomen hebt.? Ik zou een gat n de lucht springen..:) Als ik daar de energie voor zou hebben..;)

Lente, coole bak..!! Mijn mama heeft ook al enige last van de schouder, waar het van komt onbekend, maar die heeft al 2 keer een spuit erin gehad en dan gaat het wat beter, maar komt tot nu toe nog wel steeds terug.. Als het een ontsteking is blijft het vaak lang, maar met medicatie en fysiotherapie kunnen ze er wel iets aan doen..

Chess, snap je dubbele gevoel heel goed.. Dit moet hem gewoon worden..!!!

Clowntje, leuk zeg een nieuwe badkamer en super dat vriend met vrienden dat gaat doen..! En je hebt idd een hele goede reden om niet te zwaar te tillen..!:) Wanneer is ook alweer precies je echo.?

Hier wezen bloedprikken, mocht eigenlijk pas morgen (15 dagen na tp) wist ik niet en zei dat ik vrij zkr ben dat het tog niet gelutk was dus mocht toen gelukkig wel vandaag, dus vanmiddag meer..:)
    Huizenjacht, ja nog steeds aan de gang, ga maandag weer bij een paar kijken, hoop dat ons huisje er nou weleens tussen zit..!!
    Ja nog 3 cryo's dus 3 kansen, daar gaan wij ook nog vanuit hoor.. Nik dit is onze eerste ICSI, dus hierna nog 2 hele behandelingen.. We zien wel waar het schip strand..!!

Lieverds fijne dag..!!!

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi Kaat,

Moet morgen weer naar de verloskundige van het zkh en krijg dan weer een echo, ben dan 10 weken en 5 dagen. Wil toch nog even wachten met vertellen tot de nekplooimeting. Nog 3 cryo's dus nog 1, 2 of 3tp. Ben je er al uit wat je volgende keer gaat doen, 1 of 2 tp bedoel ik. Toch weer vervelend dat telefoontje vanmiddag komt altijd zo hard binnen, sterkte.

Huizenjacht, volgens mij weten jullie precies wat jullie willen dus hopen dat maandag het huis met het goede gevoel er tussen zit. Spannend want op foto's ziet alles er zo anders uit.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ha ha ha Clowntje.... bevalling van MAAR 48 uur, optimist! Maar ik geef je gelijk na alles kan dit nooit meer het zwaarste zijn... (pffff)

Kaat, mijn nichtje heeft een (heel) rijk vriendinnetje... Nichtje is te dun, dus rokken, broeken en jurkjes gaan vaak naar mij toe! Ben helemaal geen merkenfreak, maar sommige dingen zijn wel heeeeeeel mooi en daar ben ik ook heel blij mee!
    Nog drie Cryo's, moet genoeg zijn, daar gaan we toch wel vanuit, zonder hormonen zijn we (ik in ieder geval wel) een stuk positiever, ha ha ha!
    We gaan anderhalve week naar de Beekse Bergen, wij een week eerder dan der rest van de fam. (nichtjes (grote hoor) zussen en tantes en alle kindertjes) doen we elk jaar met hemelvaartweekend.

Nik, het waren 11!!! buisjes, voor allerlei stollingsziekten. ben benieuwd wat daar uit gaat komen, maar we moeten wel vier weken wachten op de uitslag. Krijgen jullie zo snel de uitslag? weekje langer maakt toch ook niet meer uit?

Blondje, eindelijk een echo!! Spannend hoor, de eerste foto van je baby! Super! In voorburg krijg je na 6 weken al een echo, bij jullie na 8?

Lente, vervelend dat je last heb van je schouder! Overbelast of een ontsteking?
    Nu lekker touren met de nieuw TUUT?!

Kuzzzz

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wow Sjak...11...dat is een record...
    Klopt, bij mij hebben ze ook stollingsonderzoeken gedaan...ze kijken ook of er genetische problemen zijn geloof ik, en hopelijk ook naar immuunstoringen ofzoiets.
    Mijn bloed heb ik nu ook al een week of 5-6 geleden gegeven..
    En daarom moet manlief persee mee, hij moet dezelfde onderzoeken nog laten doen...
    Trouwens, wel leuk zo via via chique kleren te krijgen...;)

Clowntje...heb je al een afspraak staan voor de nekplooimeting??
    Fijn zeg morgen weer een echo...kan me voorstellen dat je het al een beetje begint te zien...leukleuk...:D

Kaaat...lekker hoor...hopelijk heb je die andere complere ICSI's niet nodig, omdat er bij de cryo's een plakker tussen zit...
    Hopelijk vind je snel een huisje voor jullie...

Ben zojuist lekker een stuk gaan fietsen...1,5 uur lang...maar het was toch wel frisjes hoor...kreeg in het begin koppijn van de koude wind...
    Ook even gaan neuzen in de Euro-winkel, en vond er pedaalemmerzakken met een geurtje...nou...heb ze maar meegenomen om het eens te proberen, maar zou me niet verbazen als ze erger stinken dan het vuilnis...of juist helemaal niet ruiken...maar wat er toch allemaal voor rommel te koop is...

9. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    LFN, wat is er toch een rommel te koop en wat een gekken zijn er toch dat ze het ook nog kopen. Hahaha nee hoor, doe ik zelf ook ben zelfs naar de huishoudbeurs geweest en als ik echt goed moet poetsen koop ik een nieuw schoonmaakmiddel met een ander luchtje. Een beetje een stimulans om aan de slag te gaan.

Ik ben erg benieuwd wat eruit jullie onderzoeken komt, ziet je man op tegen bloedprikken die van mij is altijd blij dat hij niet hoeft. Bloedprikken is bij mij altijd een hels karwei wegrollende aderen, aders die niet stromen. Mijn vriend vond het in het begin nodig om dat tegen de bloedprikstertjes te vertellen maar dat mag niet meer van mij want dan worden ze of nerveus of ze gaan heel stoer doen "Mij lukt het altijd". En rammen dan die naald erin en gaan even lekker in mijn arm lopen roeren, stukkie verder, stukkie terug. Nee dank je, ik geef zelf aan welke ader het beste is en als ze dan eigenwijs zijn en toch een ander pakken, ga je gang lukt toch niet.

Weet eigenlijk niet of ik morgen bloed moet laten prikken heb ik 3 wekgen geleden wel gedaan, een buisje of 8. Dus zal wel alleen de uitslagen krijgen. Een echodatum voor de nekplooimeting heb ik nog niet, maar moet tussen week 11 en 14 dus kan niet langer dan 3 weken duren.

Liefs voor allemaal

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Lente; Mooie auto hoor!

Chesser; Hoe komt het dat je toch wel opziet tegen DD? Kan me iig voorstellen dat het erg spannend is... Succes alvast!

Lfn; Who, das al er snel zeg volgende week! Dat betekend volgende cycles weer een tp? Mijn echo is morgen en gewoon in Breda hoor;), DD ging over Chesser.

Clowntje; Jij alweer ruim 10 weken! En morgen ook weer een echo, spannend voor ons beide!;) Mooi he hoogglans, jullie zijn ook fan zo te lezen, wij hebben ook een dressoir is rood hoogglans in de woonkamer, zwevend en greeploos.

Kaat; Ja idd, de symptonen vind ik eigenlijk heel fijn, aangezien het makkelijk te doen is en het toch een beetje vertrouwen geeft!;) Succes met de huizenjacht!! en bloed prikken, nooit leuk he dat bevestigende telefoontje dat het niet gelukt is.

Sjak; wat leuk naar de beekse bergen, is hier niet ver vandaan en ben er dus vaker geweest. gezellig met de familie, hebben jullie zelf een caravan? Ja morgen eerste foto van ukkie!:) Weet niet wat standaard is qua echo, werd voor week 8 ingepland. Leek niet lang 4 weken wachten na de test, maar is toch best lang als je nieuwsgierig bent. al vliegt de tijd wel hoor...

NOg 1 nachtje slapen!!!!:D Hoop dat t lukt dat slapen, haha. Dan morgen werken tot 14.15 uur en naar het ziekenhuis om 14.45 uur. Spannend... Vanavond op kraamvisite bij een vriendin, heftig verhaal heeft een keizersnede gehad en daarna bleek ze een bloeding in haar buik te hebben 3 liter bloed verloren en ze was er bijna geweest... Haar man was alert geweest en merkte op dat ze wegviel na de keizersnede terug op de kamer. Uiteindelijk spoedoperatie en allemaal goed gekomen. Vanavond dat wondertje eens bekijken.

Liefs, Blondje

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    HAHA Clowntje...hoe herkenbaar....vind poetsen ook meteen veel leuker als ik een nieuwe middeltjes heb, wat anders ruikt...:)
    manlief vind bloedprikken gelukkig helemaal niet erg...
    succes morgen...

Blondje...rustig blijven en proberen te slapen, dan is het zo morgen...
    SUCCES, daarna zal er een steen van je schouders vallen, en kun je lekker gaan genieten...

Zo, ga maar eens koken...tot morgen meiden...

12. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Blondje spannend, zal aan je denken morgen. Zo dat is heftig van die vriendin.
    Ik zie tegen DD op omdat ik bang ben voor de mislukking. Het is IVF3 en als de resultaten niet beter zijn dan de vorige keren stoppen we er hierna mee. En dan blijf ik nog een paar jaar zo'n wanhopig geval die elke maand op een wonder blijft hopen.

La Femme, zulke zakken heb ik ook weleens uitgeprobeerd maar er is geen verschil met zakken zonder geur. Krijg je nu ook de uitslag van jouw bloed al te horen? Lijkt me best wel eng.

Sjak wat super dat je van die mooie kleren krijgt. Altijd leuk zoiets.

Kaat, hoe was het met bloedprikken? Gelukkig heb je nog 3 cryo's, daar zit toch wel een plakkerd bij. Dat moet gewoon.

Zwaai zwaai naar Lente, Clowntje en iedereen.

Groetjes
    Jolanda

13. lente67

lente67 Niet meer actief

ha meiden,

Zo wat gebeurd er een hoop hier op een dag. Kaatje heb je al officieel de uitslag van het bloedprikken gekregen? Suc6 met de huizen en ik hoop dat jullie snel een plekje voor jullie zelf kunnen vinden.

Blondje O wat fijn vanmiddag de echo. Ik ben zo benieuwd! Alvast heel veel plezier:)

Nikita wat goed dat je zo'n eind bent gaan fietsen. Bedankt voor je tip. Misschien vanmiddag maar eens gaan halen. Maar ja zo lang ik met plantjes in de weer blijf schiet het natuurlijk niet echt op hahahaha. Schildpadjes wachten we nog even mee. en de grasheuvel bij de vijver was ingestort en die was bijna leeg gelopen:$ Dus droomprins als een gek bijvullen en dus weer last van zijn rug. Twee kneuzen bij elkaar;) In ieder geval de voortuin goed onderhanden genomen en zometeen de laatste plantjes erin. Dus nog even sjouwen.

Clowntje veel suc6 met de verbouwing en de catering. En vele handen maken licht werk dus alle beetjes helpen. Snap dat he spannend blijf de mmm. Hoe langer je erin bent hoe moeilijker het is om los te laten lijkt me.

Chess ik kan me zo goed indenken hoe jij je voelt. Hopelijk lukt het je om Zen te blijven en positief de behandeling te ondergaan. We slepen je er wel door heen. Veel suc6 alvast.

Sjak, wow 11 buisjes bloed:$ Pfffff... hopelijk kunnen ze je verder helpen en is het niet voor niets geweest.

Snoes nog steeds aan het genieten in Limburg?:)

Hier gisteren een leuke dag gehad. Maar droomprins had een leuk idee. De velgen van de vorige auto onder de nieuwe auto. Enfin we gaan later een rondje rijden, loopt de band aan dus nu weer nieuwe banden omdat je zo het risico op klapbanden (met alle gevolg van dien). Het volgende speeltje is voor mij en van zijn overuren gaan we een vaatwasser kopen. EINDELIJK:)

Nou meiden ik ga weer buiten spelen. Een hele fijne dag allemaal:cool:

xxx
    Lente

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Clowntje ook jij vanmiddag veel suc6 met de echo. Zal toch weer spannend voor jullie zijn. Vanaf hoeveel weken is de nekplooimeting?

xxx
    Lente

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...hoe was de kraamvisite...
    Ben gister helemaal vergeten te reageren, maar dat is erg van die vriendin van je...
    Wil niemand bang maken, maar je leest het toch wel regelmatig hoor...
    In mijn familie is een verre tante ook na de keizersnede (van tweelingen ) aan innerlijke bloedingen gestorven...
    Mijn mannetje vanavond nog maar eens vertellen, dat hij me na een bevalling goed in de gaten moet houden...

Clowntje....had ik eigenlijk al op jouw gereageerd...een hoop rommel zo'n verbouwing, maar je krijgt er wel iets mooi's voor terug...

Jeetje Lente...mannen en hun auto's hé...wat kunnen ze toch eigenwijs zijn...

Kaaat, viel het vervelende telefoontje gister een beetje mee??

Sorry meiden, als ik van het padje ben...maar hebben vandaag Clowntje en Blondje een echo??
    Spannende dag dus...

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Even snel, me hcg was idd 0 zoals verwacht, was niet leuk, maar ook niet het einde van de wereld!

Straks meer..!!

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Lieverds,

Nikita wat erg van je verre tante. Lijkt me vreselijk als je dit als man/vader overkomt. Idd. maar goed in de gaten houden als het eenmaal zover is. Een vriendin van mij had het met een zware operatie en was zowat leeggebloed en heeft het ook ternauwerdood geredt. Lukt het nog met je afspraak te verzetten of laat je hem alsnog doorgaan?

Blondje hoe is het gegaan? Ben zo benieuwd!

Chess het het met je? Moest je nou morgen of zaterdag naar Duitsland?

Clowntje bij jou hopelijk alles goed gegaan in het zkh.

Hahaha we hebben ons even rijk gevoeld maar vanochtend belde de bank dat ze een vergissing hadden gemaakt met de lening en een lening van 10.000 euro is nu opgeheven. Gelukkig had ik vanochtend voordat ze belde al zelf initiatief genomen om de vorige lening vol te storten zodat er maar een lening open bleef staan dus hoef zelf niets meer te doen. Nu maar hopen dat we genoeg en op tijd onze extra inkomsten krijgen. Dus de extra uren gaan niet naar de vaatwasser. Ach mijn moedertje heeft er nooit een gehad en die had maar liefst 8 kinderen. Maar zodra we een handdoek konden vasthouden stonden we te helpen en vaak ook te bekvechten in de keuken. Hahaha dat waren nog eens tijden.

Nou meiden we hebben weer eens ouderwets in bed gesport (poeh hadden we hard nodig na een week onthouding) en voel me weer als herboren.

xxx
    Lente

18. lente67

lente67 Niet meer actief

O Kaatje wat vervelend ook al verwacht je het. Knuffel,
    xxx
    Lente

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hoi meiden,
    I'm back in town. Een dagje eerder omdat ik vandaag al een echo moest. Ben alweer mooi aan het opbouwen en ik had twee eitjes...vanavond Pregnyl en dan dinsdag alweer tp. Gaat zo snel allemaal. Raar hoor. Dinsdag is het ook schoolreis en ik heb alles geregeld. Nou ja, moet maar gewoon eerder weg. Helaas pindakaas...
    Maastricht was echt heel erg leuk. Heerlijk gespeeld met mijn nichtjes en gekletst met mijn zus. Alleen jammer dat ik alweer terug moest. Ach ja, ziekenhuisbezoeken komen nooit uit.

@blondje: ben erg benieuwd naar nieuws van jou. Hopelijk heb je een hartje gezien. Zou geweldig zijn...

@lente wat een gedoe allemaal met jullie geld. Ach hier is het armoe troef met manlief zijn nieuwe winkel. Het gaat super hoor maar hij laat zichzelf duizend euro minder uitbetalen dan dat hij verdiende bij zijn oude baas en dat is best een groot verschil...Maar ja, als het moet kan ik best zuinig doen, maar leuk is anders. Jullie zijn inderdaad twee kneusjes...hihi

@kaaat toch lijkt me zo'n uitslag niet leuk. Ook al verwacht je die uitslag...dikke knuf voor je meis!

@sjak jemig wat veel bloed. Ik word van één buisje geven al naar. Nou ja, inmiddels niet meer, maar dat werd ik wel...

@chessertje succes morgen in het ziekenhuis. Spannend joh! Zal aan je denken. Houd je ons hier op de hoogte?

@lfn lekker dagje vrij. Was vandaag toch? Of gisteren? Wel irritant dat je 10 mei al terug moet komen. Hopelijk kan manlief het regelen. Ik moet dinsdag alleen naar de tp. Vind ik heeeeeeeeeeel erg. Maar ja, kan niet anders.

@clowntje had jij vandaag een echo? Hopelijk is alles goed!

@ik ga vanavond mijn mannetje lekker verrassen met een overheerlijke pasta en een flesje wijn en....haha dat zeg ik hier niet, ben niet zo open als Lente ;) Nu nog even verder werken voor mijn nieuwe baan

Dag schatties
    xxx

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden!!:D

Ik begin vandaag even gelijk met goed nieuws van ons, vanmiddag een echo gehad en alles ziet er goed uit met ukkie!:):):) We zagen meteen een mooi knipperlichtje in ons vlekje zitten, zooo mooi en bijzonder! Het vlekje verder was weinig aan te zien voor ons, maar de fa zag een vruchtzakje, navelstreng en waar het hoofdje zit. Alleen waar de placenta ligt kon ze nog niet zien, weet niet of dit pas later te zien is. Volgende week donderdagmiddag weer een echo en als dan alles goed is worden we overgedragen aan de verloskundige. De arts vond het trouwens vreemd dat ik niet eerder een echo had gehad, was normaal bij 7 weken. De assisitente heeft mij specifiek deze week gezegd voor een afspraak, maar goed dat ik dat niet eerder wist nu was het toch al zover he. Ben zo blij!!!! Zal zo een foto plaatsen, al is er weinig te zien hoor!;)

Chesser; kan me voorstellen dat aan de 3e poging beginnen idd heel dubbel is, succes voor morgen, hoe laat moet je daar zijn? maak je er een beetje een leuk dagje van samen of ga je alleen naar de kliniek?

Lente; Oh jee, die mannen met hun autogadges ook, kostte weer geld dus... Lekker genoten vandaag buiten, wel wat fris he?!

Clowntje; Hoe was het bij jou? Hopelijk net zo mooi als hier!:) Nog even over MvM, gisteren vergeten op te reageren, kan me niet voorstellen dat urine erger zou stinken dan die bussen van zichzelf door de chemische troep die er in zit hihi.;) Maar voor het goede doel houd ik mijn neus graag dicht hoor! Ik krijg maar 4 bussen per week, jij? Kan veel meer vullen en heb dit al 2 keer aangegeven, maar kreeg maandag geen extra bussen, misschien volgende week.

Lfn; Weer werken vandaag of nog lekker vrij? En hoe gaat het met de oefeningen, kun je al goed mee bij het trainen? Volgens mij echt zwaar wat jij doet... maar wel erg gaaf om te zien.

Kaat; balen meid die bevestiging, dikke knuffel van uit Brabant jou kant op!

Snoes; So dat gaat hard zeg, dinsdag alweer tp! Fijn dat alles er goed uitzag bij je. Succes met de pregnyl vanavond, leuk wordt dat nooit toch het spuiten. Fijne avond!;):D

Liefs, Blondje

Deel Deze Pagina