Hierbij een foto van ons ukkie! Tja op wie zou 't ie lijken??! Haha, het zwarte puntje is in ieder geval het hartje, dit knipperde heel snel bij de echo!
H! Meiden, wat was het druk hier vanmiddag... Hier staat de kip in de over, en ben er nog over aan het dubben of ik een fles wijn open maak of niet... Na afgelopen week-end hadden we eigenlijk gezegd dat het feesten voorbij was, en we in de week niks meer wilden drinken... Maar de kip staat in de oven en ruikt zoooo lekker, er is vanavond een leuk programma op TV, en ik ben vrij...dus wat wil je nog meer hé...en zolang als het nog kan... Kaaatje...altijd een dumper om dat te horen, moeilijk om te geloven hé...*knuffel voor je* Trouwens al een nieuw huisje op het oog?? Jeetje Lende, wat een gedoe met dat geld, maar verstandig om maar één lening te houden...komt helemaal goed joh... Afsrpaak laten we voorlopig nog staan, ziet er goed uit, en ben ook nieuwsgierig naar de uitslagen... OW, HIER STAAT MANLIEF INEENS EEN UUR EERDER VOOR DE DEUR ALS GEPLAND.... Snoes,, toch wel fijn dat het zo snel gaat...vind ik tenminste...ik ben alles wat met wachten te maken heeft echt kotsbeu... Blondje...wat een prachtige echo, en wat moet dat een onwaarschijnlijk cool moment zijn het knipperlichtje te zien, kan me er helemaal niks bij voorstellen, en heb al gezegd dat ik bij de volgende zwangerschapsecho pas durf te kijken als ik weet dat het te zien in...tot die tijd staar ik naar het plafond... nu lekker genieten hé... Zo, dan ga ik manlief maar eens HALLO zeggen, verder met koken en een fles wijn openen... Tot morgen...♥♥♥
Blondje, gefeliciteerd met de prachtige echo. Geniet maar lekker van je zwangerschap, lijkt me echt superfijn nu je het knipperlichtje hebt gezien. La Femme, neem nog maar een wijntje. Straks kan het niet meer. Geniet er van Snoes, wow zo snel alweer een TP, wat gaat de tijd toch snel he. Wat fijn om zoveel cryo's te hebben, ik droom van cryo's. Lente wat een gedoe met de bank. Jammer van de vaatwasser. Maar ja.... er zijn belangrijkere dingen he. Kaat, lijkt me idd zeker toch niet leuk, dat te horen te krijgen van de HCG, al wist je het wel. We maken er een gezellig dagje van hoor morgen, want nu voel ik me nog goed, dus heb zin om gezellig de stad in te gaan. DD is een leuke stad, dus we vermaken ons wel. Groetjes Jolanda
HA meiden, Allereerst gefeliciteerd Blondje met de super mooie echo, wauw echt fantastisch! Snoes o wat goed dinsdag al de tp. Hoop zo dat je binnenkort bij Blondje, sloppy en Clowntje mag aansluiten. Oei, 1000 euro minder is een hoop geld maar met een mooi doel. Nikita veel plezier met je man en het avondje samen ; ) fijn dat de afspraak is blijven staan. Goed gedaan. Chess ik wens je een fijne dag morgen en vind je super! Hier een meevaller want mijn droomprins zijn bonus is maar liefst 3200 bruto ! Hoera, eindelijk een meevaller dus de rekening aan de notaris moet lukken volgende maand. Dag lieverds, xxx Lente
Goedemorgen allemaal, Lees gelukkig goed nieuws van Blondje, super en volgende week alweer een echo toevallig op vrijdag de dertiende? Ik krijg bij de MVM kannen er 4 vol maar meer ook niet. Ben ook nogal een uithuizig typje en dat wordt alleen maar meer want moet de komende weken overal en nergens douchen. Lente ook al goed nieuws, een bonus van 3200 klinkt erg goed maar is zeker ook verdiend. Jammer alleen dat jullie er al een bestemming voor hebben. Snoes, je hebt wel een lekker tempo straks alweer de pregnyl. Ik vind het super goed dat je vriend niet teveel prive geld opneemt. Heb je een lekker spaarpotje in de zaak en de belastingdienst komt ook altijd nog. Nikita was de wijn lekker, had je wit of rood. Bij kip kan toch allebei. Wij hebben ook goed nieuws de kleine is lekker gegroeid en loopt nu 3 daagjes voor, vorige keer precies op schema. Dat geeft de burger moed want bij onze vorige zwangerschap liep hij steeds iets meer achter maar wel binnen de marge.Lag op de bank en had het eerst niet door dat hij voor liep, ik dacht achter dus volgens mijn vriend trok ik helemaal wit weg maar hij legde snel uit dat alles juist voor liep. Ja en toen kwamen de tranen. Volgende week vrijdag weer een spannende dag want dan de nekplooimeting en de uitslag van de combinatietest, heb ik al bloed voor laten prikken. En daarna mag iedereen het weten. Ook al een afspraak voor de 20-weken echo. Hebben toch weer 2 uur in het zkh rondgelopen naar diverse assistentes en vk. Moest meteen in de auto naar Slagharen, toch 150 km ver maar was super gezellig kon natuurlijk nergens in alleen in de 4d show en de kabelbaan. Dus ik tegen mijn dochter, meid ga er niet in want heb last van mijn rug. Antwoord: vorig jaar kon je ook al nergens in want was je zwanger. Moest erg lachen maar gelukkig viel bij haar het kwartje niet. Mijn vriend is wel overal in geweest inclusief de achtbaan en ik heb lekker staan kijken en genieten.Zijn pas om 10 uur terug gereden dus pas twaalf uur in mijn bedje. En nu weer gewoon op het werk.
Oh ja gister was het dodenherdenking en dan zorgen wij er altijd voor dat mijn dochter binnen is en dat wij 2 minuten stil zijn. Vind ik gewoon een beetje respect. Lukt niet altijd, vorig jaar stonden we bijvoorbeeld op een parkeerplaats langs de snelweg stil. Maar gister op slagharen merkte ik er helemaal niks van, wij zaten netjes in de voortent stil te zijn maar buiten werd op het hele veld gewoon gespeeld door kinderen (ok, snap ik) maar ook door ouders. Was wel een beetje raar. Zo dat ben ik ook weer kwijt.
wat fijn! Allemaal goed nieuws! Laten we deze posiflow aanhouden... Is inderdaad raar Clowntje, dat zowel ouders als kinderen doorspelen. Respectloos ook! Ik vind dat je dat, hoe jong je kind ook is, bij moet brengen. Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad. En fijn dat je over een tijdje iedereen goed nieuws kunt vertellen! @chessertje: ja besef me ook dat we mazzel hebben met zoveel cryo's. Als het gewone pogingen waren waren we er nu al doorheen. Niet eerlijk eigenlijk. Maar ja, dat is niets in het leven. Ik hoop echt op goede resultaten voor jullie deze x @lente ach, ik doe ook al weken de afwas met de hand. Vind het eigenlijk wel gezellig. We hebben echt goede gesprekken als we met een kwast en theedoek in ons kleine keukentje staan. En heb je je nieuwe auto al? Wij hebben vorig jaar een Fiat 500 gekocht en ik ben nog steeds verliefd op hem! Ik ben een echt automeisje. Niet zo zeer dat ik kan meelullen over technische dingen, maar wel over merken, modellen en vooral over wat ik wel en niet mooi vind, hihi. Manlief heeft dat helemaal niet, dus dat is wel grappig @lfn was de wijn nog lekker? Geniet er maar van zolang het kan. Straks als je weer gaat beginnen met het hele circus mag het niet meer. Ik heb trouwens de vorige keer gevraagd tot wanneer ik wijn mocht drinken. Ze zeiden in het ziekenhuis dat dat tot tp mag. DUs ik zuip me nu helemaal klem...hahaha nee hoor, vorige week toch echt iets teveel gedronken. Ik heb eigenlijk een beetje stout gedaan. Ik zou gaan stappen met twee vriendinnen. NU had eentje afgezegd en zou ik met de andere vriendin gaan. Maar daar zag ik heel erg tegenop omdat we bij iemand zouden slapen die ik niet ken. Nu heb ik gelogen en gezegd dat ik zondag naar het ziekenhuis moet en dat ik dus niet mee kan. Maar ik hoef helemaal niet naar het ziekenhuis. En nu speelt mijn geweten op en weet ik niet wat ik moet doen. Manlief zegt dat ik eerlijk moet zijn en moet zeggen dat ik wel mee kan. Pffft wat een verhaal, ben soms echt een beetje een kneusje hoor...Wat zouden jullie doen?
Ooh Snoes, dat is een gewetensvraag. Ben zelf helemaal niet voor liegen maar doe het nu ook als mensen vragen of ik zwanger ben. Maar dan bel je toch op en zeg je dat de afspraak met het zkh is verzet maar je je door de behandeling op het moment niet helemaal lekker voelt. Misschien wel stappen maar daarna naar huis gaan.
Jep, I know...ik haat liegen! En toch doe je het dan...fout fout fout! Vind het een goede tip clowntje, ga ik inderdaad zo doen denk ik! Alleen stappen lukt niet, want we gaan 180 km verderop stappen...
Hoi meiden, O Clowntje wat een opluchting voor jullie dat alles goed was. En volgende week vrijdag weer een spannende dag en dan kan je eindelijk aan je dochter opbiechten dat je om een andere reden niet in de achtbaan mocht ; ) Je hebt schitterend weer voor Slagharen. Idd. respectloos van de ouder(s) en de kinderen weten dan helaas niet beter. Snoes eerlijkheid duurt het langs dus je kan wel je behandeling gebruiken dat je nu even niet zo in de stemming bent of erg moe door de medicatie en dat je graag een ander keertje met ze afspreekt. Zullen ze vast wel begrijpen. We gebruiken soms mijn droomprins zijn onregelmatige diensten. Dat hij bijv. al om 5 uur de deur uit moet en dan 's avonds afspreken geen optie is. Een keer was dit echt een smoesje. Zeg liever gewoon de waarheid en dat we bijv. geen zin hebben. Moet kunnen toch? Chess ik ben benieuwd hoe het in DD is verlopen. Hopelijk mag je beginnen met je medicatie. xxx Lente
Ben eerlijk geweest en gezegd dat ik het even niet zo zag zitten. Pffft dat voelt stukken beter Ches, ik ben ook benieuwd!
Hoi meiden, Snoes ik ben trots op je Meiden ik moet een hele grote blunder opbiechten, eentje die ik gelukkig maar eens in de 15 jaar maak Enfin, vandaag was de bonus erbij gestort dus ik 1000 op een mijn lening tijdelijk terug gestort. Tenminste.... Ja, jullie voelen hem al aankomen. Ik had op internet gezocht hoe het moest en daar stond dat je de overeenkomstnummer moest invoeren. Op de overeenkomst zag ik geen ander nummer dus ik ingevuld bij rekeningnummer. Vond het al vreemd dat er een p voor kwam maar a nog een keer de instructie gelezen te hebben alsnog verstuurd. Waaaah, was dus een postbanknummer en NIET de rekeningnummer van de lening. Ik meteen mijn bank gebeld en die zij dat ze niets konden doen omdat ik zelf toestemming had gegeven. Mijn droomprins trok helemaal wit weg en zei:"' Ik ga de wagen ophalen''. Enfin ik nog steeds met de vrouw aan de telefoon en die zocht mee naar de link waar ik de info gevonden had. Stond er dat ik op de afschrift de rekeningnummer kon vinden maar die had ik dus niet gehad. Enfin droomprins weer terug inmiddels en toen zei de vrouw het enige wat we kunnen doen is een onderzoek instellen en dan zal de postbank de klant vragen het bedrag terug te storten en als deze dat niet wil doen dan kunnen we het adres opvragen en dan is het aan u Waaaaaaaaaaaah daar gaat het zuurverdiende geld. Droomprins zei met zijn kaken op elkaar:"ik ga een rondje rijden". Pffff... dat viel bij mij niet goed. Hij toch gebleven en ik de postbank gebeld. En......... gelukkig het nummer bestaat niet dus het geld zal binnen 3 dagen terug gestort worden, *zucht* bij de bank zeiden ze dat het 2 tot 3 weken kon duren en dan nog geen zekerheid dat ik het terug krijg en één simpel telefoontje naar de postbank en gelukkig het probleem opgelost. Gelukkig is alles weer goed gekomen maar dit NOOIT meer. Wat voelde ik me even ellendig, was er naderhand gewoon misselijk van. Maar eind goed al goed Wat was jullie ergste blunder ooit xxx Lente
Hey Lady's, Bedankt voor al jullie lieve reacties!! Lfn; Groot gelijk dat je lekker een wijntje pakt hoor, nu kan het nog!! Lekker genieten samen. Ik vond dat ook altijd heerlijk, en als ik er door de weeks een keer zin in had dan was het ook maar zo. Ga zeker genieten, idd een heel mooi moment het hartje te zien kloppen. Ik gun dit jou en de rest van de meiden hier ook zo erg. Kaat; Hoe gaat het meid, al n beetje over de teleurstelling heen? Chesser; Hoe was DD, goede afspraak gehad en nog een leuke dag gehad samen, was mooi weer! Lente; Wat fijn die bonus van droomprins! Oh nu lees ik je blunder, oeps, gelukkig komt het goed! Mijn ergste blunder ooit, pfff heb wel een keer op een of andere manier onze vakantie betaald aan mijn ouders ipv d-reizen, snap nog steeds niet hoe dit kon? Hij stond wel in ons adresboek van internetbankieren. Verder heb ik qua uitspraken iedere dag zowat blunders, ben nog al een flapuit en direct... Clowntje; Wat fijn dat je echo weer zo goed was! En was het een groot verschil wat je zag met de vorige echo? Vrijdag de 13e wordt jouw geluksdag, en dan kun je het eindelijk vertellen. Ik heb donderdag 12-5 een echo. Wij moeten ook denken over de nekplooimeting, weet nog niet wat we doen, ivm ICSI krijgen we deze vergoedt, al geeft ICSI niet meer kans op afwijkingen, is een regel vanuit het verleden. De MvM krijg ik makkelijk vol 4 flessen, terwijl ik ook niet veel thuis ben en werk ook nog 36 uur, ben een zeikwijf hihi. Snoes; Groot gelijk dat je nu geen behoefte hebt aan slapen bij iemand die je niet kent, en goed dat je eerlijk bent geweest. Hoe gaat t op je werk? Zo ik heb lekker weekend! Net naar de pedicure geweest voor mooie voetjes en een kleurtje op mijn nagels, komt mooi uit met de weersvoorspellingen! Fijne avond!! x Blondje
Oh oh Lente, wat een verhaal met die overboeking. Gelukkig bestond het nummer niet zeg. Ok even over DD vertellen en dan ga ik lui op de bank liggen. We zijn na het bezoek aan de kliniek DD in gegaan en zijn net pas thuis. Ik moet dus vanaf dag 1 vijf dagen lang een neusspray gebruiken 3 maal daags in beiden neusgaten. Dat is om meteen al alle eiblaasjes te stimuleren om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen. Vanaf dag 3 komen daar 225 eenheden Puregon en 225 eenheden Menopur bij, eentje 's morgens spuiten en eentje 's avonds. Op dag 8 krijg ik dan de eerste echo, dan kijkt hij hoe de zaken er voor staan en waarschijnlijk moet ik dan Cetrotide er bij spuiten (dat houdt de eisprong tegen) en dan waarschijnlijk op dag 13 of 14 de punctie. In DD gooien ze geen emmies weg, indien ik 3 emmies zou hebben, dan gaan ze er alle 3 in. Dus tja, nu wachten op de ongi he, die komt begin volgende week. Echo zag er goed uit. Ik kom morgen wel wat meer schrijven hier. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda
Hee Lievi's Ben ik maar weer effies..!! Clowntje, super dat de echo zo goed was..!! En dan bijna het de hele wereld vertellen, woehoe das beter Peter..! Erg raar hoor van dodenherdenking en dat heel veel mensen daar dus blijkbaar niet echt aan doen..!! En wij gaan weer voor 2 tp, manliefs redenering was, ze beslissen zelf of ze blijven plakken dus of je er nou 2 in 1 keer doet of het over 2 maanden verspreid de kans is even groot, dus ja ben het ermee eens, maar dat zou wel kunnen betekenen dat ik sneller aan ICSI 2 toe ben, maar daar gaan we niet vanuit hoor, positief hier ook..!! Sjak, leuk he rijke mensen.. Die moet je te vriend houden.. Aahw lkkr Beekse Bergen, kwam ik vroeger ook wel eens per jaar..!! Heel veel plezier alvast..!! Nik, hoe is het met de vuilniszakken met geurtjes.? Werkt het.? Jij ook al zo een heftig verhaal, eng hoor.. Blondi heftig verhaal zeg over keizersnee.. brrr ril ril..!! Maar jij hebt je echo gehad..!! Jeeehh, zeker weten dat het er 1tje is.? Mooi voetjes rullen (is vast geen woord maar tog..) Lente, volgens mij heb jij straks een hele mooie tuin.? Goede plek voor een vrijgezellefeestje.? Haha foutje van de bank.. Heel grappig, maar niet leuk he hahaha..!! Ach met de hand afwassen is veel gezelliger, deed het in ons oude huisje ook altijd..!! Das dan wel weer heel fijn zo een meevaller..!! Wat een blunder zeg, die is wel erg ja hahaha, maar gelukkig komt het allemaal goed..!! Snoes wat fijn dat je een goede tijd in Maastricht hebt gehad en wat super dat je al zo snel een tp hebt..!! Ga heel hard voor je duimen..!! Ja liegen is fout en vind het goed dat je het weer recht hebt gezet, maar snap je ook wel heel goed hoor..!! Soms zijn smoesjes zo snel gemaakt dat je het uitspreekt voor dat je er erg in hebt..!! Chesser, klinkt goed zeg DD, dus het zou kunnen dat je er 3 krijgt tp.? Ze doen tog ook wel aan cryo's of niet.? Nou hier is alles helemaal okidoki!! Het nieuws kwam wel hard aan idd ook al wist ik het wel, maja opstaan en doorgaan he..!! Huizenjacht nog in volle gang, we hebben ook een auto op afbetalen, waardoor het bedrag dat we dan voor een hypotheek kunnen krijgen erg naar beneden word getrokken, dus nu gaan we proberen de auto in 1 keer af te betalen, dmv ons vakantie geld en dan kunnen we heel wat meer krijgen en dus mooiere huizen..!! Dus we shall see..!! Maandag weer bij een paar huisjes kijken..!! Zal aankomende tijd hier iets minder zijn, moet heel erg veel werken (echt heel erg veel), maar vind dat zelf wel fijn, alleen het vroege opstaan niet..!! Lees wel elke dag mee hoor, maar reageren kan ik niet beloven..!! Vandaag naar het dolfinarium met een client, leuk leuk..!! Fijne dag en fijn weekend alvast lieverds..!!
Ha positivo's Wat klinkt het hier allemaal goed Chess wat spannend allemaal en ze pakken het heel anders aan met de mediciatie dan hier. Dus je ongi is begin volgende week. En dan evt. 3 tp Nu hopen dat er heel veel mooie follikels met inhoud mogen ontwikkelen. Hopelijk heb je vandaag een vrije dag dat je nog even kan bijkomen. Kaatje wat goed dat je voor 2 tp gaat. Je man heeft gelijk hoor! En wat slim om je auto in een keer af te betalen want de hypotheekverstrekkers doen echt moeilijk in deze tijd. Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier in Harderwijk vandaag Snoes nog last van de bijwerkingen van Pregnyl gehad? Nu is het wachten eigenlijk al begonnen. Over onze tuin gesproken. Vorig jaar hadden we twee voodoo lelies in de tuin gezet en gisteren zagen we 1 ervan weer omhoogkomen. Ben zo benieuwd. Hij groeit per dag een paar cm en begint met een bloem en daarna een hele aparte stengel met maar 1 blad. Een nadeel. hij schijnt zo erg te stinken dat alle strontvliegen in de buurt onze kant op zullen komen. Gelukkig bloeit ie maar een paar dagen Als het zover is zal ik met een masker op een foto maken Vandaag ga ik naar een vriendin van school (een andere als vorige keer want daar hoor ik helaas niets meer van) en heb er echt zin in. Over een uurtje al weg dus tot later. xxx Lente
Goodmorning Lady's! Chesser; Dat klinkt goed zeg Chesser van DD! Dus volgende week waarschijnlijk al beginnen, en de medicijnen al opgehaald? Hoop zo voor je dat dit het gaat worden en de moeite naar DD jullie een plakbeeb gaat opleveren! Hoe was het in DD? Kaat; Wat je man zegt heb ik ook gelezen, de kansen van 2 cryo's in 1x zijn even groot als 2 tp's van 1 cryo. Tja en mijn ervaring met 2 is ook positief, 3x 1 cryo gehad en nu voor het eerst 2 en voila.. Terwijl we ook artsen hebben gesproken die het niet goed vonden vanwege mijn leeftijd en kans op tweeling, gelukkig vond onze eigen arts het wel n goed idee. Weet je al wanneer je weer een tp krijgt? Haha, ja het is er echt maar 1, of er moet nog 1 verstoppertje spelen? Om eerlijk te zijn onze voorkeur 1 kleintje tegelijk, natuurlijk waren we met 2 ook heel gelukkig geweest maar 1 voor 1 lijkt ons prettiger. Veel werken, minder voor je, maar naar het dolfinaruim met een client klinkt wel heel leuk zeg! Fijne dag en succes met de huizenjacht! Lente; voodoo lelies?? daar ben ik wel erg benieuwd naar! Klinkt spooky zeg! Wat gezellig Lente naar je vriendin, veel plezier. Ik ga vandaag ons huisje poetsen en n beetje in de tuin hangen met een boekje als ik klaar ben, lekker rustig dagje! Heb helaas een overbelaste achillespees, stond er gisterenmorgen mee op en het ging gisteren eigenlijk wel. vanmorgen opgestaan met meer pijn er aan, dus helaas geen sporten vandaag. Weet niet hoe het komt, woensdagavond body pump gedaan zal daarmee wel iets belast hebben. Maar verder gaat alles goed, en dat is veel belangrijker! Liefs, Blondje