De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Blondje,

O wat jammer dat je geblesseerd bent. Heb een ker gelezen dat als j zwanger bent je eerder kans hebt op blessures. Weet niet of dit een fabel is maar moest er ineens aan denken. Fijne dag vandaag en neem idd. lekker je rust.

Hier heel de week niet gesport:) vond het veel te leuk om bij droomprins te zijn en heb nog steeds een beetje last van mijn schouders en hij van zijn rug. Maar vanaf maandag pikken we onze gezonde leefstijl weer op. Dus vanaf gisteren geen wijn/snacks of chocolade meer behalve bij bijzondere gelegenheden en niet een die we elke keer zelf verzonnen:D

Hier een afbeelding van internet van een voodoolelie.

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een aparte bloem Lente, de bloem zit onder en de steel erboven? Haha, altijd reden voor een feestje!;) groot gelijk een weekje wat rustig aan gedaan hebt en genoten samen, en je moet ook uitkijken dat je niet te snel weer gaat sporten met jouw schouder en zijn rug.

Dank je voor de info, heb gezocht en vond het volgende: "Door de toename van hormonen tijdens de zwangerschap, worden alle spieren en banden namelijk zachter en daardoor kwetsbaarder. Zo kunnen er sneller blessures ontstaan bij sporten tijdens de zwangerschap." Weet ik in ieder geval waar het waarschijnlijk aan ligt!

3. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes,

Ondanks dat ik niet zoveel schrijf en reageer, ben ik er wel hoor en lees alles braaf mee....
    Maar omdat we besloten hebben er een paar maandjes tussenuit te gaan probeer ik het hele zwangerwordenenalleseromheen een beetje te laten zijn zoals het is!
    Blondie en clown gefeliciteerd!
    Dikke kus

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden,
    Bijna week-end en het zonnetje schijnt al lekker...
    Gelukkig niet veel te doen, behalve dat manlief 's ochtends een paar uur moet werken.
    Dus we gaan lekker in de zon liggen en genieten.
    Op het werk gaat alles z'n gangetje...heb geen idee wat er de komende tijd nog gaat gebeuren.

Lente...haha, moest lachen om dat zelf verzinnen van een reden voor een lekker drankje, haje of snoepje...
    Hier was dat hetzelfde...maar we zijn er ook mee opgehouden...veels te duur, en dan is het niks bijzonder meer...
    Fijn trouwens zo'n bonus...:D
    Zouden wij ook kunnen gebruiken, maar het belastingsgeld is er nog altijd niet...
    Deuk in de auto kost 400 Eurootjes om het te laten maken, en aangezien we eigenlijk plannen deze auto op te rijden weet ik niet of we het investeren...misschien alleen een beetje lakstift erop en that's it...
    Verder kwam ook nog eens de jaarlijkse energierekening, en we krijgen 4.85 terug ofzoiets...en we hadden met duidelijk meer gerekend...Ach ja...we komen er wel weer bovenop...
    Jeetje, dat is schrikken met die overschrijving...gelukkig helemaal goed gekomen...
    Wat een prachtig bloem trouwens...voodoolelie, moet ik onthouden...

Chessertje...klopt, Düsseldorf is een mooi en gezellig stad...Het heeft zijn eigen Japan-Town...met alleen maar japanse winkels, en restaurants...tenminste dat hoor ik van japanse collega's...
    Ziet er goed uit hoor je behandel-planning...;)

Clowntje...wat een mazzel dat het kwartje bij je dochter niet viel...of misschien houd ze het stiekem voor zich...
    Spannende nog ruim een week, en alle belangrijk dingen zijn gedaan...dan kun je het van de daken schreeuwen...

Snoes, knap hoor dat je eerlijk bent geweest...moet eerlijk zeggen dat ik i.v.m. behandelingen eigenlijk altijd een leugentje om bestwil vertel...maar ja...dat is ieder zijn eigen ding...vind het gewoon iets privé's, en er zijn al genoeg mensen die ervan moeten weten bij ons...
    Maar goed voel ik me er ook niet bij hoor...

Kaaatje...weet je wat...de vuilniszakken ruiken echt vrij lekker...;)
    Denk dat ik er nog maar een paar koop...
    Kop op meid...stort je lekker in je werk, en voor je het weet heb je weer een TP...
    We blijven aan je denken hoor...en hopelijk vind je snel een mooi huisje...

Aiai Blondje...doe het rustig aan...een overbelaste achillespees is niet leuk...goed koelen of wisselbaden nemen, want je mag nu natuurlijk ook geen pijnstillers nemen...( Diclofenac help echt SUPER bij alles )

Sjak...neem jij maar de tijd hoor...is heel begrijpelijk...

Zo meiden...ga maar eens een boterhammetje eten...
    Ben al klaar met werken voor vandaag...
    Maar volgende wordt het zwaarder voor me...

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Sjak jammer dat je minder hier komt maar heel begrijpelijk. Neem maar even goed afstand en je rust. *zwaait je alvast uit*

Nikita zo 400 euro door iemand anders schuld is kwaad geld. als je hem oprijdt is lak wel een goede optie. Tenzij je zelf elke keer baalt als je het ziet. Misschien weet iemand een adresje waar je het zwart kan laten doen? Fijn dat je een rustig weekje had en voor vandaag al weer klaar bent. Zelf ben ik nooit klaar hahahaha is geen beginnen aan. Dus ook gestopt met smoesjes om te zondigen.

Blondje dat was idd. wat ik ook had gelezen. Rustig aan doen dan maar. Hahahaha wie weet zijn droomprins en ik ook wel zwanger.

Vanochtend was erg gezellig bij mijn bijna ex-collega ; ) ze heeft een zoontje van 1,5 en die heb ik heerlijk op schoot gehad en boterhammetjes gegeven. Op een gegeven moment was hij zo zoet aan het spelen, was hij bezig alle losse deurtjes, raampjes, kastjes e.d. uit twee vouwboeken te scheuren. Gelukkig geen boeken van de bieb. De volgende keer komt ze hierheen met hem want hij is dol op katten.

Zo vandaag mijn voorlopige teruggave van 2011 per post ontvangen en dat viel niet tegen. Na verkoop van mijn huis wel weer wijzigen maar voor deze komende maand komt het goed uit en eindelijk bericht van de notaris. De kopers moeten hun stukken nog toesturen en ik mijn gegevens nog aanvullen. Komt eindelijk schot in.

Zo ga even buiten zitten en mijn papieren ordenen.

xxx
    Lente

6. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme, balen van die deuk. Zelf ben je dan netjes op je spullen en een ander zorgt wel voor een deuk of kras aan je auto. Was het lekker in de zon?

Lente, goed nieuws met deze financiele meevallers. Aparte bloem trouwens, ik vind 'm wel gaaf.

Sjak geeft niet hoor, iedereen is hier vrij te schrijven of niet te schrijven. Begrijp het wel.

Rustig aan he Blondje :) idd alles verslapt wat zodat de baby er straks makkelijker uit kan.

Kaat jij huisjes kijken, suc6, jullie zullen vast wel wat leuks tegen komen.

Medicijnen heb ik maandag, niet op voorraad. Hopelijk komt m'n ongi niet te vroeg. Wil toch wel graag op tijd sprayen. Maandag is dag 28, moet kunnen. Maar ja, ongi is nogal eigenwijs.

Fijne avond allemaal.
    Groetjes
    Jolanda

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Chess hopelijk komt je menstruatie je niet verrassen. Moet je dan een maand wachten:( Hoop van niet voor je.
    Zit zelf op dag 29 en heb alleen 's ochtends rare roze afscheiding en vorige week vrijdag even pijnlijke steken rechts. Vorige keer was mijn cyclus ineens 4 dagen korter (24 dagen) en morgen dus dag 30. Maar heb ooit een cyclus van 32 dagen gehad dus wacht rustig af. Toch blijft de stille hoop aanwezig.

En het lijkt erop dat we een serieuze bieder hebben voor onze andere wagen (die is veel te luxe geworden, lees duur) en hopelijk wordt ie dinsdag verkocht want dan komt een man helemaal uit Alkmaar kijken. Dus weer een stukje van de rekening van de notaris. Vandaag de brief binnen en zij wachten nog op aanvullende papieren van de koper. Moet zelf van het weekend ook papieren invullen en terug sturen. Dus eindelijk lijkt alles de goede kant op te gaan:)

Kaatje hoe was het in Dolfinarium? Schitterend weer gehad:cool:

Meiden allemaal alvast een heel fijn weekend en Chess mijn duimen draaien voor je dat je ongi nog een paar dagen wacht.

xxx
    Lente

8. lente67

lente67 Niet meer actief

ha meiden,

Boodschappen zijn binnen, de was machine draait en zometeen de auto wassen en de garage uitmesten. Hopelijk lukt dit voor 2 uur. Nog een goedmakertje voor de bijna 1000 euro minder! Gelukkig staan die inmiddels weer op mijn rekening. *zucht van opluchting*

Hoe gaat het met iedereen? Waarschijnlijk allemaal druk met moederdaginkopen. Helaas hebben we beiden geen moeder en zelf helaas ook niet dus die gaat aan ons voorbij. Ergerde me vroeger vaak aan mensen die mopperden dat ze bij vader of moeders langs moesten. Kon het dan nooit laten om te zeggen:"wees er maar zuinig op" Vanmiddag laat gaan we gezellig bij mijn oudste zus op visite in Eindhoven.

*zwaait naar Snoes*

xxx
    Lente

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi hoi!
    Wat een goed nieuws chessertje en wat een medicijnkast vol. Ik duim met je mee dat je ongi niet te vroeg komt. We willen niet nog een maand wachten hoor...

@lente hahaha wat een melige blunder zeg met dat rekeningnummer. Wat fijn dat het nummer niet klopte. Ben je zo je best aan het doen om alle eindjes aan elkaar te knopen gooi je zo duizend euro weg. Eind goed al goed!

@sjak jij had toch je tuinmeubels zelf gemaakt. Dat wil ik ook gaan doen. Hoe moet dat??? En is het moeillijk? Ben best handig (al zeg ik het zelf *bloos bloos*) Mijn paps komt me helpen. Logisch dat je even afstand neemt. Die periodes heb ik ook. Zit me nu te bedenken dat wel al 7 maanden met elkaar aan het kletsen zijn...best lang!

@kaaat hoe was het dolfi? Nog even aan je gedacht gisteren want ik reed er langs. Hihi

@lfn dinsdag is de dag toch? Kan manlief mee? Ik hoop het voor je. Ik moet dinsdag alleen voor de tp.. Maf hoor, maar geen probleem. Dat zal wel anders zijn als ik het zh in loop.

@ en jij blondje? Lekker misselijk? hihi hoop het natuurlijk niet voor je...ik zeg altijd dat wanneer ik zwanger ben ik lachend zal overgeven hahaha

@ gisteren met een vriendin wezen lunchen. Heel zielig verhaal want van ons vriendinnengroepje is ze de enige die geen partner heeft. Iedereen heeft verder al kindjes of is zwanger en zij heeft voor de tweede keer haar bruiloft af moeten zeggen omdat haar vriend een psychose kreeg. Nu zijn ze uit elkaar. Da's maar goed ook, maar toch heel erg zielig. We hebben lekker samen zielig gedaan en daarna lekker veel plezier gemaakt. Wat ze niet weet is dat we een week voor haar oorspronkelijk trouwdatum haar een dagje mee uit nemen. Lekker varen in Giethoorn en daarna pizza eten.

@lente wat leuk dat je vriendin volgende week bij jou komt! Ik zag op Hyves de foto's van je katjes. Hoeveel heb je er? Wat een werk zeg! Ik word al gek van alle haartjes van twee katten...niet te vergeten van de kattenbakken van twee katten...blegh!

Nou meiden, ik ga me even opmaken, haartjes doen, auto wassen, ramen lappen, huis poetsen en boodschappen doen om vervolgens vanavond te gaan BBQ-en bij schoonouders. Lekker druk dus. Gelukkig komt mijn paps me even helpen, anders zit hij ook maar zielig alleen thuis (mijn moeder moet werken)

Nou daaaaag toedels!
    XXX

10. Chessertje

Pfff m'n endo is aan het opspelen, ik vrees toch dat morgen de ongi komt. Hopelijk zo laat mogelijk morgen. Geen idee of het erg is, maar ik ga maandag dan maar gewoon sprayen. Het lijkt me dat de Menopur & Puregon het allerbelangrijkste zijn en die hoeven pas op dag 3. Ik ga geen maand wachten want dan zijn we op vakantie, daarna is de arts op vakantie. Nope, gewoon beginnen. Ongi zou dinsdag moeten komen en ik had rekening gehouden met een dag te vroeg, maar geen 2 dagen te vroeg :( .

Snoes, jij bezig bijtje :) en straks lekker BBQ'n, lekker zeg, dat wordt smullen. Hier wordt het gewoon bonensoep. De komende maand moet alles supergezond voor m'n eigen gemoedsrust.
    Wat sneu voor je vriendin, zeker niet leuk om de enige te zijn in de vriendenkring zonder partner. Lief van jullie dat jullie met haar straks wat gezelligs gaan doen.

Lente, wat raar van je ongi. Wat zou het een godsgeschenk zijn he als het toch eens...

Kaatje, hoe was je dagje dolfinarium?

Groetjes
    Jolanda

11. lente67

lente67 Niet meer actief

ha meiden,

Snoes wat lief om jullie vriendin een dag mee te nemen. echt sneu voor haar met haar vriend. En leven met iemand met een psychische stoornis is heel zwaar. Maar niettemin heel verdrietig voor haar (en hem). Veel plezier gehad met de bbq?

Chess wat balen dat je ongi er al aan lijkt te komen. Anders kan je morgen toch even bellen of het kwaad kan dat je evt. een dag te laat bent gestart. Het zou jammer zijn als je je laatste poging in onzekerheid moet zitten en een telefoontje brengt vaak rust. Hopelijk komt het toch pas morgen.

Hier nog niets en heb uitgerekend dat een eventuele bevruchting zaterdag 2 weken geleden zou kunnen zijn geweest. Daarna ging droomprins door zijn rug en is er even niets gebeurd en waren de tekenen van een vruchtbare periode alweer voorbij. Zou dus nu ongeveer op dag 16 na eisprong zijn. Dus waarschijnlijk morgen gewoon ongi. Hoop en bid natuurlijk dat het niet zo is.

Iedereen veel plezier vandaag. Hier niks bijzonders. Poetsen, poetsen en nog eens poetsen. O ja, ik heb 6 katers en droomprins doet de kattenbakken (behalve als hij door zijn rug is gegaan natuurlijk.)

xxx
    Lente

12. Chessertje

Ik had net m'n verhaal getypt en toen viel de internetverbinding weg.
    Ongi is vandaag gekomen. Voel me niet lekker, alhoewel het veel slechter kan, denk dat dit normaal is. Heb ook hoofdpijn maar ga het zonder pijnstilling doen. Ik durf niet te bellen of het erg is. Ik wil struisvogel spelen. Zo maar even flink googelen.

Lente ik hoop en bid met je mee. We kunnen wel een wonder gebruiken hier aan de picknicktafel.

Fijne dag allemaal, denk dat ik vandaag binnen blijf.

Groetjes
    Jolanda

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Chess wat balen dat het vandaag is gekomen. Denk dat die ene dag geen kwaad kan hoor. Was zelf toen 5 dagen te vroeg en ook dat maakte niet uit. Komt vast goed. Doe maar rustig aan en binnen is koeler dan buiten.

Hier helaas al meer bloedverlies dus helaas geen moederdagcadeau. Was ook te mooi om waar te zijn maar hopen mag. Heb weinig puf vandaag. Gisteren was erg leuk bij mijn oudste zus en hebben kikkervisjes meegekregen voor in onze minivijver. En helaas bleken de twee dikste vissen uit onze vijver verdwenen te zijn. Gelukkig kregen we gisteren ook vijverplanten mee waar de overige 9 vissen zich nu onder kunnen schuilen.

xxx
    Lente

14. Chessertje

Ah Lente, wat jammer zeg, ik had zo gehoopt op een wonder. Ik hoop het zelf ook steeds elke maand voor mezelf en voor jullie hier.
    Oei, 2 vissen weg....

Vanmiddag een tijdje geslapen, was lekker. Straks naar m'n zus want haar zoon is 18 geworden. Ik heb veel met hem omdat we gelijke sterrenbeelden zijn en hij als kindje veel gelijkenissen vertoonde qua karakter als ik.

Groetjes
    Jolanda

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Hallooooooooo waar is iedereen? Waarschijnlijk bij moeders moederdag aan het vieren of zelf moederdag houden (Clowntje en Sloppy). Hoop dat jullie een fijne dag hebben. Nikita waarschijnlijk moederdag op afstand. Dikke knuffel.

Was een beetje down ervan. Beide geen moeder meer en helaas zelf ook niet maar om drie uur vanmiddag de koe bij de hoorns gevat en weer drie grote verhuisdozen uitgezocht en alle dubbele tasje uitgezocht en van elke kleuw 1 gehouden. Dus weg blauw/rood/groen en bruin. En een roze tasje. Die kon echt niet meer samen met een roze hoedje. Poeh, dat ruimt lekker op.
    Wil hier van de winter een eigen kamertje van maken. Bureautje, ski-apparaat, fotowandje en muurschildering. Tegen die tijd er lekker over brainstormen en zo nu en dan ideeën opschrijven.
    Het heeft wel geholpen om over mijn dip heen te komen. Morgen weer naar Bertje toe. Heb er weer zin in.

Ik zie/lees jullie morgen weer.

Chess wat fijn dat het slapen goed heeft gedaan en wat leuk dat het zo klikt met je jarige neef. Proficitat nog.
    En heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel suc6 met je starten van ivf3.

xxx
    Lente

16. Chessertje

Pff nou, gisteren liep alles weer anders dan gepland. We waren 's avonds op weg naar m'n zus, wat denk je: panne. Daar stonden we dan op de vluchtstrook. Eerst werden we weggesleept naar een veiligere plek, daarna kwam de ANWB monteur. Uiteindelijk kwamen we om half 10 bij m'n zus aan, eff wat drinken en weer naar huis. Dat was een verjaardag in vogelvlucht.

Vanochtend ben ik begonnen met snuiven, zaterdag de echo.

Wat is het stil hier, joehoe waar is iedereen? Ik zie alleen Lente. Hoi hoi, jij vandaag weer naar Bert. Leuke plannen heb je voor je eigen kamertje.

Groetjes
    Jolanda

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Chess (en de rest),

Wat naar dat je panne had gisteren. Dus helaas een bliksembezoek. En...eindelijk weer van start. Ben benieuwd of je nog last van bijwerkingen krijgt. Duimduimduimduim voor mooie follikels met inhoud.

Hier mijn menstruatie nog niet echt op gang. Zal morgen wel zijn. Lijkt al weer bijna over. En Bertje vond dat ik vooruitgang maakte. Was alleen 2 uur te vroeg maar kon gelukkig toch terrecht. Blijf afspraken door elkaar halen. En... ook vond hij dat ik moet proberen niet meer terug te gaan om les te geven en gunt hij me een leuke baan elders.

Tot vanavond,

xxx
    Lente

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goh meiden, ben benieuwd hoeveel ik terug moet lezen, of was iedereen net als wij lekker veel afgelopen week-end...

Lente...en is de auto verkocht??
    Balen van je ongie zeg....je blijft idd. toch altijd hoop houden...
    Moederdag...gister schoot het ook door mijn hoofd...wat als ik nooit moeder wordt...dan blijft moederdag altijd een baaldag...
    tsja...en mijn moeder woont idd. ver weg, heb wel een lieve kaart gestuurd hoor...
    gelukkig vind Bertje dat het beter met je gaat, maar ja, als je afspraken door elkaar haalt, is zeker een teken dat je nog geen rust hebt in je hoofd...

Snoes...morgen TP...wat spannend...
    Trouwens wel heel erg lief wat je voor je vriendin doet...

Chessertje...denk ook dat 1 of 2 dagen niks uitmaakt hoor...
    En gewoon niks tegen de dokter zeggen...kunnen ze echt niet zien hoor...
    Ow jeetje, wat eng zeg met pannen aan de snelweg staan...lijkt me echt een nachtmerrie, en heb altijd medelijden met de mensen die ik zie...

Hier heb ik mezelf voor morgen ochtend al afgebeld.
    Heb op mijn werk gezegd dat ik een dringende afspraak heb gekregen omdat ik in het week-end veel en rare buikpijn heb gehad...
    Dus morgen gaan we naar de FA...krijg mijn uitslagen, en gelukkig komt manlief mee, dus mag hij ook een buisje of 10 bloed afgeven.
    Ga ook de dokter uitleggen dat ik nog niet weet of we een TP in Juni of Juli willen, dat het ervan af hangt hoeveel problemen ik nog ga krijgen op mijn werk, maar ga in ieder geval vragen of ik misschien aan de pil mag om mijn cyclus een beetje te controleren...
    Nou ja...om dit alles te kunnen bespreken moet natuurlijk wel alles eerst in orde zijn...

Zo, ben vandaag nog lekker vrij, dus neem mijn boek en ga nog een beetje buiten zitten...
    Morgen avond moet ik dan weer aan het werk, jammer genoeg...
    Maar ja...moet iets doen voor mijn geld hé...;)

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Deze week is weer spannend voor jullie. Snoes morgen de tp, Chess gestart met ivf, Nikita morgen de uitslag en wat te doen?, Clowntje de nekplooimeting, Blondje een tweede echo kortom veel ontwikkelingen gaande. Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat Sloppy? Hopelijk trek je het allemaal nog.

Nikita fijn dat je man morgen mee gaat en ook zijn bloed laat onderzoeken. Het is hier ook heerlijk buiten en heb net peentjes zitten zweten in de zon. Geniet er maar lekker van.

Helaas heeft de kijker van morgen afgezegd. Nou ja, droomprins heeft hem gebeld omdat hij maar niet reageerde op sms-jes en toen bekende hij dat hij zijn geld niet rond kreeg. Hmmm... klinkt bekend in de oren. Maar op marktplaats bood ook iemand voldoende dus hopelijk wordt dit wel wat.

Ga nu even stofzuigen en de vloer dweilen en dan vanavond eindelijk mijn nieuwe Wii dvd uitproberen. Met camera.

Dag lieverds,
    xxx
    Lente

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden!

Iedereen een goed weekend gehad en genoten van het erg mooie zomerweer?:cool: Zo te zien aan de rust hier wel.

Sjak; Groot gelijk dat je even rust en afstand neemt nu, probeer te genieten samen!

Lfn; Deze week meer werken? Hopelijk is het te doen voor je! Oh lees nu morgenavond weer, vandaag nog lekker genoten? Succes morgen met het gesprek en de uitslagen!

Chessertje; Wat balen dat je te vroeg ongie bent geworden! Niet teveel last van? En DD nog gebeld of t zo kwaad kan, die ene dag zou toch wel meevallen??

Lente; Wat leuk dat je bij je zus bent geweest. En begrijpelijk dat moederdag voor jullie niet zo'n leuke dag is om verschillende redenen... Dikke knuffel en hopelijk voel je je vandaag weer goed. hoe was t bij Bertje?

Snoes; Morgen al weer tp voor jou! Wat gaat het snel he! Jammer dat je alleen moet gaan. Wat lief trouwens van je voor je vriendin. Ben gisteren misselijk geweest, tuin vol en aan het bbq-en en werd misselijk van het eten, beetje jammer, maar idd je zou bijna lachend misselijk zijn omdat het zo fijn is om zwanger te zijn. Succes he morgen!

Ons weekend was heerlijk! Zaterdag ben ik met moeder en zusje naar Amsterdam geweest, met de trein (broodjes mee :)), was een heerlijke dag! Albert Kuijp gestruind superveel leuke boetiekjes en mochten beide van onze ouders iets leuk uitzoeken, ben goed geslaagd!:) Een jumpsuit met halter en langere broek in donkerblauw, een lange witte rok, een jumpsuit met kort broekje strapless en open sleehakje bij de h&m. Ter afsluiting lekker op de Dam gegeten. Zondag kwamen voor moederdag onze beide moeders en broer en zussen voor een bbq hier, was erg gezellig. Vandaag echt geen zin te werken, heb ik niet vaak, zin in vakantie haha.

Fijne avond!

X Blondje

Deel Deze Pagina