Have a nice day! Ik ga zo op schoolreis en halverwege naar het zh. In mijn alleentje helaas ;( Toedels! xxx
Ha meiden, Snoes veel plezier vandaag met de leerlingen. Helaas regent het hier al heel de ochtend dus hopelijk valt niet alles in het water. In gedachten ben ik bij je hoor met de TP. Ben je niet helemaal alleen. Maar leuk is het niet voor je. O spannend weer voor je. Veel geluk alvast. Nkita ook jij veel suc6 vandaag! Chess hoe gaat het met de hormonen? Al last van bijwerkingen en een schrale neus. Hopelijk niet teveel last van je ongi. Blondje wat zijn jullie heerlijk verwend door je moeder. Klinkt super al je kleding en sexy. Hahaha jij wordt ook een milf ; ) Oei, misselijk... niet leuk maar wel als je weet waar het van komt. De rest allemaal een fijne dag. xxx Lente
He Snoes, Ik heb de tp ook alleen gedaan, vriend ging carnavallen en het resultaat is super goed. DUs ik begin weer te duimen voor een 2012 beeb. Misschien krijg je wel een foto mee voor je vriend of anders misschien maken met je mobiel. Ik kreeg een echofoto van de kleintjes die in mijn baarmoeder werden geplaatst.
Het spuiten is begonnen, ik voel me net een junk met m'n gesnuif en naalden op het toilet. Ongi is alweer bijna verdwenen, nog minder last gehad dit keer, ik denk echt dat ik bijna helemaal weer in balans ben hormonaal. Wel ongemakken en moe en niet lekker geweest maar eigenlijk is dat normaal. Lente, dat is balen van die kijker. Hopelijk heb je met de volgende meer suc6. Blondje, vervelend misselijk zijn, maar het is draaglijk he als je weet waar je het allemaal voor doet. Klinkt leuk zeg die kleding . La Femme, veel suc6 vandaag. Snoes, veel plezier vandaag. Fijne dag allemaal, tot later lieverds. Jolanda
Lente...hopelijk duurt het bij de auto niet net zolang als bij je huis... Zo Blondje...wat ben jij een shopping-monster zeg... wat heerlijk...dat is trouwens lang geleden dat ik zoiets gedaan heb...misschien in de zomer maar weer eens, en eerst even een beetje sparen... oei Snoes...tijdens je schoolreisje even je emmie ophalen... Kan me voorstellen dat het sneu is alleen, maar komt helemaal goed hoor... Chessertje is weer een junkie...spannend hoor... hier vanochtend extra vroeg opgestaan om naar de FA te rijden, stond er 14 km file onderweg... We kwamen juist op tijd aan, helemaal gestressd, maar we konden in de wachtkamer nog 1 uur en 45 min. uitrusten tot we aan de beurt waren... De FA verontschuldigde zich wel voor de drukte, en eigenlijk mag ik ook niet klagen, mij nam ze ook zomaar tussendoor toen het nodig was...maar toch...leuk is anders...vervolgens moest manlief nog een half uur wachten voor het bloedprikken, en over ongeveer 5 weken krijgen we de uitslag. Al denkt ze dat er niks uit zal komen, omdat bij mij ook alles in orde was. Biologisch passen we goed bij elkaar, want ik ben ook 2 van de 4 keer echt goed zwanger geweest. Een stollings probleem is er ook niet uitgekomen, maar ze denkt erover na om de volgende keer een Heparin-Therapie te doen. (weet iemand hoe je dit in het Nederlands uitlegt) Ze wil het wel nog eerst even overleggen omdat er eigenlijk dus geen reden voor is... Dan zou ik vanaf de TP tot ergens in de zwangerschap trombose spuitjes moeten zetten, zodat alles beter doorbloed wordt. Verder was er vandaag op CD 10 nog geen follie te zien, dus maar weer afwachten hoelang deze cyclus gaat duren. Voor de rest zag alles er wel weer goed en zouden we volgende cyclus alweer mogen voor een TP... Even afwachten en uitrekenen dus wanneer het uitkomt, en hoeveel gezeik ik nog op mijn werk krijg...
oooooooooooooh mijn oogjes vallen toe. Wat een drama vandaag. Vier kinderen in het water gevallen en één ziekenauto moeten bellen, maar nu iedereen weer thuis en ik in bezit van een emmy. Wil graag op iedereen reageren, maar je raadt het al: dat lukt me even niet. Ik ga op bed liggen en mijn emmy de kans geven om een lekker warm plekje te vinden. Mijn hoop is na drie mislukte tp's trouwens nihil... XXX
Meisjes, ik ga weer proberen een beetje mee te schrijven hier. De verbouwing is bijna ten einde en ik heb even veel rust genomen van zwanger willen worden en alles wat er mee te maken heeft.... Maar gisteren keurig op dag 28 ongesteld geworden. De tweede keer al dat ik precies op tijd was... dus mijn cyclus is weer gereguleerd en we gaan het weer proberen!! Ik zal even een paar pagina's teruglezen. Hoop dat het goed met jullie gaat! XxxM
Snoes...doe het maar lekker rustig aan, en jeetje...wat een dag zeg... Altijd eng en gevaarlijk water en kindjes...gelukkig alles goed afgelopen... Maria...héhé, daar is ze weer. Gelukkig dat de verbouwing bijna voorbij is, en wat fijn zo'n regelmatige cyclus... Ga je deze keer al voor een TP, of wacht je nog op je ongie... Zo meiden, moet nu nog even een paar uurtjes gaan werken, maar ga het rustig aan doen...
@ Nikita, Ik ben nu ongesteld en zal naar verwachting over een week of 2 de pregnyl moeten zetten... ik denk echt dat die cyclus weer ok is door de acapunctuur... daarvoor was het drááma.... Hoe is het met jou? xxM
Ha lieverds, Tjeeee Snoes wat een ramp met de kleintjes. Hoe gaat het me het kindje van de ziekenwagen? Poeh heftig hoor! Gelukkig wel je emmy opgehaald en snap je onzekerheid maar bij Blondje was het ook de 4e keer raak dus wie weet! Rust maar eerst goed uit van je enerverende dag. Maria welkom terug en gelukkig bijna de verbouwing achter de rug. Fijn dat je cyclus weer goed is en je weer klaar voor de tp bent. Poeh Nikita wat een gedoe vanochtend en dan nog zo lang moeten wachten. Wat een onzekerheid allemaal maar wel super dat ze echt al het mogelijke willen doen. Wat dat betreft merk je dat Duitsland een stapje voor is denk ik. Suc6 met werken vanavond. Chess wat fijn dat je cyclus "normaal" lijkt te verlopen. En gelukkig niet al te veel bijwerkingen. Je bent erg dapper. Hier weinig nieuws. School (vooral PZ reageert niet op mailtjes en vind dit zwaar irritant) negeert mij en dat is frustrerend. Maar goed zolang ik mijn salaris maar op tijd krijg doe ik het ermee. Nog twee maandjes en dat is deze episode ook weer voorbij en ik heeeeeeeeeel erg blij : ) *zucht...* auto lijkt op huis, wel interesse maar als het erop aan komt geven ze niet thuis. Wel een schone auto in de garage dat dan weer wel. Ga zo maar eens boodschappen doen. xxx Lente
Goedenavond meiden! Lente; Wat een mooie profielfoto en een leuke tekst onderaan je berichtje! Ja heb goed geshopt, naast wat ik van moeders heb gehad ook nog zelf wat uitgegeven. Haha, een Milf, gister een hele foute film gezien die zo heet... Clowntje; Hoe gaat het met je, bijna zover vrijdag de echo en dan eindelijk het goede nieuws van de daken schreeuwen! Chesser; Wat fijn dat je weer in balans bent en daardoor veel minder last hebt van je menstruatie, die spijkermat is dus echt wel nuttig! Hoe vaak per dag moet je spuiten en snuiven? (eeuh... klinkt ook als een junk) Lfn; Tja ben best een shopaholic. Volle kast en heb altijd weer zin in nieuwe dingen erbij, shoppen is zo leuk, en koop vaak geen dure dingen. Ach ja zo lang we het ons kunnen permiteren... 1 uur en 45 minuten wachten! Dat is echt niet leuk! Op zich fijn dat er niks uit is gekomen, dan moet het gewoon gaan lukken toch de volgende keer! Fijn de volgende maand al, trek je het wachten nog? Snoes; oh wat een chaosdag bij het schoolreisje, waar was je heen gegaan? Maar je emmy is on board, gefeliciteerd! Eneuh kop op, 4e tp is bij mij een hele goede geweest, dus het kan wel hoor! Lekker rusten meid! MariaC; Welcome back! Fijn dat je afstand en rust hebt kunnen nemen en dat dit goed is bevallen, mag je komende maand weer? Oh ik lees het al, ja dus, en fijn dat je cycles weer normaal is. Ga vanavond sporten met een vriendin, maar moet van de bank afslepen hoor, pfff wat kan een mens toch moe en futloos zijn... met een goede reden, dat dan weer wel! Fijne avond allemaal! Oh ja, wil ik nog ff vertellen, had van vriendlief zondag een kado op mijn kussen liggen voor moederdag, van ukkie. Het was een kaart en een doosje met een set van rammelaar, knuffeldoek en speeltje, zo lief! Liefs, Blondje
Blondje, wat lief van je vriend zeg. Suc6 met sporten straks. Ik moet 3 keer per dag snuiven en 2 keer spuiten. De echo is vandaag verzet, ik moet een dag eerder vrijdag, omdat de officiele vervanger van Scholtes er dan is en zaterdag niet. MariaC, welkom terug. Gelukkig is je cyclus weer normaal. We zitten straks samen op het wachtbankje. Joehoe Snoes, jij bent weer aan het broeden geslagen. Nu moet 'ie blijven zitten hoor. Zwaai zwaai naar Lente. La Femme, wat een ochtend zeg. Al die stress om op tijd te komen en dan ben je er op de valreep en kan je vervolgens lang zitten wachten. Wat lijkt me dat dubbel zo'n uitslag, alles goed. Het is natuurlijk fijn dat alles goed is, maar waarom gaat het nou iedere keer fout he..... Knuffel voor jou. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda
Ha meiden, Hoe is het hier? Snoes ben je al gewend aan je emmy in je buik en bijgekomen van gisteren. Knuffel voor jou en je emmy : ) Kaatje long time no see, waarschijnlijk heel druk aan het werk. Jij zou toch ook rond deze tijd je tp kunnen krijgen? Chess dus je echo is al snel. Lukte het om vrij te krijgen? Weten ze nog altijd niks op je werk? Blondje wat super lief van je vriend. Is je sporten nog gelukt gisteren. Wij willen het vanmiddag weer oppakken. Al veel te lang niks gedaan. Nikita jammer dat er nog geen follikel te zien was. In juni hopelijk wel en een mooie tp. En een die voorlopig de komende 9 maanden blijft... Gun het je zo! Maria ook binnenkort weer de tp. Hoe gaat het combineren met je twee banen? Sloppy hopelijk alles goed of in ieder geval beter als de vorige keer. Zwaait naar Iloon, Clowntje en Sjak en de gasten : ) Hmmmm... het is toch wel raar dat jullie volop in de behandelingen staan en gelukkig een paar zelfs zwanger zijn. Hier begint steeds meer het besef te komen dat ik geen moeder zal worden. Niet leuk maar ook daar moet ik doorheen. En met al die lieve nichtjes en neefjes moet dit ook wel lukken. xxx Lente
Lieve Lente, Vast een labiel momentje aan deze zijde van de PC want ik moet huilen van je berichtje over het bestef dat je geen moeder wordt... Ik sprak gisteren diezelfde vrees uit bij mijn werkgever (ja die steeds mijn salaris te laat betaalt) en hij zei: "Joh, ik neem je nu mee naar de straathoek bij die drukke winkelstraat, ik laat je daar twee uur achter en je komt er zwanger vandaan...."
Ach Maria, ja dat gevoel herken ik maar al te goed ondanks dat je nog veel kansen hebt. *bied jou een tissue aan* Kan alleen de opmerking van je baas niet goed plaatsen? Dikke knuffel en ik hoop dat jij wel een wondertje in je armen mag sluiten. Zojuist heerlijk weer eens ouderwets de wii aangehad en nu eindelijk yourshape uitgeprobeerd. Nog leuker dan Wii fit en intensiever (met camera!) Voel me weer als herboren en nu vasthouden dit gevoel. Was vanochtend toch weer met een rotgevoel mbt school wakker geworden. Porbeer het met sporten weer uit mijn hoofd te krijgen. xxx Lente
Goedenavond! Chesser; 3x snuiven en 2x puiten per dag, dat is nogal wat! Betekend dat ook op je werk dus? Weten ze daar helemaal van niks? En hoe voel je je na de eerste 2 dagen? Lente; Ja hoor, sporten is goed gegaan, X-co gedaan. Toen ik eenmaal geweest voelde het erg goed. Ben benieuwd wat de camera precies doet bij de WI? Helpt goed he sporten tegen onrustig gevoel, vind ik altijd wel. En dat lijkt me erg zwaar, het besef nooit moeder te worden. Dikke knuffel vanuit hier! MariaC; Ik snap ook de opmerking van je baas niet echt? Wat een rust hier vandaag! Iedereen druk aan het werk? Ik ook vandaag maar nu lekker op het bankje. Avondje rust. Morgenmiddag de echo, heb er zin in vind het nog een beetje spannend maar vooral weer heel leuk en bijzonder om ukkie weer te zien! En als het weer allemaal goed is mogen we naar de vk voortaan, geen ziekenhuis meer maar de normale gang van zaken! Heel raar, maar nu het eenmaal gelukt is om zwanger te worden raken de behandelingen en alle spanningen die daarmee samen hingen meteen heel erg ver weg, het geluk overstemt alles en de manier waarop maakt echt niks meer uit! X Blondje
Blondje, Lente, nope, op het werk weten ze niks. Neem netjes een tasje mee naar het toilet. Gelukkig nog nergens last van, alleen een klein beetje zwaar gevoel daar onder. Hopelijk zijn er veel aan het groeien. Toevallig had ik vrijdag al vrij genomen, ben dan jarig en het leek me heerlijk een lang weekend te hebben. MariaC rare opmerking van je baas, ik hoop niet dat hij bedoelt wat ik denk dat hij bedoelt. Rare vent zeg. Blondje, wat leuk dat je weer een echo hebt. Ik kan het me wel voorstellen hoor, dat je de ellende snel vergeet. Want niets is mooier dan zo'n wondertje in je buik. Lente, wat ben je weer aan het Wii'n, hopelijk helpt het om nare gedachten weg te krijgen. En ook over het nooit moeder worden.... heb er geen woorden voor, ik vind je een fijn mens en geef je een dikke knuffel. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda
Zit hier met een glimlach van oor tot oor, wat zeg je dat toch lief en spontaan Chess En ook jij bedankt Blondje voor je lieve knuffel en Maria ook! Dankzij jullie kan ik dit mede aan. Groepsknuffel Chess dat is waar ook deze maand ben je jarig. Laten we hopen dat je voor je verjaardag veel follikels te zien krijgt. En dan lekker daarna shoppen en wie weet een hotelletje Blondje wat goed dat je gesport hebt. De camera laat precies mijn bewegingen zien en geeft ook aan als ik niet beweeg of het verkeerd doe. Roept ook Cool, perfect, mooi of wat strenger Volg mij of Let op je benen/armen/lichaam En op het eind hoeveel je getild hebt (5800 kg) en verbruikt hebt (ruim 400 cal.) ook kan je aangeven of je met gewichten, de bal of steps aan de slag wil. En lekkere muziek op de achtergrond. Dus erg leuk en idd. heb er meteen energie voor terug gekregen. Vandaag sollicitatie nummer 3 de deur uit. Maar deze is wel erg ambitieus maar wie weet. Op een hbo, economie via maandag.nl. Ach niet geschoten is altijd mis. Ben wel toe en een leuke en spannende uitdaging. fijne avond en toitoitoi voor Blondje morgen. Vind het super dat je gevoel van mmm al heerlijk naar de achtergrond is geschoven xxx Lente
@ lente--> Bedankt voor de tissue! Ja... mijn baas zegt met andere woorden... niet getreurd, je kan je ieder moment laten 'bezwangeren' op iedere straathoek... wat zit je nou te janken. Heel lomp. Hij zei ook nog, als ik zelf niet wat 'geholpen' deed ik het voor je. oehh groepsknuffel! Heerlijk!!!! Fantastisch om je zo gesteund te voelen door het forum he! Ik werk ook via Maandag op die school! Bevalt goed, en ze zoeken echt iets dat bij je past! @ Blondje--> Over opmerking baas, zie hierboven. Wat heerlijk dat je begint te relaxen en te genieten! Ohhhh blijf maar lekker Hcgtjes rondstrooien hier! Heerlijk heerlijk! @ Chessertje--> Wat knap dat je het kunt verzwijgen op je werk! Ik hou mn hart vast voor een eventuele nieuwe verse poging... Ik wil hetop de school waar ik werk niet vertellen... En mn baas... bedoelt inderdaad wat jij denkt dat ie bedoelt, en ja het is een vreemde vent. Daarom ben ik blij dat ik die baan in het onderwijs er nu naast heb...
Ha meiden, Bah, ik zit nu op een heel vies toetsenbord (lijkt op iets van de katten, jak!) op mijn oude computer te typen want droomprins heeft de andere in beslag genomen. Jee Maria wat een oetlul is die baas van jou. Wedden dat ie thuis niks klaar maakt met zijn grote mond. En dan ook nog die opmerking dat als ie zelf niet geholpen was. Je zou haast aangifte doen van seksuele intimidatie. Wat zei je:"zorg eerst maar eens dat het salaris op tijd komt ipv zulke seksistische opmerkingen te maken?" Weet je ik nomineer hem meteen tot slechtste baas van de maand. Die van Nikita en mij zijn al eerder aan de beurt geweest. O wat leuk dat je via maandag.nl aan de slag bent geraakt. Kan je daar niet helemaal naar toe? Wie weet heb je helemaal geen extra behandeling nodig. Laten we het hopen meid En..... Blondje al gekeken naar lieve Ukkie en nu naar de vk? Hier is onze auto verkocht Aan een heel leuk stelletje die vanmiddag ook voor een huurhuis gingen kijken. Ze waren er erg blij mee en wij ook *pakt nu een nat doekje om het vieze plakkerige toetsenbord schoon te maken en probeert haar typvinger los te krijgen*