MariaC, was er al bang voor, gatver wat een walgelijke vent die baas van je. Heb zin om 'm een knal te geven. Wat een kloothommel zeg. Lente, wat spannend al die sollicitaties, ik hoop dat je een hele leuke baan vindt met een leuke baas ook dit keer. Vanavond ga ik shoppen met een vriendin en dan morgen naar DD. Fijne avond allemaal lieverds en tot morgenavond waarschijnlijk pas. Groetjes Jolanda
Oh meiden ik hou van jullie! Zullen we niet eens een meeting plannen in het Vondelpark op een mooie zonnige dag. Maken we er een echte picknicktafel van! I'm in!
Ha meiden, zo dat ziet er frisser uit hahaha Chess veel plezier vanavond en veel suc6 morgen en alvast een fijne verjaardag. En idd. hopelijk vind ik een leuke baan met dito baas (of nog beter bazin) thanks Maria wat een leuk idee, ik doe mee : ) xxx Lente
Hoi Meiden, Ben ik weer even. Ik zie dat Blondje onderaan hangt, dus we posten vast gelijk, ben heeeeeel benieuwd naar je echo. Wat een hufter Maria! Niet normaal...fijn je weer terug te zien! @lente auto verkocht! Super meis. En de Wii klinkt leuk zeg, maar ik houd het nog steeds bij hardlopen. Nooit gedacht dat ik dat vol zou houden @kaaat we missen je hoor. Gaat het wel goed op je werk? En wanneer mag je weer voor een tp? @lfn hoeveel cryo's heb jij nog? @ chessertje veeeeel plezier met shoppen. Geniet ervan! Ik ben jaloers. WIl ook shoppen, maar nog steeds crisis hoor door die stomme kat...Maar ik heb het ervoor over hoor. heeeeel veeeeeel succes in DD. Ik zal heeel hard voor je duimen. @ Sjak hoe is het met jou meis? @clowntje je mag bijna het goede nieuws vertelllen! @sloppy, we missen je hier hoor! @ de rest Ik heb al twee dagen bloedverlies. Da's anders dan de vorige keren. Dus ik hoop...maar ik vind het ook wel een beetje maf, misschien gaat het nu al mis. Vandaag afscheid op school. Geen traantje gelaten, maar nu wel verdrietig. Ik ga mijn lieverdjes missen en mijn collega's ook. Heb een enorm groot pakket van Sabon gekregen van mijn naaste collega's. En morgenavond afscheid van de andere collega's. ooooh wat ga ik ze missen. Hoe leuk mijn nieuwe baan ook is, afscheid nemen is klote! xxx
Maria, wat fijn dat je cyclus weer regelmatiger is. Bij mij heeft accupunctuur niks geholpen, maar er zijn meiden die erbij zweren...Wat een stomme domme opmerking van je baas...heb er geen woorden voor...bij deze de slechste baas van de maand Mei... Leuk idee van het Vondelpark...maar jammer genoeg een beetje ver weg voor ons... Snoes, hoe voel je je, en hoe is het met het kindje wat naar het ziekenhuis moest?? Wat raar zeg dat bloedverlies...het zou best wel eens een beetje oud bloed kunnen zijn...heb na een TP ook wel eens gebloed....de baarmoedermond is op dat moment erg goed doorbloed, en kan zelfs door een aanraking met een papiertje al bloeden... Bij mij was het wel meteen op de dag van de TP...maar ja, het kan natuurlijk ook pas een paar dagen later eruit komen... Afscheid nemen is nooit leuk... Blondje, wat super lief van je vriend...de mijn zou aan zoiets nooit denken... Hoe was de echo vandaag?? Chessertje, hoe voel je je onder al de hormonen?? Morgen lekker vrij lees ik, en jarig....oeoeoeoe....leukleuk... Lente, wat een vreemd besef, en ik denk dat niemand zich voor kan stellen hoe het voelt...ik hoop dat je er snel vrede mee hebt, en weer van de alle andere leuke dingen in het leven kunt genieten... Geef Chesser helemaal gelijk...je bent een fijne en lieve meid... Fijn dat de auto weg is...en blèh. heb ook een hekel een plakkerige toetsenborden... Kaaatje...druk druk aan het werk zeker?? Sloppy...hoe gaat het met je?? Ben je ook even kwijt... Clowntje en Sjak...bij jullie ook alles kits?? Zo, volgens mij weer iedereen gehad hé... Hier ook weer druk aan het werk hoor..en de spierpijn is eindelijk gekomen...AUAUAU...moet in het week-end ook weer werken...:x blèh, geen zin in, maar wat moet dat moet hé... fijne avond meiden... kijken er een aantal van jullie eurovision?? wij wel, er is hier niks anders op tv...
Hey Lady's! Chesser; Morgen ben je jarig! Wat lekker dat je vrij bent, en naar DD spannend hoor! Alvast een hele fijne dag en succes! En vanavond shoppen, veel plezier! Lente; Goed aan het solliciteren, ik duim voor je! Jippie, de auto verkocht wat goed! Gaat goed met verkopen deze maand bij jullie, nog niet wat spulletjes via marktplaats, loopt nu zo goed, haha. MariaC; Oh wat erg die baas van je! Vind het echt schandalig, is hij altijd zo'n zak hooi?! Wat is dat toch met bazen en bazinnen hier?? Ben ik dan de enige met een leuke en normale?? Snoes; Argh, afscheid nemen is nooit leuk! Zag op hyves al dat je afscheid had genomen, toch weer een deel van je leven wat je afsluit, vooral als het altijd naar je zin is geweest. Bloedverlies, vreemd idd, laten we hopen dat het iets goeds betekend! Ja ik hing onderaan, maar kwam weer vanalles tussen (telefoontjes, eten, koken), maar hier ben ik dan toch! Lfn; Druk aan het werk en spierpijn.. pff en daar dan doorheen dansen zeker met het weekend werken voor de boeg? Heb je ook weer een optreden of is het nu alleen oefenen. Ga zo de herhaling van the ultimate dance battle kijken en daar zit ook een ballet choreograaf in, dan moet ik altijd aan jou denken, echt zwaar lijkt me. Succes met werken en hopelijk ook nog een beetje tijd voor elkaar t weekend. Oh ja eurovisie is vanavond, dat is in Duitsland he? Hier alles goed, het gaat heel goed met ons lieve ukkie! De fa was meteen heel enthousiast dat het er allemaal zo goed uitziet, alles zit er op en eraan en de groei is goed, navelstreng was te zien. Zo bijzonder, in een week tijd is er zoveel veranderd. Vorige week was het alleen nog een vlekje met knipperlicht en nu herkende we een hoofdje, beentjes, armpjes en het lag te springen, echt gaaf! Kwam door het echo apparaat dan reageert het op de geluiden daarvan zei ze(inwendige echo) Nu mogen we voortaan naar de vk en hoeven we pas voor de 20-weken echo weer naar het ziekenhuis. De vk al gebeld vanmiddag alleen die zijn van ma t/m do 's ochtends bereikbaar dus dat wordt pas maandag. Nu echt genieten en opgelucht zijn! Morgen en van het weekend het goede nieuws verder verspreiden, heerlijk dat iedereen het nu mag gaan weten! Zo, dat was even een hele blije blondje!! Moet t ff allemaal kwijt hoor... Liefs, Blondje
@snoes: wat lieffffff! Ik lees wel mee hoor, maar ik bennu ook vaak heel erg moe. Ook de jeuk is niet zoveel minder geworden en er zijn geen zalfjes meer voor.....dus ik moet nog ff volhouden. @blondje: gefeliciteerd met je goede echo meis! @mariac: wat een rare opmerking zeg! Ik moest direct denken: waar is die hoek dan kunnen alle dames hier die nog niet zwanger zijn daar ff gaan staan! Pffffff @nikita: oei spierpijn Xxx voor jullie allemaal!
De award voor werkgever met de meeste absurde opmerkingen gaat naar.........Die van MariaC. De opmerkingen over superzaad ed ken ik wel maar deze slaat echt alles. En hij zal wel ff helpen als ie het nog kon, van zo'n vent wil niemand een kind. Lente, lekker de auto verkocht en moeilijk het besef dat moeder worden er misschien niet in zit. Ik voel zelf ook altijd het verdriet van mijn naasten heel erg, bijv. dat mijn lieve vriend geen vader zou worden is vaak nog sterker dan mijn eigen verdriet. Oh nee dat is niet goed verwoord dat is ook mijn verdriet. Maar meid wat ben je sterk, ik vind dat Bert dat erg goed ziet. En die nieuwe leuke baan waar je gewaardeerd wordt komt er echt want je verdient het. Blondje, zijn zeg zo'n goede echo. Helemaal super. Ha sloppyslayer leuk je weer eens te zien en jammer dat het niet beter gaat met de jeuk maar voor mij ben je al erg ver hoor, al 26 weken. Snoes, echt moeilijk afscheid nemen op je werk, heb het tot nu toe maar 1 keer hoeven doen en inderdaad met tranen en een kater. Ik ben nogal honkvast en werk hier al vanaf sept 1992. Een ontmoeting lijkt me leuk, maar ik moet heel eerlijk zijn ook wel spannend. Ben erg bang dat er hier dan iets veranderd en heb het erg naar mijn zin. En natuurlijk kom ik met dikke buik en is dat misschien wel een beetje confronterend. Straks de echo, ooooh wat is alles toch spannend. Ik ben toch anders dan Blondje want ben het hele traject echt niet vergeten en realiseer me maar al te goed dat als het niet goed gaat mijn kans verkeken is ivm leeftijd en ivf. En zeker als de kleine dezelfde ziekte heeft als ons vorige kindje dan houdt alles op. Maar om dat zeker te weten moet ik nog doorbijten tot 4 juli dan de 20-weken echo. Ik weet niet nagatief denken maar ja toch getekend door alle teleurstellingen. Ben nu nog even aan het werk, en vamiddag naar het zkh. Meiden niet vergeten het is vijdag de dertiende, gelukkig hier geen last van bijgeloof Liefs
Heee lieverds, De zon lonkt dus ik hou het niet al te lang : ) Blondje wat super dat het goed gaat met lieve Ukkie en dat je het nieuws dit weekend wereldkundig maakt. Wauw, en vind het super dat je het met ons deelt en wat mij betreft blijf je dat lekker doen. Het doet me goed. Clowntje natuurlijk sta jij er heel anders in dan Blondje met alles wat je hebt meegemaakt. Mijn Bertje zei op mijn wens:ïk wou dat ik weer onbezorgd in het leven kon staan"' dat dit niet realistisch is en dat het verleden bij me hoort en dat het onbezorgde daardoor niet meer terug zal komen. Was wel een eye-opener voor me. Dit heeft me gemaakt tot wie ik ben. Waarschijnlijk ben je pas gerustgesteld als je kleine er is en zal je in elke fase van je zwangerschap ongerustheid ervaren. Zolang dit gevoel maar niet de overhand heeft. Lief van je opmerking adh van Bert. Snap ook je angst dat het na een ontmoeting met de meiden hier de contacten anders zullen worden. Maar hoor van andere positieve verhalen maar we doen niks overhaast. Snoes wat moeilijk om afscheid te nemen. En lief het grote cadeau van je collega's. Ze zullen je zeker gaan missen. Dikke knuffel. Maria mijn droomprins zei als eerste dat je meteen aangifte moet doen omdat hij zeker als baas dubbel fout zit. Kan er nog niet over uit. Wat een PLURK! Nikita owww niet leuk spierpijn en geen zin om te werken. Hopelijk lukt het om de knop om te zetten. Bedankt voor je lieve woorden. Chess Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag! Kaatje ik begin je te missen hier. Hoe gaat het? Zo en nu mezelf insmeren en lekker met een krantje ontbijten. Droomprins slaapt nog. We hadden gisterenavond een leuk avond om te vieren dat de auto verkocht is. hahahahaha onze goede levensstijl laat nog even op zich wachten ; ) xxx Lente
Clowntje vergeet ik je vandaag helemaal suc6 te wensen in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed met de kleine is. Liefs, Lente
Hee Lievies.! Sorry voor mij afwezigheid, was erg druk (nog steeds eigenlijk), maar vond dat ik maar weer eens tijd voor jullie moest maken.. Ga proberen overal op te reageren..!! Lente, voodooplant ziet er erg cool uit, wel een beetje jammer dat hij zo stinkt.. Met masker op fotograferen lijkt mij een goed idee.. Goed dat het zo gezellig weas met je vriendin en haar kleine en dat hij een keertje met jou 6 $) katten komt spelen..!! 6, sorry heb erover nagedacht, maar WOWWIE kan niets anders zeggen..!! Jij niet sporten, stout hoor..!! Maar wel lkkr wiien lees ik al, das dan wel weer errug goed van u.! Wat goed dat Bertje ziet dat het al beter met je gaat en dat je het zo fijn hebt bij hem.!! Gefelicitatie met de verkoop van de auto, is tog altijd leuk als je hem aan leuke mensen kan verkopen he.!! Blondi, wat fijn dat alles goed was bij de echo en nu naar de vk, fijn!! Maar je krijgt dan daar tog je 12weken echo of moet je nu echt w88 tot 20 weken, nee tog.? Hoe is hte met je achillespees.? En je bent gewoon op de Albert Kuijp geweest, gezellig hoor.!! Sjak, snap je heeeel erg goed..!! Soms denk ik ook wel eens, lkkr afstand.! Neem je tijd mop.!! Nik, nog geen belastinggeld.. En een deuk in auto.. Dubbel Das niet goed he..!! Wat goed dat het gelukt is met de afspraak in het ziekenhuis, nu dus nog maar weer even afw88, maar volgende maand weer van start.!! Cool, tog sneller als je d8 he..!! Heb nog nooit van trombosespuitjes gehoord, maja als het niet schadelijk is, zou ik zeggen gewoon proberen.. Who knows is dat het bij je..!! Clowntje, oow strakjes echo, snap je helemaal hoor de spanning.. Ik zou ook echt tot de 12 weken in de stress zitten en dan weer eens iets vinden waardoor ik tot de 20 weken in de stress zou zitten en door wat jij hebt meegemaakt is dat natuurlijk alleen nog maar erger.. Sterkte daarmee.. Handige Snoesie.. Ik heb er alle vertrouwen in dat je de teunmeubels zelf kan maken..!! En zomaar langs Dolfi rijden en mij niet komen groeten, nou ja zeg..! Wat ben je een schat zeg dat je je vriendin meeneemt, zodat ze even haar gedachten kan verzetten, super cool..!! Hoe is het met de kindjes van schoolreis en waar waren jullie heen.? Heftig hoor..!! Afscheid nemen is NOOIT leuk, snap je gevoel heel goed.. Leuk om aan iets nieuws te beginnen, maar zo vervelend om iets achter te laten.. Knuffel daarvoor..!! Nu al bloedverlies, ben het met Nik eens, wie weet is het oudbloed en alles is natuurlijk gevoeliger..!! Wie weet is dit idd jou manier om te nestelen..!! I keep my fingers crossed..!! Chess, als eerste super gefelicteerd mop..!! Weinig pijn tijdens de ongie, das even heel fijn, wei weet dat idd de spijkermat daaraan bijdraagt.!! Vandaag echo tog.? Of heb ik het verkeerd begrepen.? Ik ben benieuwd, vind het wel interessant zo een hele andere methode..!! Maria, wat fijn dat het opschiet met de verbouwing en deze maand een cryo tp..!! Jeeeehh..!! Heb je al besproken dat als er 2 goed ontdooien dat het nu wel mag.? Zou daar echt voor gaan hoor..! Schreeuwen tot je je zin krijgt.. Haha zo doe ik dat he.. Over je baas ga ik niet eens iets zeggen, die verdient op geen enkele manier mijn energie (of heb ik hem dat nu tog al gegeven..) Nou oke dan.. Volgens mij is het de grootste klootviool die er bestaat, mag je best tegen hem zeggen hoor dat ik dat vind..!! Sloppy, nog steeds jeuk das niet leuk.. En zal niet zeggen dat het opschiet, want het gaat jou ws veel te langzaam en dat is helemaal terecht..!! Iloontje hoe is het met jou mopje.?? Nou hier druk dus.. Dolfi was echt heeeeel erg leuk en hadden idd prachtig weer..!! We gaan volgende week zaterdag 3 huizen voor een tweede keer bekijken, dus hoop dat man het er met 1 eens is zodat we een nieuw stapje kunnen zetten..!! Ik heb mijn hyves verwijderd, omdat ik er eigenlijk echt niets mee deed, facebook is nog steeds aanwezig.. Dus alle hyves dames, facebook is ook heeel leuk hoor.. Nou dat was een heel verhaal.!! Fijne dag en fijn weekend, tot laterss..!!
Zo Kaat dat is een heel verhaal geworden, leuk. Maar de huizen van afgelopen maandag waren dus een tweede bezichtiging waard. Heb je al een voorkeur? Spannend want je moet toch allebei wel een klik hebben met een huis en natuurlijk ook de buurt. Aan een huis kan je nog wel wat veranderen maar je kan het niet in een andere buurt zetten.
Ja de huizen waren zeker wel, staan allemaal ongeveer in dezelfde buurt dus dat zit wel goed.. En kwa huis ik heb al wel me voorkeur, maja manlief afw88 he..!! Hij wil graag snel een ander huisje, dus denk dat hij ook wel een beslissing zal gaan maken volgende keer..!! Hoe laat heb jij je afspraak vandaag.? Was tog vandaag.? Haha heb teveel gelezen.!
Hai meiden, Sloppy; Vervelend dat het nog steeds niet beter gaat met je! Jeuk lijkt me zo irritant... Hopelijk gaat t snel wat beter met je. Clowntje; En hoe was je echo vandaag? Nu ook eindelijk het nieuws verspreiden! Kan me heel goed voorstellen dat je door je verleden heel anders denkt als ik. Hopelijk maak je je voor niks zorgen en kan je na 20 weken 100% genieten! Lente; Je bent lief! Haha, toch nog lekker ff gevierd en gezondigd, groot gelijk hoor, weer erg goed nieuws dat de auto verkocht is! Chesser; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ben benieuwd hoe het vandaag in DD was... Kaat; Knap hoor dat je overal en op iedereen zo goed reageerd ondanks je drukte, heel lief! We moeten nu idd wachten tot de 20-weken echo. Zou volgende week wel weer willen spieken bij ons ukkie! Wat leuk dat je volgende week 3 huizen voor de 2e keer gaat bekijken! Succes alvast... Ik ben blij dat het lekker weekend is! Vooral na 40 uur werken ben ik er zeker wel aan toe, volgende week weer 3 dagen weekend. Net een kijk- en meetdagmiddag gehad voor huurders van een nieuwbouwcomplex, dat soort dingen kosten me nu echt veel energie zeker na een drukke werkweek. Maar goed nu lekker bankje hangen! Vandaag op het werk het goede nieuws gebracht en mijn collega's reageerde zo oprecht lief en blij! Ga zo lekker een vrouwenfilmpje kijken denk, vriendlief is de tent aan het opzetten voor een feestje morgen bij een vriend van ons. Fijne avond en fijn weekend!!! xxx Blondje
Hallo lieverds, ik ben een beetje te moe om overal op te reageren. Ik lees over de echo van Blondje die helemaal top was, geweldig. En Lente de auto verkocht, ook goed nieuws. wij waren vanmorgen al om 9 uur in DD, had een afspraak om 09:50 maar er stonden geen files. We waren aangenaam verrast dat we na 10 minuten al geholpen werden. Ze was tevreden, alles zag er goed uit, 6 follies, vanavond ook de Cetrotide gaan spuiten en dan maandag terugkomen. Ik hoef niet meer te snuiven. Waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie. Nu is mijn ervaring dat er altijd follies afvallen of geen eitjes in zitten dus ik heb er niet zoveel gevoel bij en zie wel hoeveel eitjes het er uiteindelijk zullen zijn want die afvalrace is altijd zo teleurstellend. In ieder geval ziet het er op dit moment goed uit. Als ik veel doe/loop heb ik wel wat last maar nog niet zo erg als de vorige keer. Gek genoeg zitten de meeste follies (5) nu rechts, de vorige keer was dat links en daar zit er maar 1. Misschien dat dat helpt, want links is mijn probleemzone elke maand. Nu goed, binnenkort meer. Ik wens jullie allemaal een fijne avond . Groetjes Jolanda
Heee Chess, dat klinkt erg positief 6 follies. Wauw ben al helemaal blij voor je. Zoveel heb ik er zelf nooit gehad en jij toch ook niet als ik me goed herinner? Dus heb er een goed gevoel bij. En je weet nooit hoe of wat qua eitjes. Wie weet zijn het er 6 en hou je zelfs cryo's over. Of plaatsen ze er dan 6 terug Dikke kus voor je verjaardag nog SMAK Kaatje joepie je bent er weer. Veel suc6 met het vinden van het juiste huis en daarna de hypotheek rond krijgen. Spannende tijden voor jullie. Blondje wat heerlijk om het op je werk te vertellen en nu zalig weekend vieren. Kan je blijdschap gewoon voelen. Maar woon dan ook het dichts bij je in de buurt hahaha Hier weer flink getuinierd samen. De voodoolelie is al aardig lang. Zal morgen een foto plaatsen. Binnenkort verwacht ik dat de bloem uitkomt. Het was weer een leuke dag. Morgen moet droomprins weer vroeg werken en dan 8 dagen aan een stuk waarvan 4 vroege diensten. Maar ik klaag niet want hij doet zijn best en ben trots op hem. Welterusten voor straks xxx Lente
Chessertje...gefeliciflapperd met je verjaardag... ♥♥♥ Blondje...wat fijn zulk goed nieuws...helemaal geweldig... En ja, ondanks de spierpijn moet ik zondag voor de eerste keer weer het toneel op... Aiai Sloppy...jeuk... allebei niet zo leuk hé... Clowntje...tsja...na een ontmoeting is de anonimiteit echt wel weg hé...lijkt me ook best wel raar...maar i.v., je buik hoef je je echt geen zorgen te maken denk ik...we weten toch allemaal dat je zwanger bent, en zijn ook super blij voor je...het wat voor niemand van ons makkelijk zwanger te worden, dus het lijkt me dat het iedereen gegund is... En snap ook dat je nog niet zo optimistisch kan zijn als Blondje...zeker niet na jouw persoonlijk verhaal...maar we hopen en duimen dat het helemaal goed komt voor je... Kaaatje...ik miste je ook, en wat ben je weer heerlijk positief... Hopelijk vind je snel een passend huisjes...en ben stiemen ook een echte FBer, en Hyves vergeet ik vaak... Hier nog altijd geen belastingsgeld, en de deuk in de auto is maar half gemaakt...ach ja, aangezien we de auto toch op willen tijden, maakts dat ook niet meer uit.. Chesser...wat spannend, en wat gaat het toch ineens snel hé, als je weer aan de drugs zit... Bij ons vallen er ook altijd een aantal follies af...maar ik hoop op een paar cryo's voor jullie... Lente lievers...hoe gaat het met je...ben je nog bij Bert geweest...hij klinkt echt erg goed hoor...en ben ook benieuwd naar een foto van de voodoolelie... hier nu week-end...spierpijn is ver weg, maar zondag moet ik het toneel op, dus dan zal het wel weer terug komen. Vandaag lekker gewinkeld bij Vero Moda...en voor 40 Euro, een spijkerbroek en 6 topjes ( o.a. een bloesje en een trui ) gekocht...nou, dat kon ik niet laten hangen natuurlijk Fijn week-end allemaal...♥
lieve meisjes, wat lief dat jullie zop meeleven met mijn plork baas! Ik ben een beetje off vandaag... Heb vandaag mijn paardje weggegeven. Wat tijdtechnisch en financieel niet meer goed te doen.... Ik heb de hele middag gehuild... Toch 6 jaar lief en leed gedeeld... Maarrr ik vind jullie liefff!!!
Goedemorgen meiden, Maria, wat een verdriet om je paard. Veel sterkte. Een band met een paard is toch heel apart en intensief. Kan je nog wel langs om te rijden en knuffelen? He nikita hoe doe je dat goedkoop shoppen, was het een outlet of een gewone winkel met uitverkoop. Lekker weer wat nieuws in de kast. Nu even mijn nieuws, alles ziet er goed uit. Ben het gister wezen vertellen bij mijn schoonouders wonen alleen 1,5 uur hier vandaan dus pas om 1 uur in mijn bedje. Ik lig nu ook nog in mijn bed met de laptop maar merk dat hettypen toch niet zo maakkelijk gaat dus doei allemaal
Good morning ladies, Nikita wat leuk voor 40 euro zo'n buit, klinkt goed! Ja, die winkel mis ik hier wel. Ging ik vroeger ook vaak heen. sterkte morgen met je optreden. En je auto dat is jammer maar als je hem oprijd kan je er maar beter niet teveel aan uitgeven. Maar het blijft balen natuurlijk. Ook hier wachten we met smart op de belastingcenten want dan kunnen we zonder rood staan de notaris betalen. Dus kom op met het geld Maria een hele dikke knuffel. Wat zal dat zwaar zijn om afscheid van je maatje te nemen. Logisch dat je van slag bent. Vind je ook erg lief. Chess al bijgekomen van je dag gisteren? En maandag weer terug. Hopelijk lukt het zonder problemen om vrij te krijgen en dan ook komende week de punctie. Komt helemaal goed. Snoes hoe gaat het met je? Lijkt me heel vreemd om na al die jaren je school los te laten. En hoe is het met het bloeden? Hopelijk allang weer gestopt. Deze ronde moet het gewoon worden. Clowntje hoe is het gegaan gisteren? Hopelijk alles goed! De rest een heel fijn weekend. Ga hier weer het een en ander organiseren en weggooien. In ieder geval een doos en de cd's uitzoeken en die ik niet wil aan een goed doel schenken. xxx Lente