De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

O wat fijn Clowntje, super nieuws. Hoe reageerden zijn ouders.

xxx
    Lente

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Clowntje, hoe reageerden ze? *vlgns mij lig je nog lekker te slapen of niet?*

Ik kreeg gisteren al deze foto... dus t gaat goed met mn paardje, als kleine kindjes zonder zadel er al op gaan hoop ik dat ze m houdt ipv doorverkoopt (kennis heeft een stoeterij maar geeft ook les etc...) Dan kan ik af en toe ook nog op visite...

Bekijk bijlage 150859

3. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi lieve meiden,
    Wauw Blondje, wat fijn dat alles goed was! Echt mooi! Ik las het donderdagavond even snel en werd helemaal happy.

Lieve clowntje, ik snap goed dat dit heel spannend is allemaal. Zet hem op meis, je kunt het! Probeer te genieten.

Lfn, lekker geshopt? Wat leuk zoveel spullen voor zo weinig.

lente lieverd, wat ben je toch een heerlijk eerlijk mens. Ik vind je stukjes altijd erg leuk!

maria ow afscheid nemen van je beestjes is nooit leuk. Sterkte ermee!

chessertje ik weet nog dat ik op youtube gisteren een linkje aan het zoeken met Happy Birthday maar ik weet niet meer af het geplaatst is

Het afscheid met mijn collega's gisteravond was superleuk. Kreeg een mooie speech en veel leuke cadeautjes. Verder zijn we na het eten lekker de kroeg ingegaan. Uiteindelijk gingen we naar een homokroeg, hahaha was echt grappig. Ineens kijken er vrouwen naar je in plaats van mannen. Hmmmm omgekeerde wereld en stiekem voelde ik me ongemakkelijk. Maar we hadden de grootste lol.
    Nu straks naar manlief zijn tante om de boel te versieren voor hun BBQ-feestje. Gezellig

net trouwens even de voorutiblik van Babyboom op de site gekeken. Tranen liepen over mijn wangen, wat een verhalen, vreselijk. Vanaf woensdagavond weer op tv. Kijken jullie ook of is het te confronterend? Ik vind het heel mooi dat de niet vervulde kinderwens een gezicht krijgt....maar het komt ook dichtbij. Eén stel dat een kindje verloren had en nu weer voor IVF ging zat ook in het UMC. Heel gek om in een oogwenk een verpleegkundige te zien en het kamertje van de punctie en tp. Ik vind het fijn dat de mensen die dicht om mij heen staan straks kunnen zien wat ik doormaak. Ook al is het via een portret van iemand anders.

Dikke kus voor iedereen

xxx

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Snoes, ik wil dat programma ook zien! Wanneer komt dat?

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een mooi paardje!!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel zwaar is om zo'n beslissing te maken.
    Wij hebben vorige week definitief afschijd genomen van onze Hond. Ze is echt heel goed terecht gekomen maar het doet zo'n pijn en verdriet dat ze niet meer hier kan zijn.
    Sterkte!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort

Hier ook tranen met tuiten hoor! Het is net alsof je naar je eigen teleurgestelde gezicht zit te kijken als je net een zwangerschapstest gedaan heb die al weer negatief is.

Ik moet ook zeggen dat ik nu ik zwanger ben van ons tweede kindje ik heel erg geconfronteerd word met alles wat er gebeurt is in de weg hiernaar toe en dat ik het nog lang niet verwerkt heb hoe veel moeite je hebt moeten doen om hier te komen.
    Dan beur ik mezelf op dat ik niet zo moet zuren want ik sta aan de positieve kan van de mmm...........
    Maar toch zit het me echt wel dwars.
    En als ik dan naar zo'n programma kijk dan hou ik het echt niet droog hoor! Ik vind het zo erg om te zien dat anderen ook dat verdriet moeten hebben.

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @maria via deze link kun je de vooruitblik kijken...vooral het verhaal van het stel dat via IVF zwanger is geworden, maar al met 22 weken een kindje kreeg is aangrijpend...

@sloppy een collega van me die via IVF haar dochtertje heeft gekregen zei dat ze elke dag nog verwachtte dat haar kindje opgehaald werd. Het is te onwerkelijk voor haar. Ze heeft het ook nog moeilijk met het verleden en de onzekerheid. Je gevoelens zijn dus logisch en je bent niet de enige die dat zo voelt. Of we nou wel of niet moeder worden, de periode ernaartoe is een hel geweest. Je bent wel uit de mm maar de mm is nog niet uit jou. Probeer het te verwerken, maar weet dat het een rouwproces is.

Het bloeden heeft uiteindelijk maar twee daagjes aangehouden. Nu heb ik niets meer, behalve zere (.)(.) hihi. Zie best op tegen vanavond. Weer allemaal familie van manlief zijn die zo ongegeneerd kunnen vissen. En dan mag ik ook nog eens geen wijntje drinken, terwijl ik daar zo dol op ben en dat weet iedereen. pfffft ingewikkeld!

xxx

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    oh hahaha moet ik natuurlijk wel de link effe plakken

Babyboom

x

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag Dames!

Chesser; wat een goed nieuws heb jij gehad op je verjaardag!:) 6 follie's, mooi hoor, ik duim heel hard voor je dat er veel mooie eitjes uitkomen. Maandag weer terug naar DD, spannend!

Lente; Lekker getuinierd en vandaag aan het opruimen, je bent weer goed bezig!;) We wonen idd het dichtst bij elkaar ja, en volgens mij straal ik wel van blijschap!:) En ik vraag me ook wanneer het belastinggeld terugkomt,is toch meestal in mei???

Lfn; Dat is echt een koopje zeg bij Vero Moda!!:D Flink uitverkoop? Heel leuk merk idd, koop er ook vaak en van Only is ook erg leuk. Succes morgen met het optreden!

MariaC; Wat rot van je paardje, heel mooi beestje zeg! Knap om de beslissing te nemen om 'm weg te doen. Sterkte ermee!

Clowntje; Jippie, gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws zeg!:) Ben benieuwd hoe iedereen reageert en vooral je dochtertje!

Snoes; Dat klinkt al een topavond meid, een mooi afscheid en daarna een feestje gebouwd! Wat lief dat je happy werd van mijn berichtje.:) En bedankt voor de tip, heb meteen gekeken in de gids voor het programma Babyboom, ga het zeker volgen lijkt me heel mooi. En hoe herkenbaar van het feestje vanavond, ik had ook steeds minder zin in feestjes bij de tp's, puur door het vissen de opmerkingen, bij mij weet ook iedereen dat ik van een wijntje houd en dan zijn voor je gevoel alle ogen op je gericht als je dat niet drink. Sterkte vanavond meid, dikke knuffel!

So, ik heb geslapen als een roosje vannacht, van half 11 tot half 10 's ochtends! Was nog net op tijd voor de body pump haha. Daarna ff gepoetst en de stad in geweest en vanavond een feestje van een vriend die 30 is geworden, wel zin in! En het goede nieuws brengen aan vrienden, en eerlijk gezegd erg opgelucht om hier nu open over te kunnen zijn en gewoon te kunnen praten over wat me bezighoudt.

Fijne zaterdag allemaal!! xxx Blondje

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een aangrijpend programma, zoveel emoties tegelijk en vaak zo herkenbaar! Ga het zeker volgen!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heel herkenbaar dat van je collega, ik heb ook nog bijna elke dat het gevoel dat ik alles gedroomd heb........
    Ik het begin was dat heel erg en nu word dat met Megan elke dag een beetje minder.

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jeetje dat babyboom.l... wéér janken... ik ben echt lek deze week...

13. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow jeetje Maria, wat jammer van je paard, en altijd verdrietig zo'n beslissing...

Clowntje, het was een gewone winkel in de stad, en die had buiten wat opruimingsrekken staan...heb er wel eens meer ontzettend goedkoop gekocht...moet wel vet balen zijn als je daar dan kleding ziet hangen waar je de volle prijs voor hebt betaald...maar gelukkig ben ik eigenlijk geen shopping monster, en koop eigenlijk alleen maar afgeprijst spul...

Lente een oprgeruimd huis is een opgeruimd hoofd...;)
    Heb ik ook veel gedaan de laatste tijd, en de afgelopen weken heb ik al onze kamerplanten verpot en verzorgd, een aantal lelijke weggedooid, en mooie ben ik juist gaan stekken...was ook een leuke klus...

Snoes...heb al wel eens meer over dat programma gekezen, lijkt me erg interessant ja om dat te zien...misschien eens aan mijn ouders vragen of ze het op kunnen nemen...gaat het alleen over stellen die problemen met kinderen krijgen hebben, of over kinderen krijgen in het algemeen...
    Trouwens super herkenbaar van je gevoelens op een feestje...

Sloppy...wat moeilijk toch van jullie hond...hopelijk heeft jullie hond nu wel haar plekkie gevonden, en niet net zoals de vorige keer hé...

Blondje...prachtige avator heb je...:D

Heb de link van babyboom opgeslaan, en ga hem morgen kijken...
    Ga me nu klaar maken voor een eurovision feestje...
    Gezellig, met alle collega's kijken...
    We zijn een internationale bende, dus dat is altijd wel leuk...jammer genoeg is NL weer eens niet in de finala...maar toch zitten er leuke liedjes tussen...

Tot morgen avond meiden....eerst moet ik 's middags weer het toneel op...gelukkig maar voor een kort stukje, maar toch...

14. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Smak.

MariaC, verdrietig dat je afstand hebt gedaan van je paard. Maar het getuigd wel van dierenliefde want je plaatst zijn geluk/welzijn boven dat van jou. Ik hoop dat je hem nog af en toe kan zien. Mooi paard overigens, je had het over een paardje dus ik dacht een kleintje maar deze is echt een beauty.

La Femme, wat gaaf zo een koopje. Altijd leuk.

Snoes jij feestbeest. Klinkt als een leuk avondje uit. Gezellig. Dat programma waar je het over hebt, heb ik nog nooit gezien. Dat soort programma's kijk ik eigenlijk nooit, geen behoefte aan. Gelukkig is het bloeden gestopt.

Lente ik ben benieuwd naar de foto van de voodoolelie, heel apart. En je bent weer goed bezig met tuinieren. You go girl.
    Idd vorige keer 5 follies. We wachten rustig af. Op m'n werk gaat het allemaal vrij makkelijk ik zeg gewoon iets vaags dat ik vanwege prive redenen een extra dagje vrij moet nemen en meestal wordt er alleen even gevraagd of het allemaal wel goed gaat. En voor de punctie en de TP meld ik me straks ziek.

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh LFN, goed dat je m nu niet kijkt, zo vlak voor je feestje, want het is een partypooper dat flimpje...

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Snoes wat apart dat feestje met je collega's. Hahahaha sjans van meiden is idd. heel wat anders. Doet me denken aan heel lang geleden dat ik met een studiegenootje naar Gaypalace was geweest en we daarna bij vriendinnen van haar bleven slapen en één zag zij wel zitten. Dus met een smoes probeerde ze bij haar te slapen alleen ze vond mij leuker. Maar aangezien ik geen interesse had was er voor niemand toen iets te beleven. Vond het toen wel grappig. Hoe was het feestje gisteren. En wat fijn dat het bloeden is gestopt.
    Het programma heb ik net gekeken. Moest zo nu en dan even flink knipperen en hoop nu al dat sommige het toch gaan redden zoals dat piepjonge stel. En ook die toekomstige vader met kanker. Heftig hoor!

Heb even niet veel puf om verder te schrijven want ben wakker geworden met een soort van krampen in mijn buik die maar niet weg willen gaan en ga zo dus ff een uurtje plat.

Misschien tot later weer.

xxx
    Lente

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

MariaC; Met babyboom ligt het niet aan jou week hoor, hielt het ook echt niet droog.

Lfn; Kun jij het programma niet via internet kijken, uitzendiggemist.nl?? Hoe was je feestje, lekker gejuicht en genoten met zijn allen? Succes vandaag met het optreden!

Chesser; Fijn dat je het makkelijk kan regelen op je werk. Spannend weekje voor de boeg voor jou!

Lente; Vervelend die kramp, hopelijk wordt je niet ziek want het schijnt te heersen een dag of 2 buikgriep. Sterkte, en hopelijk toch nog van je zondag genieten.

Wij hebben gisteren een erg gezellig feestje gehad bij een vriend die 30 werd met de hele vriendengroep bij elkaar. Was erg gezellig en hebben iedereen het goede nieuws van onze zwangerschap verteld, super om te doen!:) Doordat ik had uitgeslapen heb ik het makkelijk volgehouden tot 2.00 uur. Vannacht moest vriendlief eruit omdat hij teveel gedronken had om de porseleinen pot te omarmen, haha. Groot voordeel van niet drinken!;) Vandaag gaan we bij vrienden eten, heerlijk dat weekend houden! Fijne zondag allemaal!

X Blondje

18. lente67

lente67 Niet meer actief

*zucht... de krampen blijven hinderlijk aanwezig en nadat er wat lucht ontsnapt is het even wat minder*

Blondje wat super van je feestje gisteren en natuurlijk het leuke nieuws vertellen. Hahahahaha vriend misselijk en vandaag een vreselijke kater. Af en toe hoort het erbij.

Maria wat een mooi en lief paardje, hopelijk houdt de kennis hem zodat je hem van kan opzoeken. *geeft nog een extra tissue voor het geval dat...*

Chess spannend morgen weer. Mijn duimen draaien voor je.

Kaatje hard aan het werk Komen jullie er al uit samen mbt het huis?

Nikita hoe was het feestje gisteren. Vroeger toen ik klein was vond ik het mega spannend maar de laatste 10 jaar eerlijk gezegd niet meer en volg het dus ook niet echt. Hoe ging het optreden?

Sloppy wat fijn om je nu en dan terug te zien.

Iloon zag ik het goed op hyves? Mag je weer beginnen? Suc6 als het zo is.

Hier is mijn eerste sollicitatiebrief afgewezen. Is niet zo erg wat het was zeker 3 kwartier rijden dus niet echt leuk, de school klonk wel leuk en ben eerlijk geweest in de brief dus wellicht te eerlijk. Bij de volgende had ik dit niet gedaan maar daar weet ik niet of ze iets in mijn richting vacant hadden. Ach we zien wel.

Ga nu broodjes halen en kijken of dit goed gaat qua kramp. Mijn twee crackers zijn in ieder geval binnen gebleven. Heb me wel voorgenomen de komende twee maanden alleen op feestjes te drinken en voor de rest geen druppel aan te raken. Beviel me eigelijk wel tijdens de behandelingen. De knop moet nog steeds om.

dag lieverds,
    xxx
    Lente

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    AJAX KAMPIOENNNN!!!!!! Onderweg naar Amsterdam, straks meer..!!:D:D:D:D

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hahaha Ajax zeker kamioen! Ohh meiden ik heb zo gaaf opgetreden vanavond. De sfeer was ook te gek, want Ajax had gewonnen dus iedereen was gezellig. Mijn lief was zo ziek, maar die speelde ook de sterren van de hemel.... NU stuiter ik van de adrenaline joh.... morgen gewoon weer werken bij de beste baas van de maand. Lompste... whatever...

Lenteee is je buik al beetje beter?

Deel Deze Pagina