De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Yeah, ajax zeker kampioen. Droompins was helemaal in tranen van blijdschap. Helaas had ik nog steeds last en zat ik braaf aan het water en heb zelfs tijdens de wedstrijd geslapen en door het gejuich heen geslapen. Gelukkig gaat het nu beter en heb ik geen last meer.

Wat fijn Maria dat jullie zo lekker hebben opgetreden en suc6 vandaag weer met werken. Denk maar lekker aan gisteren en negeer je baas maar...

Kaatje en lekker gefeest in A'dam:) Zal wel een gekkenhuis geweest zij met 110.000 supporters.

Chess veel suc6 vandaag.
    '
    Fijne dag allemaal
    xxx
    Lente

2. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi meiden,
    Rustig hier zeg...saaai! Want ik had wel even zin om bij te lezen hoe het met iedereen gaat. Kaaat, Maria en Lente hebben iniedergeval lekker feest gevierd voor Ajax Super! En LFN lekker feestje met het songfestival...leuk!

Ik heb ook een feestweekend achter de rug. Uiteindelijk was het feestje zaterdagavond ook nog leuk en gezellig. Gisteren lekker House op dvd gekeken. Iets van zes afleveringen achter elkaar, was lekker relax en gezellig.

Ik voel verder weer niets, behalve het gevoel alsof ik ongi ga worden en mijn boobs zijn gevoelig. Ik durf niet te hopen of te denken aan...dus dat doe ik dan ook niet!

@blondje wat moet dat geweldig zijn geweest om dat nieuws te vertellen! Wauw, jaloers....

@chessertje hoe was jouw echo vandaag?

@sjak, we missen je hier meis! Echt!

@iloontje heb je ook al lang niet meer gezien, maar volgens mij las ik op Hyves dat je weer gaat beginnen. Waarmee staat er niet bij, maar als je ons nodig hebt weet je ons te vinden hè???

@ de rest, ik vergeet heel veel mensen, maar doe meer dingen tegelijk...ohohoh dat gaat nooit goed! Ga nu maar even verder met werken. Mijn eerste echt werkdag voor mijn nieuwe baan, maf en leuk. Werk dus thuis vanaf nu, maar dat vind ik eigenlijk best raar. Zit nog in pyama...

XXX

3. sjak

sjak Niet meer actief

Hey meisjes,

Nik, hoe was het op het toneel? Je geniet er toch nog wel van? Sinds ik jou 'ken' heb ik veel meer interesse in ballet, apart he? Hadden ze jou niet kunnen vragen voor het eurovisie Songfestival? De ballerina die daar in beeld was was nou niet echt mooi om naar te kijken... (oe gemeen van mij, sorry)
    Wij (mijn homo's en ik) hebben ook alles gezien hoor, heerlijke kneuterigheid! Beetje jammer dat de 3j's allerallerlaatst zijn geworden.

Chess, vijf follies dat is mooi! hoe staat het er nu voor wanneer moet je nu weer? hoe ver moet je eigenlijk elke keer rijden?

Maria, je bent er weer, wat fijn dat je weer doorgaat!
    Wat erg van je paardje... maar als het beter is? Je moet wel heel veel tijd hebben voor zo'n beessie he? En het kost een aardige duit! Mijn (stief)schoonzusje heeft er twee en haar salaris gaat er bijna aan op...
    Wanneer of waar zit jij nu in je cyclus?

Lente, wat vervelend van de krampen, alles al beter nu? Wat een aparte bloem die lelie?
    Hoe gaat het met je sollicitaties? Ik heb ook besloten het onderwijs uit te gaan (voorlopig dan!) Ik heb het minst leuke jaar ever achter de rug en dat komt ook door de mmm, maar ik heb gewoon geen geduld meer voor alle pubers en alle drukte eromheen.... Jammer, maar ik moet nu voor mezelf kiezen voordat ik overspannen word van al die schatjes.

Blondje, wat gaat het snel dan he, al bijna 10 weken! heb je iedereen ingelicht al, super hoor. Ha ha ha, fijn dat je geen alcohol meer drinkt, ik had vorig weekend een wijntje teveel op en ben van mijn fiets afgevallen, ha ha ha. er lagen zeker 100 zandkorrels op de weg...
    Krijg je al een buuk?

Kaat, leuk feestje gehad? Mijn verkering was niet blij... Die vindt ajax niet zo leuk... (rotterdammer he?!) Ik ben zelf ook geen voetballiefhebber, ik ga liever tennissen... Hoe is het verder met je?

Snoes, ik ben der wel hoor! Lees alles mee... Wat heb je gedaan dan het weekend?
    Tuinmeubels maken is niet moeilijk hoor. Als je maar een electrische zaag, een boor, een potlood, een meetlint en goeie (lange) roestvrijstalen schroeven heb, dan kom je al heel ver!
    Begin met het maken van een tekening, afmetingen en een glaasje wijn (ha ha ha) dan komt alles goed en een extra handje is ook altijd makkelijk. Ik kan wel tekeningen maken, maar ik kan niet inscannen... Het is onwijs leuk om zelf te doen en je bent zo trots op jezelf als je er op zit! (met een wijntje, ha ha ha)

Sloppy, ik hoop dat het snel beter met je gaat! Jeuk is erger dan pijn! heel vervelend, hebben ze dan helemaal niets wat helpt, jeetje... onder de koude douche staan hielp bij mij vroeger, maar dat is niet goed voor de baby... KUS

Clown, ben zo blij voor je dat alles goed is, heb je het je dochter al verteld? Moeilijk om positief te blijven, maar je moet dat wel blijven hoor en gewoon blij zijn! KUS

Ik hoop dat ik niemand vergeet?

Hier:
    Alles gaat goed met me, ben weer een veel blijer mens zonder al die rothormonen. Heeft toch wel een week of vijf geduurd voordat die eruit waren hoor.
    Keus gemaakt om te stoppen voor de klas, ik wil wat anders maar ik weet alleen niet zo goed wat... De hormonen en onderwijs dat gaat niet goed samen, ook al heb ik het afgelopen jaar gedaan. De examens zijn begonnen dus de helft van mijn uren zijn uitgeroosterd, heerlijk deze rust.
    Eind juni willen we voor de cryo tp gaan, en begin juni krijg ik alle uitslagen van de bloedonderzoeken...

Later meiden!

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    wow Sjak, wat een goed besluit...er zaten hier aardig wat mensen uit het onderwijs, maar het worden er steeds minder. Succes met zoeken naar iets anders. Gewoon het uitzendbureau binnenstappen met een nette c.v waarin je niet alleen je werkervaring zet maar ook je competenties en je kwaliteiten.
    Ik krijg helemaal zin om aan de slag te gaan met mijn hamer en zaag! komt vast wel goed. Ik ga iniedergeval straks een kattenmand maken van stof welliswaar, maar dat wordt mijn eerstvolgende project.

Jemig het is al tien over zes. Snel douchen en koken, manlief komt al bijna weer thuis!
    Maf hoor thuiswerken (sorry val in herhaling) Heb de dag afgesloten met een rondje hardlopen en heb de hele dag niemand gesproken. Dit zijn mijn nieuwe collega's [​IMG]vandaar dat ik een kattenmand ga knutselen, die zet ik op mijn bureau neer, gezellig!

xxx

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chessertje, had ik je nu al gefeliciteerd of nog niet...zoniet, dan bij deze...GEFELICITEERD...:D
    Hoe voel je je nu?? Hoe gaat het met de IVF??

Maria, filmpje ondertussen gezien, en ik denk dat ik straks de afleveringen via internet kan bekijken...super, hoef ik er mijn ouders niet mee lastig te vallen...idd....een partypooper (HAHA, wat een leuk woord)...hier liepen ook de tranen...

Ow ja Snoes...nu klinkt er bij mij ook weer een belletje...wat grappig sjans van vrouwen...;)

Lente, hoe is het met je buikpijn nu??

Blondje, wat leuk dat goede nieuws vertellen...maar aiaiai van vriendlief...hopelijk is de kater weg...

Kaaat...haha Ajax kampioen, heb je goed meegevierd...heb de foto's op telegraaf.nl gezien;)...maar stiekem was ik voor Twente...ben altijd voor de underdog...;)

Sjak...wat lees ik nu van de fiets vallen door een wijntje teveel...
    gelukkig ben ik niet de enigste waarbij dit dan heel af en toe gebeurd...;)
    Fijn dat het zo goed met je gaat...en wij hopen ook eind Juni voor een TP te kunnen gaan...

Sloppy...ben eigenlijk ook wel benieuwd of de jeuk weer weg is bij je...

En idd. Ilooon je bent stilletjes, maar dat maakt niet uit zolang alles goed is...

Clowntje...jij had toch ondertussen de combinatietest ofzoiets al gehad...hopelijk alles helemaal in orde...

Hier hoefde ik gister gelukkig niet het toneel op...het was open-air, en 10 minuten voor we op moesten begon het te hagelen....dus alles afgezegd...:D:D
    Zaterdag eurovision party was super gezellig, en verder niet veel nieuws te melden...
    Manlief is vanavond jammer genoeg niet thuis, dus ik ga lekker op de bank liggen met een DVDtje ofzo...
    Morgen nog lekker vrij, en dan woesndag weer aan het werk...geen zin in...

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wolfje...wanneer is het nu zover...morgen of overmorgen...ben even de tel kwijt...;)

Onewish...ow jeetje...nog altijd geen duidelijkheid...morgen om een bloedtest vragen, dan weet je het meteen...

Patatje...ow wat leuk...jullie trouwvoorbereidingen...spannend hoor...wil je ons zeggen wanneer de grote dag is??

Alles goed bij alle anderen...
    Wens iedereen een fijne week...

7. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo liefjes,

Zag al een aantal keer mijn naam voorbij komen, dus moet nu toch maar eens reageren...
    Heb wel trouw meegelezen hoor meiden!

Als jullie het niet erg vinden haak ik vanaf hier weer in, heb alles echt niet goed genoeg onthouden....het is ook zoveel als je zolang niet bent geweest...

Moet alleen wel ff kwijt dat de avatar van Blondje echt SUPERCOOL is!!! Fijn hoor dat alles zo goed gaat!!!

Hier: Ik ben inderdaad weer begonnen!!!
    Helaas is alles echt weer niet gelopen zols het moest, vandaar dat ik er ook zolang niet ben geweest...sorry meiden!'
    Ik was 5 weken geleden gestopt met de orgametril en meestal wordt je dan na een paar dagen ongesteld, maar bij mij moest het weer ruim 4 weken duren. Na het stoppen weer onwijs veel pijn gehad helaas. Ook erg veel last van bijwerkingen van de orgametril gehad; nog het meest dat ik niet lekker in mn vel zat en erg veel puistjes!!!
    In ieder geval afgelopen vrijdag ongesteld geworden en zaterdag weer begonnen met de Gonal-F en Cetrotide. Zondag de eerste echo...spannend weer. Eigenlijk heb ik er verder weinig gevoel bij...
    Ben wel heel blij dat we weer zijn begonnen na een half jaar rust...
    Zie wel heel erg op tegen de punctie!!!

Sorry voor mn egoverhaal...

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
    xxx

8. sjak

sjak Niet meer actief

He Iloon, fijn dat je er weer bent en dat het goed met je gaat...

Dikke Kus

9. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hoi allemaal, nou, ze groeien erg hard de follies, dus woensdag om 09:00 al de punctie. Hoeveel en hoe groot ze vandaag precies zijn weet ik niet, ik heb het ok niet gevraagd wat hij denkt. Ik zie het wel woensdag, ik hoop op meer dan 2 eitjes dit keer, please please please ..... Vrijdag dan de TP. Straks de pregnyl er in. Gek genoeg voel ik dit keer niet heel veel in m'n onderbuik, behalve als ik teveel doe.

Sjak het is ruim 2 1/2 uur rijden (enkele reis). Gelukkig voel je je weer goed zonder die rot hormonen. Dappere en moeilijke beslissing van je om te gaan stoppen voor de klas.

Iloon welcome back. Raar he zo weer begonnen te zijn met spuiten. Heel veel sterkte.

Ik lees dat er een aantal hebben gefeest vanwege Ajax :)

Snoes, veel sterkte op het wachtbankje. Hoe was je eerste werkdag?

Lente zwaai zwaai, wat vervelend van die krampen, hoe is het nu vanavond?

Blondje, ik lees dat jij het aan je vrienden hebt verteld, wat moet dat leuk zijn geweest zulk goed nieuws te vertellen :)

La Femme, veel plezier vanavond met de DVDtjes. Geniet nog maar even flink van je laatste vrije dag morgen. Haha bofferd, voorstelling afgelast wegens hagelbui :) haha.

Fijne avond allemaal. Sorry dat ik niet iederee heb genoemd.

Groetjes
    Jolanda

10. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sjak: Dank je wel!!! Moet trouwens vaak om je berichten lachen...je bent grappig...vooral met je wijntjes hahaha...
    Wij kunnen trouwens haast naar elkaar zwaaien he...zo dicht bij elkaar wonen we! Dikke kus terug!

Chess: Thanks mop! Heel raar om weer begonnen te zijn met spuiten...kan er ook niet aan wennen hoor! Jij mocht lekker snuiven en spuiten las ik....haha klonk als een junkie!!! Gelukkig goed resultaat en woensdag al punctie....whaaah...echt heel snel gegaan! Ga voor je duimen schat!!! xxx

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha lieverds,

Wat een gezellige drukte vandaag.

Iloon wat fijn dat je er weer bent. Je kan hier altijd binnenvallen dat weet je. Naar dat het begin met problemen begon maar hé het eindresultaat telt. Dus op naar een wolk van een baby.

Sjak hahahaha ook ik zag je al gaan op je fiets. Wat een dapper besluit om te stoppen. Zelf begin ik de kids juist te missen alleen het management niet. Vind het nog steeds belachelijk hoe ze mij niet gesteund hebben maar eerder onderuit gehaald en dat juist op het moment dat ik het zwaarst had. Ik hoop dat je gauw wat anders vind. Had je een contract die nu niet verlengd wordt of neem je zelf ontslag. Heftig hoor! En dat allemaal mede door die mmm. Kan je nagaan wat een invloed dat heeft en hoe zwaar de combi met onderwijs is. Wens je veel suc6 met het vinden van wat anders.

Nikita wat fijn dat het niet doorging. Jouw motivatie is helaas ook ver te zoeken mbt je werk. Konden we maar betaald verlof nemen : ) Fijn dat je zo'n leuke avond had.

Chess wat goed van je follies en deze week al je puntie. Ben zo trots op je dat je deze stap gemaakt hebt en hoop echt dat al je moeite beloond wordt. En die punctie komt helemaal goed en ik hoop voor heel veel eitjes.

Blondje hoe was je eerste werkdag?

Snoes raar om thuis te werken. Lijkt me best eenzaam als je de drukte van een school gewend bent. Maar in de toekomst ontmoet je wel meer mensen toch? En bedankt voor de tip aan Sjak. Ga morgen maar eens bij een uitzendbureau langs hier in het dorp. Wanneer mag je ook alweer testen?

Vandaag kwam ik twee jongens van school tegen in de supermarkt en ze kwamen meteen op me af om te vragen wanneer ik weer terug kwam. Toen ik zei waarschijnlijk niet meer keken ze oprecht beteuterd. De invaljuf kan niet uitleggen en de andere te ingewikkeld. Heb gezegd dat ik me door school niet gesteund voel en dat ze me niet terug willen en ik ook geen contract krijg. Je kon merken dat ze het jammer vinden. Deed me wel goed alhoewel ik ook denk:"wat een klootzakken dat de school dit zelf niet zag" maar ja de cijfers tellen en de uren en niet de docent zelf. Dus de school kan de pot op. Helaas nog geen uitnodigingen voor sollicitaties en ik hoop er op eentje hier in de buurt. Dus afwachten... wel raar na 19 jaar straks misschien voor het eerst werkloos.

O ja, de soldaatjes zijn weer aan de lange mars begonnen voor het geval ze eind van de week paraat moeten staan.

Zo en nu aan de afwas BLEH....

xxx
    Lente

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good evening Lady's,

Lente; Hoe gaat het met je krampen? He, brabo's horen niet voor Ajax te zijn he!;) Jullie wonen toch vlakbij Breda, NAC! Oh lees al dat het nu beter gaat met je, fijn zo.

Kaat; Goed gefeest gisteren in Amsterdam?

MariaC; Optreden, speel je in een band? Wat leuk zeg!

Snoes; Mooi dat het nog leuk was zaterdag! En hoe voel je je? Lekker is dat he zo'n serie kijken, kan ook nooit stoppen en blijf kijken dan, vooral met series als prison break waar het echt spannend is.

Sjak; Hey meis, hoe is het met jou?? Dappere keuze het onderwijs uit te gaan, weet je al wat je wil gaan doen? Gaat snel he:),heb nog niet echt een buik, zie het zelf s'avonds wel beetje bollere onderbuik dan ik gewend was, maar dat was met 5 weken ook al en alle kleding past nog perfect. (voor hoelang??haha)

Chesser; Hoe was het vandaag in DD?

Lfn; Haha, dan is hagel op een zondag in de lente ineens leuk!;) Geniet van je avond en vrije dag morgen!

Iloon; Welkom terug meid, fijn dat je er weer bent en natuulijk mag je van hier af weer binnen komen vallen! En geen excuses, de deur naar de Picknicktafel is altijd geopend. Fijn dat je weer begonnen bent, hopelijk gaan er veel mooie follikels groeien. Wel balen van de pijn en het lange wachten zeg op je menstruatie zeg, maar gelukkig is het nu weer zover. En bedankt voor je lieve berichtje, hij is cool he ons ukkie!:D

Hier alles goed, uit het werk bij een kdv geweest voor een info gesprek en rondleidig. Er zitten er twee hier om de hoek en gaan donderdag naar de andere. We hebben er wel een goed gevoel over maar willen graag kunnen vergelijken, en je moet er zo vroeg bij zijn. Waarschijnlijk wordt het voor de dinsdag en dat is de drukste dag. Als het lukt op vriendlief zijn werk gaan we beide 4 dagen werken en zijn we dus beide een dag thuis voor de kleine. Dan komt 1 dag mijn schoonmoeder en gaat ie 1 dag naar mijn ouders. Ben wel blij dat we het zo kunnen doen.

Fijne avond allemaal! xxx Blondje

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chesser; Ik ga heeeeel hard duimen dat je woensdag hele mooie eitjes hebt! En dat al je moeite beloond wordt! Dikke X!

14. sjak

sjak Niet meer actief

Ja Iloon, vlakbij ja, kom je ook op het strand hier? Zelf kom ik niet zo vaak in vld, vroeger wel... Maar kom nu eigenlijk het Westland niet meer voorbij. Weet zelfs niet of dat nog mag met mijn paspoort...
    Welk zhuis loop jij?

15. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sjak: Ga zelden naar het strand bij jullie eigenlijk...ben niet zo'n strandganger... Haha, van mij mag je best in vld komen hoor, maar of het leuk is...
    Ik loop bij het maasstad in combinatie met het EMC...jij?

@Lente: Jammer is dat dan he, als je zo je leerlingen tegenkomt... Ik hoop dat je snel een leuke baan hebt...
    Anders zet je ons neer als referentie...hahaha

@Blondje: Dank je wel weer voor je lieve welkom! Jullie ukkie ROCKT hahaha...echt supervet!

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Good morning ladies,

Blondje wat leuk dat jullie al voor kinderdagverblijven aan het kijken zijn. En ook dat jullie er met zijn 4-en voor kunnen zorgen, heel bijzonder. Hopelijk lukt het om bij de leukste een plaatsje voor Ukkie te krijgen.

Iloon en Sjak heel veel suc6 deze ronde:) Hahahaha als het nodig is zal ik de picknicktafel als referentie gebruiken.

Chess is het nog gelukt met de pregnyl?

Hier vanochtend besloten om alsnog second opinion aan te vragen bij het uwv. Het blijf maar steeds in mijn hoofd malen en nadat ik gisteren met de leerlingen gesproken had weer. Wil toch proberen de handelswijze van zowel school als de BA onder de aandacht te brengen en hopelijk ook gerechtigheid te halen. Dus deze week de brief op de bus.

Zo, en nu tijd voor mijn ontbijt en krantje.

Fijne dag allemaal,
    xxx
    Lente

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lievi's

Wat is er weer veel geschreven.!!

Blondi, 40 uur werken , wel een beetje op jezelf passen he..!!
    Lkkr feestje gehad dus en het kunnen hebben wat er in je buikje afspeelt, goed zo..!!
    Kdv uitgezocht klinkt goed, ook met oma's die willen helpen.. hebben jullie goed voor elkaar..:)

Chess, 6 follies, mooie score hoor..!! Vind het heel goed hoor dat je je gewoon ziek meldt tussen punctie en tp..!!
    Woensdag al, morgen dus.. Whaaa super hoor..!!!

Lente, ben benieuwd naar de voodoolelie..!! En Prinslief veel werken, das nooit leuk..:( Maar hoort er helaas bij..!!
    Hoe is het met de buik.?
    Heftig en dubbel zeg dat je je leerlingen tegen komt en dat ze je dus echt missen..!! :( Sterkte met dat..!!
    Heel goed dat je een second opinion aanvraagd..!!

Nik, lkkr geshopt hoor, leuk leuk..!! En fijn dat je zondag tog niet het toneel op moest, geen spierpijn dus..!!:)
    Ja als je de auto op gaat rijden, zou ik er ook niet zoveel geld insteken hoor..!!
    Leuk Euro feestje gehad dus, goed zo..!:D

Clowntje, wow wat goed zeg dat alles goed is..;) Hoe was het om het te vertellen.? Stomme vraag natuurlijk.!:D

Maria, mooi paardje hoor, afscheid nemen is nooit leuk..:( Maar soms helaas wel het beste..!!
    Opgetreden.? heb ik wat gemist.? Zing je.? Leuk..!!

Snoes wat fijn dat je zo een goed afscheid hebt gehad, en vrouwen die naar je kijken, zou ik ook de kriebels van krijgen..:)
    Babyboom, wow ja echt een tranentrekker, valt samen met criminal minds he..:( Dus denk dat ik het lkkr alleen op internet terug ga kijken.. Kan ik janken wat ik wil..!!:)
    Vind je symptomen stiekem tog wel erg hoopgevend klinken hoor..:)
    Jij hebt egt wel de liefste collega's van de wereld..:D:D

Sloppy, snap je pijn heel goed ook ondanks dat het gelukt is.. Het zal altijd een deel van je blijven..

Sjakkie, Goed dat je je zo lkkr voelt zonder al die troep.. En een wijs besluit om uit het onderwijs te stappen, hoe moeilijk ook..!!
    En juni, het is zo juni joh.! Of wil je juist dat het nog even duurt, zonder die troep..:) kan ik goed begrijpen..!!

Iloon, geeft niets he van de stilte eventjes..!! Bij ou gaat ookniets volgesn plan he vervelend hoor..!! Hopen dat er snel wat groeit en het lieft een btje veel natuurlijk..!!

Nou hier net 3 dagen vrij geweest, heerlijk.!! Zaterdag lkkr genietst..!! Zondag werd me nichtje opgedragen in de kerk, wat heel mooimaar ook hel dubbel was..!! En daarna AJAX natuurlijk.!! Museumplein was te gek, was er met NL ook al heel geweest, super cool..!! En gister gewoon geslapen toto 12.30, was ws nodig.. En lkkr een dagje niets gedaan en nu weer 4 daagjes werken.!!

ga het proberen nu egt een beetje bij t ehouden..!!:) Liefss

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Heee Kaatje wat heb jij lekker genoten in je vrije dagen. met je nichtje kan ik me het dubbele gevoel voorstellen. Hopelijk sta jij als volgende in de kerk. En 4 dagen werken klinkt te doen ; )
    Heee je hoeft je niet te verontschuldigen als je er even niet bent en niet alles onthoud. Is al leuk als je even langs komt.

schoolsoap:
    hier eindelijk klaar met het invullen van het formulier van het deskundigheidsformulier voor het uwv en vandaag opsturen. Eerst 20 kopietjes maken. Ben benieuwd wat eruit komt. Kost me helaas 50 euro's maar wil het niet ongemerkt laten passeren. Zeker nu ik ook bij Sjak heb gezien dat het onderwijs zich niet laat combineren (en Snoes en wellicht Maria ook) met ivf vind ik dat ik eigenlijk voor ons moet opkomen. Dus vandaar dat ik deze stap maak.

Zo en nu een boterham eten want heb honger gekregen van mijn strijdlust.

xxx
    Lente

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden, het was druk hier nog gister avond...

Terwijl ik lekker op de bank lag met een DVDtje....de film Coco Chanel, een mooie film over haar leven...goh, wat waren de tijden anders toen...zou best wel eens een weekje in die tijd willen leven...

Vanmiddag lekker koffie drinken met een vriendin, en vanavond eten met manlief bij een andere vriendin....zij heeft ook babyplannen, en trouwplannen, en zou me niet verbazen als we daar vanavond iets interessants te horen gaan krijgen...ben benieuwd...

Verder nog iets leuks gebeurd...had me voor de grap opgegeven bij een modelwedstrijd in een Duits tijdschrift, en had er een balletfoto bijgedaan...nu ben ik uitgekozen, en ben samen met 15 finalistinnen uit heel Duitsland voor het casting week-end uitgenodigd...maar wat denken jullie...juist die dag heb ik een gala voorstelling, en zit ik de hele dag in het theater...vrij vragen hoef ik ook niet te proberen gezien mijn situatie, dus denk dat die mogelijkheid aan mijn neus voorbij gaat...:(:x
    Zou alles betaald krijgen, de reiskosten en 2 nachten in een 4**** hotel...
    Doe nog wel even zo alsof ik wel kan komen, even kijken hoe het afloopt op mijn werk...

Ow en sorry meiden...gister hier weer eens een berichtje gepost wat voor een ander topic bedoeld was....sorry...
    Bovendien ben ik op de een of andere manier strond sjago vandaag...zou best wel weer eens PMS kunnen zijn...
    Nou ja, morgen moet ik voor een uitstrijkje naar de gyn. (weer met m`n benen in de beugels dus:() en misschien kan hij me wel zeggen of er een ongie aankomt of niet...
    In duitsland moet-mag iedere vrouw 1 tot 2 keer per jaar voor een uitstrijkje komen...raar hé...dat dat in elk land zo anders is...

Iloon...spannend hoor, zo'n 2e IVF....laat het maar over je heen komen, kan heel anders lopen als de eerste keer...
    Sorry, ben even vegeten waarom je zolang pauze hebt gemaakt...

Chessertje, wat fijn dat je EItjes zo goed groeien...spannend dagen dus die nu komen...

Lente...motivatie...watte is dat???
    Idd, niks van te vinden hier...krijg op de een of andere manier het gevoel dat mijn bazin denkt dat ik opgeef...er komt gewoon niks van haar kant, nog geen eens de vraag van hoe het met me gaat...
    Ach ja, is haar fout dan hé...als eenmaal de zomervakantie er is, kan ze me niet meer ontslaan, en zit ze voor nog 2 jaar aan me vast...denk dat ze dat niet beseft...en dan vertel ik haar gewoon lekker na de zomervakantie, dat ik in de zomervakantie heb besloten verder te gaan...HAHAHA...
    Toch wel lief van je leerlingen dat ze je zo missen...en wat een klote school toch hé...wat is het UWV eigenlijk??
    Buikpijn trouwens weer weg??

Snoes....houd je het een beetje uit, zo thuis alleen te werken??
    Raar lijkt me dat...je kunt lekker in je pyama werken...

Blondje...wat vroeg zeg dat je voor KVD's moet gaan kijken...heb wel eens gelezen dat sommige een wachttijd van 4 jaar hebben ofzo...
    Wel leuk dat de oma's hulp aanbieden...hebben de onze ook al gedaan...;)

Kaaatje...wat lekker dat je zo'n fijn week-end hebt gehad...
    Wat bedoel je eigenlijk met je nichtje opgedagen in de kerk...dat betekend toch iets verdrietigs als ik het goed heb...
    Sorry, misschien een domme vraag...maar soms ben ik niet meer zo thuis in het Nederlands...;):(

Clowntje, Maria en Sloppy...knuffel voor jullie...

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Nikita, even snel op jouw berichtje.

Wauw modellencasting : ) Weet je, je zou het castingbureau kunnen bellen en vragen of je na de voorstelling alsnog kan komen. Kijk ze hebben je ballerinafoto en ze zullen heus wel begrijpen dat je niet zo maar een voorstelling kan laten gaan. Kijk als ze je zien zitten (en zo te horen is dat zo!) dan maken ze misschien wel een uitzondering voor je. O wat zou dat leuk zijn om mee te maken.
    Tja, als de bazen begrip zouden tonen zou dit alles heel anders aan voelen maar helaas leven we in een zakelijke wereld waarin gevoelens niet thuis horen. Ha zou mooi zijn als ze nog 2 jaar aan je vast zit en dat jij in die twee jaar een gezonde baby ter wereld brengt.

Het UWV is een instantie voor uitkeringen die een second opinion kan geven als je het niet eens bent met je werkgever en/of bedrijfsarts qua ziekmelding e.d. Ik heb een oordeel aangevraagd mbt inspanningen werkgever omdat deze naar mijn inziens niet voldoende waren en dat de BA hier een grote rol in heeft gespeeld. Zo'n oordeel kost 50 euro wat mij tegen hield en ook het vertrouwen in instanties is bij mij naar een dieptepunt gedaald maar niks doen is erger dus vandaar dat ik alsnog probeer gerechtigheid te halen.

Fijne dag vandaag, klinkt erg leuk!

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina