De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Lente; Jippie op gesprek, en nog bij een baan van je voorkeur ook! Super voor je! Moeilijk of je de ivf en ziekteverzuim ter sprake moet brengen, het is verleden tijd en je bent klaar met de behandelingen dus hebben ze er niet veel mee te maken. Aan de andere kant als ze iets in die richting vragen zou ik er ook niet om liegen.

Kaat; Oh gelukkig het voordragen is iets moois en vrolijks! Wat een emo moment lijkt me dat als ze daar bij stil staan, wel mooi!

Lfn; Frustrerend hoor, jouw situatie, steeds die teleurstelling maar waarom het niet lukt is niet bekend. Snap dat je graag snel verder wil, zijn er belangrijke optredens dan in die periode? Zou toch ook aan jezelf denken hoor... Doen ze toch niet aan vakantiesluiting dat je daar anders weer mee zit?

MariaC; Zzp-er heeft veel gevolgen voor jou lijkt me, je moet dan zelf zorgen voor alle verzekeringen en dit is heel duur en een risico, als je ziek bent krijg je niet automatisch doorbetaald. ik zou het niet pikken! Maar goed heb er zelf geen ervaring mee verder...

Snoes; Hahaha, mooie omschrijving van huishoudbeurs, libelledag en dat soort dingen, snap je helemaal! Deslaniettemin heb ik zelf met een vriendin wel n leuke dag met zo iets. We doen het huishouden nu ook samen, zeker in de weken dat ik 40uur werk. Dus verwacht dat wel van 'm, en denk ook wel dat dat goed zit. Ah die wachtdagen, en vooral de laatste...:( Duim hard voor je! Wanneer is nod?

Chesser; Hele dikke knuffel voor jou, wat balen zeg maar 2 eicellen na alle moeite! Ga heeeeel hard aan jouw eitjes denken en duimen dat er hele mooie emmy's uitkomen! En logisch dat je nu ff niet positief kan denken.

Sjak; Fijn dat je in juni pas begint en de rust als zeer positief ervaart.

Vandaag 10 weken!:D Vanaf nu is ukkie geen embryo meer maar een foetus, en is het al een echt mini-mensje met alles erop en aan! Lees iedere week op internet de kalenders van die week met info, is leuk en nuttig. De hcg is nu op zijn hoogst en ook de eventuele klachten als vermoeidheid, en das te merken! Ook wel n druk weekje weer, iedere avond wat uit het werk, en daarnaast nog het poetsen, strijken en booschappen. Vanmorgen bij de tandarts geweest voor een kroon op mijn voortand, ben hier ooit op gevallen en er is nu een scheur in gekomen, uit voorzorg komt er een kroon over heen. ze hebben afdrukken gemaakt, mijn tand afgeslepen en een noodkroon geplaatst, over 2 weken wordt de nieuwe geplaatst. Ze zijn bijna 1,5 uur bezig geweest, en had een paar uur een gevoelloze mond en neus van de verdoving, raar is dat zeg. was er ook niet helemaal lekker van en hoofdpijn. Komt goed! :) Zo naar babyboom kijken, ben benieuwd...

xxx

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, goed nieuws van je sollicitatiegesprek. Ben het eens met wat Blondje zegt. Het is verleden tijd en mochten ze er naar vragen kan je eerlijk zijn, maar waarom er zelf over beginnen. Het gaat er om dat je een topjuf bent.

La Femme, oh ik heb nog nooit van IVM gehoord, zal er eens op googelen. Maar op het moment wil ik geen mmm meer. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er vandaag gebeurd en wat Dr S gaat zeggen verder. Durf de telefoon niet op te nemen vandaag.

Heel erg bedankt dat jullie zo lief meeleven.
    Tot straks.

Jolanda

3. sjak

sjak Niet meer actief

Succes Chess, dit is wel weer zenuwslopend! Ik ga hard duimen voor twee A kwaliteit emmy's die over negen maanden lekker bij jou liggen!

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Zooowwwwww ik dacht dat ik net een hartverzakking kreeg toen m’n telefoon ging. Maar ik dank moeder natuur, ik heb het ongelofelijke geluk dat ze ook de 3e keer allebei bevrucht zijn. Wat een opluchting zeg, zit er nog van bij te komen. Morgen om 11:45 krijg ik eerst acupunctuur, dan daarna de TP en daarna weer acupunctuur. Dat is niet standaard hoor maar wij hebben er voor gekozen om dit keer maar alles uit de kast te trekken in de hoop dat er een blijft zitten. Vanaf vandaag een snuif ’s morgens en een snuif ’s avonds en de bollen natuurlijk weer.
    Tot later lieverds, dikke kus allemaal, eerst even een theetje drinken en bijkomen. Niet grappig die spanningen in de mmm.

Groetjes
    Jolanda

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Blondje, moeten ze de verdoving bij de tandarts aanpassen als je zwanger bent eigenlijk? Wat bijzonder he... een minimensje met alles er op en er aan... al met 10 weken! Wauw!!

Chessertje--> Ik ben blijjjjjj voor jouuu! Nu even rustig ademhalen! Oefff!

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Wauw wat een goed nieuws!!! Echt geweldig!!! Al die positieve energie die we jouw kant op hebben gestuurd heeft geholpen!!! Wauw meis, gefeliciteerd...van zulk goed nieuws beur ik helemaal op.

@iedereen oké bij voorbaat al sorry voor mijn vieze verhaal, maar ik vraag me even af of ik het goed heb...altijd voordat ik bloed spotte had ik witte afscheiding. Net een iets andere kleur dan de kleur van de bollen. Ik heb dat nu ook weer, dus ben bang dat het weer mis is, maar nu vroeg ik me af of die witte afscheiding ook niet standaard is bij een zwangerschap. Wie oh wie weet dat?

Ik rijd nu naar Amsterdam om een tent te kopen. Een supersonische tent....die ik zelf kan opzetten. Mutsen als wij zijn, we hebben onze tent al weggeven aan mijn zusje terwijl we nog geen nieuwe hebben, dus nu moeten we een nieuwe kopen...vind ik wel een leuke opdracht! Hoef ik niet zo aan de tp te denken.

Nou toedels!
    Dikke kus
    Snoes

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Snoes ik weet het niet... ik ben maar kort zwanger geweest....

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoera een dubbele bevruchting voor Chess, Super! hahaha volgens mij ben je stiekem verslaafd aan naalden, spijkerbed, hormoonspuiten en acupunctuur ; ) geintje
    Ga nu keihard duimen voor een mooie innestelling
    *maakt alvast twee piepkleine gaatjes in je baarmoederwand waar ze zich lekker in kunnen nestellen*

Blondje wat leuk dat je ons op de hoogte blijft houden. Wist niet dat het vanaf 10 weken een foetus heet. Auwauwauw dat klinkt heftig bij de tandarts. Voorzichtig met de bacteriën voor de kleine Uk.

Maria weer een dag bij je baas. Lekker negeren en je werk doen.

Snoes volgens mij kunnen alle tekenen bij een zwangerschap ook van toepassing bij een ongi en is niks dus zeker. Hopelijk binnenkort een mooie positieve test. Groot gelijk dat je nu afleiding zoekt.

xxx
    lente

9. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoihoi allemaal,

Chess, helemaal blij van je supernieuws. Morgen lekker de tp en dat gaat het helemaal goed komen. Ze doen nu toch ook AH, dus kunnen ze lekker makkelijk nestellen.

Lente, ik zou ook het hele traject een beetje verzwijgen maar wel aangeven dat je de vorig school er een raar sociaal beleid op nahield. (zeer zacht uitgedrukt).

Ooh Maria klinkt niet goed op je werk. Zou voor een dealtje gaan, jij de motor en dan hoeft hij het achterstallig salaris, vakantiegeld ed niet te betalen. Dan moet hij je natuurlijk ook even ontslaan omdat de financiele vooruitzichten zeer slecht zijn en krijg je even lekker wat ww en kan je in augustus met iets nieuws starten. Klinkt als een eenmanszaak, dus faiiliet gaan heeft voor hem geen voordelen, is ie prive alles kwijt. Kan je natuurlijk daarna nog steeds als ZZP-er op uurbasis gaan werken maar dat is dan een ander hoofdstuk. ZZP-er is van allebei de kanten zeer vrijblijvend.

Snoes, de kleur afscheiding zegt niets, volgens mij had Nikita dat ook en kwam het door de duur van de bollen in je lichaam. En ja als je zwanger bent heb je ook veel afscheiding. Dacht in het begin zelfs dat ik ongesteld was geworden dus rennen naar de wc, gelukkig geen rood.

Blondje heb je ook babyboom gekeken, nou ik kon de tissues pakken. Het verhaal van het stel dat met 22 weken hun kindje verloor en er zo mooi mee omgingen dat herken ik heel sterk. Ook de iets oudere moeder, ze blijkt pas 40 te zijn maar leek gelukkig wel ouder dan ik. Gefeliciteerd met je 10 weken.

Zo ga nu weer aan het werk, want moet hier ook af en toe iets regelen voor de verbouwing van de badkamer. Het schiet niet genoeg op naar mijn zin, maar de loodgieters zijn gelukkig wel klaar. We hebben extra dikke leidingen laten leggen naar de douche voor jets ed. Kan me nu al verheugen op de eerste keer douchen.

Liefs

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Goed opgemaakt, zonder mij is het inderdaad nog maar een éénmanszaak en hij is prive aansprakelijk. Man idioot, hij wilde me 3 maanden geleden nog vennoot maken. Ja lekker, was ik ook het schip in gegaan. Ik stel de lunch nu a 40 minuten uit omdat ik geen zin heb om met hem aan tafel te zitten.... Ik wil al die risico's niet al ZZP-er.. ik wacht deze maand nog even af. Ik vermoed dat de belastingdienst de boel wel komt opdoeken voor die tijd. Haal vandaag al mijn privespullen hier weg... Als ZZP-er draag ik alle risico's... geen zin in...

aarghh verbouwingen. Trek je het een beetje?

11. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    OH ja de verbouwing gaat goed hoor want we hebben na het sloopwerk bijna alles uitbesteed alleen dat ik niet 's morgens kan douchen breekt me wel op. Ik douche nu 's avonds bij vrienden, familie en buren maar dat kost natuurlijk veel meer tijd, want ff een bakkie doen, bijkletsten.

Oh ja ik weet niet hoe thuis je administratie is maar misschien is het makkelijk om een copie van je arbeidscontract en verlofkaart te maken, zolang je nog op kantoor bent. Je zit echt in een vreselijke situatie en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Slim om je prive spullen weg te halen. Veel sterkte

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi meiden...
    Wat was het weer lekker druk vandaag hier...

Chessertje...wat een opluchting zeg, en snap dat je de accupunctuur uit de kast trekt...
    Heb je IVF nog gegoogled?? En wanneer is je TP, morgen of overmorgen denk ik, niet??

Snoes...geslaagd voor een tent??
    Hmm...afscheiding heb ik ook altijd, en de rommel van de bollen verkleurd ook af en toe...(haha, las dat Clowntje dat zelfs nog weet...moet wel een indruk hebben gemaakt dan...;))
    Het zou dus zomaar ook een goed teken kunnen zijn...
    Ben even kwijt wanener je testdatum is, maar hij komt al akelig dichtbij als ik het goed heb...

Lente....vind dat Clowntje wel een hele goede oplossing had voor je soliciatie gesprek....wanneer is het eigenlijk??

Clowntje...hihi...wat heb je mijn vies verhaal goed herinnerd...;)
    Wat klinkt dat super die douche van jullie....Ben zelf ook een echte doucher, en kan uren onder de douche staan bij wijze van spreken....badderen vind ik maar niks...maar douchen...;)

Maria...jeetje klinkt echt niet leuk op je werk...en ZZPer kun je toch niet worden als je niet toestemt...ik bedoel, hij kan je dat niet opdwingen, toch??

Ow jeetje Blondje...klinkt idd. akelig van bij de tandarts...

Ga dadelijk eens kijken of ik de Babyboom uitzending op internet terug kan zien...hopelijk wel...
    En dan vanmiddag nog op de koffie bij een collega die jarig is...ook altijd gezellig...
    Tot vanavond meiden...

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Clowntje wat leuk om weer van je te horen. Ja, ik moest gisteren ook even aan je denken met de babyboom en kreeg tranen in mijn ogen toen de vader vertelde over het praten met zijn dochter in de toekomst. Bedoel je de alleenstaande vrouw (40?) weet anders niet wie. Gelukkig dat de loodgieters nu klaar zijn.

Maria o wat naar die toestanden op je werk en goed om alvast je spullen te pakken. Brrrrrr.. die onzekerheid en zeker ook lunchen met hem is geen prettig vooruitzicht.

Hier vanochtend naar Bertje geweest en hij was aangenaam verrast over mijn acties deze week. Volgende week gaan we op mijn initiatief het album bekijken die ik gemaakt heb vanaf mijn man zijn ziektebed tot na de uitstrooiing. Heb dit nog aan niemand getoond en wil dit nu met hem samen bekijken. Ik moest vreselijk huilen toen ik het vroeg en hij vond het een prima idee. Daarna pas weer na 2 weken de volgende afspraak ipv iedere week.

O en werd net gebeld of ik per volgende week in wil vallen voor wiskunde in de onderbouw wegens zwangerschapsverlof op weer ee andere school. Aangegeven dat het nu niet uitkomt ivm verkoop en afwikkelen van mijn huis en dat ik hoop mocht er in de toekomst wat anders vrij komen dat hij me weer benadert. Dit zou nu iets te vroeg zijn alhoewel ik meteen nieuwsgierig was en als ik geen baan had denk ik wel op de uitnodiging was ingegaan. Maar goed moet eerst nog aan mezelf denken. Volgende week Arbo, Bertje en Sollicitatie en tussendoor nog de spullen van droomprins ophalen. Een andere baan ernaast zou niet verstandig zijn nu.

xxx
    Lente

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Zo ik heb mijn nieuwe tent. Het is een heuse supersonische werptent voor vier personen, waar ik in kan staan. Sukkelik want die winkel zit tegenover de HMH en ik had mijn auto onder Villa Arena neergezet (degene die uit A'dam komen weten vast waar ik het over heb) ik met tent en al een heel stuk lopen. Tent kon als een rugzak op mijn rug maar ik was een meter breed. Natuurlijk bleef ik in de deur steken, allemaal mensen daar...Kon er zelf wel om lachen en riep heel hard: charmant hè? Was wel grappig. Ik ben trouwens wel erg eerlijk...cassiere maakte een fout en rekende de tent voor zestig euro af in plaats van 190, dat heb ik wel even gezegd...Die muts bedankte me nog niet eens voor mijn eerlijkheid zeg! Vond ik stom.

Maria je baas is echt een eikel...Zou inderdaad vast maatregelen treffen

Clowntje (vergat eerst de w toen stond er clontje hihi) Wat heerlijk zeg zo'n douche. Tsja ik weet dat afscheiding er bij hoort, maar ik heb tot nu toe elke keer witte afscheiding gehad en ik ben zoooo bang...stomme wachtweken brrrrr
    Babyboom ben ik zonder huile doorgekomen. Dat stel woont in de wijk waar ik het gastouderbureau aan het opzetten ben. Ze deden net alsof ze in het ziekenhuis waar ze elkaar ontmoet hadden de IVF was, maar ik zag het kamertje en de verpleegkundige van het UMC. Dat is toch echt een ander ziekenhuis. Maar ik moest ook aan jouw verhaal denken.`Mooi hè zo'n boom?

Echt grappig, net reed ik Amersfoort in, kom ik mijn broer tegen. Woont in Maastricht, maar is bezorger en moest in Amersfoort zijn. Hebben we even samen in zijn bus bijgekletst...nou ja, hij was alleen aan het zeuren over dat het allemaal niet zo goed gaat met de verkoop van zijn huis en dat ie ruzie met zijn vrouw had gehad. Kon ik niet zo goed hebben hoor! Als er iemand is die mag zeuren ben ik het en hij vroeg niet eens hoe het met mij ging...pffft

Nou, nu ligt er een hele middag voor me en geen idee wat ik ga doen. Lekker chillen maar

toedels!

xxx

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    jaaaa...ben aan het kijken...moest er wel iets voor downloaden, maar is helemaal gelukt...

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    hahaha lente en lfn had jullie bericht nog niet eens gelezen. Weer is minder, wordt gelijk druk bij de picknicktafel.

@lfn mijn cruciale dag is morgen...brrrr. Hoop echt dat als het toch misgaat het nu misgaat, want ik haat het om te wachten. Ik wil het weten, maar ik wil niet testen...Ik heb echt sinds twee dagen afscheiding, daarvoor niet. Het is een beetje gebroken wit terwijl de bollen wit zijn. MEteen weer vergeten hoor dit verhaal, wil er niet meer mee geconfronteerd worden over twee maanden ;)Ik maak me eigenlijk best wel zorgen

@lente zo ging dat bij mij ook bij de psych. Zij gaf dingen aan en ik pakte ze op, ze was er toen helemaal verbaasd over dat ik dingen zo snel regelde en wilde verwerken. Dat herken ik nu bij jou ook! Wat fijn dat je nu al een baan aangeboden hebt gekregen. Je kunt je trouwens ook inschrijven op zo'n website. Onderwijsvacaturebank of zoiets. Daar kun je je cv achterlaten...niet geschoten altijd mis toch?

Doeiiii!

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wat goed dat je zo'n album hebt gemaakt en wat bijzonder dat je hem nu met hem voor het eerst samen gaat bekijken met iemand.
    jeetje!

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land

JEEEEEJ! echt een mooi programma. Bij dat stel met het grote leeftijdsverschil vind ik dat meisje wel erg dominant. Je kiest toch voor elkaar? Als manlief steeds tegen mij zou zeggen dat het aan mij ligt zou ik vreselijk vinden. Hij zegt juist altijd: ik heb voor jou gekozen en toen wij trouwden werden we samen één. Dus het is ook mijn probleem...lief hè?

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Dat dat meisje vond ik niet leuk : "ja het ligt toch aan jou..."
    dat heb ik zo nooooit gezegd tegen mijn lief.

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Nog even snel want er staat een reuze-afwas op me te wachten en wil nog de badkamer en toilet uitsoppen.

Snoes wat ben je toch een eerlijk mens en ze had je op zijn minst een bedankje kunnen geven of nog beter een kleine attentie voor mijn part een paar warme sokken.
    Wat toevallig dat je je broer tegen het lijf loopt. De volgende keer zeg je gewoon tussendoor hoe het met jou gaat. Bij mijn is het vaak andersom. Mijn broer vraagt altijd heel attent of ik nog iets gehoord heb (huis, school, ziekenhuis, arbo) en zelf vergeet ik hem te vragen hoe het met hem is. Gisteren dacht ik er wel aan en hij heel verbaasd door de telefoon:"Huh, hoezo, wel goed hoor!" haha hij schrok er gewoon van.
    *zucht... nog 1 lange dag wachten voor je....* Hoop zo dat je eindelijk positief mag testen. Duimduimduimduimduimduimduim

*legt vast de doos met tissues klaar voor Nkita*

xxx
    Lente

Deel Deze Pagina