De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ok...de eerste tranen rollen....:(
    dat verhaal van het IVF stel dat het kindje alsnog verloor...:(:(:(
    waarom toch...

2. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

vind ik ook wel erg heftig hoor...
    ik voel het wel zo, dat het allemaal mijn schuld is, maar manlief heeft nog nooooooit iets in de aard gezegd...gelukkig...kan ik er echt niet bij hebben...

ok....hij is natuurlijk wel gesteriliseerd...maar toch, ze is idd. wel erg hard...

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Help, ik ben verslaafd... oké nog een berichtje

Thanks Maria, ik heb hem toen met kerst en oud-en nieuw gemaakt vlak na zijn overlijden. Het is zo intiem en confronterend dat ik het eerder niet kon/wou delen maar er ook geen naasten mee wil belasten. Toch wil ik er met iemand over kunnen praten dus dit is een mooie uitkomst. Komt heel vaak voor zei hij.

O dat jonge blonde ding ergerde mij ook vreselijk. Lijkt me zo'n verwend nest dat alles in haar schoot geworpen wil. En met een jonge man heb je ook geen garantie en daarbij had het probleem net zo goed bij haar kunnen liggen. Nee mijn sympathie heeft ze zeker niet.

xxx
    Lente

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ja keihard....erg hè die tranen, die had ik bij de vooruitblik...

5. lente67

lente67 Niet meer actief

*sleept mezelf van de laptop vandaan, zet de juke-box aan en gaat afwassen*

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    tis gewoon een ijskonijn. Hebben jullie ook alles al klaar voor de baby? Ikke niet hoor op wat gekregen lakentjes van mijn zus na. Oh en een paar schoenen...die had ik van mijn zus gekregen de vorige wachtperiode.

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Foei lente, volgens mij ben je nog steeds online...

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Snoes...moet lachen om je verhaal met je tent...hahaha, zou mij ook gebeuren...
    Kan me ook voorstellen dat je eerlijk bent...hartstikek goed, en zou ik ook doen, zeker bij zo'n bedrag, maar die muts had idd. wel dank je wel kunnen zeggen...
    wal vervelend dat je broer een beetje in de put zat...maar idd. even naar jouw vragen had ook wel gekund...
    spannend morgen zeg...

hihi...weer is idd. niet zo goed, en hier wordt druk geklessebest...;)
    wel leuk zo...tv kijken-luisteren en tegelijkertijd aan de picknicktafel schrijven...
    erg zeg, dat bijna de helft in de MMM zit...

Lente, klinkt als een moeilijk maar heel goed plan, dat album samen met Bert bekijken...en nu huphup aan de afwas...;)

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    dit dacht ik ook, maar wilde het niet schrijven omdat ik al zoveel aan het posten was...
    raar hoor...wij hebben altijd gezegd dat we dat pas gaan doen in het 2e trimester...
    tijdens de eerste zwangerschap heeft ons mam wat rompertjes van petit bateau gekocht, en dat is alles wat we hebben...
    kamertje e.d. hebben we al wel eens naar gekeken, maar echt nog niks uitgezocht hoor....

10. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lente, ben je al lekker aan het afwassen? Fijn dat Bert je kan helpen. Wel goed dat je het boek gemaakt hebt en nu ook weer in kan kijken.

Babyboom: Ja ik vond die boom waar het kindje onder begraven ligt ook erg mooi, maar wij hebben hier een vlinderrots. Is een grote rots waar vlinders van glas in allerlei kleuren op geplaatst worden, staan alleen geen gegevens bij van de kindjes. Onze vlinder is een regenboogvlinder. Moet best veel aan onze jochie denken en gister zag ik in de tuin een hele kleine vlinder vliegen dus wie weet is ie bij me. Mijn dochter moest vandaag op school een projectje inleveren over iemand die erg bijzonder en speciaal is. Ik denk dat ze Obama of Maxima bedoelen maar nee ze had het over haar broertje. Een verhaaltje waarom hij zo speciaal is, compleet met kopietjes van de handjes en voetjes. Volgens haar is hij ook bij haar en zorgt hij voor al het goede wat haar overkomt.

Snoes, leuk zo'n tent die in de lucht gooit en een tent is. Maar krijg je hem daarna wel weer in de verpakking? Lijkt me net zo leuk worden als het verhaal van de deur. Maar wat ben je eerlijk.

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Clowntje... staat kippenvel op mn hele lijf over je dochter!

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Clowntje...wat een ontzettend lief verhaal van je dochter...
    prachtig gewoon...

hier doet mijn kont al zeer...zit op de computerstoel, en die zit niet zo makkelijk om een programma van 50 minuten te kijken...
    nog een half uurtje...AUAUAUAU...;)

vind trouwens dat lesbisch stel dat in het koor zingt wel erg sympathiek samen...

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Heb ik wat gemist? Waarom doet je kont zeer, haha.

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Meiden, ik wilde de tent even laten zien aan mijn vriendin die even een bakkie kwam doen, nu krijg ik hem niet meer in de hoes! Oh nee!

15. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ha dis Snoes,

ik heb helderziende gave, geef je vriendin gauw een filmcamera in haar handen, kunnen we even meegenieten.

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Maria...omdat ik op een ongemakkelijk en harde stoel zit, en dat is best saai en lastig om tv te kijken...kan niet gemakkelijk zitten...snapie?? ;)

Aiai Snoes....leuk ja zulke dingen...manlief vanavond maar laten doen dan...

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
  18. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ik heb de Quecha 2 voor 3 personen en de kunst zit hem eraan dat je moet draaien duwen tegelijkertijd. Succes

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    HAHAHAHAHAHA meiden!
    jeetje. Ik probeer hier te werken.
    En ik vind mn werk ZO interessent en inspirerend dus ik word niet graag afgeleid. (ghehehe)
    Maar wat zijn jullie leuk:)

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    gelukkig Snoes...dus het is gelukt nu??

interessante website trouwens van babyboom...al die andere filmpjes enz...

zo...ga nu maar naar het verjaarsfeestje...tot vanavond....

Deel Deze Pagina