De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Spannend Kaat, veel suc6! Een prima tijd om te kopen! En wat goed van je hubbie. Fijn dat hij nu kan starten met zijn lessen.

Hier een vette rekening van het ziekenhuis??? Dacht dat alles betaald zou worden door de verzekering (of eigenlijk al betaald was) krijg ik een rekening van de gyn. afdeling met catergorie C, oftewel is voor particulier zelf. Terwijl de zaad- en eicelonderzoek, het ontwikkelen van de embryo en de tp dus al wel vergoed zijn. Kan niet anders of de afd. heeft niet goed opgelet en dit als 4e poging gezien. Wordt er dinsdag over terug gebeld maar heb er alle vertrouwen in. Had dus helaas het mailtje van de vorige verzekeraar weggedaan waarin stond dat de poging niet mee zou tellen omdat ik dacht dat alles rond was. Hmmmmmmm.... iets te ijverig geweest dus. Maar goed, dat is voor volgende week. Nu lekker sporten. We hebben ons opgegeven voor de KIKA run in R'dam. Samen met een vriendin van Droomprins dus we moeten nu natuurlijk gaan trianen. Wel knap want ze heeft ruim 6 weken geleden een keizersnede ondergaan dus heb echt respect voor haar.

Dag lieverds,
    Zal even minder online zijn want heb het druk druk druk

xxx
    Lente

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! Meiden...zo, heb alweer ijverig gewerkt vandaag...
    Vanochtend natuurlijk naar het theater, en vanmiddag gedweild en de ramen gelapt...;) zo dat, verdient een schouderklopje...
    Vanavond tijdens tv kijken nog even een rits in een rok zetten, en dan kunnen we lekker luieren...Manlief komt jammer genoeg laat thuis...:(

Iloon, hoe gaat het vandaag met je??
    Komt helemaal goed morgen hoor...

Snoes...jeetje zeg, wat balen dat ze de verbinding zo verbreken...
    Vandaag alweer terug gebeld??

Blondje...THX voor de info...en dat hebben jullie goed voor elkaar zo de babyspulletjes...
    Jij ook al een hollywood love-story zeg...

Sjak, wat raar zeg overtijd...je weet het niet, je weet het niet hé...
    Hoe is het ondertussen bij je??

Jeetje Sloppy...heftig verhaal bij je, en dat terwijl je al zoveel mee hebt gemaakt ook.

Lente, wat ben je toch een super sterke vrouw zeg...
    Heb je trouwens iets leuks met je haar laten doen, of alleen maar een beetje bijgepunt...
    Ben jij maar lekker druk hoor..wat leuk trouwens dat je aan de run mee gaat doen...en dat met de verzekering komt helemaal goed...

Kaaat, leuk dat je ook af en toe met Jetje PBt...spannend hé, bij haar...en spannend ook jullie huisje...
    gefeliciteerd trouwens met je mannetje...

tot later meiden...

3. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Kom net uit school, moet weer verder met examens nakijken, blergh! Maar heb net de ivf vk gebeld en die zei: het klint nu heel stom, maar het enige wat je kan doen is afwachten en over drie dagen weer testen, komt vaak genoeg voor dat vrouwen pas na een week positief testen.... dusss afwachten maar. Ohw en ze zei ook dat het niet aan de hormonen kan liggen en als ik over een week nog niet ongi ben ik langs mag komen voor een echo...

Moet nu verder, heb tijdsdruk..

LATER!

4. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    ow jeetje Sjak...zou het dan toch...je gaat toch echt weer hopen hé...en dat terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wil (tenminste dat is hier het geval)
    Succes met nakijken in ieder geval...

tot later meiden...

5. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    oooooh wat spannend sjak! Jeetje!
    Dus eigenlijk zit chessertje nu samen met jou op het wachtbankje.
    Wow lente goed zeg de kikarun. Hoeveel km ga je lopen? Ik loop ook nog steeds hard. Moet ook wel want heb inmiddels een zittend beroep en mijn maatje 36 broek die ik laatst gekocht had zit een klein beetje strak...dus moet nu echt wel opletten. Succes met trainen dus
    Ow kaaat wat goed van je mannetje! Wauw! En nu misschien straks ook nog een huisje!
    @blondje lijkt me inderdaad raar om te zoenen met een vriend. Wel romantisch zo in het schuim...zucht!

euh sjakkie zouden we jouw verhaal van de buurman nog horen? Kom op! Ik ben nieuwsgierig.

Heb vandaag knalhard gewerkt aan alle plannen voor de gastouderopvang. Kom alleen maar niet uit een naam. Pfffft zo onwijs moeilijk. Ik wilde het Madelief gaan noemen, maar hier vlakbij zit al een Madelief gastouderopvang. Dus dat gaat mooi niet door.

Ow ik moet gaan, manlief is thuis en we gaan weg vanaaf! XXX

6. sjak

sjak Niet meer actief

Oh jee snoes, wil je het complete verhaal? Ik dacht dat de ingekorte versie wel goed genoeg zou zijn...

Okay komt ie:
    Mijn eerste verkering kwam ik al op mijn 15e tegen, ging op mijn 19 samenwonen en op mijn 22ste weer terug bij mams...
    Nu kreeg ik van daaruit een huisje aangeboden, en je raad het al, met de leukste buurman allertijden!
    Helaas na één date en een afscheidszoen hield ik het eigenlijk al voor gezien... Ik wilde eerst het leven een beetje ontdekken. Vervolgens gingen we kussen op elke braderie (wat hier een soort dorpsfeest is) en op oud en nieuwfeesten. Verder zagen we elkaar eigenlijk niet, soms zwaaiden we naar elkaar in de straat, ha ha ha als ik het zo opschrijf moet ik enorm lachen!
    Maar verder...
    Tot ik vijf jaar geleden weer ging tennissen, daar zat ie weer, in korte broek met zijn mooie blauwe ogen, toen was ik echt verkocht!!! Dus afgesproken om te gaan tennissen en tja de rest ga ik hier niet opschrijven, ha ha ha!
    Na een week (!) woonden we samen en een jaar later trokken we in ond 'grote' mensen huis in en wilden we graag een kindje... De rest van het verhaal kennen jullie.

Dikke Kus

7. sjak

sjak Niet meer actief

Snoes, wil je namen?
    Zullen we een picknicktafelprijsvraag uitschrijven? De beste naam krijgt zelfgemaakt blueberrymuffins...

Ik zeg: La Lente (ha ha ha Lente niet naar jou vernoemd, maar naar een italiaans vriendinnetje) of uhhh Paddestoel.

Nope, ik ben der niet zo goed in denk ik...

8. Iloon09

Iloon09 Actief lid

Oct 22, 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds,

allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes!!!

@LFN: Ik had hier tijdens de laatste iui last van, volgens fertiliteitsarts niet zorgwekkend. Ze zei dat als de 1e ivf mislukt was, ze zouden gaan opereren. Na ivf1 natuurlijk zoveel pijn enzo gehad, waardoor ik naar de gyn werd doorverwezen, deze vond het ook allemaal niet zo zorgwekkend en ging hiervoor in ieder geval niet opereren, gewoon doorgaan met ivf zei hij...
    Met als gevolg blijkbaar dat ik nu zover ben...
    Mijn eileider zit dus vol vocht en lekt ook vocht...geen idee hoe het komt...???
    Na herstel van de operatie zou ik na een maand weer mogen starten met ivf.
    Geeft niets hoor dat je dat allemaal vraagt...
    En moest inderdaad wel een beetje lachen om je chocoladerepen hahaha...dank je wel! x

@Chessertje: Ook jij bedankt voor je lieve woorden!
    Hoe is het met bolletje? Hou em goed vast he!!!

@Snoes: Klote he...zo'n telefoontje op het laatste moment en dan verbinding verbroken...had ik ook een keer! Frustie!!!
    Btw...het is mn eileider...niet mn eierstok... Maar wel heel lief, je bemoedigende woorden!
    Ooohw leuk, een naam verzinnen!!! Mogen we meeverzinnen?
    Misschien een andere bloemennaam? En dan niet de voodoolelie he...hahha..

@Blondje: Thanks...had ik het inderdaad goed aangevoeld...bizar he!?!
    Leuk hoor, babyshoppen! Geniet er lekker van!

@Sjak: Ze gaan mn eileider verwijderen omdat deze dus vol met vocht zit en vocht lekt, als we door zouden gaan met ivf en de emmy wordt teruggeplaatst is de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heel groot...
    Lees nu dat je 3 dagen over tijd bent...whaaah...vaag!!! Duimpjes gaan draaien hier!!!
    Je doet het met de buurman...hilarisch hahaha...ook weer echt iets voor jou...zoiets grappigs!!!

@Sloppy: Wat lief je bericht en door jou krijg ik helemaal goede hoop!!! Onwijs bedankt!!!
    Voel jij je inmiddels al wat beter??? xxx

@Lente: Fijn dat er weer een hoofdstuk is afgesloten...knap gedaan hoor!
    Oooh, wat een gekloot weer met die verzekering...komt vast goed na wat telefoontjes!
    KIKARUN...wat stoer!!! Echt heel goed van jullie!!!

@Kaat: Cool huis...al helemaal netjes enzo...spannend hoor dat er nu een bod uitgebracht gaat worden...succes!!! Oooh en wat goed ook van je mannetje!!! Gefeliciteerd!

Jullie liefdesverhalen zijn echt superleuk om te lezen!!!
    Ik zal die van mij en mijn lief van de week ook neerzetten...

Fijne avond allemaal!

9. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Sjak wat zou dat toch waanzinnig superleuk zijn als het nou toch eens zo zou zijn...... En wat een leuk verhaal over hoe jij en je verkering bij elkaar zijn gekomen.

Snoes, owww namen.... Klein Duimpje, Roodkapje, de kaboutertjes, Melodie.

Lente wat een gedoe met de zorgverzekering. Hoop dat het snel goed komt. Kan me voorstellen dat je even flink schrikt als je zo'n rekening krijgt.

Lieve Iloon, fijn van je te horen. Kan zoiets door de behandeling komen? Ik vind het allemaal eng klinken. En niet leuk.

Hier druk met de voorbereidingen voor de vakantie. Zondag rijden we weg. Morgen en overmorgen nog werken. Vrijdagavond de beestjes naar m'n zus.
    Ja en bolletje.... ik weet het niet, voel niks meer. Zegt ook allemaal niks he.... vrees dat het afwachten blijft. Ik doe hard m'n best er niet aan te denken maar ik denk er toch constant aan.

Dag lieverds. Tot morgen.

Groetjes
    Jolanda

10. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Zo meiden, nog even snel een berichtje voor het slapen gaan...
    Er was vandaag trouwens een prachtige film hier op tv....the Illusionist met o.a. Jessica Biel en muziek van Phillip Glass....zijn muziek herken ik uit duizenden, heb nl. al een paar keer op zijn muziek moeten dansen...prachtig gewoon...

Iloon...THX voor de info, en nogmaals succes voor morgen...
    Klinkt behoorlijk pijnlijk allemaal, en dan zou je na een maandje rust alweer door mogen...op zich wel fij natuurlijk, hoef je niet al te lang verplicht te rusten, en kun je door zodra je je er klaar voor voelt...
    Nu herinner ik me trouwens wel weer dat je zoveel pijn had tijdens en na je IVF...heb je volgens mij hier ook beschreven...
    Ow ja, en kom maar op met jullie love-story...;)

Snoes, zou zoiets ook in de groep gooien, ben nl. niet zo creatief...
    En aiai, die broeken hé, die strakker zitten...:(

Sjak...wat een heerlijk verhaal dat van jouw en je buurman...:D

Chessertje....jaja, de vakantie komt dicherbij...hopelijk wordt het genieten voor je, en mijn duimen draaien voor je hoor...

Nou meiden, tot morgen dan maar weer...

11. Chessertje

La Femme ahhhhh ja die film is helemaal geweldig. Heel verrassend ook. En idd ja, hele mooie muziek. Lijkt me ook prachtig als je mooi daarop kan dansen zoals jij.

Iloon heel veel sterkte en suc6 vandaag.

Sinds vanmorgen vroeg voel ik m'n bm'metje weer.

Oja nog een paar namen voor Snoes, de Dansende Elfjes, het Witte Konijntje.

Nu snel aan het werk....

Groetjes
    Jolanda

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Wat een vreselijk programma is babyboom toch eigenlijk. Weer tranen...maar ik blijf het ook een heel mooi programma vinden. Heel gek om dat stel te zien wachten op de punctie in 'onze' wachtkamer. Het moment voor de punctie vond ik het meest afschuwelijke moment van de hele behandeling. Alsof je door een klein gaatje moet kruipen terwijl alles in je lichaam zegt dat je dat niet wilt. Brrrr.
    En wat een lief stel die genevieve en ricky. Wat een lieve meid.

nu ga ik me even verder opmaken en daarna even een cadeautje kopen voor mijn beste vriendin. We gaan zaterdag een dagje en een nachtje naar Amsterdam omdat we tien jaar vriendinnen zijn. Vind het leuk om even een cadeautje voor haar te kopen, tenslotte staat zij altijd voor me klaar!

XXX

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!

Lekker druk druk deze week maar hier ben ik weer ff! Wil wel even bijkletsen met mijn Picknick-vriendinnetjes!:)

Sjak; Fijn dat het zo goed met je gaat, en idd lekker genieten van feestjes en roseetjes! Vorige zomer moesten wij een bijna een half jaar wachten op de uitslag van bloedonderzoek vriendlief voor we aan ICSI konden beginnen, toen heb ik ook heel bewust genoten van alles, ook om de gedachten te verzetten. Ik heb weinig kwaaltjes, gaat heel goed!:) Alleen vermoeidheid en soms wat misselijk. En geniet volop! Oh lieverd, zou het dan toch??? Ik duim voor je!

Kaat; Oh wat spannend met het huis! Hoop voor jullie dat het gaat lukken!:D

Lente; En nieuw kapsel? Zag t op Hyves van de Kika-run, respect hoor! nu hard trainen dus? Succes!:)

Lfn; Volgens mij is jullie huis altijd erg netjes, lees altijd over goed schoonmaakgedrag bij jou.;) Idd echt een mooie film!

Snoes; Moeilijk een naam... al een idee? Lijkt me ook lekker bij werk dat je binnen zit ff buiten te gaan lopen.

Iloon; Hoe gaat het nu met je? Het is alllemaal wat zeg... BALEN! Wel fijn dat je een maand na de operatie weer kan starten..

Chesser; Wel lekker hoor op vakantie, hoop zo voor je dat je extra kan gaan genieten door goed nieuws!

Zo gisteren lekker een borrel gehad van het werk op het terras in de zon, was meteen in de vakantie mood! Daarna nog naar de kapper geweest. Vanavond een borrel voor een vriendin die pas moeder is geworden, ze zoueen babyshower krijgen maar kwam in het ziekenhuis terecht, dus vandaar alsnog een borrel voor haar in een leuk kroegje hier in de stad. Gelukkig maar van 19-21 want ben best moe... Fijne avond!

xxx Blondje

14. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Chessertje...leuk om te lezen dat je de film ook zo goed vond...heb er manlief ook over verteld, hij heeft hem dus jammer genoeg gemist...

Snoes, wat ben je toch een topvriendin, wat een ontzettend lief gebaar van je, en geniet maar lekker van dat week-endje weg....
    bijna vergeten dat Babyboom gister was...vanavond ook nog maar eens kijken dan...msischien laat ik die scene van de punctie manlief wel zien, hij heeft er nl. geen idee van wat er gebeurt in die kamer...

Haha Blondje...ow echt...schrijf ik zo vaak dat ik aan het schoonmaken ben?? Ben af en toe ook wel lui hoor, maar houd ervan als het opgeruimd is, en dan gaat schoonmaken ook erg snel...;)

Sjak, hoe staat het bij jouw?? Ow....ik hoop het zo...

Iloon, alles goed gegaan vandaag?? Heb aan je gedacht...

Hier wordt het al behoorlijk donker, denk dat er een behoorlijk onweersbui aan zit te komen...:x
    Ach ja, dan ga ik maar lekker babyboom kijken, en hoorde op de duitste tv dat dit EHEC virus nu ook al o.a. in NL gevonden is...dus meiden...geen Augurken uit Spanje eten...want daar zit het hoogstwaarschijnlijk in...

tot later...

15. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    * nik duikt onder de tafel omdat er een ontzettende harde donder te horen was...en ze alleen thuis is...:( *

16. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Blondie, leuk al die borrels, wat jij Appelsap? ha ha ha.

Lente, nieuw kapsel? Nieuw leven! Op naar de toekomst!

Nik, ben jij zo'n sopmonster? En bang voor onweer?

loon waar blijft dat liefdesverhaal? Wanneer moet je onder het mes??

Chess, hoelang moet je nog wachten?

Kaat, al meer nieuws over je droomvilla?

Ik denk dat mijn regels (zo noemde ze het op een belgische site, klint geweldig!) eraan zitten te komen, voel het aan mijn buukje en had een (heel klein) beetje licht bruine afscheiding en ik doe vandaag ook een beetje lelijk tegen mijn verkering... (die is verkouden, maar het lijkt wel of ie een longontsteking heeft, zo doet ie dan, pffff)
    Heb natuurlijk het hele internet afgezocht naar het hoe en waarom.... maar kan gewoon niets nuttigs vinden. Alleen dat het een overblijfseltje kan zijn van de vorige vmk, dat bedoelde de vk ook denk ik dat ik daarom een echo kan krijgen volgende week. Nou hopen maar dat het komt vanavond/vannacht, want ik kan me niet voorstellen dat het anders is (ook al hoop ik wel stiekem hoor, maar dat spreek ik niet uit!) (hoewel ik heb wel een eng symptoom... heb heel de dag schoongemaakt, AAAHHH en dat vind ik normaal niet zo leuk (understatement!!!)
    Tennis wordt hem vanavond ook niet denk ik. Het waait hier zo hard, dat zelfs mijn auto niet vooruit komt! Laat staan die tennisballen, die komen net zo hard weer terug als dat je ze wegslaat!

SMAK voor alle meisje aan PNtafel

17. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Haha Sjak....ja ok...ik beken...ik ben een sopmonster...
    En niet echt bang van onweer, maar als ik alleen thuis ben vind ik het toch wel spannend...
    Gelukkig is de bui weer voorbij...
    ow ja, mannen die zooo overdrijven ken ik ook...heb er thuis ook zo eentje rondlopen...
    blij jij maar lekker thuis vanavond, met je beentje omhoog, en we hopen dat je regels wegblijven...

Babyboom is weer afgelopen, en wat leuk dat dat koppel dat hun kindje met 22 weken verloren heeft meteen de volgende poging weer zwanger is, hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan bij ze...

18. Chessertje

Sjak en La Femme, ik bewonder jullie sopkunsten. Schoonmaken is niet m'n favoriet. Doe het wel natuurlijk want ik hou wel van netjes. Maar er zijn leukere dingen :).
    Ha ja Sjak, ik vind dat van die regels zoals de belgen zeggen ook veel leuker klinken.
    La Femme ben je alweer onder de tafel vandaan gekropen?

De wachtdagen gaan heel snel dit keer. Woensdag is testdag maar.... als het niet gelukt is komt maandag of dinsdag m'n ongi al dus ...... het komt allemaal erg dichtbij. Voek me vanavond moe en ook m'n benen en rug een beetje en ben dan meteen bang voor ongi. Maar snel de gedachten weer verzetten.

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Goedemorgen Poppetjes..:D

Lente, al meer gehoord over je ziekenhuisrekening :$? Belachelijk, maar het zal wel een foutje van hun kant zijn ja, maar tog..

Sjak en hoe staan de zaken ervoor.? Wat maak je het spannend zo zeg..:) Oow lees nu naar voorgevoel.. Ja het kan zoveel zijn waardoor het nu later is of nog niet en 1 reden daarvan is Zwang, maja afw88.. Ik duim lkkr verder..!!:)

Snoes, hard gewerkt aan je plannen, goed hoor.. Blijft dit werk thuiswerken of straks als alles loopt ook buitenshuis.? Uhm naam, daar ga ik even over nadenken.. Vond Madelief wel erg leuk..:)

Iloon, hoe voel je je.? Heftig hoor allemaal, lichamelijk, maar ook geestelijk.. Had je je ingesteld op een nieuwe poging, wordt ie "zomaar" afgebroken..:( Nogmaals dikke knuffel..!!

Chess, bijna vakantie..!! Jeeh das fijn, even de gedachten verzetten.? Neem je testen mee.??

Nik, hoe is het.? Hard aan het werk in het theater en huisje.?
    Onweer, ja hier was het ook best noodweer, verschrikkelijke wind..! Hier ook een sopmonster hoor.:)

Blondy hoe was je verlate babyshower..:)?

@ babyboom, nou ik hield het deze keer ook niet droog hoor.. Die punctie, aaiihhh ik voelde gewoon mee, letterlijk.. auauau..!!

@ huis, de onderhandeling is in gang gezet, dus nu afw88 wat daar uit gaat komen..:)

Nou ik weer lkkr aan het werk, straks mijn wimpers verven (heb ik nog nooit gedaan, maar voorlopig geen gekloot met maskara dus)! En dan 1 dag weekend..:) Zondag gewoon werken helaas..!

Fijne dag allemaal..!!!

20. Chessertje

Nou Kaat, ik wilde dat eerst doen, maar twijfel nu om toch geen testen mee te nemen. Wat je meeneemt heb je meestal niet nodig. En ik dacht om gewoon veel maandverband mee te nemen, hopelijk heb ik dat dan niet nodig. Testen zijn daar ook wel te koop mocht het nodig zijn. Dus ik twijfel nog..... Stom he dat ik zo denk hahaha.

Sterte met werken. Ah wimpers verven. Ooit vroeger een keer gedaan maar had toch mascara nodig voor het nodige effect. Maar misschien zijn de technieken verbeterd en lijkt het nu voller. Ben benieuwd wat je er van vindt.

Groetjes
    Jolanda

Share This Page