Dag lieve forumvriendinnetjes, Zo, ben er even voor gaan ziiten. Heb trouw alles megelezen maar had helaas geen tijd om te reageren. Even kijken of mijn geheugen nog goed is ; ) Iloon wat fijn dat je na de operatie zo snel weer verder kan. Dacht altijd dat er een lange tijd tussen zat. Wat een teleurstelling dat ze het hebben afgebroken maar beter dan een hoop pijn en een mindere poging. Alvast veel sterkte en natuurlijk veel suc6 met het herstel. Chess o wat spannend voor jou deze dagen. Moet stiekem lachen om je bijgeloof. Gewoon doen waar je je het fijnste bij voelt. Het mooie is dat als je menstruatie uitblijft de kans heeeeeel groot is dat je zeker een knaltest hebt als je over een paar weken thuis test. Zonder maandverband zitten tijdens je regels wil je natuurlijk niet op vakantie en die kan je altijd nog weggeven mocht je aan het eind van de vakantie alles nog over hebben. Dat zou toch mooi zijn : ) De verzekering doet niet moeilijk hoor, het is het ziekenhuis die de rekening rechtstreeks naar ons heeft gestuurd ervan uitgaande dat het voor eigen rekening is. Dus daar ligt de fout. Dinsdag hoor ik er meer over. O heerlijk nog een paar dagen en je bent lekker met vakantie. Hopelijk lukt het om heerlijk te genieten en ons los te laten ; ) Kaatje wat spannend met je huis. En straks mooie verleidelijke wimpers. Ben benieuwd ook. Snoes hoe gaat het nu? Al iets gehoord van het ziekenhuis nadat je de vorige keer tevergeefs aan de lijn had gehangen. Als naam dacht ik aan de (vrolijke) Kangaroo (opvang in de buik als synoniem voor gastouders) En dan zo'n leuk springend geval met een kleintje in de buik als logo. Madelief was ook erg leuk geweest. Nikita al een paar mooie films gezien. De illisionist heb ik een tijd geleden gezien en idd. echt genoten. Een opgeruimd huis, hmmmmm.... na al die spullen is het hier meer een opslaghuis. Maar beetje bij beetje komt dat ook wel weer goed. Sjak, wat jammer dat je toch nog tekenen van de regels had. Is het inmiddels al echt doorgezet. Wat zou het super geweest zijn als je zwanger zou zijn geweest. Ik ben ook geen schoonmaaktype behalve een paar dagen voor mijn menstruatie en daar maak ik dan dankbaar gebruik van. haha Sloppy en Blondje wat een mooie liefdesverhalen. Sloppy klinkt als een bouqetreeks. En blondje zie ik al helemaal staan met haar mond vol schuim hahahahaha Wat mooi dat de liefde bij jullie zo gegroeid is. En Sjak ook al zo leuk. Steeds zoenen bij begroeten totdat de echte zoen (en meer.... hihi) kwam. Super! Hier een hoop gebeurd. Het huis leeghalen viel dus alles mee maar we hebben het net niet gehaald. Dus in de schuur nog wat dozen met troep en een oude dressoir achter gelaten en oude stereo's vergeten op zolder en een afstandbediening. Waren precies (met uitladen van alles thuis) op tijd om de aanhanger in te leveren. En de tuin zag er vreselijk uit. Ben ik blij dat ik dit niet meer elke maand hoef te doen. Heeeeeeeerlijk! Zojuist belde dus de makelaar dat de koopster de spullen had opgemerkt (hahaha dat is niet zo moeilijk) en wat er mee moet gebeuren. Gezegd dat de planning was om dit 2 en 3 juni te doen maar doordat op hun verzoek de transactiedatum naar voren is gehaald slecht 1 dag de tijd om zaken te regelen en dat de rest weggegooid kan worden. Als ik niets meer hoor dan regelen hun dat. Kijk.. goed geregeld toch? Voor wat hoort wat. Gisteren de rekening van 6600 euro aan de notaris betaald. Daar gaat het vakantiegeld, bonus en opbrengst auto. Gelukkig dat we dit geld hadden. Dus nu weer blut. Gisteren naar maandag.nl geweest. *zucht.... van kwart over 8 tot half 1 onderweg incl. een positief gesprek van een kwartier* Het grappige was dat de vacature dezelfde is als de vacature waar ik van het weekend op heb gesolliciteerd. Ze waren in ieder geval enthousiast. Ook belde de school die mij eerder had afgewezen of ik alsnog op gesprek wou komen. Heb vriendelijk bedankt. Graag of niet en daarbij ook te ver weg dus Nee gezegd. Vandaar uit naar school gegaan Jaja zelf voor gekozen en een goed gesprek met lg en de directeur gehad. De laatste een compliment gegeven dat ik me in hem heb vergist omdat hij achteraf alsnog het meeste begrip heeft getoond. Hij bloosde er zelfs van. Ze vertellen niets over mijn afwezigheid afgelopen jaar mocht er om referenties gevraagd worden en ook ik heb er niets over verteld en dat voelt heerlijk. Geen mmm of weduwe stempel maar gewoon een enthousiaste docente met pit : ) Vandaag de sollicitatie op de school van mijn voorkeur en het klikte heel goed. Zo goed zelfs dat ze me willen uitnodigen om eventueel voor een LC functie te solliciteren (aangegeven dat ik dit belangrijk vind) en hoor spoedig (waarschijnlijk volgende week al) of ik voor een tweede gesprek met de directrice wordt uitgenodigd. Ik ging helemaal blij naar huis. Gisteren was droomprins meegegaan naar Bertje voor het geval ik te emotioneel zou worden. Maar het was heel prettig (bij de foto's van mijn zieke moeder en mijn man samen kreeg ik het wel te kwaad) om het album door te nemen. En de foto's waar ik het meest bang voor was (aan het einde toen hij heeel slecht was een paar dagen voor zijn overlijden) voelde ik juist berusting dat hem verdere leed is bespaard en hij vlak daarna is gaan slapen om in vrede te sterven. Na dit consult heb ik me ook voorgenomen nog maar 1 keer te gaan. Voor mijn gevoel ben ik weer wie ik wil zijn. Dus 9 juni de laatste keer. Op school ga ik geen les meer geven maar wel bijlessen voor de proefwerkweek en bijzitten bij proefwerken. Niet nakijken. Ik heb het gevoel dat ik dit nu positief kan afsluiten en zelfs de directeur gaf aan dat de school van vandaag een prettige school is en wenstte mij suc6. Ben helemaal blij. Wat een verhaal en dat allemaal in in 3 dagen. Ga nu een poging doen mijn woonkamer en keuken op te ruimen. Liefs Lente
@lente: vreselijk hè dat verhuizen! Ik toen ik op mezelf ging wonen ben ik in 3jr tijd 6keer verhuist! De laatste keer heb ik mijn dozen niet eens meer uitgepakt was maar goed ook want 8mnd later ging ik met sloppyman samen wonen....hihihi Verder hier alles redelijk goed.....dat is als overgeven bij de zwangerschap hoort wat in mijn geval heel goed kan horen. Dus het overgeven is weer volledig terug. Maar ik probeer positief te blijven.....nog 12wkn te gaan Volgende week een weekendje naar Boedapest en daar 1dag naar de wtcc op VIP uitnodiging Heb er hee Veel zin in.
EgoàVorige week was ik naar Italië gegaan, heerlijk relaxed. Dat was al langggg voor de perfecte 28 dagen timing van deze cyclus geplanned. Maar... omdat mijn voorgaande cyclussen steeds pas op dag 19/20/21 een shot Pregnyl vereisten, dacht ik dat terugkomen uit Italië op dag 14 geen probleem zou zijn. Op dag 15 (dinsdag dus), moet ik naar het ziekenhuis komen voor achoscopische controle. Daar was, op mijn linkereierstok een perfect ronde follikel te zien van 17.5 bij 19. "Nou, dat wordt waarschijnlijk vanavond de Pregnyl, maar ik laat voor de zekerheid je bloed prikken, want ik zie wat vocht. Dat zou erop kunnen wijzen dat je eisprong nét geweest is. Dan is het alleen echt pas nét geleden want normaliter is de follikel dan niet zo mooi rond" Nou bloedprikken dus.. en ja hoor. Ik heb mijn eisprong al gehad. Zaterdag de terugplaatsing!!!! Ik ben zo blij dat ik die nare Pregnyl nu niet heb hoeven zetten!!! Tussen 9.30 en 10.00 bellen of het ontdooien goed gelukt is. -dus misschien ook geen terugplaatsing- Als het tot een terugplaatsing komt 9 juni testen.... Ik ben dinsdag weer begonnen met de Utrogestan en ben MOE MOE MOE MOE MOE! Vanmorgen heb ik me verslapen en gisteren ging ik om half 11 al naar boven met knallende koppijn maar nu nog steeds MOE.... Well... it's for a good cause... Het is gek, want deep down had ik geen vertrouwen in de overige cryo's... Maar nu het weer zo ver is, is het toch weer spannend, hebben we toch weer hoop en.... Zaterdag dus.... Alsjeblieft, ontdooi goed! XxM @ lenteà Wat fijn dat de overdracht nu eerder kan! Het is al bijna zo ver! @Snoesà veel gewerkt, en in Italië geweest in de tussentijd, dus idd beetje boel afwezig hierJ Jeetje, zwanger worden bij terugplaatsing 10 stel je voor! Wij hebben morgen terugplaatsing 4 En huilen als je iemand ziet huilen is toch wel redelijk snel huilen of niet? Gerberas zijn mijn lieverlingsbloemen. Heerlijk om die op je deurmat te vindenJ Oh neeeeeeee lees nu verder . Bloed!!!! Wat ontzettend rot Ontzettend lief van je ouders bij de Klaagmuur! En een Bruiloft die voor de 2e keer niet doorgaat (van je vriendinnetje)? Die heb ik gemist. Waarom dan? Maar dat lijkt me naar! @ Sloppyà Wordt je buik al groot? Zo jaaa fotos graagJ Ik kan me voorstellen dat je, als je aan het einde van de MMM zit, je dan pas echt toekomt aan de psychische verwerking . Daarvoor ben je alleen aan het hopen en teleurstellingen aan het opvangen, in jou geval wel ACHT jaar lang maar echt verwerken doe je het dán nog niet. Dat breekt nu voor jou aan . En nog bedankt voor de choco muffins @ Blondjeà Morgen heb ik een terugplaatsing dus!! Over spullen kopen . Ik zou nog niets durven kopen hoor Niet te vroeg idd... Wij hebben elkaar wel heel symbolisch een rompertje cadeau gedaan. Maar dat is meer om de symboliek dan om de baby-uitzet-start te maken. Ik ga ook zeker babyboom volgen. @ Chessertjeà dat is bijzonder! Gefeliciteerd met je bolletje! Bij ons is het fijn als één niet goed doordeelt, want we weten dat ze een 2e die goed ontdooit toch weggooien . Grrmmmbblll .. Nou! Goed broeden meid en ik hoop dat jullie een heel blije vakantie hebben!! @ La femmeà Zou jij gaan optreden, 7 uur na een terugplaatsing? Ik heb er toch wel dubbele gevoelens bij.. Maar ik heb de vorige 3x geleefd als een monnik dat werd m niet misschien nu dan wel ?... @ Iloonà Prikken bij iemand thuis? Oh jij bent zeker ook zon held die het bij zichzelf kan? Ik echt niet hoor brrrr . @ Schoonmoedersà De mijne is merkwaardig. Volgens mij mag ze mij niet. Maar gedoogt zij mij. Haha Oh en wie ik gemist heb Sorry ik moet opeens een deadline halen op het werk nog maar 55 minuten . XXXXXXXXXXXXXX
Goedemiddag meiden! Jippie het is WEEKEND!!! Lfn; Haha, tja een goede eigenschap toch dat schoonmaken. Moet nog herhaling kijken van babyboom, wat leuk dat ze weer zwanger zijn dat stel van dat overleden kindje. Sjak; jaja ik heb gisteren een Virgin colada op, dat was echt lekker! Een alcoholvrije cocktail maar wel met parasolletje, rietje en schuifjes fruit aan de bovenkant. Grappig he, dat Belgisch, ik ken die uitspraak idd van de regels, haha. Hoop trouwens wel dat je ongelijk hebt wat dat betreft... Chesser; Fijn dat je wachtweken snel gaan. Duim, duim, duim. Kaat; Oh spannend voor je huis... Wimpers verven laat ik altijd doen met de vakantie, heb lichte wimpers en als ik dan overdag geen make-up draag ziet t er nog een beetje uit haha. Lente; Leuke naam verzin jij voor Snoes zeg! So waar moest je helemaal heen joh voor maandag, dacht dat dat ook in Breda zat?? Wat een slimme zet dat gesprek op jouw initiatief met de directeur op school, die positieve referenties steek je mooi in je zak. Heel slim meid, trots op je! En wat goed het positief sollicitatiegesprek, duim voor je. En bij Bertje zo sterk, je klinkt ook echt sterk en of je weer op een hele goede weg bent! Sloppy; Lekker dat je vakantie voor de boeg hebt, hopelijk voel je je wat beter dan. Maria; morgen is het al weer zover dus... Spannend hoor! Heb ook eens een tp zonder pregnyl gehad omdat mijn ei al gesprongen was. Succes! xxx Blondje
* Zo en nu eerst een Bavaria (rosé alcoholvrij)* Hoera Weekend Sloppy wat fijn dat alles goed gaan en 6 keer verhuizen in zo'n korte tijd zou ook niks meer uitpakken. Hmmm misselijk is wat minder maar de reden des te meer Blondje Hoera je kan weer lekker uitrusten van een week hard werken. Cocktail klinkt erg lekker Ik moest ook in Breda zijn (maandag mag ik weer naar Helmond:x) maar moest dus overstappen in lage zwaluwe en het was of een kwartier te laat (not done) of 3 kwartier te vroeg (goede binnenkomer) en op de terug weg net de trein gemist dus 55 minuten wachten en de overstap duurde een half uur en dat voor hemelsbreed twee haltes *zucht...tijd voor een tweede auto dus kom op met de belastingcenten* Ja, vond mezelf ook wel goed bezig om de leidinggevende en directeur te vriend te houden. Daarbij voelt het echt goed om op deze manier straks de vakantie in te gaan. De second opinion bij de UWV loopt nog maar dat is meer tegen die eikel van Helmond. Heb dit niet genoemd. Merken ze tzt vanzelf. Maria welkom terug Ze zoeken bij maandag nog een lerares engels voor in Oudenbosch dus als je wil? Zal wel flink uit jouw buurt zijn. Wat super dat je morgen zonder de narigheid je tp krijgt. Hopelijk ontdooiien de embryo's goed en zit je morgen samen met Ches op de wachtbank. En 9 juni is al snel. Chess joehoe eindelijk vakantie Geniet er met volle teugen van. Dit hebben jullie zeker verdiend. Dacht ik vanmiddag even lekker met droomprins het bed in te duiken (neee niet wat jullie denken maar gewoon ff lekker een uurtje slapen) had hij op rare wijze schade aan zijn auto. Dus vanaf half 3 tot half 5 ermee bezig geweest. Hij reed namelijk naar huis, hoorde een harde klap, kwam thuis, heel zijn rechter knipperlicht weg en een deukje op de zijkant. Gelukkig all-risk. Eerst wilden ze het niet vergoeden (mankement auto), gezegd hoezo, dit gebeurd tijdens het rijden kan wel een steen ofzo zijn geweest. Zou worden terug gebeld. Ondertussen bij de dealer voor morgen een knipperlicht met spoed kunnen regelen. Daarna weer teruggebeld en hoera de schade wordt vergoedt. Nu naar de schade-expert (andere stad), mogen de knipperlicht gelukkig uitbesteden en 8 juni het deukje weg werken. Kosten 400 euro. De all-risk dus al weer voor ruim een jaar terug verdiend. En nu dus een roseetje en zo afwassen en koken en huis nog steeds een bende. O ja, de makelaar belde of ik alsnog de overige 3 grootte dingen uit het huis wil weghalen Heb gezegd dat we pas 3 juni kunnen en dat de overdracht dan maar later moet. Dat ik me onder druk gezet voel, partner al een vrije dag heeft moeten opnemen en dat hij niet nog een extra dag opneemt omdat hun zo nodig druk op de ketel zetten. Daarbij ook gezegd dat ik het niet prettig vond dat ze ongevraagd al eerder zijn komen meten omdat ik voor hetzelfde geld de spullen van mijn overleden man aan het uitzoeken was. Hier schrok hij toch wel van en hij gaf een soort van excuus en zou het proberen op te lossen. Pfff... ben weer aardig op dreef maar ook doodop. Zo en nu de rest van de BAVARIA xxx Lente
Jeetje Lente... gaat je schoonheidsslaapje... Er is me een SUPER baan aangeboden in Haarlem. Nu nog de ballen om hier iig voor 50% op te zeggen... XXXX
Maria, ik zeg DOEN! En wat voor een baan is het? In het onderwijs of toch maar niet? Nu ik zelf een positief gesprek heb gehad begint het bij al weer helemaal te kriebelen. Ook al is het voorlopig nog geen vaste baan en op twee locaties deze school past bij mijn visie op het onderwijs. En vergeet niet dat je eisen kan stellen nu ze jou vragen. En waarom zou je nog een dag langer bij die eikel blijven Ook bij hem heb je geen zekerheid en wat is nou zekerheid Kijk maar naar al die militairen dat had toch ook niemand verwacht al die ontslagen. Waag die sprong en ga ervoor. Yes You Can. Zo genoeg peptalk van lente nu al die andere picknickers nog Ga lekker eten koken voor mij en mijn droomprins Fijne avond meiden, xxx Lente
ow jeetje Chessertje...gaat idd. snel deze keer...maar de tweede week is altijd erger dan de eerste hé... Kaaatje...jaja, hier ook hard en ijverig aan het werk... lastig zeg één dag week-end...jammer genoeg hier ook vaak genoeg het geval, zoals dit week-end...mijn week-end is maandag...Hoe zijn je wimpers geworden?? Iloon, hoe gaat het met je nu?? Lente, hopelijk is het op dinsdag allemaal lekker opgelost...lastig zulek foutjes... Super positief klinkt je sollicicatie zeg...ben benieuwd wat erbij uitkomt... Meid, het klinkt echt alsof je 10 stappen naar voren hebt gemaakt de afgelopen dagen...dat is fijn om te lezen... Fijn ook dat je mannetje mee was naar Bertje, en volgende keer al de laatste keer...dan moet hij wel goed zijn... Trouwens...ben helemaal trots op je hoe je voor jezelf bent opgekomen in dat laatste telefoontje met de makelaar... Sloppy....ow jeetje meid...weer aan het overgeven, dat is minder natuurlijk...maar Boedapest is een mooie stad...geniet er maar van...wat is het wtcc ?? kan de afkorting even niet plaatsen... Maria...jeetje zeg, wat een super goed nieuws, en dat je juist juist op tijd was voor een TP...spannend... Wat voor optreden heb je?? Denk niet dat ik het zou doen...ze zeggen toch vaak wel de eerste 2-3 dagen na een TP niet al te veel te doen... Wow...spannend hoor een nieuwe baan...neem je hem aan?? Ow jeetje Blondje...sorry dat ik al verraden heb dat dat stel weer zwanger is... Zo meiden...druk dagje gehad, en manlief staat de klooien in de keuken met de frietpan...ben dus even over de pagina's gevlogen en waarschijnlijk wel het een en ander vergeten...maar ik wil graag knapperige friet hebben, dus morgen kom ik uitgebreidern en zonder stress weer terug...
Hello Girls, Heb niet terug gelezen, verkering en ik gaan weer eens een weekendje weg... net besloten, dus we hebben haast! Wilde alleen even kwijt dat mijn regels zijn doorgebroken. En dat we doordat ik nu 5 dagen overtijd waren heel slecht uitkomen met "de planning" We willen nl op vakantie, maar dan zou ik nu door de vertraging een TP hebben... Hmmmm, ik denk dat we dan pas in juli zullen starten weer?! Moet nu rennen, verkering kijkt boos naar me, nu ik zit te lapzwansen! Later meer, we zullen er heus wel internet hebben. DIkke Kus
@ Lente--> Ze bieden me een heel goede baan aan daar. Ik ga van LB 6 naar LB 10. Het is alleen wel ziekte vervanging (voor 0.49 FTE) maar ik krijg daar bovenop 5 taakuren. Dat is dus een dag minder werken maar wel +/- 200 netto meer verdienen.... Nu is mijn directeur van de kantoorbaan opeens onwijs positief sinds deze week, en alles komt weer goed en oh wat doet ie lief... Dus ik heb hem gisteren even het overzicht gemaild wat ik nog van m krijg: Salaris mei---alweer 3 dagen te laat Spaarloon--- vanaf maart vorig jaar Vakantiegeld Al met al zo'n 3500,-- Als ik dat maandag niet heb ga ik praten. Luister, jij kunt me al een half jaar niet betalen, ik heb een top aanbod gekregen, etc.... Ik snap dat het bij jou weer gaat kriebelen! Het is zwaar, maar zo leuk!! @ LFN--> k zing in een band, maar het is best stevig. Normaal veel rennen, springen etc.... Maar Mariaman zei al... je gaat gewoon stilstaan. Zeg maar dat je door je enkel bent gegaan ofzo... Liever zei k het af maar deze booker heb ik vorig jaar al teleur moeten stellen toen hij een optreden had geregeld maar ik net op die dag de punctie had.... Oh meiden ik ga nu bellen of het ontdooien is gelukt.... DUIMMM & tot zoo!
Het ontdooien is goed gegaan! Half 12 terugplaatsing!!! Nu kan ik alleen niet naar acapunctuur.. daar baal k wel van. Daar had ik 11 uur moeten zijn... Nu snel douchen, scheren... en vanavond half 8 een uurtje optreden 'met verstuikte enkel' Ik ben blij dat het direct na de TP is, en niet 2 dagen erna wanneer dibbes zich innestelt!
Sjak; veel plezier! MAria; Jippie, wat fijn! Veel geluk voor zo! Ik ga lekker uurtje body pumpen en dan vanmiddag huis poetsen. En vanavond samen naar de film, pirates of the caribien, vroege film want hij duurt lang en die vermoeidheid haha. Hebben gister bij babypark spulletjes besteld een wit, strak hoogglans kamertje, zilveren box (kregen we erbij) kinderwagen van bugaboo cameleon special edition denim en en een maxi Cosima in t zwart, en gratis wipstoel! Zal later wel n linkje naar foto's op internet plaatsen voor de nieuwgierige. We zijn er blij mee! Nu paar maanden afwachten. Fijne dag allemaal Xxx blondje
Ha meiden, even snel een berichtje Maria gefeliciteerd met je embryo! vandaag voor jou een mooie spreuk op mijn wc. Durven kan je evenwicht doen verliezen niet durven uiteindelijk jezelf Wie weet kan je het achterstallig loon ten dele inruilen voor je motor? Suc6 met je beslissing. En veel plezier van je optreden. Ik denk zelf dat het geen bal uitmaakt of je wel of niet beweegt. Maar doe waar je je goed bij voelt. Hoera Blondje wat fijn dat alles besteld is Chess fijne vakantie Dag lieverds, Lente (binnenkort in het bezit van een cabrio Joepie)
Ohh Lenteee! Een cabriooo!!!!! Hoe stoer is dát! Nou meiden, één heeft het ontdooien niet overleefd maar de ander heeft als een holte gevormd, is zo goed als een blastocyste en zit nu warm in mijn buik... De arts zei dat dit de mooiste is die ik tot nu toe teruggeplaatst heb gekregen....
Sjak...heerlijk zeg lekker een week-endje weg, maar wat jammer van je regels...en wat nog erger is is dat het nu niet uitkomt met je vakantie, en daardoor nog een cyclus moet wachten. Maria...bij de TP alles goed gegaan?? geef je mannetje trouwens helemaal gelijk...zingen kun je denk ik wel, maar zou het rondrennen etc. even laten... goed excuus van je mannetje...dat je door je enkel bent gegaan... Hoe is het optreden gegaan ??( niet vergeten af en toe een beetje te strompelen hé) Goede instelling ook tegenover je baas...ben benieuwd hoe dit afloopt... lees nu je laatste berichte...wat jammer dat er vandaag toch nog een emmietje is afgevallen...daar ben ik altijd ook erg bang voor...ze bellen wel i.v.m. het ontdooien, maar dan is het nog een tijdje tot de TP, en kan er nog van alles gebeuren. Gelukkig is deze ene super goed... Ow ja Blondje...ben nieuwsgierig...houd zelf niet zo van witglans voor woon en slaapkamer...maar voor een kinderkamertje vind ik het wel mooi...daar passen leuke kleurtjes bij, en vind het veel frisser ogen dan hout ofzo... Ben benieuwd naar je links... Lente...een cabrio...heb ik over iets heengelezen?? Hier volgens mij heel erg PMS...ben al 2 dagen ongenietbaar en licht aggresief tegen mannetje... Eigenlijk hoop ik nu stieken dat de ongie toch nog een week of 2 op zich laat wachten, dan komt het beter uit met mijn vakantie, en met de reis die we willen gaan maken. Maar ja...zonder EI is het altijd maar de vraag hoelang een cyclus duurt... Bovendien vandaag mijn knie keihard gestoten, en die doet echt zeer... Dat wordt niet leuk morgen op het toneel...
Hee Lievi's Lente eindelijk begrijpen ze het een beetje op school, fijn dat je het op een positieve manier kan afsluiten.. Wat een gezeur dat die mensen er eerder in wilde en jullie nu moeten haasten, heel goed hoor dat het dan op jullie voorwaarden gaat..! Slopperd, alvast veel plezier in Boedapest.. Irritant van het overgeven..:S Maria, gefeliciteerd met je emmy..!! Wat een gezeur nog steeds met je baas zeg, heel goed hoe je er nu mee om gaat.. Oow nieuwe baan klinkt tof, zou je miss na het verlof die je vervangt ergens anders binnen die school aan de slag kunnen of weten ze dat niet.? Blondi, wow alles besteld, super leuk..! Ben wel heel benieuwd ja naar foto's.. Vind hoogglans ook cool, wij hebben ook voor in de woonkamer gekeken vandaag.. Sjak, veel plezier..! Regel dus egt doorgebroken.. Das niet leuk en al helemaal niet als je weg gaat.. Haha het woord lapzwansen had ik een tijd al niet meer gehoord (gelezen).. Oow NIk niet aardig tegen hubby.. Ja ga egt duimen dat ongie nog even uitblijft..! En knie gestoten, aiaiai..! Auauau..! Hoop dat je er morgen niet te veel last van hebt..!! Nou hier goed nieuws, wij hebben het huis..!! Joepie, kunnen er pas in december in maar tog.. Dus nu alles met de hypotheek enzow in orde maken..!! Whoei leuk leuk.. Vandaag al meubels enzow gekeken..! Ben blij.!! ALle andere hoe is het allemaal.? Fijn weekend nog..!!
Whoea gefeliciteerd Kaatje met je fantastisch huis en voor je het weet is het december. Super Maria gefeliciteerd met je pracht embryo *schopt tegen je enkel zodat je vanavond niet hoeft te faken* Sjak, wat vevelend dat je tp nu in de war loopt Veel plezier dit weekend Nikita aiaiaiaia knie gestoten en lelijk doen tegen mannetje. Het schijnt dat teunisbloemoliepillen helpen tegen pms Herken je bui helemaal helaas ben dan ook een vreselijk mens:x Suc6 morgen. Chess ben je al weg? *nog even snel een knuffeltje voor bolletje* De rest ook allemaal een dikke knuf We gingen dus vanochtend naar de garage omdat onze auto een kleine schade had opgelopen door opspattend puin oid en kwam terug met een cabrio. Zodra het geld van de belasting er is kunnen we hem ophalen Hiet is ie dan xxx Lente
MariaC wat een goed nieuws zo'n mooie emmy in je buik. Heel veel suc6 met broeden. Lente wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf een cabrio !! Wat een mooie. Kaat gefeliciteerd met het huis. Joepieieieieieieieie. Sorry ik moet nu verder gaan inpakken en kan niet op iedereen reageren. Misschien dat ik nog een keer een internet cafe tegenkom. Ik heb geen testen gekocht . Overmorgen is D-day Morgenochtend rijden we weg. Fijne dagen allemaal en tot gauw weer he. Groetjes Jolanda