De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden, bedankt voor de felicitadoooossss!
    Het moet wel een muzikaal, wild kind worden -als het deze keer lukt, want we speelden geweldig en het publiek was zo tof.

Lenteeee wat een vette auto!! En dan bood ik je mn lelijke peugot nog wel aan, ene paar maanden terug...hahaha

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha girls,

Bedankt voor de complimentjes voor mijn auto, zal nog 1 foto plaatsen;)

Maria wat gaaf dat je zo'n leuk publiek had en zo lekker hebt gespeeld. Tja, toen wist ik nog niet dat mijn huis verkocht zou worden maar deze is idd. leuker:D

Chess een hele goede reis en ik hoop dat jullie met zijn drietjes terugkomen:) Good luck!

En nu lekker bankhangen. Heb namelijk 2 uur lang weer spullen in de garage uitgezocht en na morgen 9 dozen minder dus dat ruimt lekker op:)

Welterusten voor straks lieverds,

xxx
    Lente

3. lente67

lente67 Niet meer actief

O ja, Maria, tijd voor een nieuw onderschrift, rockertje zit lekker warm bij mama o.i.d. hahahaha

4. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahaha moet ik hem wel plaatsen natuurlijk;)

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Buenos Dames,

Chess, heb helemaal niet op jou gereageerd de vorige keer, shame on me..!! Snap je beredering van meenemen wat je niet nodig hebt en niet meenemen wat je wel nodig hebt heel goed hoor.. En hoop/bid dat het ook helemaal uitkomt..:) Heel veel plezier.! Morgen al D-day, spannend, wanneer mag je van het ziekenhuis testen ook morgen al.?

MAria, cool dat het zo goed ging.. Altijd fijn..!!

Lente, hij bijft mooi en je onderschrift ook.!!:)

Fijne dag schatjes

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden...zo...de allereerste complete voorstelling zit erop...
    Jeetje zeg, dat was vermoeiend...geniet nu lekker van een biertje ( is goed voor de spieren...;)) en eten, want heb honger...;)
    Knie deed gelukkig niet al te veel zeer, maar is wel erg blauw geworden...:(
    Vandaag regende het hier ook nog eens ontzettend hard...maar morgen ben ik vrij, en wordt het weer lekkerder weer hier...:)
    ow...en gelukkig nog geen ongie te bekennen...dus maar hopen dat het gewoon een slecht humeur was...:)

Kaaatje...wow, wat lees ik nu...is dit huisje het wat je ons hebt laten zien??
    Super hoor...dat houd je dan nog wel uit hé...tot December bij je ouders...als je dan straks dit mooie eigen plekje hebt...PROFICIAT hoor...

Lente...stoere auto...:D

Chessertje, je zal het niet meer lezen, maar hoop dat ze in Bulgarije internet hebben...;)
    Waar zit je trouwens...in Sofia, of aan de kust...
    Heb zelf eens 3,5 week in Varna gezeten, toen ik aan een balletwedstrijd deelnam...;)
    Breng je wat rozenolie mee...;)
    Hopelijk blijft je ongie voor heeeele lange tijd weg, ben benieuwd...

Maria...hoe voel je je nu met je emmie...super dat je het optreden toch hebt gedaan maar dan een beetje rustiger als gepland...

Zo meiden...ga maar weer snel terug naar mij bord voordat het koud wordt...;)
    Trusten...

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Goeden morgen forumvriendinnetjes,

Wat goed Nikita dat je eerste volledige voorstelling (met blauwe maar gelukkig minder pijnlijke knie) gespeeld is. Hartstikke goed! Je hebt het biertje dubbel en dwars verdiend. Over het weer gesproken. Gisteren had ik een t-shirt met lange mouwen aangedaan want het zag er niet best uit. Kom ik op het feestje van mijn neef (is dertig geworden) scheen de zon volop. Gelukkig had ik er een tuniek overheen gedaan dus meteen de lange mouwen uitgedaan en tot 's avonds laat was het heerlijk.
    Daarna gingen we met 7 man naar een kiprestaurant maar helaas door het gezwam van mijn dronken zwager (Bâh ik krijg steeds meer een hekel aan hem door dat overmatige drinken en dan ook nog met mijn zus in de auto stappen) over zijn niet geloven en dat er niets is etc. etc. en dat bleef maar doorgaan. Enfin toen hij eindelijk eens naar de wc ging om naar zijn eigen gezeik te luisteren gezegd dat ik niet verder op het onderwerp in wil gaan. Dat we samen zijn om een verjaardag te vieren en niet om over de dood te praten. (het was ook nog eens de sterfdag van droomprins zijn beste vriend die 7 jaar geleden is omgekomen bij een motorongeluk). Ze keken allemaal verschrikt en toen zei Droomprins zelf over zijn maat zijn sterfdag. Mijn broer probeerde hem nog te troosten maar het was te laat. Samen naar buiten gegaan en daar kwamen de tranen al. Meteen daarna (gelukkig was de rekening al gevraagd) zijn we weggegaan en de hele weg (1 uur) heeft droomprins gehuild en thuis ook nog. Het moest er natuurlijk een keer uit maar die man bleef maar doordrammen. Ik heb steeds minder zin om met die twee nog af te spreken. Mijn oudste broer baalt er ook van en die zei al eerder tegen droomprins dat hij een keer alleen bij ons wil komen. Vandaan of morgen moet ik toch mijn ergenis eens aan hem uitspreken. Sinds hij thuis zit is het met zijn drinken alleen maar erger geworden. Maar goed familie krijg je erbij ; )

Vandaag om 11 uur is de overdracht en dan zit ik in de trein naar mijn favoriete BA, NOT ) :

Hoe is het met jou Snoes? Heb al een poosje niets meer gehoord. Hopelijk gaat het goed met je en heb je even de ruimte nodig van zp. Valt ook allemaal niet mee. Dikke knuffel.

Ga maar eens een berg was opvouwen en over ruim een uur op pad.

Dag lieverds,
    xxx
    Lente

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    LFNà Is bier echt goed voor je spieren? Haha ik lust het niet eens. Ben meer wijndrinker áls ik al drink… Sjeisse… blauwe knie… dat is wel balen, maar goed dat ie niet al te zeer deed. Een emmy dragen is toch heel speciaal he. Niemand ziet het, alleen jij weet het (op straat en op het werk dan), en je voelt je helemaal speciaal J Heb ik dan hé. Oh Rozenolie! Lekkerrrr!!!

Kaatà Jaa ik ben ook heel blij dat het goed gingJ

Lenteà hahaha: Enfin toen hij eindelijk eens naar de wc ging om naar zijn eigen gezeik te luisteren(…) geweldig. Vreselijke man, daar niet van. Maar jij bent erg grappig! Oh wat klote voor jullie en helemaal voor droomprins dat de avond zo moest lopen. Het is waar, het verdriet moet er toch eens uit, maar zo verdrietig dat er zo veel zit. *knufff*! Ik heb momenteel ook ruzie met mijn broer en ga dat soort lui maar uit de weg. Niemand wordt er gelukkiger van. Familie kies je niet, die krijg je gratis en voor nixxx….

Maria baalt van de wachtweken spanning.
    Ja.. ook al op wachtdag 3

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Haha Maria...heb idd. al vaak gehoord dat bier goed is voor vermoeide spieren, het ontspant...;)

Lente...moest ook lachen om dezelfde opmerking als Maria...
    Jeetje zeg, wat een rotte situatie, en het is zoals je zegt...familie krijg je er jammer genoeg bij...
    Gaat het dan weer beter nu met je mannetje??
    Nu is het bijna 11h, dus tijd voor de overdracht en dan heel veel succes met de BA...hopelijk is daar ook het einde snel van inzicht...

SNoes...wat lees ik nu op FB...lekker ontbijten met Ajay en Anderlecht...:D

Hier komt het zonnetje nog niet echt door vandaag, dus even kijken wat ik ga doen...misschien komt mannetje wel vroeg naar huis, zou wel leuk zijn op mijn vrije dag...

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    *breekt in* Ik irriteer me aan mn werkgeverrrrrrrrrr

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow jeetje Maria...wat vervelend...doet of zegt ie weer eens iets wat niet door de beugel kan???

hier heb ik weer hoofdpijn....al de zoveelste keer de laatste paar dagen...:(

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Sjeisse... en je bent nog wel hormoonvrij nu... En toch hoofdpijn. Dat is naar!

Ach... hij heeft bad vibes om 'm heen. Lots of them...

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Girls!

Ik zal eerst een de links plaatsen naar onze aankopen. :)
    http://www.babypark.nl/bugaboo-cameleon-denim-107-compleet.html
    http://www.babypark.nl/babykamer-alaska-wit-hoogglans.html

Lente; Wat gaaf een cabrio, mooie auto zeg!:) Supercool zie je al gaan!:cool: VW zijn altijd mooi en behouden hun waarde goed volgens mij. Whahaha; moest ook erg lachen om je opmerking mbt zwager! Verder geen leuk verhaal.

Maria; Gefeliciteerd met je emmy! En nu maar duimen!

Lfn: Vakantie, vertel vertel, wat zijn je reisplannen? ben erg benieuwd! Hopelijk komt het goed uit met je cycles. Klinkt goed lekker koud biertje na het optreden, ging het goed en was t zwaar zo voor het eerste een heel optreden? Hoe lang sta je dan op toneel?

Kaat; GEFELICITEERD!!!!:D Super voor jullie, en al lekker gesnuffeld voor meubels, voordeel is dat je daar nu lekker de tijd voor hebt.

Chesser; Vandaag D-day voor jou! Hoop zo dat het goed nieuws is! Hele fijne vakantie als je dit nog leest!

Hier lekker weekend gehad, zaterdag gesport en hard gepoetst en savonds samen naar the pirates geweest, leuke film! Gisteren lekker rustig dagje thuis en bij mijn ouders geweest. Heb trouwens nog naar babyboom gekeken, daar houd ik het niet droog bij hoor, net als vele hier geloof ik...
    Morgenmiddag voor het eerst naar de vk! Hopelijk hartje horen!:) Deze week maar 3 daagjes werken en dan woensdag vertrekken voor een lang weekend weg met mijn schoonouders/zus/broer, zijn met zijn 8-en. Gaan naar Zeeland en het wordt prachtig weer!:D

xxx Blondje

14. lente67

lente67 Niet meer actief

#2714 lente67, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2011
    Ha meiden,

Maria heb je je dag overleefd of kom je binnenkort op tv met de serie moordvrouwen ; ) En zag dat je je onderschrift hebt aanpast. Goed zo! Voelt speciaal zo'n minimaria in je buik.

Blondje wat goed dat je het sporten vol blijft houden en morgen een spannende dag. Leuk! Zal later snuffelen op je links. En lekker met zijn allen naar Zeeland. Dat klinkt erg gezellig zo met zijn allen mits jij ook niet zo'n zwager hebt hahaha. Volgns mij heeft hij een serieus drankprobleem en mijn zuster ook. Vind het niet prettig hoe ze met hun leven en gezondheid omgaan. Maar goed de tijd zal het leren.

Nikita is de zon nog gekomen? Hier is het benauwd buiten en niet echt zonnig. Van dat hang weer.

Vanochtend op mijn gemak met bus en trein naar Helmond afgereist. Onderweg de ipod op en precies op tijd. Blablabla, houdt advies van andere BA aan, vind mij ambitieus om voor de zomervakantie volledig hersteld te willen zijn en eerlijk geantwoord dat ik hem en het uitzendbureau meer dan zat ben incl. het schijnheilige gedoe en dat ik me niet prettig door hen beiden behandeld voel. Keek me vreemd aan. Was namelijk ijzig kalm en keek hem recht in zijn babyface aan. Hij deelde het gevoel niet. O, en bij binnenkomst vertellen dat hij mij verschillende keren heeft proberen te bellen. Heb gezegd dat dat veemd is want heb geen enkel bericht ontvangen dat ik een oproep heb gemist. Toen een vaag antwoord dat als hij uit staat dan krijg je geen bericht. Dus wel en dit ook gezegd. Bâh, wat een onderkruipsel. Enfin uiteindelijk zei hij zelf dat we de sessie maar moesten beëindigen en wenstte me nog sterkte. Ben sterk naar buiten gestapt. De baliejuffrouw zei nog vriendelijk:'veel sterkte" waarop ik zeg:''Komt goed: )" Daar moest ze om lachen en zei dat het een vrolijke zonnige dag is.
    Op de terugweg lekker in de trein geluncht en de nieuwe Linda gelezen. Heeeeerlijk! Die zien we nooit meer terug ; )

Droomprins is nog erg moe van gisteren en heeft de hele dag liggen dromen. Hoe toepasselijk. En we zijn van het huis af! Geen berichtjes meer alleen maar de meterstanden. Joepie!
    Nu morgen nog over de grmbll ziekenhuisrekening en dan eindelijk even rust aan mijn hoofd en sporten. Nu ff niet.

Hoe zou het met Ches zijn? Duimduimduimduimduim

xxx
    Lente

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoofdpijn is er nog altijd...:(
    Als ik mijn bril opzet gaat het beter, maar heb deze bril al iets van een 13 jaar...kreeg hem toen op school om het bord te lezen...klaagde toen ook over hoofdpijn...
    Hoop niet dat mijn ogen slechter worden, maar dat het gewoon over een paar dagen gewoon weer wegtrekt...

Maria...hoe was je baas nog vanmiddag...hopelijk heb je het overleefd...maar dat zal wel hé....;)

Blondje...prachtige kamer hoor...helemaal mijn smaak...kinderwagen ziet er ook super uit....
    Vakantie...wij gaan waarschijnlijk schoonmama en zus bezoeken in Sicilie...haha....heb dan wel een Roemeen als man, maar zijn moeder en zus wonen op Sicilie....het blijft verwarrend hé...mijn privéleven....;)
    Houd het ook niet droog bij babyboom...
    En Pirates wil ook ook kijken..wild eigenlijk vanavond, maar manlief is niet op tijd thuis...misschien later in week dan maar...
    Fijn week-end alvast in Zeeland...wordt idd. prachtig weer...:D

Lente, zonnetje is hier ook niet echt doorgekomen, en het is idd. ook erg benauwd...maar komend week-end voorspellen ze hier ook super weer...alleen moet ik werken...:(
    Gelukkig hoef je die BA niet meer te zien...wat een slijmerd zeg...en dat van de gemiste oproepen is echt bullshit, dat berichtje krijg je nl. altijd.
    Je was super hoor...zo koel en zakelijk...
    Morgen het probleem van de ziekenhuisrekening even oplossen...dat zijn peanuts nu;), en daarna heb je het dubbel en dwars verdiend samen met droomprins van wat leuke dingen te genieten...

ben ook benieuwd naar Chesser...

knuffel voor iedereen en ga nu koken...als ik vanavond niet meer online ben, dan tot morgen...;D

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    nou meiden...hier is zojuist een bom gevallen...
    mijn beste vriendin ( met wie ik vorige week nog Desperado's aan het drinken was, + ze rookte ook nog eens )belde vanavond op met het nieuws dat ze zwanger is...waarschijnlijk al een week of 6.
    Vandaag was ze bij de vervangende gyn. en was er al een stipje te zien.
    Over 2-3 weken moet ze naar haar eigen gyn.
    Afgelopen zaterdag teste ze positief, een dag of 10 na haar NOD...omdat ze het verkeerd begrepen had...ze dacht pas na haar NOD te kunnen testen, en niet al na haar EI...

Bewijst alleen al haar motivatie...ok. ongeveer een maand of 10 geleden is ze met de pil gestopt, en sinds December zijn ze echt aan de klus gegaan...( wie herinnert het zich nog, heb er uitgebreid verslag over gedaan ;)) maar toch...ze rookte en drinkte nog, en van foliumzuur had ze tot vanavond ook nog nooit gehoord.

Ach ja, ben ontzettend blij voor haar, ze heeft genoeg doorgemaakt de laatste jaren, maar toch was het moeilijk voor me.
    Aan de ene kant is ze erg bang gezien mijn situatie, maar heb d'r maar gerustgesteld dat het bij haar waarschijnlijk allemaal wel goed zal komen...toen zei ze nog sorry tegen me dat ze me dit moest vertellen, en ik heb haar verzekerd dat ik erg blij ben voor haar dat haar mijn verhaal bespaard wordt...maar toch....toen ik ophing braken de tranen door, en heb mezelf meteen een dubbele vodka-martini ingeschonken...

Ben een beetje in de war nu...waarom bij sommige wel, en bij andere niet...

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    ach LFN, dat zijn altijd moeilijke berichten om te verwerken. Het is zo dubbel want je gunt het iemand heel erg, maar jezelf ook zo! Vanuit het regenachtige Holland een hele dikke knuf voor je!

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    nou, hier is zojuist een enorme ruzie uitgebroken, heb manlief zelfs weggestuurd uit de woonkamer....kan hem niet zien op het moment...
    nadat ik opgehangen heb, en tijdens het telefoongesprek al mijn tranen heb onderdrukt tegenover mijn vriendin, krijg ik alleen een reactie van manlief in de trant van: hé lieverd, schenk jezelf maar een drankje in, heb je wel verdiend.
    Nu een half uur later heeft me deze reactie ontzettend geirriteerd, en heb er manlief ook op aangesproken...met als gevolg.....een erorme ruzie, want hij denkt dat ik nu zo f***ked up ben (sorry, weet even niet de NL uitdrukking hiervoor) door het berichtje van mijn vriendin.
    Het enigste wat ik wilde was, dat manlief mij even in zijn arm had genomen, en me even uit had laten huilen....maar nee, hij laat me alleen met mijn tranen in de keuken en een vodka-martini, en denkt dat dat genoeg is...nou niet dus...was al zo dapper tegen mijn vriedin, en had het fijn gevonden als mijn mannetje me even in zijn armen had genomen en had gezegd dat alles ok. is.

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente; Je hebt het weer heel goed aangepakt zo te lezen, sterk hoor. Gelukkig hoef je niet meer naar die bal. Wat jammer dat je zus en haar man zo met hun gezondheid omgaan.

Lfn; Dikke knuffel meid, dat is nooit leuk zulk nieuws, ook al gun je het een ander nog zo erg op zo'n moment voelt het gewoon zo oneerlijk!! Ken het gevoel goed genoeg. Alleen nu heb ik makkelijk praten. Pak er maar een lekkere borrel op idd.
    Klinkt wel leuk zeg naar Sicilie, al eerder geweest neem ik aan? Idd ingewikkeld verhaal dat prive-leven van jou haha. Wanneer ga je? En bedankt voor je complimenten over onze spulletjes! :)

Snoes; Hoe gaat het met jou? Je onderschrift vind ik erg confronterend, of weet even niet hoe te zeggen wat ik er van vind. is helemaal niet vervelend bedoeld maar bedoel er juist mee dat ik het heel vervelend vind om te lezen hoe je hoop weg zakt, voor iedereen hier trouwens. Het blijft heel oneerlijk allemaal... Hopelijk vind je de hoop weer terug, je hebt naar mijn idee iig nog veel kansen, al weet ik ook wel dat dat niks veranderd en de wens die er nu is en die je nu vervuld wilt zien. Dikke knuffel voor jou ook!

xxx Blondje

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    *nik gaat even een rondje lopen om haar gedachten op een rijtje ze zetten*

Deel Deze Pagina