Oooww Bitterballen... Hmm Lkkr.. Nou heb dus om 2 uur die bollen erin gedaan.. En rond vieren kwam de drap er weer uit maar wel een beetje bruin dus en daarna ook wat rood, alsof die bollen dat los maken van binnen.. En nu is het weer rustig.. Zolang ik geen krampen of stolsel krijg heb ik besloten om positief te blijven.. Als het zaterdag nog steeds zo is als nu of nog minder.. Dan test ik nogmaals.. Liefss
Nikita wat jammer dat de voorstelling niet door kan gaan maar wel leuk voor je mannetje, zet de verwarming maar vast aan Ja, die beroepsrisico's zijn minder, bij jou lichamelijk en in het onderwijs geestelijk. Zullen we wisselen Maria wat leuk dat je langskomt. Hoe gaat het met je? Chessertje lekker die warme hapjes, zet alvast toastjes met gerookte kipsalade neer met voor de liefhebbers een glaasje witte wijn. Superwoman hoe is het nu? Duimduimduimduimduimduimduimduim O ja, wegens het slechte weer gaat de kerstborrel niet door en wordt het een nieuwjaarsborrel alleen nog een datum prikken, Hier voor een prikkie kerstspullen gekocht en voor 1e kerstdag bij een restaurant gereserveerd en morgen en 2e kerstdag lekker thuis. Wat zijn jullie plannen? xxx Lente
Hahaha.. Ach een nieuwsjaarborrel is ook leuk..!! Zal ff me agenda checken voor een datum.. Wat een leuke plannen allemaal voor kerst zeg, gezellig.. Ik ga zaterdag naar de tweelingzus van me oma.. Oma is vorig jaar overleden en me opa dit jaar, dus ze heeft niet echt meer mensen en ze is hilarisch ga samen met manlief, mijn ouders en een zus.. En zondag moet ik eerst werken en dan gaan we met z'n allen bij mijn ouders koken en eten natuurlijk.. Heb er wel zin in..
@Snoes: Nog geslaagd voor je jurkje??? @LFN: Hoe was de goulashsoepZe houden je wel lekker bezig op het toneel he!!! Stoer hoor! Uggs zijn inderdaad duur, deze waren 240???, maar kon er via een vriendin voor 85 aan komen. Ik ga echt niet zoveel geld uitgeven aan iets wat ik niet eens echt leuk vind staan! Wat een superaanbod heb je gekregen zeg!!! Spannend!!! Je bent dus gewoon heeeel goed in wat je doet...echt supercool!!! @Kaat: Relaxed dat gesprek op je werk!!! Gefeliciteerd! Ik ben ook zo'n kantoormuts in de zorg...hihi... Planner verzorging & verpleging... Spannend hoor, nieuw huisje op het oog...in Amsterdam? Las ergens iets over je vriend die in Haarlem werkt... Dat is echt mijn stad!!! Woon nu sinds anderhalf jaar in Vlaardingen en heb daarvoor 11 jaar in Haarlem gewoond! Kom er nog steeds erg veel! Leuk he....dat we elkaar kunnen bewonderen op hyves! @Lente: Ze hadden wel Uggs met sleehakken!!! Maar ben eigenlijk ook geen sleehaklken mens hahaha...moeilijk ben ik he... Moest stiekem wel een beetje lachen om dat berichtje van die tante die het bedrag uiteindelijk toch teveel vond...dompertje! Pfff...wat gaan jullie weer hard hier...maar weer even per pagina reageren!
@Lente: Wat heerlijk...4 dagen samen vrij!!! Geniet er lekker van samen! @Snoes: Dat had ik dus ook met die Uggs, altijd commentaar over hoe lelijk ik het vond....maarja...inderdaad wel lekker warme voetjes! @Kaat: Had al gereageerd in het nov/dec topic... Nog een dikke knuf!
@Chessertje: Fijn zo'n positieve ervaring met de prikinstructie... Kan een mens toch goed doen dat soort dingen... Beetje jammer van de nare opmerking van je collega...dat steekt inderdaad ja! Het is bijna januari!!!
Hee Lente, Hoe het is... ehmm sja... Wachtweken stresssssssss niet leuk *bah* Voel vanalles en alles kan zoveel betekenen... aarghh Maar ik heb appelbeignets meegebracht naar de tafel ennnn Mariaman heeft merkpijpen gekocht, maar ik kan ze lang niet allemaal op zonder misselijk te worden
Hee Iloon, wat leuk dat je ook planner bent zeg.. Dus krijgt ook alles mee van de leuke bezuinigingen.. Manlief werkt dichtbij Haarlem, maar het is een schitterende stad.. Maar duur..!! Oow dinsdag tp, super cool..!! Ben je de eerst volgende hier..
Kom maar op met die nieuwjaarsborrel...voor mij dan voor de zekerheid een sappie? Ga met de kerst nog wel even lekker aan de prosecco hoor! @Chessertje: lekker bitterballen, zit nog te wachten op manlief...die zou patatjes meenemen...lekker gezond he! @LFN: Lekker hoor avondje thuis! Kun je lekker ZP-en... Of gezellig met je man op de bank hangen, dat ga ik zo namelijk doen als die van mij thuis is. @Kaat: Amsterdam is toch duurder dan Haarlem of niet? Heb gelukkig niet zo'n last van de bezuinigingen... Werk sinds een jaar hier in Vlaardingen en heb gelukkig net een vast contract gekregen... Het enige wat ik meekrijg van de bezuinigen is een heel karig "kerstpakket"....ze hadden net zo goed niets hoeven geven...
Ladiez....volgende week vlieg ik voor een nachtje naar Innsbruck... Vlucht is geboekt, en krijg alles betaald, plus een lekker extra centje... Spannend hoor...moet alleen zelf repeteren, en dan meteen het toneel op met 5 andere meisjes. Kort voor de voorstelling hebben we een korte repetitie. Hun kennen het stuk, en ik ook, maar samen hebben we het nog nooit gedaan... Als het uitkomt met de TP kan ik de tweede voorstelling ook nog doen, maar dat moeten we volgend week bekijken na de echo... Zo, om het te vieren zijn we nog een lekker rondje over de kerstmarkt gegaan, en heb ik ook eindelijk een lekkere Glühwein gedronken. De vorige keer zat ik nog op het wachtbankje. En dadelijk gaat Love Actually in de player... Chessertje..jammie bitterballen...die mis ik zo hier...dat kennen ze in Duitsland helemaal niet, mannetje is ondertussen ook verzot op frikandellen, broodje kroket, bitterballen, bamihappen etc... Lente....is goed...wisselen we voor een weekje ofzo... Heb echt respect voor mensen die in het onderwijs werken, lijkt me echt niet makkelijk. Onze plannen...hmm...hangt van het weer af...er wordt strenge vorst en nog meer sneeuw hier voorspeld... Geniet maar van je 4 dagen vrij samen met je mannetje... Nieuwjaarsborrel...ben er ook hoor... Kaaat, wat een leuke plannen heb je...nu mis ik mijn familie ook wel een beetje als ik dat zo lees... Iloon...wat een koopje zeg je UGGS, tsja dan kan je ze niet laten staan, en warm zijn ze denk ik wat belangrijk is met dit weer. Ow Maria...appelbeignets, die heb ik ook al lang niet meer op... In Nederland heb je echt lekkere dingen hoor...
Zo de kerstboom is versierd en het eerste cadeautjes zijn al uitgepakt. Hahahahahaha mijn droomprins wou niet wachten dus heb ik een lekker nieuw luchtje opgespoten Versace - Chrystal Noir Heerlijk zwoel! en mijn vriend 2 cd-'s van Daft Punk en The gossip en die laatste staat nu op O maria, wat spannend dus en lekker appel beignets Woehoe Nikita vliegt naar Innsbruck en geeft een weergaloze show! Wat knap van je dat je dit in de eentje gaat repeteren, volgens mij heb je stalen zenuwen! Veel plezier samen met de film Wat leuk dat je gezellig met je familie kerst viert Superwoman. En wat lief om naar je tweeling oma te gaan. Ze zal haar zus en man vreselijk missen maar met zo'n lieve kleindochter zal ze toch een fijne kerst beleven. En daarna gezellig bij je ouders koken. Helaas kunnen we beide niet onze ouder(s) bezoeken. Alleen mijn vriend zijn vader leeft nog en die zit in Thailand maar gelukkig hebben we elkaar Iloon wat een mazzeltje heb jij met je Uggs. 240 euro pffff dat is wel erg veel geld. En met de nieuwjaarsborrel krijg je gewoon kinderchampagne Hoe gaat het met Snoes (nog aan het poetsen) en Pink? Alles in orde? Geen buikgrieptoestanden? Fijne avond meiden, xxx
Met snoes gaat het goed hoor...ze heeft alleen haar moeder op bezoek (blijft logeren) en was vandaag de hele dag bij een vriendin. Morgen shoppen met mams en 's avonds kerstavond. Uiteindelijk pas eerste kerstdag 's ochtends weer tijd voor jullie Vind ik erg ongezellig, snif snif! Heb dus geen tijd om te reageren. Wil alleen kaaat even sterkte wensen, hoop dat het goed komt oh en LFN veel succes en tegen lente wil ik nog zeggen dat ik haar boom mooi vind en en en...geen tijd geen tijd geen tijd! p.s. mis Pink hier, hopelijk gaat het goed!
La Femme, wat super dat je naar Innsbruck gaat. Wat zou het leuk zijn als je die andere voorstelling ook kan doen he. Hopelijk valt het allemaal goed met de TP. Kaat, wat leuk dat je zo'n gezellige twinny van oma hebt. Ze bestaan . Geniet er maar lekker van. (bij mij in m'n familie gaat altijd alles moeilijk...). Ik hoop ook dat de rode duivel niet is gekomen. Lente, mooi boom . Lekker luchtje heb je kregen. Groetjes Jolanda
Hee lieve meiden, Bijna kerst Het mooiste cadeau heb ik echter al gekregen. Mijn droomprins kwam rond half 4 naar bed en zei dat ie een gedicht voor mij had geschreven. Die heb ik dus net gelezen, zo uit het hart geschreven en zo mooi, ik kreeg er tranen in mijn ogen van Superwoman hoe gaat ie? Hopelijk is het niet doorgebroken en kan je morgen een nieuwe test doen duimduimduimduimduimduimduimduim Chessertje en Snoes bedankt voor de compliment De boom zit er al iets minder versierd uit want die kransen zijn toch wel erg lekker Chessertje wat vervelend dat er zo'n gedoe is met de familie. Ja, sommige hebben wat dat betreft minder geluk. Hopelijk heb je toch fijne dagen en in ieder geval met je man een fijne tijd. Nou meiden, ik ga even lekker ontbijten en mijn droomprins wakker maken. En dan boodschappen doen Iemand nog tips voor een eenvoudige maaltijd voor 2e kerstdag? Sloppy hoe gaat het meis, bijgekomen van alle beslommeringen en veilig thuis gekomen met hopelijk jullie koffers terug? Nikita kunnen jullie je huis nog uit? XXX lente
@LFN: We zijn nog steeds bezig met het terug krijgen van 1koffer. Deze staat in Wenen en daar is het gaos! Je kan ze zelfs niet bereiken om te vragen of ze al wat meer weten We hopen maar dat we hem ooit nog terug gaan zien........voor mijn en sloppyman's kledig vind ik het niet zo erg, we hadden niet zo veel mee genomen. Maar voor Megan wel omdat ze net in mt 80 zat en dus allemaal nieuwe kleren in de koffer zaten. En ook best hele dure. Veel merk kleding. En daar zit ik echt heel erg mee. Ook omdat we vaak dure kleding kopen hebben we ook niet heel erg veel kleding, dus hier alleen maar mt 74 in de kast en dat word echt te klein........ze ziet er echt niet uit. Sorry voor mijn geklaag en dat ik niet op iemand anders reageer. Maar het is heel veel werk en gebel en gedoe, en ik ben zo vreselijk moe en misselijk.... Hopelijk morgen een lekkere kerstdag. Ook moet ik vandaag 2keer optreden met mijn koor....... Vanmiddag bij een bejaarden te huis en vannavond in de kerk tijdens de kerst dienst, dit vind ik altijd wel heel bijzonder hoor.. Sloppyman moet ook nog tussen door werken dus MEgan moet mee. Er is gelukkig gezorgt voor oppas voor Megan........maar ideaal is heel anders Ben blij als het maandag is.
Goedemorgen Lieverd, Kon eindelijk weer eens uitslapen.. En dat heb ik dan ook goed gedaan.. Nik, ooww wat spannend dat het doorgaat.. Druk druk druk, maar we erg leuk ja.. Ben het met Lente eens over je zenuwen, ik zou back stage sterven denk ik.. Heeeel veeeel plezier en succes daar.. Lente, wat lief dat manlief een gedicht voor je had geschreven.. Aahww..!! Oow niet veel familie dus.. Maar idd hebben jullie elkaar en ik weet zkr dat jullie het heeeeeeel gezellig zullen maken.. Snoes, ooww gezellig mams op bezoek, veel plezier.. Chesser, oow wat jammer zeg dat er altijd iets is bij jullie in de familie, wat gaan jullie doen met kerst.? Slopperd, wat een gedoe zeg.. Snap helemaal hoor dat je wat minder tijd voor hier hebt en alles wilt regelen.. Succes en ik hoop dat de koffer snel boven water komt.. Pink, waar ben je lieverd.? Iloon, uggs voor 85 euro, die wil ik ook wel.. Maria en getest of heb je je ingehouden.. Nou dan ff ego.. Heb vanochtend weer getest en hij is duidelijk POSITIEF.!! Maar ik vloei nog steeds een beetje, is idd echt niet meer als een inlegkruisje steeds en vooral als ik de bollen inbreng dat er weer iets mee naar buiten komt.. Ik weet het dus nog steeds niet.. Ben er wel relaxed onder eigenlijk, ik zie het nu allemaal wel.. God en mijn lichaam moeten het samen maar even besluiten wat het gaat worden.. Ga zo wel ff het ziekenhuis bellen, miss als ik stop met de bollen dat het bloeden ook stop.. Dus ga dat even vragen.. Ga zo even wat kruiden voor ons 2e kerstdag diner op de markt halen.. Doeg Lieverds, tot later.!
Lieve Kaatje, Gisteren heb ik nog voor je gebeden en nu schrijf je over God, als dat geen toeval is Vertrouw op Hem Geef je een tik met de hamer en zeg zachtjes gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik bid voor je dat het goed mag blijven gaan. Kijk naar man zijn tante en je zus sommige vrouwen verliezen een beetje bloedverlies en kennelijk hoor je daar ook bij Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt en heb je ook nog een bloedtest? Veel plezier met inkopen doen! Fijne dagen alvast allemaal, xxx Lente
Lente wat een lief berichtje.. Heel LIEF!!! Ik heb maandag me bloedtest, blijf nu elke dag gewoon testen om te zien of ze donkerder worden.. Ben nu bezig het ziekenhuis te bellen, maja hoelang dat nog duurt.. I let you all know..