De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Welk boek ben je aan het lezen Lente? Ik ga over een weekje op vakantie en ik heb nog leuke titels nodig! WIE OH WIE heeft nog een paar titels? Ik ga onverwacht een weekje met paps en mams naar Tsjechie. Heb ik wel heel veel zin in. Hopelijk niet teveel buikpijnen daar. Daarom wilde ik ook niet meer. WIl hun vakantie niet verpesten...
    IK snap helemaal dat je de film niet gaat kijken Lente, ik moest ook een paar keer aan jou denken. Voor het eerst dat manlief en ik samen aan het huilen waren bij een film. We zaten hand in hand en dicht tegen elkaar aan. Zo heftig. En nee, vreemgaan vind ik ook niet kunnen, echt niet, maar ik snapte wel waarom hij het deed.

@kaaat bedankt voor je knuffel.

2. lente67

lente67 Niet meer actief

O Snoes wat heerlijk om met je ouders op vakantie te gaan. Wat een schatten zijn het toch. Wat bijzonder dat de film jullie beide aangreep. Het boek heet Droomvrouw en is geschreven door Lisa See. Het is een mystiek boek en af en toe moet ik hem wegleggen zo raakt het me soms. Als je van chinese schrijfsters en Issabel Allende houdt dan zal je dit boek ook heel mooi vinden. De boeken van Lulu Wang vind ik ook een aanrader om te lezen. Mocht er nog meer te binnen schieten dan laat ik het je weten.

Zo nog een hoofdstuk lezen, zit nog steeds in mijn ochtendjas:)

liefs,
    Lente

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Hee lieve Lente,

getest, leek ietsje pietsje donkerder maar ik vind die sensitesten totaal niet knallen.

ik ga dat boek van jou bestellen! Klinkt schitterend!

4. sjak

sjak Niet meer actief

He meisjes,

We zijn weer terug!

Oh Maria, wat spannend! Hopelijk blijven de streepjes en worden ze alleen maar donkerder. Ook ik begrijp je zooooow goed, maar het streepje staat er en dat is al positief (letterlijk en firuurlijk!)

Snoes, heerlijk een onverwacht weekje eropuit! Super! En ik snap je ook zo goed hoor... maar we moeten (proberen) positief te blijven denken, wanneer ga je weer verder? Effies ertussenuit (bevalt mij) is ook wel eens goed, gewoon even jezelf zijn zonder alle hormonen en onzekerheden.
    Boeken: ik lees: alles van Loes den Hollander, Esther Verhoef, Simone van der Vlught. Eigenlijk het hele genre 'Writers on Heels', vrouwen die thrillers schrijven. Ik houd niet van echt gebeurde verhalen en chicklits. Maar ik ben wel een echt nerd hoor, heb altijd een boek in mijn tas.
    Ohw, heb je Dagboek van een Geisha al gelezen? Heerlijk boek!

Kaat, ohw wijfie! Het blijft kl*te, in stilte of in het openbaar. Wat zonde zeg twee cryo's niet goed ontdooien! Pffff.
    Maar ook je positiviteit niet verliezen hoor, ooit gaat het lukken! Veel succes met de hypotheek meneren...

Nik, hoe staat het met de heks van een dansmevrouwlijertrutbaas!? Al weer een beetje bijgetrokken of nog steeds een rood huidje? lekker he op het strand relaxen.

Lente, wat heb je weer een lieve woordjes voor iedereen! Hoe gaat het met de sollicitaties, oh morgen, veel succes!
    Wij zaten op de camping op Beekse Bergen, familie (lang) weekend. De examens ( voor maatschapijleer zijn heel slecht joh, pffff, maar dat was vorig jaar ook had toed een normering van 1.7, dus nu maar hopen op het zelfde....

Iloon, hoe is het wijfie? Wanneer moet je nu onder het mes?

Chess, ben benieuwd! Hoop dat je een lekkere vakantie heb.

Clown en Slop, hoe is het met de dikke buiken?

Hier, wij zouden anderhalve week naar de camping gaan, maar helaas, werd ik vorige week zondag ziek, heeeeeeel ziek!!! Ik had een E-colietje (niet die uit duitslnd hoor) maar ook zekker niet prettig. Dus we zin van zondag tot woensdag weer thuis geweest en daarna weer vertrokken... Zonde he van zo'n weekje?! (had anders ook nog twee dagen moeten werken hoor.)
    Nu weer aan de slag nog vier weken en dan begint de zomervakantie! Heerlijk! Geen school meer, geen schreeuwende pubers, geen honderduizenden examens die nagekeken moeten worden, niets, gewoon rust!

Ladies een dikke kus en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Jullie hebben me wel een paar traantjes laten doen, de gevoelens die alleen wij hebben, want nog steeds denk ik dat niemand uit mijn omgeveing me snapt.

5. sjak

sjak Niet meer actief

Sorry voor alle sgrijfvouten!!! De Juf heeft haast....

6. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Sjak, welkom thuis aan de picknicktafel. wat vervelend zeg dat je precies in je vakantie ziek was, gelukkig duurde die bij jullie wat langer alhoewel hij bij mij heeeeeel lang duurt :D Oei, examens slecht gemaakt. Hier ook niet zo best naar horen zeggen maar vond het stiekem wel leuk dat mijn groep (met heel veel uitval) beter scoorde dan de andere groep. Is er toch veel blijven hangen in die korte tijd en ben ik niet voor niets streng geweest tegen die luie donders hahaha Weet je al of je volgend jaar nog les blijft geven?
    Ja morgen mijn sollicitatie en ik heb er een goed gevoel over. Hopelijk heb ik ook snel mijn wagen zodat ik flexibeler ben om ook de andere locatie te bezoeken. Mits ik aangenomen wordt. Volgende week ga ik ook weer werken en dan al snel echt vakantie:cool: Joepie:)
    Zijn jullie dit jaar als eerste en op 2 juli al vrij?

Het boek van de Gheisha was idd. schitterend. Mooier als de film maar dat is meestal want dan kan je fantasie de vrije loop. Hahahaha probeer meteen de romantiek in de praktijk te brengen en ben lekker mijn huis alvast lekker schoon en fris aan het maken. Straks lekker een uurtje sporten samen en dan weer verder met het huis.

Ik denk dat mensen die niet in ons schoenen staan het ook niet kunnen begrijpen. Aan de ene kant gelukkig maar aan de andere kant stuit je daardoor weleens op onbegrip. Maar gelukkig hebben we de picknicktafel voor zowel vrolijke als ook droevige berichtjes.

Zo en nu ff wat eten.

Dag lieverds,
    xxx
    lente

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Heeeeeeeee Chess, hoe gaat het ermee. O, zit weer op het puntje van mijn stoel....

8. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ach lieverds, het was ook stom van me om beginnen te hopen. Maar ja... de vorige keren kwam de ongi gewoon stipt op tijd ondanks alle hormonen en bollen. Zaterdag voelde ik 'm al komen en 's avonds het eerste vlekje. Heb de hele avond gejankt. Alles voor niets geweest, al die kuthormonen en al dat wachten en al dat gedoe met de medicijnen en alle ziekenhuisbezoeken.
    Dat was het dan, einde mmm. Ik moet het nog allemaal laten bezinken. En daarna ga ik mezelf bij elkaar rapen. Het leven gaat toch door. M'n man heeft het nog moeten ontgelden want zijn reactie was 'niets aan te doen' en ik maar janken en riep dat hij ongevoelig was. De volgende dag is hij met z'n zus kruiden gaan plukken. Z'n zus weet een kruid die de innesteling bevordert. Niet dat ik daar nou nog in geloof maar ik vond het wel lief. Zij weet overigens niet van de IVF, maar wel dat het niet lukt. Tja, zo heeft m'n man z'n eigen manier om er mee om te gaan maar had zo graag op dat moment even iemand gehad die met me mee had gejankt. Maar ja...
    Tja... ik heb op dit moment even verder niets te melden. Heb ook geen zin om op iedereen te reageren. Sorry hiervoor. Ik neem eff wat tijd en kom dan weer terug bij jullie hoor.
    Dag lieverds, tot gauw, heel erg bedankt voor het meeleven. Dikke kus.

Jolanda

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Ach lieverd wat erg nou (kijkt bedrukt naar jouw woorden). Had het voor jou zo anders gewild en wat een klotetroep zijn die hormonen ook die jouw valse hoop geven. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen en biedt je mijn schouder aan om op te leunen. Veel sterkte met het verwerken van dit intense verdriet.

Een dikke knuffel vanuit een nu nog grijzer Nederland

liefs,
    Lente

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Wat een klotenieuws! Wat ontzettend balen Ches en dat is een understatement! Heel veel sterkte...en ook van mij een hele dikke knuf!

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ach lieve Chessertje!
    Ik had zo voor je gehoopt!

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Zo ik heb weer even bijgelezen na mijn heerlijke en zonnige mini-vakantie en lees helaas een hoop treurige berichten...

Chesser; Allereerst jij een hele dikke knuffel en veel sterkte, steun aan elkaar en kalmte voor de komende tijd gewenst. Je hebt alles gedaan wat je kon en dan nog geen resultaat, lijkt me een heel erg rotgevoel. Vind het trouwens helemaal niet stom dat je hoop had, waar ben je anders, alleen maar knap dat je dat kon houden. Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen als alleen dat ik meeleef met je...

Lente; Wat goed dat je volgende week weer gaat beginnen met werken, het gaat zo te lezen ook echt weer goed met je. Weer lekker aan het sporten ook, X-co inmiddels al eens geprobeerd? En morgen een gesprek, ben het even kwijt is dat al een 2e gesprek en bij de school van je keuze? Heel veel succes in ieder geval!

Sjak; Oh lekker zeg een weekje naar de Beekse Bergen, en dan met dat weer. Wel jammer dat je ziek bent geweest idd, mindere onderbreking van je vakantie... Maar nu nog maar 4 weken werken en weer vakantie gaat snel hoor!

Snoes; Wat ontzettend balen dat je zoveel buikpijn hebt en logisch dat het daardoor niet zo lekker gaat met je. En ook niet fijn dat het gesprek bij het ziekenhuis zo slecht verliep, dan heb je ook het gevoel dat ze niet luisteren lijkt me. Goed van je dat je toch nog energie hebt voor 38km (!) mountainbiken! Lief van je ouders mee op vakantie! Lekker van genieten, idd lekker lezen en uitrusten.

Kaat; Gatver wat onzetten balen voor jullie! Dat ik even een tegenvaller zeg. snap dat je liever in de buurt naar het ziekenhuis blijft gaan en dan evt. een 3e poging elders te doen. Dit had ik denk ik ook zo gedaan, zou er in ieder geval naar zijn gaan informeren hoe de behandelingen daar verlopen in Gent als het tot een 3e poging had moeten komen. Goed dat je nog zo positief bent en de goede kant er van ziet dat je er samen sterker door wordt, daar ben ik ook echt van overtuigd. als je samen de mmm door kan heb je in ieder geval een sterke relatie. Succes met de hypotheekman en een dikke knuffel.

MariaC; Jij maakt het wel weer erg spannend zeg! Een streep is een streep maar hopen dat het zo blijft en dat de streep duidelijker wordt in de loop van de week. Ik duim voor je!

Lfn; Oh lekker naar zee geweest! Ja verradelijk he met dat windje om te verbranden, vandaag niet teveel last meer van? En ook al in zee geweest? Ik heb er ook zo van genoten het weekend... Wat een gedoe op je werk toch, en dat na zoveel jaren! Niet eerlijk hoor! En groot gelijk dat je je ziek meldt bij de volgende tp en lekker geen rekening met het werk houdt.

Als ik iemand/iets vergeten ben, sorry! Gisterenavond teruggekomen van een heerlijk weekend! Waren er woensdagavond en hadden meteen een echt vakantiegevoel, het weer was ook zo goed! Lekker naar Zierikzee geweest, op het terras gezeten, naar zee geweest, geplaat en uit eten geweest. Echt genoten dus... Heb voor mijn doen rustig aan gedaan maar kreeg zaterdag hoofdpijn en vermoeidheid, dus ff een uurtje naar bed gegaan voor het eten. Gister ook niet fit, nog steeds hoofdpijn en ook nog ff terug naar bed gegaan. Beetje jammer, maar ja hoort er bij, zal toch wel iets te vermoeiend zijn geweest die dagen weg en wat minder goed slapen op een vreemd bed. Moest vanmiddag naar de tandarts omdat mijn noodkroon los had gelaten en heb de rest van de middag lekker vrij genomen om te wassen, boodschappen te doen en uit te rusten. En dan morgen weer helemaal fit!:)

Dikke X Blondje

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Jeetje blondje! Wat een lap ! Jebent weer helemaal bij!

Heerlijk dat je zo uitgerust bent...
    Balen van je kroon!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hai Lieve Meisjes, jullie zijn egt wel heel lief hoor..! Ik voel de liefde.!:)
    Chess oow nee wat onwijs klote zeg voor jullie..!! Ik huil met veel verdriet met je mee hoor.. Wat stom he al die hormonen en de hoop (logisch, maar dan val je zo hard)..! Heeeeleee dikke knuffel en heel veel sterkte met het verwerken hiervan..

Lente, snap heel goed je keuze om de film niet te kijken, ik heb dus ook half gezien, maar ben het helemaal met Snoes eens, vreemd gaan is echt not done, maar tog begrijp ik het een beetje als ik de film zag.. Maar daarmee keur ik het niet goed..!!

Snoes, wat leuk zeg dat je lkkr op vakantie gaat.. Hopen dat de pijn dan wat minder is ja..:( Hoelang houdt die pijn meestal aan, of gewoon de hele maand.? Hoop van niet..:(

Maria, goed zo net weer ff donkerder..:) Ja als je knal wil zien tog miss de 1 v5 van kruidvat he..:) Ik hou trouwens wel van streepjes turen hoor, dus als je wilt spammen, vind ik dat helemaal niet erg..:)

Sjak wat naar dat je weekje weg dan zo in het water valt (figuurlijk dan).. Gelukkig nog wel kunnen genieten de laatste dagen..
    Ja ik ben het helemaal met je eens, dat hoe wij elkaar hier begrijpen, niet veel of miss wel niemand in de omgeving dat doet nee..

Blondy ook al zo een leuk weekend gehad, goed zo!! En moe zijn hoort erbij he en dan in een vreemd bed idd, dat doet allemaal zijn werk..
    Heb je nu een echte kroon of weer een noodje..:) Klinkt leuk

Slopperd hoe is het met jou.?

Clowntje oow ben zo benieuwd naar je buikje..:)

@ Boeken, k moet ook nodigs weer eens naar de bieb

@ Hypotheekman, goed gesprek veel duidelijk geworden en tuurlijk kan het allemaal..:) Dus nu ff de offerte afw88, volgende week vervolg gesprek..!!:)

Hier vandaag ongie geworden en dat was weer als vanouds.. Auauau tranen met tuiten zoveel pijn.. Nu 2 zetpillen erin en in me bedje met 2 heerlijke kruikjes.. Tot laterss.!!

15. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw Chess... Verdorrie! Ik heb er geen woorden voor... ik geef je een enorme dikke digiknuf!!! veel sterkte met dit verdriet.

Kaat, gefeliciteerd, dus het is bijna voor het eggie?! Ik ben ook lid van de bieb, anders zou ik failliet gaan... *oe oe oe, moet even verlengen anders krijg ik een boete*

Blondje, ziekjes of babybijwerkingen? Vervelend!

XX

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Meiden! Ik heb een KNALLER van een KV test!!!!!!!! En dat om 18.00 uur!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik durf blij te zijn!!!!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Maria Gefeliciteerd.!! Ik wil egt wel een foto zien.!:)

18. sjak

sjak Niet meer actief

Super! Foto! Gefeliciteerd!

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Kaatje wat goed dat het gesprek met de hypotheker zo vlot ging. Aiaiaiaia menstruatiepijn is minder. Het lijkt wel of we in een huis wonen, ik, Nikita, Kaatje, Chess allemaal de rode duivel op bezoek.
    Maria Super dat je nu blij durft te zijn. Tijd voor een nieuw onderschrift ; )
    Sjak hoe was je eerste dag back to scool?
    Blondje idd. morgen mijn tweede gesprek. En wat zie jij er stralend uit op je hyves foto's TOP! Ik doe even alleen fitness want wil echt op mijn eigen tempo en tijd sporten en 's middags vind ik nu toch het fijnst. Dus morgen weer en daarna de sauna in. Whoeiiii lekker.
    Nikita hoi lieverd, heb je babyboom al gekeken inmiddels. Hier heeft het keihard geregent zojuist. Heerlijk alles weer opgefrist.

Vandaag belde school en het was een fijn gesprek. Volgende week en de week erna slechts 4 uurtjes aan leerlingen die willen extra ondersteuning geven voor de proefwerkweek. de ouders krijgen daar ook bericht van. Heb er weer zin in.

xxx
    Lente

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! Meiden...
    Verveel me vanavond, en ben babyboom aan het kijken...
    En ondertussen hier ook even bijlezen en bijschrijven...

Kaaat....heel begrijpelijk dat je het deze maand voor iedereen stil hebt gehouden...maar wat jammer dat het geen geluk heeft gebracht....groot gelijk nu even lekker van de zomer te gaan genieten...en dan ben je in Augustus helemaal klaar voor een nieuwe poging met punctie...
    super dat het zo goed bij de hypotheker was en dat alles te regelen is....
    knuffel voor je i.v.m. je buikpijnen, hopelijk zakt het snel een beetje...

Snoesie....meid een dikke knuffel voor jouw en je buikje...jeetje zeg, wat moet dat zwaar voor je zijn...maar las dat je lekker een weekje met pa en ma naar Tsjechie gaat....genieten maar hoor daar, prachtig land, ben er ook een week of 2 op vakantie geweest...
    Is het trouwens normaal dat je buik ook zo opzet??

Maria....heel begrijpelijk dat je nog niet echt durft te hopen en bang bent...maar we duimen allemaal dat het goed komt bij je deze keer...spannend hoor....

Lente...wat ben je toch een kanjer zoveel lieve woorden voor iedereen te vinden...

Over de boeken...ik lees van alles en nog wat...meestal boeken uit de aanbieding anders zou ik ook failliet gaan en dan in het Duits.
    Ben nu ook weer bezig met een spannend verhaal dat in de franse revolutie afspeelt maar in het Duits en kan dus eigenlijk geen titels geven...
    De boeken die ik hier voorbij zie komen lijken me trouwens wel prachtig...en dagboek van een geisha heb ik ook gelezen...

Sjak....gelukkig niet de gekke en enge EHEC bacterie van hier...wij durven nog altijd geen sla en verse groenten te eten, en begin het te missen, zeker met dit weer...
    Gelukkig gaat het weer beter me je, en ben je er toch nog even tussenuit geweest...nu op naar de zomervakantie...

Ow jeetje Chesser...we hadden allemaal zo'n goede hoop voor je...en wat een klap voor jullie nu...kan me ook heel goed voorstellen dat het knalde met je man....hier hebben we zulke situaties jammer genoeg ook al gehad, ze reageren toch anders als wij, en moeten lichamelijk ook niet zoveel ondergaan...denk dat dat er ook mee te maken heeft...
    lieverd...ga verder niet te veel naar je schrijven, want helpen doet dat toch niet...hoop alleen dat jij en je mannetje alles snel een plekje kunnen geven en de zon weer gaat schijnen voor jullie...♥

Blondje..bij de tandarts alles in orde hopelijk?
    klinkt heerlijk dat week-endje weg, en ja...leuk hé, in de zee plonsen....;)
    doe op tijd een dutje, en voor de rest lekker genieten...

Maria...wat super die KV test....wil ook een foto zien...

tot morgen...

Share This Page