H! meiden, Als allereerste, Maria..wat een prachtige testen...geweldig hoor... ben ook benieuwd of je een bloedtest krijgt, of dat je moet wachten tot de eerste echo....PROFICIAT hoor... Lente....jij gister ook nog lekker gegeten?? Wij wel.....het soepje was lekker geworden...lekker pittig...soepjes kunnen soms ook zo flauw zijn, hangt echt ervan af of je lekkere ingredienten gebruikt...deze keer goed gelukt dus... bedoel je komend week-end lekker 3 dagen vrij?? heerlijk ervan genieten dus, in een schoon en opgeruimd huisje.... Iloon...ben weer begonnen met de medicatie, en heb volgende week een echo....hopelijk dan die week of uiterlijk de week erop een TP... jeetje lieverd...klinkt echt vreselijk jouw pijnen...hopelijk gaat het na de operatie een stuk beter... Laat alles maar over je heen komen, je kunt er toch niks aan doen...en naderhand lekker de tijd nemen om te herstellen, dat is belangrijk... Blondje...hopelijk dus over een week of max. 2 weken weer een TP... Snoes....hoe gaat het met je?? Wanneer vertek je met paps en mams naar Tsjechie?? En Clowntje...alles tiptop vandaag in het ziekenhuis?? Alle anderen meiden een dikke knuffel hoor, heb even niet de tijd om iedereen op te noemen....een druk dagje vandaag....denk dus ook tot morgen...♥
Hee lieverds, Iloon heel veel sterkte met de operatie. Komt vast goed hoor en voor je het weet ben je vertrokken en weer wakker. Het belangrijkste is dat je van je klachten af komt of in ieder geval dat ze een stuk minder worden. Wie weet ook iets voor jou Snoes? Wat zoals het bij jou gaat lijkt me ook haast niet te doen. Knuffel voor alle endomeisjes hier. Chess hoe gaat het inmiddels met je? Dikke knuf. Lekker dat je soepje goed smaakte Nikita. Mijn snijbonenstamp viel een beetje tegen. Te waterig. Jammer... Fijne dag! Grrrrrrrrr...net het UWV aan de telefoon (drie kwartier!) en nu blijft dat ze babyface niks kunnen maken omdat hij geen plan van aanpak heeft gemaakt en zonder dat kunnen ze geen advies geven. Ik zou via Driessen erom moeten vragen maar ben dan zo een paar weken verder en dan nog vertrouw ik ze nergens meer op. Heb dus gezegd (was trouwens een heel aardig meisje hoor!) dat het systeem van geen kanten klopt. Dat zowel het bedrijf als de BA ermee weg komt puur omdat ze hun werk niet doen??? En dat ik (de zwakkere partij) aan hun moet vragen dit wel te doen? Dit is toch de omgekeerde wereld. En daar moet ik nog 50 euro voor betalen ook. Heb gezegd dat ik geen contact met ze ga opnemen en dat het oordeel dan ook niet hoeft omdat ik toch aan het kortste eind zal trekken. Ze zou nog overleggen en of ze me kon terug bellen? Nee dus... ga niet nog langer mijn energie erin steken en ga ff kattenvoer halen en de 5 km rennen op de sportschool. Peuleschilletje nu met alle adreline hahaha Ik heb nu een leuke baan in het vooruitzicht en ga me hier niet langer me bezig houden. En die 50 euro steek ik lekker in mijn eigen zak. Zo...dit moest ik even kwijt. *race op mijn fiets naar de dierenwinkel en meteen door naar de sportschool* xxx Lente
hahahaha springt net onder druk mijn shake-beker over en de halve keuken inclusief ik onder de eiwittenshake. Dus een half glas vol en de rest op kastjes, muur, armen, gezicht, haar, vloer en over de beker zelf ook. Maar hij was lekker luchtig. Hardlopen ging ook goed, bijna 2 minuten sneller dan de vorige keer. Zo babyboom kijken. Wie ploft er mee op de bank zometeen?*zet de tissues alvast klaar* xxx Lente
Lente, Eiwit is heel goed voor je haar heb ik weleens begrepen... Gaat het lekker van glimmen... Wij zouden vanmorgen de uitslagen van de bloedtesten krijgen, maar het z-huis heeft kompjoeterproblemen : ( nog een nachtjes wachten dan maar! Nou meiden ik ga weer werken, alle examens zijn de deur uit, en heb vandag wel drie uur!!! SMAK
Heee meiden, Ik dacht al waar is iedereen. *pom pom pom een ogenblik geduld aub, belastingtelefoon* xxx lente
Sjak wat balen zeg dat je nu nog langer moet wachten. Je rekent er toch op en nu weer in spanning. Wat goed dat je alles al hebt nagekeken. Pas op dat je niet overwerkt raakt met je DRIE HELE UREN hihi Snoes hoe gaat het met je? Bijna op vakantie met je ouders. Wanneer ga je precies? En hoe gaat het met de Huismus? Kaatje vrij of weer werken vandaag? Hier zometeen voor het laats naar Bertje. Zelf weet hij dit nog niet. En volgens de belastingtelefoon krijg ik rond de 18e bericht. Nog minstens 10 dagen wachten tot ik mijn auto kan halen *zucht...* dus vandaag ruim een half uur fietsen naar Bertje en volgende week naar mijn nieuwe school ook ongeveer. Maar met dit weer is het zeker geen straf. xxx Lente
Geen drie heel uren... pfff, dat is teveel! 3X50 minuten... En dan weekend!!! Lapzwansen! ZPen en een wijntje drinken (of 5)
lente, wat een gedoe! Hou dat geld maar in je zak idd. En je energie kan je veel beter in rennen stoppen...
MariaC wow gefeliciteerd. Lente jij ook gefeliciteerd, met je baan. Goed zeg. Lieve Iloon, ja de klote pijn. Kan me jouw reactie goed voorstellen. Vorig jaar riep ik ook nog laat een kind maar zitten als ik nou toch eens van die pijn verlost ben. En kijk, geen kind maar wel pijnvrij dus ik moet een gelukkig mens zijn. Met mij gaat het best goed eigenlijk. De rust hier en het niets doen doet me goed. Ook het gevoel uit de mmm te zijn geeft rust. Ik lees soms verhalen van stellen die jaren in de mmm zitten, soms wel 10 of meer, en dan zonder resultaat. Ik ben blij dat we dat niet mee hebben hoeven maken. We pakken gewoon de draad weer op, m'n schoonzus heeft allemaal kruiden voor me verzameld die volgens haar allemaal helpen om zwanger te raken. Lief hoor. Dus ja, zolang er eitjes komen blijven we de soldaten klaar zetten . Ik verwacht niks maar niet geschoten blijft altijd mis. Na de vakantie ga ik het sporten weer oppakken, als voor alle endo problemen. Verder zo gezond en volgens endo dieet blijven leven om zo goed mogelijk gezond en pijnvrij te zijn. Knuf voor allemaal. Groetjes Jolanda
Heee meiden, Chess wat fijn om van je te horen en zeker om te lezen dat het eigenlijk wel goed met je gaat. Je bent een sterke vrouw! En wat lief dat je schoonzus zo met je meedenkt. Wat mooi dat je endopijnvrij bent. Heb je je spijkermat nog meegenomen Veel plezier nog Hihi heb ik weer. De route opgeschreven en om kwart over 10 richting Bertje. Dacht dat ik er bijna was maar voor de zekerheid om zo'n bord kijken want was ietsjes verkeerd gereden. Kijk ik op het bord sta ik helemaal verkeerd Ik fietsen fietsen en nog eens fietsen en een man de weg gevraagd. Die keek me aan van Poeh die moet nog een eind. Dus ik later weer op een bord gekeken en Ja hoor had ik schuin gekeken en was ik toen (inmiddels al lang niet meer) toch in de buurt. Dwars door Roosendaal gefietst en toen ik bordje Oud Gastel zag (inmiddels al half 12 moest er om 11 uur zijn) richting huis. Snel bij een benzinepomp een flesje water achter over geslagen (had gelukkig nog een briefje van 5 in mijn jaszak en om kwat over 12 weer thuis. Het mooie is eigenlijk dat ik al helemaal geen zin meer had in nog een gesprek maar uit beleefdheid dit eigenlijk had laten staan.De receptioniste had netjes het antwoordapparaat ingesproken en met haar afgesproken dat ze met Bertje overlegd of hij het uur nog in rekening brengt (heb eerlijk gezegd dat ik het begrijp als dit wel zo is) en dat ik hem een mailtje stuur om hem te bedanken voor zijn zorg. Dus waarschijnlijk heeft het zo moeten zijn. De shake is binnen en ga nu heerlijk op de bank ploffen met een goed boek en Broodjes HONGER Hahahaha het klopt dus dat vrouwen (ik zeker) geen richtingsgevoel hebben. Dag lieverds, xxx Lente
H! meiden, is het zulk goed weer in NL...het is namelijk erg rustig hier... Hier is het op zoch wel zonnig, maar niet zo warm om lekker buiten te zitten, maar daar komt in het week-end weer verandering gelukkig...al heb ik wel weer 2 voorstelling, maar ja...hoort erbij... Lente....concentreer je maar op alle nieuwe leuke dingen, en gun jezelf een mooi cadeautje voor die 50 E... wat een stunt zeg met je shaker...maar is hier ook al wel gebeurd... en ja...schijnbaar had het zo moeten zijn met Bertje...op zich wel jammer dat je hem nu niet persoonlijk kunt bedanken want hij heeft je toch goed geholpen....nou maar hopen dat je dat uur niet hoeft te betalen... Sjak...je 3 uur overleefd?....jeetje zeg, balen van die pc problemen in het ziekenhuis...nog langer wachten op uitslagen, dat is toch altijd spannend.... Chessertje, wat ben je toch een sterke vrouw, en wat lief van je schoonzusje om die kruiden te verzamelen...zal ook niet schaden lijkt me... hier verder niks nieuws te melden...
Nog even Babyboom aan het kijken, en houd het niet droog hoor... jeetje, dat verhaal van die man die zijn vrouw ondertussen plotseling verloren heeft...heftig hoor...
Hier ook toch maar babyboom aan het kijken... Vind het ook zwaar om mijn tranen binnen te houden, dus doe dat ook maar niet. Word er wel pijnlijk bewust van dat het allemaal niet zomaar gezond en goed is en dat et zomaar kan... Ondanks dat wij in de ivf/icsi mmm zitten, had ik er geen idee van dat er zoveel van de 100 stellen een beetje hulp of een beetje veel hulp nodig hebben.
ja, daar ben ik ook wel van geschrokken, het gaat bij toch wel veel niet vanzelf... vind trouwens dat koppel (Annemieke en Guido??) dat PGD in Brussel doet, ook een ontzettend sympathiek stel...wat een verhaal zeg...
haha, en kan het niet laten, moest kijken of Guido en Annemieke zwanger zijn op babyboom.nl....wat leuk voor ze....
Wij hadden ook in aanmerkingen kunnen komen voor pgd, ivm met borstkankergen. Maar wij hebben er voor gekozen niet die richting op te gaan, pfff, was wel zwaar ook om dat te zien zeg... Ik ben heel blij voor ze!!
Aaah, wat fijn voor ze Ik vroeg het mij namelijk ook al af en je bent me voor. Heftig idd. dat verhaal van die man. Eerst een kindje moeten afstaan en later zijn vrouw. Leek me een geweldige vrouw en moeder en dan dit Een heel vroegere vriendin kijkt ook (heeft zelf 3 kinderen) en is geschrokken van alle verhalen en wist niet zeker of ze al die behandelingen zou hebben aan gekund. Tja, dat weet je pas als het nodig is. Het is hier zonnig maar brrrrrr.... koud. Hahaha heb leuke schoenen gezien dus wie weet haal ik ze wel voor die 50 euro's. Weet al bij welke jurk ze leuk zullen staan Heb Bertje al een mail gestuurd. Nou meiden zo boodschappen doen en samen 3 dagen vrij xxx Lente
Meiden sorry even ego... Mijn HCG is...... Komt ie... 1200!!!!!!!!!!!! Hadden we NOOIT verwacht.... Jeeminee!!! Ik vind het echt schrikken..... Zo onwerkelijk!
Maria van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooie waarde en ik hoop dat je vanaf nu oprecht durft te genieten. Op naar de 1e echo en een mooi kloppend hartje. Liefs, Lente