De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Was weer drukdrukdruk.! Vandaag ook nog werken en dan vanaf zondag 4 daagjes en dan zeker 4 vrij, miss wel 5.! WOW.! :)

Maria, super gefeliciteerd wat een super waarde zeg!! Ben het met Lente eens, hoop dat je er nu een beetje vertrouwen in krijgt.!!

Lente gefeliciteerd met je baan, klinkt helemaal leuk.. En laatste gesprek bij Bertje niet gelukt. Miss had het idd zo moeten zijn..!:) Jij zit weer beter in je vel en daar gaat het om.!!

Clowntje, fijn dat je groeit..:) En de kleine dus ook.!! Minder het gedoe met de badkamer zeg.! Lkkr kunnen douchen is tog wel erg belangrijk, hopen dat het snel beter wordt.!

Iloon, je bedoelt denk ik 15 juni.? Spannend hoor.. Ik hou je handje vast.!! En wat de pijn betreft, ik heb het dan niet zo hevig als jij of Snoes, maar snap je opmerking heel goed over alles er uit halen, weg ermee..!!

Blondii, wat je ga je snel.!!! Groei jij ook al.?

Nik, jij ook al druk steeds, ik zal weer eens kijken of ik nog leuke recepten heb.. ;)
    Ja super heftig dat stel waarbij de vrouw dan zo plotseling weg haalt.. Kan iedereen gebeuren he, super erg.!

Sjakkie lkkr weekend..!! Have Fun.!!
    Mag ik vragen waarom jullie niet voor PGD hebben gekozen..? Ik zou zelf ook niet weten wat ik zou kiezen hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.. :)

Chess, wat fijn dat je je er een btje bij neer kunt leggen en het wat los kan laten..! En kan genieten van het niets doen..!! Veel plezier nog daar en ik denk aan je.!!

Alle andere lieverds, zwaai en hoe is het.??

Doeshi's hele fijne dag, ik ga maar eens aan de slag hier..!!:)

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    even snel meiden...denk dat ik vanmiddag nl. nog wel even tijd vind om op m'n gemakje bij te lezen en te schrijven...

vanochtenm op FB weer zo'n berichtje van een oud-klasgenootje...half jaar getrouwd...en ze kondigt vrolijk aan bijna 4 maanden zwanger te zijn...
    is natuurlijk erg leuk voor haar...maar waarom mag het bij ons toch niet zo akkelijk gaan...:(
    nou, ga masar snel naar het theater...even de negatieve energie van me af dansen...

Maria...super waarde hoor...jwas het trouwens precies 2 weken na TP...anders zou je bijna denken dat het er 2 zijn, maar je hebt maar een TP van 1 gehad, toch??

tot later lieverds....

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou Nikita, deze emoties daar kun je niets aan doen. En gelukkig zullen we jou er zeker niet op aankijken. Hopelijk kan jij binnenkort ook op fb jouw goede nieuws vertellen. Werk ze.

Kaatje bijna lang weekend Joepie!

xxx
    Lente

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @nikita: ohhh dat is wel heel erg weer. Het steekt natuurlijk nu veel meer. Dikke knufffff voor jou!
    Wij hadden altijd het romantische idee dat we alles heel snel gingen doen......we gingen na 3wkn samen wonen en na 6mnd stopte we met de pil. Grote wens was dat we in amerika, tijdens onze rond reis, zwanger zouden raken en zo de eerste van onze vrienden groep zouden worden. Helaas het leven had andere plannen.
    Ik duim mijn duimen blauw dat je volgende tp een mooie plakbeeb hebt hoor.

@mariaC: ohh meis super gefeliciteerd! Het is je zo gegunt na zoveel tpsingen! Zal wel een hele geruststelling zijn dat je hcg zo hoog is.

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden!

Maria; Van harte gefeliciteerd meid, super voor je!Wat een hoge waarde zeg! Hopelijk kun je het snel n beetje gaan geloven en gaan genieten. Het is zooo leuk en bijzonder...:)

Lfn; Wat fijn dat je nu weer bijna een tp hebt. Hoe voel je je er over? Al weer iemand zwanger in jouw omgeving, hoe leuk ook voor ze, het is zo zuur voor jou he. Dikke knuffel!

Lente; haha dat verhaal van de shake is wel erg grappig. En van het fietsen ook, haha, in ieder geval je beweging gehad met die omweg. En wat de andere zeggen wie weet is het zo bedoeld niet meer bij Bertje te komen. Geniet van je vrije dagen!

Sjak; Balen dat de uitslagen niet binnen waren. Vandaag binnen? Pfff, 3x50 minuten...;)

Chesser; Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat en je geniet van de vakantie. Wat houdt het endo dieet in? Moet je dan veel laten qua eten? wel fijn dat dat helpt!

Kaat; Heerlijk 4 dagen weekend of misschien 5!!! Ik heb ook 4 dagen weekend, heerlijk!:D werk ze nog vandaag! ja gaat snel he, ik groei nog niet erg, mijn buik is niet meer zo plat s'avonds maar pas nog al mijn strakke jeans, ben tot nu toe 1,5 kilo aangekomen. Komt vanzelf dat buikje!

Sloppy; hoe gaat het met jou?

Ik ben lekker druk geweest, gisteren bij mijn ouders weesten eten, die gaan op vakantie vandaag naar Bali. Heb mijn neefje meegenomen die heeft hier geslapen, mijn ouders passen normaal op vrijdag op en nu ik voor 2 weekjes! Hij ligt nu heerlijk te slapen, zijn net in bad geweest en gaan straks naar de kinderboerderij lopen,ben benieuwd wat hij ervan vindt, hij is nu 9 maanden. Hij is echt aan het ontdekken, tijgert vrolijk rond en wil alles vastpakken dus goed opletten.

Fijne dag Lady's!

X Blondje

6. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente heb je die schoenen nog gehaald? Jammer dat het laatste gesprek met Bertje niet is gelukt.
    Jaaaa spijkerbed zat in de koffer :)

MariaC dat is super, eindelijk he, gefeliciteerd :).

La Femme, dikke knuf, ik snap het, sommigen zijn al zwanger als je er alleen maar naar kijkt en wij...... zucht... ja. Life sucks sometimes.

Blondje, endo dieet houdt oa in liefst zoveel mogelijk vegetarisch eten, veel groente en fruit (liefst bio), noten en zaden, peulvruchten, niet frituren, geen tarwe, geen toegevoegde suikers (vooral geen witte). Dit is een snelle greep uit het dieet, daarnaast slik ik nog supplementen oa krillolie, lijnzaadolie, een multivitamine.

Dag allemaal, Kaatje, Clowntje, Iloon, Snoes, Sjak en iedereen die ik vergeten ben.

Groetjes
    Jolanda

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zo meiden, wil iedereen alvast een fijn week-end wensen, want ik zal niet veel online zijn...we krijgen bezoek, en hopelijk is het weer mooi, dat we ook nog eens een dagje naar het strand kunnen.
    hier verder nog niet veel nieuws te vertellen...

THX Sloppy en Lente voor jullie woorden....raar hé...dat zoiets zo kan steken...was vanochtend echt nog de hele ochtenr sjago...

Sjak, vandaag je uitslagen gekregen??

Blondje...klinkt als een spannende en gezellige fase waar je neefje in zit....zozo, en je ouders lekker naar Bali...daar zullen ze wel van genieten denk ik...

Chessertje...klinkt als een behoorlijk opgave dat dieet hoor...

Maria, lekker aan het genieten, en begin je het te geloven??
    Heb je al een datum voor je eerste echo??

En Kaatje...bijna vrij week-end??

Alle anderen ook een dikke knuffel...maar ik moet nog even wat dingetjes in huis doen...

LIEFS

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Heel begrijpelijk hoor Nikita. Je wacht al zo lang en elke keer die teleurstelling dus je hoopt stiekem toch dat jezelf de volgende mag zijn. En stiekem hoop ik dat ook voor je : )

Chess haha wat grappig dat jij je mat hebt meegenomen. Ze zullen raar opkijken als ze je bagage controleren. Hoe lang moeten we je nog missen aan de picknicktafel...
    Schoenen niet gekocht. Hoorde vandaag van droomprins dat dit soort schoenen (sleehak) hem aan Lucrh van de Adams familie doet denken hahahahaha nu maar andere schoenen besteld. Komen hopelijk over 3 weken binnen. Deze zijn lekker stoer met van die studs op de vele riempjes en een hak en zwart natuurlijk : ) Sexy en stoer tegelijk. En een 1-persoonstheepotje voor 's ochtends voor mijn groene thee en een nieuwe sporttas gekocht en toen waren de centjes al weer op. eigenlijk ietsjes meer maar die schoenen heb ik natuurlijk nog niet hoeven te betalen ; )

Sloppy jullie droomwens is idd. heel anders gelopen. Gelukkig maar dat je dit vantevoren niet geweten hebt. Pfffff...
    Ben blij dat het uiteindelijk toch nog is goed gekomen voor jullie samen.

Blondje wat heerlijk je neefje weer om op te passen. Geniet er lekker van.

Alle andere meiden een heel fijn lekker lang weekend! Snoes mocht je binnenkort op vakantie gaan en hier niet meer langs komen (mis je hier...) heel veel plezier!

xxx
    Lente

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Joehoe ik heb je babybanner gezien. Go for it Mama:)

*druk bezig met de zolder en schuur verder uitzoeken en opruimen*

xxx
    Lente

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lente, lukt alles een beetje met opruimen enzo?
    Lieverdjes, ik reageer morgen op de rest.
    XXXXXXXX

11. sjak

sjak Niet meer actief

He Meiden,

Wat een rust hier...

Maria, is geweldig zeg deze waarde!! Super dat zal wel een opluchting zijn? Ben zo blij voor je!

Kaat, wij hebben niet voor de PGD gekozen omdat het om borstkanker gaat... Klinkt raar misschien maar de ontwikkelingen omtrent kanker gaat zo snel dat wij hopen dat het over 25 a 30 jaar (wanneer dit zou kunnen gaan spelen) er allang oplossingen voor zijn (dat hopen we dan he?!). Daarnaast wordt de kans een stuk kleiner ook, want ze 'gooien' de helft ofzo weg... Net als bij dat stel van babyboom: 9 bevrucht, 3 zonder de erfelijke ziekte.
    Het is ook zo heavy vonden wij, dat je zover kan gaan. ieder zijn eigen keus hoor!

Nik, Lekker druk weekendje? Hier ook, verkering was vrijdag jarig en dat vieren we vandaag. Maar vrijdag even langs oma (en die woont bij mijn schoonmoeder) en daar werde natuurlijk weer menig wijntje gedronken.... Veel plezier!

Lente, ha ha ha. lurch... geweldig! Ik vind die schoenen wel ook mooi, maar het zijn wel enkelbrekers hoor! (en ik loop vaak op hakken...) Maarja als droomprins je met lurch gaat vergelijken....
    Als je je medicijnen weg gaat doen, dan houd ik me aanbevolen hoor!! Menopur zijn de duurst medicijnen en als het na de cryo's niet is gelukt gaan wij zoiezo door naar poging 4... (en als het wel gelukt is zorg ik ook weer voor een nieuw huisje voor de medicijnen!)

Snoes, hoe is het met de dikkerd?? Ha ha ha, gewoon nog je oude kleding aan... Hier zijn wij gezegend met alle zussen die gewoon 30 kilo aankwamen tijdens zwangerschappen... En het schijnt erfelijk bepaalt te zijn!

Sloppy, vervelend hoor dat je je zo voelt tijdens zoiets moois in je leven! Nog effies en dan ga je trouwen! Nog even doorgroeien en dan pas je vast en zeker heeeeel mooi in je jurk! (die ik trouwens heel mooi vind en als wij gaan trouwen als ik zwanger mag zijn, ik hem ook wil... hihi)

Ohw , kom later terug als ik nog tijd heb.... Moet nu even aan de slag,

De rest allemaal een dikke KUS

12. sjak

sjak Niet meer actief

Nog effies dan...

Chess, lieve hemel, is dat niet enorm, vreselijk zwaar zo;n endodieet?? Niet alleen het eten ervan, maar ook kopen en bereiden?? Ik heb geen endo hoor, maar helpt het wel?

Nik, het blijft vervelend (is dit het goede woord) als anderen wel zwanger zijn... Pfff hier ook weer één, mijn tennismaatje, en ik gun het haar onwijs, ze is 39 geworden en vorig jaar een bbz gehad en een eierstok verwijderd. Ben wel heel blij dat ze me het persoonlijk verteld heeft voordat ze ermee naar buiten kwam... Dat is wel lief.

Snoes, ben je al op vakantie??? Of wanneer ga je dan? Lekker hoor!

Iloon, woensdag toch? Spannend hoor! maar daarna gaat het allemaal beter! Sterkte alvast en een dikke kus!

Clowntje, hoe is het met je??

Hier: Wij hebben besloten nog een maandje rust eraan te plakken, dus (volgens mijn berekeningen) zal ik begin augustus ongeveer een tp hebben. Eerst genieten van de zomer!
    De uitslagen waren eigenlijk allemaal goed. Op een iets (weet niet meer wat) kwam eruit dat mijn bloed iets dunner is, maar dat is niet erg. En ik moet nog wachten op het enzym onderzoek naar gen NRHTBLABLABLA dat was nog niet binnen....

Dus meisjes,

Nog een keer:

SMAK!

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

Het is hier schitterend weer en we gaan zo een rondje fietsen dus ik hou het kort vandaag.

Sjak groot gelijk dat je even je rust neemt nu. Lekker van de zomer genieten en daarna zie je wel. Gefeliciteerd met je verkering. Vind het altijd zo leuk klinken als je dit schrijft. Ik zal je een pb sturen ivm menopur. Ik heb 2 paar van die schoenen en gisteren dus mijn oude paar aangedaan. Vind ze juist lekkerder lopen dan mijn hoge pumps. Maar daar was het hakje vanaf dus ik moest wel mijn Lurch schoenen aan hahahaha

Maria het is bijna gelukt met de spullen. We hebben nu een bankdruk met 140 kg aan gewichten op zolder staan en als het goed is vandaag ook nog een ski-apparaat (een simpele uitvoering hoor!) Ik ga een hoop op marktplaats zetten en wat ik niet weg krijg schenken aan een goed doel en uiteindelijk weg gooien. Dat laatste vind ik altijd zonde maar ja kan niet alles blijven bewaren.
    Komende week weer werken (4 uur in totaal) en naar mijn nieuwe school om de laatste dingetjes te regelen. En hopelijk een dagdeel meelopen met degene die ik ga vervangen. Heb er veel zin in.
    Het scheelt ook dat ik nu eindelijk overzicht heb op mijn spullen en financieen.

Hoe gaat het met de rest van de dames hier? Hard aan het werk (Nikita en Kaatje) of van de zon aan het genieten (en Blondje van haar neefje).

Fijne dag allemaal
    xxx
    Lente

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Goed hoor, Sjak, even rust!
    Helemaal lekker in de zomer...:)

Lente, hahaha LURCH schoenen, ghehehe
    Wat fijn dat je je leven in alle opzichten zo aan het opruimen bent! Dat moet heerlijk voelen!

Dikke knufff aan iedereen.

Wij gaan even op familie visite.
    Maar rustig aan... geen haast.
    Niets hóeven is al heerlijk.

Het ultieme weekend gevoel:)

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Maria ook hier een heerlijk rustig dagje. Het ski-apparaat staat nog op dezelfde plek ; )
    Gisteren bij mijn broer zijn verjaardag geweest dus de familie weer genoeg gezien hahaha. Weer in een ander boek begonnen (Lulu Wang Wilde rozen) ook een aanrader. Vandaag is een relaxte zondag. Voor mij mogen alle zondagen wel zo zijn, Zalig niets hoeven alles mag:)

Fijne avond nog allemaal en eet smakelijk voor straks
    xxx
    Lente

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Heerliujk Lente!
    Ik voel me heerlijk rustig. Zo maar eventjes wat toetsen nakijken, dan is dat dinsdag klaar. Zo vervelend als het maandagavond moet....

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Mamamaria : )

Suc6, zal ik binnenkort ook weer aan moeten geloven.

Fijn dat jij je zo rustig voelt.Een goed teken.

Liefs,
    Lente

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Thanxx meis!

Ik was er gisteren van overtuigd dat het mis zou gaan....
    Wij dus de laatste digi doen.

Godzijdank staat er nu 3+

Nog ruim 2 weken voor we de echo hebben maar we zijn zo bang en voorzichtig...

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Kop op Mamamaria, die echo haal je zeker en vast. Heb wel eens horen zeggen dat de bezorgdheid bij een zwangerschap net zo erg is al dan niet erger als het zwanger worden op zich. Die onzekerheid kan helaas niet worden weg genomen maar ik hoop met heel mijn hart dat de bezorgdheid steeds meer zal overgaan in onbezorgd zijn. Nog gelukt met de toetsen?

We zijn net lekker uit eten geweest in ons favoriete resaurant. Was weer erg gezellig alleen de kersen bij het dessert waren helaas ver te zoeken. Ach dan haal ik van de week voor mezelf een pond verse op de markt. Pffffffff... mijn broek zit erg strak dus van de week maar eens flink gaan sporten en letten op wat ik eet. Mijn weegschaal is nu boven mijn horrorgewicht uitgekomen...

xxx
    Lente

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ben ik wel heel benieuwd wat je horrorgewicht is, hahaha
    Oh man... ik heb geen toets aangeraakt...
    Morgen maar dan...

erg hoor....

Deel Deze Pagina