Goeiemorgah Lievi's! Nik, nee das niet leuk berichtjes van mensen die zwanger zijn.. Gister gehoord dat mijn nichtje ook 8 weken is nu en ik ben echt oprecht blij voor ze, maar ergens vin ik het tog niet eerlijk, maja dat zal zo blijven..! Komt wel goed Schatje.! De laatste zullen de eerste zijn he. Het w88 zal wel ergens goed voor zijn.! En genoten van je weekend.? Blondy, klinkt gezellig met je neefje.. Rond de 1 jaar zijn ze zoo leuk..! Chess, haai Lieverd.! Lente klinkt leuk je schoenen.. En ja wij vrouwen kopen altijd wat we van te voren niet plannen he, daarom is shoppen ook zo leuk.. Het is altijd een verrassing waarmee je thuis komt.. Sjak, snap jullie beslissing heel goed hoor.! Is ook heftig dat ze dan zoveel "goede" emmies weggooien..! Nog een maandje rust jeeeh! Ik ook beginnen we denk ik samen, maja jij cryo en ik denk ik het lange traject.. Ga morgen het ziekenhuis bellen over hoe en wat..! Maria, lkkr he niets moeten.! Das altijd een goed gevoel.! Snap dat je bang blijft tot de echo hoor.! Maar je waarde zegt wel iets he! Maar afw88 blijft het.! Alle andere schatje, zwaaaii! Hoe is het.? Aan het genieten van het lange pinksterweekend.? Ik nu nog 3 daagjes en dan zkr 4 vrij, wat een luxe.!! Zaterdag jarig, gaan bbqen als het weer wat meewerkt.! Oowja en ben weer aan het sporten, jeeh.! Eindelijk ingeschreven! Dat was het over mij weer.! Fijne dag allemaal.!
Good morning ladies, Kaatje nog 3 dagen en dan 4 dagen vrij en JARIG Leuk vooruitzicht. Oei weer een nichtje zwanger. Voor de winter ben jij hopelijk ook zwanger en dan loop jij volgend jaar zomer te pronken met je baby in het Vondelpark Komt goed lieverd! Joehoe en weer aan het sporten. Maria het is te erg om op te schrijven maar hier komt ie over de 65 mijn streven was rond de 62 of 63 maar het wordt alleen maar meer en dit zijn zeker niet alleen spieren want mijn buik flubbert Maar deze week ga ik serieus op mijn eten letten dus geen broodjes maar sneetjes brood en 's avonds na het eten alleen nog iets onschuldigs zoals ananes of yoghurt. En natuurlijk blijven sporten. Vorige week 3 keer geweest dus dat gaat wel goed. Hahahaha dat uitstellen herken ik maar al te goed. Deed ik ook altijd. Soms deed ik het meteen dat was het beste want daarna is het alleen maar voor me uit schuiven. Moet je veel? Ga maar eens een beschuitje eten met afslankthee en daarna poetsen. En geen tussendoortjes meer *zucht....* dag lieverds, fijne dag Lente
Kaatje bijnaa JARIG Wat leuk!!! EN weer iemand zwanger:S pijnlijk hoor.... Wat lente zegt over het pronken in het Vondelpark vind ik een heel goeie deal! Laten we dat afspreken! Lente, je horrorgewicht.... Ik weet natuurlijk niet hoe lang je bent. Ik zit daar nu geloof ik ook op. Of 63/64 nog wat. Met 1.67 Ik had liever slanker geweest, maar nu durf ik niet meer af te vallen natuurlijk.... Ik was in 2008/2009 ruim 10 kg lichter en eigenlijk was ik redelijk gestoord bezig om mijn gewicht beneden de 50 te krijgen. Het BMI moest dus sowieso wat omhoog om de ICSI kansen groter te krijgen maar het ontbrak me later ook aan de blinde obsessie wat ervoor zorgt dat je er écht alles voor over hebt. De wens bijna niets te wegen stond de wens voor een kindje ernstig in de weg... Maar joh,. als jij die WII FITTTTTT weer lekker uit de kast haalt, ben je zo weer op een gezond gewicht. En goed voornemen om bijvoorbeels 's avonds bij trek een schaaltje verse ananas of aardbeien te nemen! Ego, Ik heb vreselijk gedroomd. Opeens was ik zwanger van 7 kindjes. Later waren het er 3 en eentje bleek down te hebben. Tijdens de echo haalde de verpleegkundige ze er even uit zodat ik het kon zien en toen stopte ze ze weer terug... Toen wilde het VU er 2 aborteren vanwege het SET protocol. Ik voel me echt beroerd, zie steeds die beelden voor me.... XxxM
Sjak, hopelijk heb je een 4e poging niet nodig, maar mocht het uiteindelijk toch zover komen mag je mij altijd benaderen, ik heb nog wat Menopur liggen. Zou je dan van me mogen hebben. Ik heb geen moeite met het endo dieet. Het is idd wel goed opletten met boodschappen doen en ik ga ook elke week naar de bio supermarkt. Maar ik ben er intussen aan gewend en het is routine geworden. En het helpt, dat is het belangrijkste, ik heb daar alles voor over. Nooit meer die klote pijn. Zo erg. Ik hoop dat jullie lieve Snoes en Iloon er ook vanaf komen. Lente, suc6 met je afvalprogramme. You can do it ! La Femme dikke knuf voor jou, hoezeer je het iemand ook gunt, het is zo confronterend he. Verder zwaai zwaai aan iedereen. Woensdag gaan we hier weg. Het plan is gewijzigd, we gaan via Griekenland, Parga YES en dan de ferry Igoumenitsa naar Venetie. I love Greece !!! Tot gauw lieverds. Groetjes Jolanda
Chess, dat is super! We gaan augustus eerst aan de slag met onze diepvrieskindjes, en als we het daarna nodig zouden hebben dan zeg ik het! Ben er heel blij mee! Nu opruimen en bijkomen van verjaardagsfeestje van verkering...
Goedemorgen meiden, Ook lekker van het lange weekend aan het genieten? Ik wel, lekker 4 dagen vrij! Chessertje; Klinkt als een heftig dieet hoor, fijn dat het je lukt en dat je er baat bij hebt. Veel plezier in Griekenland, hoe lang bljven jullie weg? Lfn; En mooi weer geweest bij jullie? hier wel ok, maar geen strandweer. Lente; Haha vraag me af waarom de sleehakken jouw vriend aan Lurch doen denken?! Maar de schoenen die je hebt gekocht klinken mooi, ik heb zelf ool zo iets van vorig jaar, zwart met een hoge hakken en allemaal bandjes met studs. Mijn zusje noemt t rockchick schoenen. Sleehakken heb ik ook trouwens, en mijn vriend houdt er ook niet zo van. Goed bezig weer met het sporten! Sjak; Gefelicteerd met je vriend alsnog! Fijn dat de onderzoeken goed waren. En groot geljik dat je eerst lekker van de zomer gaat genieten! Maria; ff volhouden meid, het ziet er super uit voor jullie, en over 2 weekjes kan je jullie kleintje al zien! Al snap ik het maar al te goed, ook nu geloof ik het soms nog steeds niet dat er een kleintje in mijn buik groeit. Maar ben me er ook vaak heel bewust van en geniet, zeker na de tweede echo. argh, die dromen he, heel vervelend. Ik droom ook zo veel sinds ik zwanger ben en kan er ook een paar uur na ontwaken een rotgevoel aan over houden. Kaat; Ook al weer een zwangere erbij in je omgeving, jij bent gewoon de volgende! Wat goed dat je weer aan het sporten bent! Geniet van je vrije dagen! Over sporten; Heb van de week gesproken met de dame die body pump geeft, ze kwam heel lief naar me toe hoe het ging, en vertelde me dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren maar als het goed voelt je nog heel lang kan doorgaan. Wel enkele aanpassingen, zeker als ik een buikje ga krijgen, maar het is alleen maar goed door te sporten als het lukt ook, heb er straks alleen maar baat bij zei ze. Het voelt nog heel goed, dus ga er lekker mee door zolang het lukt. Wij hebben ook een leuk maar druk weekend, zaterdag gesport en vrienden op visite gehad met de kids. Gisteren hele dag weggeweest, familiedag was erg gezellig. De nicht van vriendlief woont op een woonboerderij aan de rand van het bos, allerlei spelletjes gedaan en afgesloten bij het kampvuur met liedjes zingen en dat soort ongein. Vandaag gaan we even met vrienden naar een babywinkel en beetje uitrusten. Fijne dag allemaal! X Blondje
Ha meiden, Chess wat super via Griekenland terug en een dag naar Venetië. Wow, wil ik ook Maria ik ben slechts 1,61 en een half dus dit is echt te zwaar. Maar binnen nu en een week zit ik weer onder de 64 en over 4 weken onder de 63. Hahahaha nu moet ik wel Bah, wat een nare droom was dat zeg. Gelukkig zijn dromen bedrog en krijg jij een snoes van een baby. Blondje dat klinkt super gezellig en wat goed jouw sporten. Die baby is straks een peuleschil. Die zet jij zo in een handomdraai op de wereld. Wordt vast een super power Baby Sjak lekker rommelen in huis. Hier al de twee grote kattenbakken een flinke schoonmaakbeurt gegeven en zo de badkamer maar nu eerst eten. Mijn maag knort Dag lieverds, xxx 't Klein nijlpaardje
Yes, mijn rondje Your Shape zit er weer op. hahaha je kan ook kiezen om je bikinilijn te trainen. Een kwartiertje per dag. Moet lukken toch? Mijn wii-leeftijd is 38 toch nog netjes alleen mijn bmi is aan de verkeerde kant van de schaal ) : Dus mijn streven binnen 6 weken 2,5 kg moet nu echt gaan lukken. Het begin is er. Sjak je huis weer helemaal schoon : ) Ga je nog het onderwijs uit? Was je van plan maar weet niet of dit nog steeds zo is. Morgen de uitslagen, spannend! liefs, 't kleine nijlpaardje
Ha meiden, Hoe gaat het met iedereen? Maria nog naar gedroomd? Ik had een hele stoute droom met Droomprins in de hoofdrol. Te stout om op te schrijven Komt vast door zijn groeiende spieren hihihi Blondje vandaag weer werken zoals velen hier inclusief moi Ja, vandaag sinds lange tijd 2 uurtjes werken op school. Sjak en Maria de laatste weken zijn aangebroken voor jullie. Zijn jullie al 2 juli aan de beurt met vakantie? En Maria ben je er nog uitgekomen wat je gaat doen en weet je baas het al? Suc6 ermee. Iloon morgen is het zover. Alvast heeeeeel veeeeeel suc6! Nikita hoe was je drukke weekend? Was het te doen op je werk? Binnenkort je echo en hopelijk de tp. Vind dat jij nu de volgende zwangere MOET zijn en blijven. Duimduimduimduimduimduimduimduim Kaatje bijna een lekker lang weekend en Jarig Alles al gelukt met de hypotheek? Komt een hoop bij kijken om een huis te kopen. Suc6 met alles. En... hoe gaat het op de sportschool? Snoes ik mis je hier en hoop dat het goed met je gaat. Neem je rust als je het nodig hebt en veel plezier met je ouders op vakantie. Sloppy en Clowntje hoe gaat het met de baby's en jullie zelf natuurlijk? Ben benieuwd! Chess morgen door naar GREECE Wat een supervakantie ondanks het verlies van Bolletje. En thuis straks je sporten oppakken en verder met je dieet. Ben blij dat je positief in het leven staat. Ga zelf zo naar mijn nieuwe school om de contracten te tekenen en vanmiddag dus werken. Daarna weer shape your body. Heb zelfs spierpijn in mijn billen, armen en benen. Voelt goed. Dag ladies, 't kleine nijlpaardje
He Lente, Alles weer fris en fruitig hier! (inclusief ik) Ja ik ga nog steeds het onderwijs uit, ben aan het solliciteren naar P&O functies, maar krijg bijna niet eens antwoord op soll.brieven, je hoort gewoon niets!! Maar anders moet ik maar even gaan huisvrouwen ofzo?! Morgen de uitslag van de examens, ja zeker heel spannend! Zeker omdat Maatschappijleer weer achterlijk moeilijk was dit jaar en de gemiddelden uitkomen op 31 punten van de 64... Dus maar hopen op een goede normering. XX
H! meiden, Zo, even vlug tussendoor....heb dus drukke dagen gehad, en eigenlijk geen week-end...vandaag moet ik ook alweer de hele dag werken, en tussendoor nog andere afspraken. kijk alweer uit naar mijn bedje... Vanochtend had ik trouwens echo bij de gyn. en het BMS was al 7,5 mm...niet slecht dus, en wacht nu op het telefoontje van de FA om te bespreken hoe we verder gaan. Heb al gezegd dat de TP niet op maandag ochtend kan zijn, want dan heb ik HET gesprek i.v.m. het opzeggen van mijn contract. In het week-end zou ook erg slecht uitkomen, dus ik hoop gewoon op maandag of dinsdag, dat zou perfekt passen, en kan mijn BMS mooi nog een beetje aandikken... Sjak, nog proficiat met je verkering...leuk leuk...een feestje met een paar rosétjes... geniet maar lekker van dat extra maandje rust... trouwens idd. wel lief van je tennismaatje...en er zijn gelukkig geen vreemde dingen gevonden tijdens de onderzoeken... Lente, spannend zeg met je nieuwe baan...weet je ondertussen al wanneer je mee kunt lopen?? ow jeetje meid...als je af wilt vallen....veel water drinken gedurende de hele dag...helpt altijd erg goed bij mij...lukt het een beetje de tussendoortjes te laten staan?? Kaaatje...wat een leuk week-end in het vooruitzicht...vieren met een BBQ....en wat zag ik nu even snel tussendoor voorbij komen op FB...koopcontract getekend?? ow jeetje Maria...nog 2 lange weken wachten...maar een geruststelling hé...die +3 weken...voel je je verder goed?? aiai...lees nu die droom van je...jeetje...dat is even niet leuk wakker worden lijkt me...gelukkig was het maar een droom, en komt het gewoon helemaal goed met je... ow Chessertje...Venetie...wij denken er ook over na er deze zomer een keer naar toe te gaan...moet echt wel bijzonder zijn daar...goede reis terug, en de feryy is altijd een avontuur... Blondje....lekker weer geweest hier ja, maar ook geen echt bikini strandweer...al zijn we wel even aan het strand geweest, maar dan in onze gewone kleren...klinkt ook als een gezellig week-end bij jullie... zo meiden...tot later hopelijk....als ik niet te laat thuis ben kom ik vanavond nog wel een keertje online...
Ha meiden, Vanochtend dus naar PZ op mijn nieuwe school geweest. Bleken al mijn doorgestuurde documenten leeg te zijn ipv ingevuld Voelde me echt een digibeet Dus alles samen opnieuw ingevuld. Vanmiddag zou ik dus extra ondersteuningsles geven alleen kwamen er geen leerlingen. Dus na 1,5 uur was ik weer op het station en heb daar lekker in mijn boek verder gelezen. Vrijdag een nieuwe poging. Makkelijk geld verdienen zo. Werd vriendelijk ontvangen en sommige collega's waren blij om me te zien en per 8 juli wordt ik volledig beter gemeld Dus dan is dit ook afgesloten. Morgenochtend tussen half 9 en 10 uur op mijn nieuwe school melden. Heb er echt zin in en ga op de fiets. Heb al gezegd dat als ik verdwaal ik iets later ben Was geen probleem hahahaha Nikita wat fijn dat je bms al zo dik is. Nu hopen dat de tp goed uitkomt. Ben benieuwd naar je gesprek. Je wou eerst toch niet gaan? Hier is het schitterend weer vandaag Sjak wat raar dat ze niet eens antwoord geven. Onbeleefd vind ik dit. Al is het maar een mailtje. Krijg je of neem je ontslag? Hopelijk het eerste dan heb je in ieder geval nog een uitkering. Huisvrouw is ook niet verkeerd voor even. Zeker nu met de mmm. Is al een taak op zich soms. Mamamaria alles nog goed daar? Je baas nog uitstaanbaar? Nog een paar weekjes en dan je eerste echo. Keep believing Nikita de tussendoortjes laten staan lukt aardig. Zondag ga ik weer wegen en hopelijk dan al onder de 64. Zou mooi zijn. Aardbeien en kersen ingeslagen voor de lekkere trek. En water drinken probeer ik ook zoveel mogelijk. Bedankt voor de tip. Eet je al weer sla? Het mag weer toch? Hoorde vandaag dat een jongetje van 2 eraan is overleden. Verschrikkelijk Dag lieverds, xxx 't kleine nijlpaardje
Krijg ontslag gelukkig, ha ha ha! Dat staat wel raar... Maar het is echt zo. Ik werd het vakcollege ingeduwd om te gaan werken met de "probleemkindjes" de BL en KL kinders. Maar ik wil helemaal geen zorg & welzijn geven, dus ik ben blij dat de school in gaat krimpen met docenten en dat ik het niet mee ga maken om 30 van deze kinderen in de klas te hebben! Afgelopen jaar had ik zo'n klas van 22 met 7 probleemgevalletjes, uiteenlopend van PDD-NOD/ADHD/Autisme tot asociale pubers! Laat staan dat je zo'n klas hebt met 30 (!) kinders....
Dag lieve meiden! Lente; Niet zo over jezelf praten he (nijlpaardje) zo erg is het vast niet! En je doet er meteen wat aan als je jezelf er niet fijn bij voelt, goed van je. Contract getekend? Fijn!!! Sjak; Wat onbeschoft dat je geen reacties krijgt op je sollicitaties. Blijf je wel op school werken zolang je geen nieuwe baan hebt, of ga je zo ie zo weg omdat je schrijft "huisvrouwen"? Oh nu lees ik je antwoord al, dat is wel "fijn" dan ja je ontslag als de nieuwe functie niets voor je is. Zag op hyves dat je het weer erg zwaar had met je 3 uur. Lfn; Hey meid, balen zeg geen weekend gehad en veel werken! Gelukkig was t niet zulk mooi weer als vorige week. Fijn dat je echo goed was! Woon je dichtbij het strand? Ik heb 4 dagen vrij gehad en nog had ik vanmorgen echt opstartproblemen haha. maar als ik eenmaal op mijn werk ben vind ik het altijd weer leuk, moet er af en toe gewoon ff in komen na zo;n weekend, vrij zijn is ook zo lekker... Maar heb het lekker druk druk! En ga bijna op vakantie, we kijken er erg naar uit, nog 2 weekjes werken! En dan samen 1,5 week naar Spanje, heerlijk appartementje aan zee, huurauto erbij, lekker wandelen, eten, stadjes bezoeken en rusten. Zijn er 2 jaar geleden al geweest en is super daar, wel toeristisch en gezellige autovrije boulevard, maar niet te druk en luidruchtig en weinig Nederlanders. Pfff droom zo weg... X Blondje
Welterusten voor zo meiden, Sjak gelukkig maar dat je ontslagen wordt : ) Snap precies wat je bedoeld. Had dit jaar een clustergroep van 32 met schat ik in ook 7 speciale leerlingen pdnos, autisme, verslaving, dyslectisch (al niet meer bijzonder), lichamelijke klachten, ptss en natuurlijk de rebellerende pubers. Gelukkig ook echte schatten ertussen en eerlijk is eerlijk juist de autistische leerlingen geven mij juist rust. Komen ook altijd bij mij zitten. Maar het is gewoon te veel en dit waren gt leerlingen. Dus k of b maakt niet veel meer uit tegenwoordig qua gedrag en/of leermoeilijkheden en ik verwacht dat dit alleen maar zal toenemen met de komende bezuinigingen. Blondje wat leuk een appartement aan zee, ben nu wel heel nieuwsgierig welk plaatsje jullie naar toe gaan. haha maak je maar geen zorgen hoor. Nijlpaardje is juist grappig bedoeld en zodra ik weer onder de 64 ben (zondag pas weer wegen) is het gewoon weer lente. Even een stok (in dit geval een Nijlpaardje : ) ) achter de deur. Heb weer heerlijk gesport met your Shape en aardig wat verbrandt met als beloning kwark met aardbeien Jammmmie.... Morgen 16 km fietsen en 's middags aan de gewichten trekken. Komt helemaal goed. xxx 't kleine nijlpaardje
Hey sport girl, haha een nijlpaardje achter de deur! vind t een goeie! En je bent erg goed bezig zeg, fietse morgen en succes daar! Wij gaan naar Calpe, vlakbij allicante aan de Costa blanca. Slaap lekker!
Lente, wat fijn zeg, werktechnisch gezien komt alles in orde! Ik voel me niet goed en vind het vreselijk op mn werk. Komt bij datik alleen maar wil slapen, nog steeds mn spaarloon moet vangen en ik krijg last van mn keel. Ik sta in zeikmodus meiden, dus ik kap snel weer XXXX
GRGRGRGR meiden, waarom werkt het soms zo goed met terugbellen en deze keer weer helemaal niet. Heb vanmiddag zelf maar terug gebeld, blijkt de dokter er gister en vandaag niet te zijn, maar pas morgen weer.:x Hadden ze dat gister niet even kunnen zeggen, toen ik belde met de informatie van mijn gyn... Dus ga maar verder met de medicijnen zoals ze aangegeven heeft, en wacht maar verder af. Heb wel al gezegd dat ik voor maandag ochtend geen TP kan hebben, maar pas vanaf maandag middag... omdat ik anders grote problemen met mijn werk krijg...moet nl. ook nog het hele week-end werken, en ze zien me al aankomen, op het laatste moment afzeggen... dik balen dus...:x Lente....hoelang moet je dan nog werken?? Gelukkig niet meer lang hé...heb je je nieuwe school makkelijk kunnen vinden vandaag?? klopt trouwens dat ik eerst niet naar dat gesprek wilde gaan, maar jammer genoeg ben ik min of meer verplicht... Sjak...jij ook blij met je ontslag dus...klinkt raar hé...dat te zeggen... ow Blondje...lekker over 2 weekjes op vakantie...haha, opstarproblemen heb ik hier ook hoor elke ochtend hoor... Maria....aiai...lijkt alsof je last hebt van de hormonen lieverd...probeer even zen te worden...dan komt alles goed... probeer ook weer zen te worden...neem dadelijk mijn boek en ga buiten zitten....gelukkig ben ik klaar voor vandaag...heb vanochtend alweer hard genoeg gewerkt, en pijn in mijn voeten en knie....:x
Heee meiden, Wow Blondje ik ben ook even naar Calpe geweest, via google dan ; ), maar dat ziet er heerlijk uit daar. Mooie stranden en heerlijk aan zee. Super! Mamamaria balen zeg dat jij je zo voelt. Is natuurlijk ook niet leuk die onzekerheid en dat je steeds je baas achterna moet lopen voor je eigen rechten. Misschien toch maar stappen ondernemen? en wat Nikita zegt door die hormonen lijkt alles misschien nog zwarter dan het al is. Dikke knuffel. Nikita wat een spanning voor je. Is het ziekenhuis en dan ook nog het werken rond je tp en het gesprek wat boven je hoofd hangt. Niet leuk dus. Hopelijk lukt het om met je boek helemaal Zen te worden. Hier een super leuke ochtend gehad. De docente die ik ga vervangen is bijna 30 weken zwanger en wat een schoonheid. BBB in de juiste proporties, strak zwart jurkje en hoge hakken. hahaha daar waren de jongens wel stil van. Ze straalde van oor tot oor en kon niet anders dan blij voor haar zijn. Wordt haar eerste kindje. Echt een super aardige collega. In de pauze nog gelachen met andere collega's en ik voelde me meteen thuis. Fietsen was ook goed te doen. Net iets meer dan een half uur. Dus ben erg tevreden. Gisteren werd ik nog gebeld door een andere school ook voor vervanging maar dan voor een langere termijn maar heb netjes bedankt. Het UWV had het niet doorgaan van het oordeel naar de verkeerde BA gestuurd en na een telefoontje (kreeg meteen excuses aangeboden) gaan ze deze kennisgeving alsnog aan Babyface en dito werkgever sturen. Mijn werkgever van de vergissing op de hoogte gesteld en kreeg een heel vriendelijk mailtje terug. Zouden het voor een deel toch de hormonen zijn geweest waardoor ik met iedereen ruzie kreeg of maakte ??? Lieverds we moeten nu de auto naar de garage brengen dus waarschijnlijk tot morgen. xxx Lente