De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @mariaC: je neemt jezelf altijd in bescherming en zeker als je zo lang op dit wonder hebt gewacht!
    Je hebt vast een hele mooie echo en dan kan je eindelijk genieten! Let maar op ;)

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha lieverds,

Zit even aan een bifi xxl :p en ga zo weer verder want ben nog lang niet klaar...*zucht wat een puinhoop maken we steeds in huis *

over bidden gesproken, dit doe ik eigenlijk alleen in goede en in slechte dagen daar tussen in denk ik er niet aan:) En... een kerkdienst hoeft van mij ook niet zo maar de ruimte zelf kan mij weer bezinning geven. Ben toch meer iemand die in mijn uppie het geloof beleidt. Mijn moeder was net zo. Die verafschuwde het instituut kerk (ook omdat ze de brutaliteit hadden om te vragen waar de kinderen bleven, heeft er uiteindelijk 9 gebaard:$) maar was dol op Maria en die gaf haar ook kracht. Met vrouwenzaken bid ik vaak tot Maria en grotere zaken tot God. Bij die laatste vooral om kracht. En geloof put ik ook uit de mooie momenten en schepselen uit de natuur. Mamamaria wat mooi hoe je dat hebt ervaren in de kerk in Italië. Ik ga voor je duimen dat je morgen een wonderschone echo ziet en hoort. Komt goed:)

Zo de dikke kater maar zo van schoot gooien en weer aan de poets.

xxx
    lente

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ik ben de meest luie gelovige die je tegenkomt.
    Ik ben katholiek opgevoed. Maar alleen als ik of iets heel graag wil, of als het héél slecht is, richt ik me tot god/boeddha of neem ik de tijd mijn wens/angst/of verlangen te richten tot 'hem/haar etc'

Ik voel het 'goddelijke' als ik een prachtig uitzicht heb in een schitterend land, zielsgelukkig ben, etc.

In de bijbel kan ik niet geloven, ook niet in het scheppingsverhaal. Daar ben te wettenschappelijk voor onderlegd. Maar er is 'iets'.

Ik geloof net zo zeer in dat er 'iets' is, als dat ik geloof in magnetiseren, de kracht van edelstenen, karma, etc.

Die ervaring in die kerk was desalniettemin goddelijk:)
    Ik voelde me gericht toen ik mn wens uitsprak ipv ratelen in het luchtledige.

(sorry als ik nu heel gelovigen onder ons heb beledigd)

4. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Wat een rust hier!
    De regen en onweersbuien zijn los hier in het Westland... Jeetje wat een klappen!

Ik dacht dat ik hier al een berichtje geplaatst had over de laatste ontwikkelingen hier, maar ik kan hem niet terugvinden... Dus nog een keer dan maar.

Wij hebben besloten toch een tp voor de vakantie te doen, komt beter uit (erg he, dat we zo denken nu...) as zaterdag heb ik een echo en als het allemaal goed gaat de 9de of de 10de een tp. Ik word wel een beetje zenuwachtig van het feit dat er bij zoveel de cryo's niet goed ontdooien ,maar ik blijf positief!!

Lente, vandaag niet zo'n lekker dagje om cabrio te rijden...
    Maria, Alles goed met de minimaria?
    Sloppy, vervelend zo'n zwangerschap, jammer dat je er niet van kan genieten en hopen dat je niet in rolstoel aan het infuus je jawoord moet geven!!
    Nikkie, Kaat, clown, Chess, Iloon, Snoes hoe si het met jullie??

Dikke KUS vanuit het zeer onweerachtige Hoek van Holland!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! meiden...hier lopen de computer en het internet nog altijd niet zoals het hoort, maar ik hoop dat ik dit berichtje af kan typen...kan ook niet op alles reageren omdat 2 vensters tegelijk openen echt teveel is voor de computer, en dan hangt hij gelijk weer vast...:(

Hier wel vrij goed nieuws....nadat ik gister 3 X met de FA heb gesproken, mag ik toch vandaag al beginnen met stimulatie voor de 3e IVF...ze was ontzettend lief, en heeft een heleboel voor me gedaan en geregeld want eigenlijk kon het niet, ook i.v.m. bepaalde forumulieren voor de ziektekostenverzekering die waren verlopen...weet zelf niet of ik er blij mee moet zijn...maar ja...als mijn lichaam niet reageert wordt er volgende week bij de FM toch wel afgebroken...en weet eerlijk gezegd niet of ik ooit wel klaar ben voor deze 3e IVF...had nooit verwacht dat ik zo dichtbij het einde zou komen...:x:(

Toen we gister de volgende behandeling aan het plannen waren kwam ik erachter dat het midden in onze vakantie viel, en ik had al meteen aan het begin van het gesprek gevraagd of ik niet meteen kon beginnen, maar dat ging dus niet, ook i.v.m. bepaalde formulieren, recepten etc....dus ik probeerde de behandeling zo te verschuiven dat het meteen na de vakantie zou zijn...maar toen kwam ze zelf met het idee dat ik toch meteen kon gaan starten...ben tot vorige week aan de pil geweest, dus eierstokken zijn rustig, en dan zien we wel...
    Soms denk ik het is allemaal wel erg snel achter elkaar...maar dan denk ik ook weer....dan is het voorbij...die laatste IVF hangt anders de komende weken als een soort van damocles zwaard boven ons...en dan stop ik misschien toch weer alle hoop in die behandeling...
    nu ben ik nog vrij afgestompt, en voel niet veel...:(
    Snappen jullie wat ik probeer te zeggen???

Die vriendin van mij is nu trouwens ruim 10 weken zwanger....en ben een ontzettend slechte vriendin, want ik ontwijk haar echt...weet dat ik blij moet zijn voor haar....maar kan het gewoon niet....ben ook niet echt jaloers, want denk niet van waarom zij wel en ik niet...denk alleen maar van waarom wij niet....

Dan dat stomme casting...eigenlijk hadden ze me al lang moeten mailen....de fotograaf zei de volgende dag eigenlijk al...en hij leek wel tevreden, want hij zei nog van misschien wel tot ziens...maar heb nog altijd niks gehoord...dus dat zal wel niks zijn geworden...

Zo, verder niet veel nieuws...
    Dadelijk naar de apotheek en dan vanmiddag weer spuiten...
    Nog maar 2,5 dag werken...en dan heerlijk vakantie, en hoef ik niemand te zien...:D

Ow...en met deze stomme computer, kan ik ook geen babyboom meer kijken...:x:(

@Lente..hoe bevalt de cabrio trouwens bij dit weer??

@Maria...hoe gaat het met je...bijna echo?? wanneer precies??
    Ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt bij je hoor...
    De dom in Milaan...haha, dat je er een jurkje hebt gekocht...ik mocht er ook niet in...mijn broek was te kort...:$
    maar als ik jouw ervaring zo hoor....had ik het toch wel moeten doen...na ja...de volgende keer dan maar...

@Sloppy, lieverd...gaat het nog altijd niet goed met je??
    jeetje meid...maar je bent er bijna...wanneer is je bruiloft??

@Clowntje...klinkt prachtig die badkamer van je...plaats eens een foto'tje als je wil??

@Sjak...cryo's is en blijft altijd spannend...heb wel het idee dat ze idd. vaker niet dan wel goed ontdooien, maar als ze het ontdooien overleven heb je wel super sterke emmies...
    zelf geloof ik ook niet meer in onze cryo's, al hoop ik wel dat we er een paar zullen hebben...maar van de 10 die wij hadden, zijn er maar 3 getpt...:x maar ben wel een keer bijna zwanger ( de VMK) en een keer zwanger geweest...en dat is een beter resultaat dan bij mijn verse tp's...
    Spannend hoor...

Hoe gaat het met alle anderen??
    Hopelijk kan ik nu weer beter bijblijven....heb jullie wel gemist hoor...

6. sjak

sjak Niet meer actief

Wel fijn dat je ook bijna vakantie hebt!!! Ik ook nog twee dagen en dan klaar! En dan op mijn gemak naar een ander baantje zoeken.
    Heb je in de danswereld wel vooruitzichten of zou je zelf dansles willen gaan geven ofzoiets?
    Ik vind het nu ook wel heel moeilijk worden hoor, als anderen zwanger zijn. Ik kan er ook boos om worden als mijn zussen en moeder enthousiast doen over andermans baby's, erg he? Maar ik wil helemaal niet weten hoe leuk, schattig en lief de baby van de buurvrouw haar achternichtje is... etc!

Dus vanavond mag je de eerste naald alweer in jezelf zetten? Of laat je je man dat doen? ik kan het niet bij mezelf, vind ik zooooo erg, dat ik er van moet huilen! Heb jij veel last van al die rothormonen?

Hmmmm, de cryo's, als ik lees op internet en alle forums van nl en be krijg ik stiekem wel het idee dat als ze ontdooien, ze vaker blijve plakken?!
    Ik ga er gewoon vanuit dat we van de vier er in ieder geval één, maar liever twee terug krijgen...

KUS

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

En...mamamaria weet je al meer? Hoe was de echo of moet je nog?

Wow, wat fijn Sjak toch nog snel de tp en over twee dagen vrij Heeeeeeeeeeerlijk! Mijn enige cryo was goed ontdooit en heb er toen nog geen moment aan gedacht dat het ook wel eens kon mislukken. Lekker naief was ik toen:) Veel suc6 meid:) En spuiten deed mijn vriend als ie thuis was en anders ik zelf. Vond het reuze meevallen maar leuk is anders en zeker die hormoonmonsters waren erg:x

Nikita wat fijn dat je nu ook mag starten. Kan me voorstellen dat je denkt Nu of Nooit zodat je of heel blij kan zijn of het kan afsluiten voor zover het kan. Heeeeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeeel suc6! En ook lekker bijna vakantie:cool:

Hier steeds meer roze met afvegen dus denk wishfull thinking gisteren en gewoon een naderde ongi. Had gisteren ook veel zin om te poetsen en dat is bij mij altijd een teken voor de vlag die uit kan ;)Vanochtend niet met de cabrio gegaan maar zometeen wel en wie weet kan het dak er weer af want na de hoosbuien ziet het er weer blauw uit.

En op school lag er een grote beterschapskaart en moet me inhouden om er geen memobriefje op te plakken met de tekst:
    "bedankt voor mijn kaart het afgelopen half jaar:D" Maar hou de eer aan mezelf. Als ze aan me vragen hoe het gaat zeg ik wel steevast dat het meedeleven op school me erg is tegengevallen en dat ik blij ben dat ik straks weg ben. Krijg dan van die vage antwoorden dat ik er nog niet zo lang werk, alsof dat het lijden minder maakt. Maar goed borst vooruit, hoofd omhoog en laat lekker gaan. Heerlijk die afstand nemen. Drink zelfs mijn koffie niet meer samen en ga dan heerlijk op Zp neuzen. Veel gezelliger:)

Nu ff gauw wat eten en naar mijn nieuwe collega's toeren:)

xxx
    Lente

8. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente ik vind het heel erg lief dat je voor iedereen hebt gebeden. Is het dak van je cabrio goed dicht? En ojee, de rode duivel. Die zie je ook liever niet.

Sjak jij nog even een snelle TP. En dan lekker vakantie. Heerlijk.

Lieve La Femme, snap precies wat je bedoelt. En ohhh weer spuiten, die rot hormonen. En wat die zwangere vriendin betreft, jij bent geen slechte vriendin. Je hebt het gewoon op dit moment te moeilijk met je eigen situatie. Een echte vriendin begrijpt dat wel. Tuurlijk gun je het haar, maar je kan het eff allemaal niet nu. Gelukkig heb je bijna vakantie. Ik ga heel hard voor je duimen de komende tijd.

Sloppy wat erg dat je lichaam niet meer kan, ik hoop dat je lichaam het nog kan opbrengen om de kleine meid nog een aantal weekjes bij zich te houden.

MariaC wanneer is de echo?

Hier druk aan het afvallen. Morgen weer pilates. Over een paar maanden een strakke buik en 5 kilo weg. Hoe gaat het met jouw afval programma Lente?

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Ches, goed bezig meid:) Tja, afvallen:) Begon heel enthousiast toen mijn weegschaal boven de magische 65 kwam en dacht dat doe ik ff maar nu twee weken later blijft het bij een pondje minder:( Beweeg wel veel maar eet nog iets te veel tussendoor met het idee dit zijn gezonde tussendoortjes maar het blijven tussendoortjes;) Dus moet het rigoureuzer gaan aanpakken maar heb er de kracht niet voor:D hahahaha nee hoor volgende week weer vetpercentagemeting en ik ben benieuwd wat er uit komt. Vorige keer was ik iets boven de 30 en de keer er voor er net onder en dat laatste is gezond. Dus nog ff volhouden hier. En jij???

En mijn cabrio staat met dak open veilig in de garage:) en de komende dagen blijft ie daar denk ik ook. Droomprins heeft de nachten en daarna 4 dagen vrij voor dat de zomerperiode met hard werken eraan komt dus even samen nog chillen. Oeps... niet goed voor de lijn dus...

Blondje zijn je billen al verbrand hahaha en je buik ineens gegroeid ? Ben benieuwd
    xxx
    Lente

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! meiden...kwam eigenlijk online om te kijken of er al een berichtje van Maria was....begrijp helemaal hoe ze hem kneep voor vandaag...hopelijk is alles goed gegaan met haar...

Sjak...nee, heb niet al te veel last van de hormonen, zeker niet in het begin...daarna krijg ik alleen heel erg grote boobs...en vind dat wel gaaf...;) verder ben ik soms wel moe, of een bitch, maar ja...dat ben ik normaal gezien ook...;)
    ga denk ik wel stoppen met dansen...heb het even helemaal gehad met dat wereldje...misschien dat ik ooit wel kleine kindjes les wil gaan geven...dat is zo leuk...maar nu even niet...even iets anders doen...watte precies weet ik nog niet, maar we vinden wel iets...
    jij dus ook op zoek naar een andere baan....spannend zeg...
    en dan komt dat ook helemaal goed met je gewicht hoor...je moet wel goed in je vel zitten om af te kunnen vallen....veel water drinken, en tussendoor echt alleen maar groente en fruit eten....een paar dagen extra streng zijn voor jezelf moet je wel ja in het begin, maar dan lukt het hoor...dat weet ik zeker...

Lente...groot gelijk dat je de eer aan jezelf houd daar op die school...gewoon met een opgeheven hoofd en een glimlach gaan...
    lang hoef je gelukkkig niet meer, toch??
    nog lekker weesten cruisen met je cabrio??

Chessertje...gelukkig ben ik niet de enigste...dacht ik stiekem ook niet...meestal herkennen we wel heel veel van elkaar hier...
    lief wat je zegt over die vriendin...en denk ook wel dat ze het uiteindelijk snapt...gaat nu eenmaal niet goed...zij blij met haar zwangerschap, en ik verdrietig omdat we bijna door onze pogingen heen zijn....geen goede combinatie denk ik...
    goed zeg van dat afvallen...ook bij Lente trouwens...

trusten meiden...

11. lente67

lente67 Niet meer actief

ha Nikita,

Jij een bitch? daar geloof ik niets van...
    Ik heb nog lekker gereden vandaag en ondanks de tomtom nog verkeerd ook dus een kwartiertje extra op de snelweg hahaha
    Voelt echt heerlijk, op de terugweg rook ik heerlijke bloemen en op de heenweg hoorde ik een zwerm ganzen overkomen. Zalig die vrijheid.

Zo en nu weer lang genoeg op de computer en ga even op de bank hangen.

Welterusten lieverds,
    xxxx
    Lente

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Meisjes, ik zit op de tergend langzame pc van mn schoonmoeder. Maar even zeggen dat de echo goed was!!!

Hartje met 135 slagen per minuut!!
    Het is er eentje, en het bolletje is 10.1 mm groot:)

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Mamamaria wat fijn dat het hartje zo goed te horen was. Hoe gaat het verder met je en met je banen?

Fijne dag nog allemaal,
    xxx
    Lente

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Zit nu op mn werk, kan me totaal niet focussen, maar ben wel pas om 1 uur begonnen. Nog anderhalf uur + 10 minuten en dan is het weer klaar:)

het dringt al ietsje meer door.
    Jij al meer tekenen gehad? Wel spannend maak jij het hoor!
    Goed kunnen genieten van de cabrio de afgelopen dagen?

Xx
    XXXXXXXXXXXX

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee Lieverds,

Ik spring er hier maar weer in, heb alleen de laatste 2 bladzijdes terug gelezen.. Ben zo druk de laatste tijd met werk, maar ook vrij zijn en dan druk met van alles en nog wat..:)

Maria, super gefeliciteerd, das nog eens super goed nieuws..!!!

Slopperd, wat naar zeg dat je je zo voelt.. Hoop idd dat je tog met je dikke buik en stralend mag trouwen de 23ste..:)

Sjak, whhaa nu al heel snel een tp dus, das even heel erg fijn!!:) Ja wat je zegt over cryo's geloof ik wel, dat als ze goed ontdooien ze meer kans hebben, ik ben helaas nog niet het levende :))) bewijs, maar Maria en Blondyy wel..!!
    En het boos worden als mensen enthousiast zijn als er weer iemand zwanger is, snap ik heel goed..!! Toen mij zus mij vertelde dat ze zwanger was van de tweede (na 2 maanden proberen), heb ik ook egt gehuild, weet zij natuurlijk niet en was ook oprecht blij, maar pijn doet het wel.. Mijn nichtje even oud als mij is nu ook zwanger en leuk vind ik het niet hoor, maar kan wel heel goed een masker opzetten gelukkig, huilen doe ik het lieft alleen of met hubbie..!!

Nik, wat goed dat je tog nu gelijk mag beginnen.. Ook al is het wel eng natuurlijk.. Ik vind ook dat het tog snel gaat hoor al die behandelingen, voor mij gevoel ben je er ook zo doorheen..!!
    En ik ben het met de andere dames eens dat je egt geen slechte vriendin bent hoor, jij hebt even genoeg aan je eigen situatie en als het een echte vriendin is begrijpt die dat zeker..
    Succes met spuiten straks.!

Lente, vind het erg goed dat je jezelf niet laat kennen hoor op die rotschool..!! Hou de eer idd aan jezelf..!!:) En oow lkkr met je cabrio weg geweest, ben helemaal niet jaloers hoor..:)

Chess, afvallen, wat goed dat je zp gedisciplineerd bent..!!:) Ik ben ook weer actief aan het sporten, voel me er tog altijd veel lekkerder door..!!

Clowntje, je badkamer klinkt idd erg mooi.. Ik zeg ook fotootje..!!

Blondy, hoe is het, lkk rop vakantie.?

Iloon, haaai lieverd.!!

Snoes, snap je afstand, maar je wordt wel gemist!!

Ik was gister na het ziekenhuis om over de volgende ICSI te praten en ze hebben pas plek in oktober..:(:( Maar hubbie zei gelijk, nou dan kan je van de zomer lkkr zonder de hormonen genieten en miss is dit wel hoe God het wil.. Nou daar hou ik het dan ook maar op..:) Dus voor mij voorlopig nog rust, kwa hormoontjes dan.. Haha..:)

Over het geloof btw.. Ja ik ging altijd egt elke week naar de kerk, maar moet nu zo vaak op zondag werken dat het veel minder is nu, maar ik ga vanaf augustus nog maar 1 zondag in de maand werken dus hoop dat het dan weer meer wordt... Geloof geeft mij kracht.. Geloof ook egt dat God er is.. En ja bidden deed ik vaak, is de laatste tijd ook minder (ja drukdrukdruk), maar mis het wel egt.. Vind het tog belangrijk ook voor mij eigen gevoel..!!

Nou dat was hem weer.. Hoop dat ik niemand vergeten ben..!!

Baai baai zwaai zwaai

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Oh Kaat, wat moet je lang wachten...
    Wij hadden al een afspraak gemaakt in Dusseldorf... wil jij op ons plekje? ;)

17. lente67

lente67 Niet meer actief

heeee meiden,

Mamamaria nog maar 10 minuten inmiddels en je werkdag is weer om:) Hier niet spannend meer, gewoon weer ongi. Blijkbaar begin ik een paar dagen eerder te lekken:D Reken er maar niet meer op zeg ik nu dapper om vervolgens volgende maand weer te gaan hopen;)

Kaatje wat moeten jullie lang wachten zeg:( Komt zeker door de zomervakantie die eraan komt. Maar wat je man zegt een goede pauze is ook wel lekker. Als ik jonger was geweest had ik dit zeker ook gedaan want nu had ik niet eens tijd om geestelijk in balans te komen tussen door. Het wordt vast een hele mooie zomer:cool: O ben helemaal blij met mijn cabrio:) Vanmiddag kwam ik thuis stond net mijn Droomprins klaar in zijn witte Short, kale kop en gespierd lijf naast mijn cabrio om te gaan sporten. was gelijk verliefd en ben meteen meegegaan. Had energie voor 10 hahahahaha en op school al met verschillende belhamels (van die pubers die constant in de problemen raken) gepraat en die wensten me allemaal super veel geluk en zeiden dat de school geen leuke sfeer heeft. Twee van de drie moeten nu van school. Heb alvast mijn schilderij meegenomen en morgen 1 uurtje werken, naar huis (hopelijk met mijn dakje open) en mijn exit-gesprek. Dat wil ik namelijk zelf. Ben benieuwd of ik volgende week nog moet opdraven. Hoop en denk zelf van niet:)

Zo... nog 1 allerlaatste toets nakijken (van een oudere collega mocht ik een andere niet nakijken:( met de smoes dat het door een persoon moet:() Vind het sneu voor mijn vervanger want nu moet hij er 64 in 1 dag doen en had hem graag geholpen. Hij voelde zich nog opgelaten ook. Die ouwe vent denkt dat hij de big boss is. Lekker laten denken. Heb ik meer tijd om morgen tussendoor lekker naar huis te gaan. Vind ik helemaal niet erg hahaha

Nou meiden moet maar eens boodschappen doen want vannacht moet droomprins weer werken.

xxx
    Lente

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Heeeeeeeeee Iloon, back in town. Heb je gemist

xxx
    Lente

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56