De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag Lady's!

Chessertje; Dat klinkt goed jouw vrije dag aan het strand! Vind dat ook zo lekker mijn blote voeten in het zand, echt ontspannend... Kennelijk hebben we recht op een pretecho via de zorgverzekering maar dat weet ik pas sinds van de week toen ik mijn zwangerschap daar meldde. Mooi meegenomen!

Lente; Wat fijn dat bertje het laatste consult niet had gerekend, en rijbewijs weer terecht was een goede dag voor jou. En vandaag aan het opruimen, daar is het weer voor idd! Ik heb laarzen en lange mouwen aan. Ga maar boerenkool of snert maken haha.

Nikita; Wat een kou he, hier hetzelfde het lijkt wel herft! 13 graden en hele dag regen. Fijn dat vervelen over is en buikje beter gaat. Verwen jezelf maar lekker. Lekker zeg over 10 dagen vakantie in het vooruizicht!

Babyboom; Vond de aflevering van vorige week, die we gisteren gekeken hebben, weer tranentrekend. Vooral dat stel met die mk.

Heb zaterdagochtend de echo Lente! Vandaag naar vk geweest, hartje weer gehoord:), alles was volgens het boekje. Vandaag hebben vriendlief en ik 10 jaar verkering! Straks wat lekkers bij de koffie en morgen een dagje weg samen, hij heeft vrij genomen. Alleen nog geen idee wat we gaan doen...

X Blondje

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Blondje,

Gefeliciteerd met je 10 jaar samen:) Samen een dagje vrij is erg leuk. Lekker naar een hotelletje in een leuke stad (met zwembad en beautysalon) vanavond en dan een luxe ontbijt op de kamer laten bezorgen en heeeerlijk genieten samen. Of zelf een ontbijt op bed verzorgen of via zo'n bestelsite laten thuis bezorgen ook erg leuk:)
    Fijn dat alles goed is en beter dat de echo vergoedt wordt kan je morgen leuke dingen van doen. Ja het is echt laarzen weer. Heb net sokken aangetrokken want moeten nog boodschappen doen. Had zelf trek in bruine bonen soep maar lief wil wat anders. Mogen maak ik lekker een capucijnerschotel voor mezelf klaar met piccalilly:p
    Mjamm mjammm heb honger...

xxx
    Lente

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    LFN!!! Wat goed dat je twee mooie ukjes aan boord hebt gekregen!!!!

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi...THX Maria...

Lente...ik heb ook er ook al eens aan gedacht wat rommel op ebay te verkopen, maar het is me tot nu toe altijd een vraag gebleven hoe je de verzendkosten aangeeft...ik bedoel...ik heb van te voren geen idee ervan hoe duur het pakje gaat zijn om op te sturen...hoe doe jij dat??
    Hier gister ook babyboom gekeken, en het was brullen hoor...jeetje zeg...die arme vrouwen daar in de derde wereld...echt een heel verschil...
    Zeg, schrijf je recept voor de capucijnerschotel eens op...ook al in geen jaren meer gegeten, weet niet eens of ik die dingen hier kan vinden...maar heb er nu ook zo'n zin in...hier eten we vanavond stoofvlees oftewel hachee;)....zelfgemaakt...JAMMIE...

Blondje...ja, dat stel met de miskraam, daarbij liepen de tranen hier ook....succes voor morgen de echo...en wow..10 jaar samen...( maar niet getrouwd, als ik het goed begrijp, want je spreekt over verkering?? )
    geniet er maar van, en vier het gezellig...ben benieuwd wat jullie gedaan hebben vandaag...

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha lieverds,

Nikita ik verkoop de spullen via marktplaats en daar wordt automatisch de verzendkosten berekend. Super handig:) Vroeger verkocht mijn man via Ebay maar vind het zelf een gedoe omdat je dan een aparte rekening van Paypall moet openen. Je kan vooraf op zo'n postbedrijf vinden wat het kost. Vooraf even wegen. Hebben ze in Duitsland niet zoiets als marktplaats? Gisteren nog een oude tomtom verkocht voor 20 euro en een U2 lp voor 3,25 toch weer bijna 25 euro en vind weggooien altijd zonde. Later bood iemand nog 32,50 voor de tomtom maar wie het eerst komt wie het eerst maalt. Had sowieso niet verwacht dat iemand erop zou bieden.

Recept volgt later...

xxx
    Lente

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden,

wat een heerlijk weertje vandaag:) Ben al aardig bijgekleurd. Vanochtend eerst cardiotraining gedaan en nu staat mijn capucijnerpotje te pruttelen.
    Vandaag is dit mijn ''recept''
    in een pannetje 125 gram magere gerookte spek uitgebakken
    ondertussen een sjalotje gefruit in olijfolie en daarna 125 gram champignons meegebakken met flink wat chilipoeder, beetje knoflookpoeder en op een hoog vuur even bakken. Ondertussen de uitgebakken spekje uit laten lekken op keukenpapier. Een gele paprika en een vleestomaat in blokjes gesneden en kort meegebakken de uitgelekte veldcapucijnertjes erbij en twee eetlepels platgesneden peterselie en een flinke eetlepel tomatenpuree. Op smaak gebracht met zwarte peper uit de molen. Heb net geproefd en het smaakt goed.

Hoe is je hachee geworden Nikita:p De tweede dag vind ik hem nog lekkerder en dan met rijst of patat. Jammieee...

Zo en nu ga ik lekker buiten eten.

Fijne avond lieverds,
    xxx
    Lente

7. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hier haar in de verf, zo eff uitspoelen.

Wat zijn jullie allemaal aan het opruimen en heerlijk aan het koken. En ik zie helemaal niets meer op de picknicktafel staan :(.

Blondje 10 jaar samen, gefeliciteerd. Wij zijn in september 10 jaar getrouwd. Hee, en je bent al bijna op de helft he, ongelofelijk hoe de weken voorbij vliegen.

Nou, ik ga eff spoelen en fohnen. Fijne avond allemaal :)

Groetjes
    Jolanda

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Good Morning ladies,

Ha Ches, hoe is je haar geworden? Zelf durf ik het niet aan om te verven. Hoe doe jij dat en met wat voor spul? En als ik vragen mag wat kost het? Heb het nog nooit zelf gedaan namelijk.
    In september 10 jaar getrouwd wat gaaf:) Gaan jullie iets speciaal doen die dag? Hoe gaat het met Pilates?

Blondje heb je een leuke dag gehad en vandaag je echo:) Heel veel plezier en ben benieuwd naar de foto's?

Nikita lekker weekend en samen met je man. Gaan jullie nog wat leuks doen samen?

Heee Mamamaria hoe gaat het? Ben je nog steeds zo moe? En hoe gaat het met je baas en je onderwijsbaan? Veel suc6 met alles.

Hier moet droomprins van 2 tot 10 werken en dan 2 dagen de nachtdienst. Over een uur ga ik weer lekker sporten. Ben nu vooral cardio aan het doen. Vandaag schaatsen en roeien. Vooral dat schaatsen vind ik lastig. Hahaha op het ijs wil dat mij ook niet lukken:D

Alle andere meiden ik ben jullie niet vergeten hoor.
    Sloppy je huwelijk komt al gauw dichterbij. Hoe gaat het met je gezondheid?
    Clowntje al druk bezig met je kinderkamertje?
    Kaatje druk met werk waarschijnlijk en sporten en leuke dingen doen
    Ben benieuwd hoe het met onze Snoes gaat?
    Iloon hopelijk is de pijn weer minder geworden.
    Sjak bijna op vakantie (of ben je al weg?). Ben je er al uit met de cryo-plaatsing?

Hopelijk ben ik niemand vergeten.

Fijn weekend allemaal:)

xxx
    Lente

9. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Ik ben jullie enorm aan het verwaarlozen, maar heb nu echt even tijd nodig zonder MMM en alle verhalen erover... Donderdag gaan we op vakantie van een week tot drie weken, ligt aan het weer eigenlijk, slecht weer dan stappen we in de auto, mooi weer liggen we hier op het strand.
    Wij gaan pas septemeber weer nadenken over de volgende cryo ontdooiing (en hopen dat het tot een tp komt, maar we zijn allebei een beetje negatief hierover...)
    Tot die tijd ga ik jullie zeker verwaarlozen, sorry! Soms zal ik even lezen hoe het met jullie gaat, maar verder effies niks.
    Nik, ik hoop dat deze tweeling heel lang in jouw buikie mag blijven! Dat alles goed gaat en je volgende week (als je zolang wacht) een dikke positieve test ik je handen hebt!

Meiden allemaal een dikke kus en tot laters....

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieve Sjak,

Ik snap je helemaal en ga ons maar compleet verwaarlozen de komende periode. Geniet van je vakantie en wie weet waar je terecht komt. Ik hoop dat je ons en de hele mmm los kan laten en volop geniet van je welverdiende vakantie. We zien je vanzelf een keertje verschijnen, of niet... Doe vooral wat goed voor je is, dat is nu het aller belangrijkste. BON VOYAGE:) En we hebben altijd hyves nog;)

Liefs,
    Lente

11. Chessertje

Lieve Sjak, geeft niet hoor dat je even wat afstand neemt. Begrijp het helemaal. Ga eerst maar eens lekker op vakantie. Het maakt niet uit of je vaak of niet vaak hier komt, je bent altijd welkom.

Lente, ik ga braaf elke week naar de Pilates . Wat betreft haar verven, ik koop altijd gewoon van die tubes van Wella, 2 mengen en dan waterstofperoxide er bij en dan smeren, goed smeren tot ik denk dat alles wel geraakt is. Het lukt altijd wel. Kost 23 euro voor 2 keer (excl de waterstofperoxide maar met 1 fles doe je lang). M'n kapster vind dat ik het best goed doe en dat de foutjes voor een leek niet te zien zijn. Er zit hier vlakbij een winkel met kappersbenodigdheden. Ik maak ook gebruik van haarstukjes, vind ik leuk, ben niet zo goed met opsteken en zo heb ik snel wat leuks aan de achterkant. Ziet er zo uit:

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Sjak...groot gelijk meid...neem maar lekker even de tijd voor jezelf en voor je mannetje, en we zien je dan wel weer verschijnen in September...;)Het weer is idd. belabberd voor de tijd van jet jaar, dus groot gelijk als jullie lekker in de auto stappen en naar de zon rijden...
    TIP: Sicilie is prachtig, bloedheet, super zonnige, maar jammer genoeg ook ver weg...maar de reis ernaartoe, dwars door Italie is zeker de moeite waard...

Lente lieverd...behalve sporten nog andere plannen voor het week-end?? Recept klinkt lekker...morgen even opschrijven ( heb nu geen tijd...) Hachee was ook lekker, en idd. vandaag het restje gegeten...;)
    Ook bedankt voor de info i.v.m. marktplaats...geloof wel dat er zoiets is in Duitsland, maar gebruik zelf altijd Ebay, en heb ook Paypal...misschien maar eens gewoon uitproberen dan of de verzendkosten ook zelf worden berekend...

Chessertje...wat voor kleur heb je je haar geverfd??
    Ik heb ook nog een fles liggen, zwart, weet niet goed of ik het durf...ben wel al vrij donker van me zelf, maar zwart is misschien een beetje te...

Zo, moet me nu klaar gaan maken...vanavond nog op de koffie bij vrienden...helemaal geen zin in...de Utro hakt er een beetje in....vanochtend 3 uur boodschappen gedaan voor o.a. de vakantie...( manlief had voor een keer meer kleren gekocht dan ikke, maar mannekleding is duur zeg in vergelijking met vrouwenkleding, kan ik voor mezelf shortjes en shirtjes voor 5 tot 10 Euro vinden, is
    er voor mannenshorts en schoenen niks te vinden onder 20 Euro...en voor de vakantie hoeft het niet duur te zijn vind ik...)
    In ieder geval thuis gekomen, gegeten, en vervolgens bijna 3 uur geslapen...:$ Nu zo duf als maar zijn kan...en wil natuurlijk geen koffie drinken...nou ja...maar hopen dat een theetje me ook wakker maakt...

Fijn week-end lieverds...

13. Chessertje

La Femme, het is goudbruin zoals op de foto. Zwart haar kan wel heel gaaf staan. Vooral als je wat getint bent. Oh heb je last van die bollen, ben je moe?
    Lekker zeg hache, wij hebben nog een restje rijst met paddoos. En nog een restje broccolisoep.
    Ik hoop dat je het trekt vanavond, op visite gaan. Dat het toch nog een gezellige avond mag worden.

Fijne avond allemaal.

Groetjes
    Jolanda

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hee wat cool, ik ben ook altijd met haarstukken in de weer!
    Love 'm!

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieverds,

Nikita hoe was de visite? Hopelijk heb je je ogen open kunnen houden en heb je het nog gezellig gehad. Wie weet ben je niet alleen moe van de bollen maar hebben zich er twee ingenesteld;) O, wat zou dat super zijn:) Drink je theïne-vrije thee? Af en toe een kop koffie kan geen kwaad toch? Mannen kleding is jammer genoeg meestal duurder en dan ook nog eens minder keus. Ben blij dat ik een vrouw ben:) hahaha Drie uur geslapen:$ Wauw, maar het weer van gisteren nog niet eens zo gek. Hier het onkruid voor weggehaald en een buxus gesnoeid. Nog best goed gelukt. Zo nog een ander stukje doen en achter misschien ook nog een stukje van de patio doen.Drie lavandelplaten staan klaar de grond in te gaan maar op een gegeven moment ging het steeds harder regenen en ben toen maar gestopt.
    Gisteren vanaf half 11 nog gezellig gehad met droomprins en om half 2 gaan slapen. Misschien duik ik er vanmiddag samen nog ff in;)
    Nikita ik denk dat zwart haar goed bij je past. Heb je nog iets gehoord van het modellenbureau?

Chess wat leuk dat haarstuk. De prijs van zelf verven of hier laten doen scheelt niet zoveel. Laat het voor de zekerheid dus nog maar even doen. Ben veel te bang dat ineens alles afbreekt en ik met een rattekopje de bruid ben... Wat goed van je elke week pilates. Ben daar nog 1 keer geweest maar vind haar een beetje zijig overkomen. Heb me nu even op de cardio gestort. Vind het lekker om de zweetdruppels te voelen stromen.

Blondje mooie foto's op hyves.

Fijne zondag meiden,
    xxx
    Lente

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden!

Nikita; Nee we zijn niet getrouwd, wonen al wel 5 jaar samen in ons eigen huisje. Hoe gaat het met je, vermaak je je nog en hoe is je gevoel? Je kleintjes zijn al weer bijna 1 week aan boord!:) Ik vind zwart haar echt mooi staan bij donkere types, en uitgaande van de foto's die ik van jou op hyves gezien heb denk ik dat het jou wel staat.

Lente; Wat goed van je dat je al bent afgevallen, knap hoor. Ik heb de zelfde smaak qua sporten denk ik, houd ook van lekker knallen en het zweet voelen. De nieuwe xco was weer leuk, wel minder zwaar dan de vorige, maar vind ik nu niet erg. De nieuwe body pump ga ik volgende week ervaren. Jij al gedaan?

Chessertje; Bijna 10 jaar getrouwd al, en ga je het ook vieren? Lekker hoor nieuw kleurtje in je haar.

Sjak; Verwaarloos ons maar hoor, en geniet lekker van van je rust en van de vakantie. Fijn dat jullie een besluit hebben genomen mbt de cryo tp, geeft rust lijkt me. Hele fijne vakantie!

Vrijdag hebben we een leuke jubileum dag gehad samen, zijn naar Bergen aan Zee en Alkmaar geweest. Lekker aan het strand gelopen en gepicknickt en daarna in Alkmaar op het terrasje gezeten en rondgelopen.

En we hebben gisteren de pretecho gehad en wij krijgen een..................................................MEISJE!!!:) Een klein lief prinsesje!!!;) Maar nog veel belangrijker, alles zag er helemaal goed uit. Het was een pretecho maar ze heeft wel eea gemeten en de groei ligt precies op schema en alles zit er op en aan! Zo bijzonder, mooi en onwerkelijk. Dat kleine trappelkontje zit in mijn buik terwijl is er nog niks van voel en nog bijna geen buikje heb. Zijn helemaal gelukkig! Gisteren in de uitverkoop gelijk wat pakjes in geslagen. En natuurlijk naar opa's, oma's en tante en ooms geweest om de echo te laten zien en die waren ook allemaal superblij.

Iedereen die op Hyves gereageerd heeft bedankt! En met name Snoes, als je dit nog meeleest. Lief dat je nog aan me gedacht hebt, hoop dat alles goed gaat met je.

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mij is dat twee jaar geleden gebeurd bij de kapper. Ik had een heeeeel goedkope ontdekt.
    Kostte me wel mn haar.
    Bovenop brak alles af: dus stekels. In mn nek lange slierten.
    Vreselijk. Ik was net die blonde van de New Kids...

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een foto van ons kleine meisje!:)

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Chesser, wat een leuk idee om met dat soor haarstukjes te werken...Krijg er natuurlijk in het theater genoeg op mijn hoofd, maar had er nooit aan gedacht ze in het dagelijks leven ook te gebruiken...ziet er zeker weten leuk uit...
    En zelf blonderen...dat vind ik ook knap, en ben dan toch wel benieuwd wat de kapster voor kleine foutjes ziet die wij niet zien...

Lente...nee, ik drink eigenlijk geen theinevrije thee, maar op het moment af en toe kamille thee...denk dat dat geen kwaad kan...1 of 2 kopjes per dag...
    Van dat casting gedoe nooit meer iets gehoord, best wel onbeleefd eigenlijk, hadden toch ook gewoon af kunnen zeggen...
    Had ik trouwens ook al gezegd dat ik het super vind dat je af bent gevallen, gewoon zo maar hé...zonder eigenlijk iets extra`s te doen...

Haha Maria...moet wel lachen dat je de new kids kent..zelfs hier in Duitsland kome ze op de tv...kan er soms wel om lachen, maar eigenlijk niet zo mijn ding...
    Jeetje zeg, dat de kapper je haar zo kan bederven...

Blondje, wat hebben jullie een romantisch jubileum gevierd zeg, met als beste cadeautje zo`n leuke echo en het nieuws dat het een meisje wordt...LEUKLEUK....

hmmm...misschien dan mijn haar deze week nog maar eens vervev, als jullie allemaal denken dat het goed zal staan;).
    Of toch maar wachten tot de test...ik bedoel, kan toch eigenlijk geen kwaad toch in een zwangerschap je haar verven??

bezoek was gister toch wel leuk hoor...ben nog wel wakker geworden...;) Ook was er nog een ander stelletje, met hun 7 maanden oud zoontje, en heb hem op schoot gehad, en heerlijk met hem gespeeld...vind het toch raar...dat vind ik geweldig, en kan er ook erg goed tegen...

manlief ligt te dutten nu op de bank, hmm....het weer is ook niks, dus iets leuks doen zit er niet in voor vandaag...
    Ga maar de krant lezen, en kom dan later vanmiddah nog eens kijken of er nieuws is...;)

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    LFN--> Ja de new kids... jeetje ik was echt net die blonde. Een paar dingen vond ik wel grappig, maar niet alles:p Dat ze die helemaal in Duitsland kennen, joh! Ik drink na een terugplaatsing alleen maar Rooibosthee. Als er maar geen caffeine in zit. Niet alle kruidentheetjes mogen weer. Maar Rooibos iig wel:)
    Als je kleurspoelingen doet voor je haar, is het geen probleem. Maar verven zou ik liever niet doen.
    Niets is echt bewezen, maar dan maar een mooie landingsbaan op mn hoofd ;)

@ Blondje--> Wat moooiiii!!!!

Deel Deze Pagina