Blondje, wow wat een prachtige echo van je mooie meisje. Zo perfect. En je bent al flink spulletje aan het kopen. MariaC owww wat erg zeg dat de kapster je haar toen had verkloot. Wat zal je boos zijn geweest zeg. La Femme echt onbeleefd ja van het Castingburo. Hier is het net zulk weer als bij jullie. Lekker thuis wat rommelen dan maar. We zijn niet zo van dingen vieren. Misschien gaan we samen eten, misschien doen we niets. Lente echt goed dat het afvallen vruchten afwerpt. You go girl !! Fijne dag allemaal. Groetjes Jolanda
Maria...THX voor de tip i.v.m. thee...gelukkig mag kamillethee wel, en vanaf morgen dus ook rooibosthee...vind ik ook lekker...maar moet ik wel even kopen... IDD chessertje, ben thuis aan het rommelen voor de vakantie...lijstjes maken, reispapieren samen leggen etc. etc...
Ha meiden, Voordat ik aan mijn mega-grote afwas begin even gezellig hier rondneuzen. Bedankt voor jullie complimenten. Mijn zussen zijn allemaal aan de zware kant en ik wil ze liever niet opvolgen. Ik drink al 5 weken geen alcohol (behalve gisteren een paar slokjes Tia Maria), geen chips of snoepjes tussendoor en doe nu cardio ipv groepslessen. Ook geen broodjes meer maar zelf gesneden volkorenbrood en begin 's ochtends met een klein potje groene thee. Zit nu precies op de 63 en wil tzt proberen de 60 te halen. Maar binnenkort 4 weken vakantie samen dus ben al blij als ik dan rond de 62 ben en dan vanaf het nieuwe schooljaar weer hetzelfde patroon aanhouden. Het gaat niet snel maar zolang er resultaat is ben ik al blij. Blondje ik heb nog geen nieuwe body-pump gedaan. Ook daar ga ik weer mee starten na de zomervakantie. Vind het fijn dat ik nu kan gaan wanneer ik wil en niet aan een tijd vast zit. Wat leuk zo'n dag aan zee en picknicken en wat leuk een meisje. Ik wast het natuurlijk al maar het leek me leuker als je zelf het nieuws hier zou brengen. Super! Nikita wat fijn dat je gisteren nog zo genoten hebt. En dan zo'n heerlijk kind op schoot. Klinkt goed hahahahaha Mamamaria de nieuwe New Kids. Kan je stand in doen voor de zwangere vriendin. Vreselijk als een ander je haar verpest. Het is niet mijn soort humor en soms vind ik het ook ronduit smerig en kijk ik maar half. Ches hoe gaat het met jou 5 kilo? Of heb je de weegschaal nog niet aangeraakt? Belangrijkste is eerst in balans zijn de rest komt later. Hoe gaat het met de chinese kruiden? Moet je nog terug komen? *zucht... ga maar eens aan de afwas...* Liefs, Lente
Oh over afvallen! Ik ben anderhalve kilo afgevallen! Toch heb ik een bolle buik. Hmzzz rara hoe kan dat....
hahahahaha Mamamaria, ik zou toch maar eens naar de dokter gaan, misschien ben je wel ZWANGER Hier wat leuks op mijn nieuwe telefoon ontdekt namelijk een programma als coach om af te vallen. Daarin kun je bijhouden wat je eet, doet aan beweging verdeeld in verschillende categoriën zoals tuinieren, fietsen, pilates, fitness, cardio etc. Zoals ik het nu doe zou ik dus per week 2 ons afvallen en op 30 oktober mijn doel (60 kg) bereikt hebben. Ik ben benieuwd! Advies is om 3 keer per week te sporten zoals de sportschool ook aangaf. Leuk speeltje Het programma heet Noom. Hmmm.... het regent weer zie ik en wou net naar buiten om te nog de rest van de onkruid weg te halen. Saai weer... Meiden een fijne dag en toi toi toi voor jou Nikita, nog een klein weekje en dan weet je meer. Spannend! Weet je al of je gaat testen en wanneer? Of houd je dit geheim en verras je ons? Sterkte met wachten. xxx Lente
Zo meiden...met dit weer kan ik niet wachten tot we op vakantie kunnen gaan...Ben echt al druk aan het pakken en dingen aan eht voorbereiden... Een hoop cadeautjes moeten ook mee naar de schoonfamilie...de auto moet nog een keer naar de garage etc. etc.... Maria...je krijg al een buikje...meid wat goed... Lente...zoals jij nu aan het afvallen bent is super goed...beter als zo'n crash dieet, waarbij de kilo´s er zo dubbel en dwars weer aanzitten... Op vakantie mag je best even wat meer en anders eten, en dan komt alles in het nieuwe schooljaar in orde... Sorry, maar had je afgelopen vrijdag geen gesprek in het ziekenhuis i.v.m. die rekening? Ben even vergeten of je er iets over had geschreven... Hmm...over testen...we zijn er nog niet overuit of en wanneer we gaan testen, we denken op het moment eigenlijk alleen maar aan de vakantie, en wat we nog moeten doen...Maar het wordt nu idd. langzaam spannend...
O Nikita wat heerlijk dat je zo in je vakantie-mood bent De voorbereiding is al het begin van je vakantie zeg ik altijd. Een heel goed teken dat je er eigenlijk niet zo mee bezig bent. Klinkt erg positief en voor je weet is het zover. DUimduimduimduimduimduimduim Wat lief dat je vraagt over het ziekenhuis maar dit is vrijdag a.s. pas. Heb er alle vertrouwen in en ben meer nieuwsgierig hoe de dokter zal reageren als hij het wetsartikel onder zijn neus krijgt. Vandaag in een lijstje onze Turkye vakantie foto's gedaan. Voorlopig (10 jaar) zit een vakantie er niet in omdat onze katten veel zorg nodig hebben en na een verschrikkelijke ervaring met oppas in huis durven we dit niet meer aan. Maar heb het er voorover hoor. En.... over 11 jaar (als we 10 jaar getrouwd zijn willen we een rondreis door Australië maken. Is van ons allebei al heel lang een wens. Ik wou er heen toen ik 18 was (helaas niet van gekomen) en droomprins heeft er zijn eerste 5 jaar gewoond en wil heel graag terug om te kijken hoe het is. Dus daar kijken we alvast naar uit. Hèhè het is droog en ga wat plantjes de tuin in zetten. Fijne dag meiden, xxx Lente
Lente wow in ieder geval leuke plannen voor de toekomst. En in Nederland is het ook leuk als de zon schijnt. Je gaat echt goed met afvallen. Beter idd dat het langzaam gaat. Moet bekennen dat ik niet meer op de weegschaal heb gestaan. Morgenochtend misschien. Heb vandaag flink gezweet dus misschien weer wat lichter. Vandaag zijn we heerlijk naar de sauna geweest, naar Elysium. Zo lekker, ben er helemaal van opgeknapt. Met de kruiden gaat het goed, elke avond een kop. Over 2 weken ga ik weer langs. Op dit moment is het belangrijkste dat ik me weer helemaal fit ga voelen, vorige week zat ik echt op een dieptepunt, voelde me moe, moe, moe, als een slaapwandeler. Gaat nu weer beter. La femme, leuk he al die voorbereidingen voor de vakantie. Hopelijk krijgen jullie straks een mooi vakantiekadootje. Ga je naar Roemenie? MariaC, je moet juist gaan aankomen, toch? Groetjes Jolanda
Good morning Ladies, De zon laat zich hier zien dus ga zo meteen de tuin in. Nog een klein stukje onkruid vrij maken en dan is dat ook weer klaar. Chess wat vervelend dat je zo ontzettend moe was. Wie weet hoort dit bij die kruiden. Eerst beroerder en uiteindelijk fitter. Zijn het ontgiftingskruiden? Ben benieuwd wat de chinees zegt over twee weken. O wat heerlijk Elysium. Ben er vroeger vaak geweest. Helaas houdt droomprins niet van dit soort sauna-complexen. Voelt zich niet op zijn gemak. Het is er erg mooi daar. Fijne dag allemaal, *staat al te trappelen om de tuin in te gaan* xxx Lente
ow sorry Lente...even in de war...wist dat het op een vrijdag was...maar ja...nu in de vakantie raak ik in de war met de dagen... ach, en het klinkt alsof je een prachtige tuin hebt, dan is vakantie niet echt nodig...leuk idee trouwens...even sparen en dan een onvergetelijk en eenmalige tour maken... Chessertje, wat fijn dat je je zo goed voelt bij de kruiden...volhouden dan...dan komt dat met het geicht helemaal in orde... Dit jaar gaan we niet naar Roemenie, en niet naar Nederland...Maar mijn schoonmama en schoonzus in Sicilie bezoeken...tsja...ingewikkelde familie die schoonfamilie van me...maar sicilie is prachtig, en de route naar beneden te rijden vinden we helemaal niet erg, want Italie is prachtig. Op de weg terug twijfelen we nog, of we met de veerboot terug komen, of evt. stoppen in Rome of Venedig...maar we moeten ook een beetje op de centjes passen, dus dat bekijken we pas als we daar zijn... tot laters...
La Femme, wow Sicilie, gaaf hoor. Wordt vast leuk. Idd Italie is een prachtig land. Zoveel moois te zien. Lente, Elysium heeft 2 keer per maand badkledingdagen, misschien is dat iets voor manlief? Wij houden ook niet van bloot. De kruiden doen verschillende dingen, het is een mix van 15 kruiden waarvan een deel voor de bloedsomloop, een deel voor de vruchtbaarheid en nog iets, ben dat eff kwijt. Het was best een mooie dag he, is je tuin nu helemaal onkruidvrij? Zal wel lekker geweest zijn zo in je tuin werken. Groetjes Jolanda
Ha meiden, Heb gisteren heerlijk een aantal uur in de tuin gewerkt en die ziet er weer bijna goed uit. Maar inmiddels in het andere deel weer begroeid met onkruid. Komt vast door al de regen. En de heg moet nog gesnoeid worden maar vertrouw mezelf niet met een electrische heggeschaar. Volgende week maar samen doen. Zag ook weer een nieuw jong visje in de vijver en dan ben ik als een kind zo blij hahahaha Ik ga zelf ook maar eens in de vijver zitten, wie weet helpt het ; ) Droomprins heeft sinds een paar dagen last van duizeligheid en ik denk dat hij echt aan vakantie toe is. Nog 6 dagen werken en dan is hij gelukkig 4 weken vrij! Chess ik heb al in de buurt bij sauna's gekeken maar nergens met badkleding op sites. Misschien eerst maar eens bellen. Nikita al bijna op vakantie : ) Zal je van je schoonma weer spannende kleding krijgen? hihi Ga droomprins maar eens wakker maken. Vandaag nog een vrije dag. xxx Lente
Oh meiden ik lees wel mee zodat ik op de hoogte blijf, maar ontbreekte me steeds aan de puf om te reageren. Srry srry....
haha Lente...vind het zo geweldig hoe jij je aan alles kunt herinneren ( ik ben wat dat betreft echt een zeef) ja....denk dat ik van schoonmama weer wat ultra kortje rokjes zal krijgen ja... Babyvisjes in de vijver...wat leuk en gezellig zeg... Hier ook een mannetje dat dringend aan vakantie toe is...het kunnen toch wel doorbijters zijn hé... H! maria...ga je goed?? Hoe is het nu op je werk??
shit meiden....vanochtend getest....en maar heel licht positief...had echt een knaltest verwacht eigenlijk, omdat ik gister echt dacht dat ik weer overstimulatie had...Enorme maagpijn, en een dikke buik, kon de hele dag niet rechtop lopen, en bijna niks eten, omdat ik het gevoel had dat mijn hele maag in mijn keel zat... precies zoals bij de eerste keer... Ben alleen bang dat het afloopt zoals bij de VMK...vorige keer test ik 10 dagen na TP al knalknal posi, en nu maar lichtjes... zal strakjes proberen een foto te maken, maar ga nu nog even wat slapen...weet niet goed wat ik ervan moet denken...
Hier moet ik ff op reageren hoor. Het kan heel goed zijn dat deze emmy zich wat later heeft ingenesteld waardoor je nu nog niet knap positief test. Ik teste bij Megan ook pas laat positief en dat ging goed. Maar ik snap heel goed dat je er mega van baald dat hij nu nog niet duidelijk is. Ik ga duimen voor je hoor! Zelfs als ik het "ja" woord geef!
Wow Nikita wat spannend zeg! Van horen zeggen weet ik dat geen één zwangerschap hetzelfde is dus probeer nog even geduld te hebben want wie weet is je hcg over drie dagen ineens wel torenhoog. Duimduimduimduimduimduiduim O Sloppy je bent bijna de bruid. Super! Is alles geregeld en kan je het aan qua gezondheid? Alvast een super fijne dag gewenst en we willen graag foto's zien : ) Hier heeft droomprins zich ziek gemeld. de duizeligheid wordt steeds erger en ik maak me zorgen. Was een tijdje terug gestopt met medicijnen hiervoor en ik hoop dat dit de oorzaak is. Ga nu de dokter bellen. Over 2 uur staat er een oud-collega/vriendin voor de deur en het is hier nog een zooitje. Maar droomprins gaat voor en wie is er nou perfect? Fijne dag lieverds, xxx Lente
Lieve La Femme, het is te vroeg om te testen. Het kan nog alle kanten op gaan. Niet jezelf gek gaan lopen maken nu. Ik stuur een hele grote wolk met geduld jou kant op. En hopelijk over een paar dagen een knaltest. En... beter een heeeeel licht streepje dan helemaal niets. Knuffel. Lente he bah, duizelingen. Hopelijk niets ernstigs. Vriendin moet maar langs de rommel kijken . Sterkte met droomprins en beterschap. Sloppy, hoe staat het met de bruiloft? Hoe voel je je? Groetjes Jolanda
THX Sloppy...is het vandaag de grote dag?? jeetje zeg, wat spannend meid...geniet er maar van...en wat lief dat je even de tijd neemt om naar me te schrijven... Ow jeetje Lente...die duizelingen van manlief, dat klinkt niet goed, zo begon bij ons pa een burn-out...heel goed dat hij zich ziek heeft gemeld, laat het hem maar rustig aan doen tot zijn vakantie, zodat hij zijn batterij weer helemaal op kan laden... THX Chessertje, en misschien is het ook wel zo zoals Sloppy zegt... Bekijk bijlage 168512 Hier nu dus opgestaan...maagpijn en bolle buik zijn er nog altijd, maar niet meer erger geworden als gister...dus we doen het nog maar verder rustig aan de komende dagen. Blijf vandaag de hele dag thuis, en rommel nog wat voor de vakantie ofzo... Heb nog één test liggen, en weet niet goed of ik hem morgen of overmorgen zal doen... Bedenk me nu opeens, van de Ovitelle kan het toch niet meer zijn, die heb ik gister 2 weken geleden gezet...Daarvoor lijkt de test me dan toch weer te positief...
Hee Lievies, Ik lees heel trouw mee hoor.. Tog even reageren, Nik super positief is positief he.. Al begrijp ik je angst heel goed..! K ben het wel eens met Slopperd.. Lieverd je hebt al allerlei testen gehad en steeds was er wat, en nu een lichte (die ik niet zo licht vind btw) is misschien dit dan jullie beebje over 9 maanden.. Mijn duimen draaien overuren..!! Slopperd, zaterdag he! Moest gister nog aan je denken.. Mijn mams is jarig en vorig jaar die dag mijn opa overleden, dus een dag die ik nooit zal vergeten en dan nu jij trouwen, het is en blijft een mooie datum, voor wat voor speciale gebeurtenis dan ook..! Wil wel fotos zien he.. Alle andere, ik lees egt mee.. En zal eerdaags ook weer proberen te reageren op alles en iedereen, maar ben egt retedruk! Cool woord..! Fijne dag Lieverds..!!