Lijkt me een duidelijke streep. Hoop dat je het kan opbrengen nog een beetje te wachten met de laatste test die je hebt liggen. Probeer te relaxen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk), dat is het beste op dit moment. Sterkte met wachten. Groetjes Jolanda
THX meiden.... Hé Kaaatje...fijn hoor dat je zo druk bezig bent...lees je updates op FB...en vind het super goed voor je...lekker bezig zijn nu in de zomer... Ow Sloppy...zaterdag hé...spannend hoor...je jurk nog passend gekregen, en alles helemaal klaar?? Gewoon genieten die dag, en je niet druk maken...ik had de da erna echt spierpijn in mijn kaken van het constante stralen en lachen...een heerlijke dag, die je zo nooit meer terug krijgt...
Ja zaterdag gaat het eindelijk gebeuren. Met mijn gezondheid gaat her redeljk goed. Ik kan niet veel eten maar wel goed drinken en dan voel je je wel al een heel stuk beter. Ik kom nauwelijks aan. Ik zit nu 1,5 kilo boven mijn start gewicht en als ik een slechte dag heb dan val ik direct weer af. @Nik: Ik vind heb voor 10DPO al heel duidelijk hoor! Het is een verse TP en die emmies zijn jonger als bij een cryo.........en mijn test was op 10DPO net zo donker. Het moet nu we een plakkerd worden hoor!
hmm Sloppy...nee, de emmies waren net zo oud, nl 3 dagen, en deze keer zelfs 11 en 8 cellig, en de vorige keer 6 en 7 cellig... ach ja...moet gewoon nog op mijn tanden bijten, en hopen en bidden dat het een fighter is... spannend hoor...zaterdag....hopelijk heb je een goede dag...en kun je van een stukje taart genieten...
Mijn emmie was volgens mij 5dgn oud dus dat scheelt ten opzichte van mijn wel dan 2dgn. Ohhh meis ik hoop het zo voor jullie!
hmm...zit nu al de hele tijd te rekenen...maar dan is het toch juist goed voor mij?? met 2 dagen jongere emmies test ik in vergelijking tot jouw 10 dagen na TP even duidelijk. Maar dan zou ik toch eigenlijk pas zaterdag zo duidelijk hoeven testen... hmmm...of reken ik nu verkeerd....kan ook zijn hoor...weet het het allemaal niet meer.....( hmm...en waar zijn mijn goede voornemens om niet teveel te gaan zitten hopen rond de testdatum....ver weg...al op vakantie denk ik... )
Ja dan ziet het er voor jou heel positief uit! En je emmies waren mooi meercellig als de vorige keer. En ik denk dat je dan zaterdag al een hele duidelijke test moet hebben. hmmmmmmmmm die goede voornemens daar gaat het niet zo heel goed mee, en wij helpen je ook niet echt mee nu. Het is zo dat ik het jou ze vreselijk gun, alsof het om mijn eigen test gaat.
Ha meiden, Sloppy wat fijn dat je je met het dinken beter voelt. En wat lief dat je Nikita zo steunt Kaatje wat fijn om je even te zien Chess het is gelukt hoor. Ze heeft naast de rommel gekeken. Maar bij haar voel ik me zo op me gemak dat ik het ook niet erg vind. Het was erg gezellig en heb nog leuke grijze open schoenen met een kurk hakje, hoe kan het ook anders, voor 15 euro gescoord. Droomprins moet tcoh weer aan de medicijnen. Heeft blijkbaar toch het stofje nodig. Is het volgende week niet over dan moet hij terug komen maar ze verwacht dat het met 3 dagen weg zal zijn. Dus hopen maar. Nikita wat een spanning. Toch ben ik weer vol goede moed Deze keer zal het goed gaan. Laat je maar lekker door schoonmama verwennen in Italië en als je baby het temperament van haar krijgt dan zit het wel goed Duimduimduidmuidmduimduim Hé de smileys staan anders xxx Lente
Hey meiden, Zo, ik kom hier weer eens lezen en schrijven, hele week druk gewerkt etc.. MariaC; Moest erg lachen om je vergelijking met de New Kids, ik zie de lol wel in van die serie en films, al is het soms te... Hoe is het met de vermoeidheid? Chessertje; bedankt voor je lieve reactie, mooi is ze he! Zo te zien ben jij goed bezig met je zelf helemaal in topvorm te krijgen, sauna, kruiden, genieten van t leven. Lente; Lief dat je het voor je hebt gehouden van ons meisje. was idd een hele leuke dag voor ons jubileum. Overdag sporten is wel lekker he als dat kan met werk. Ik ga zo pumpen, ben benieuwd naar de nieuwe muziek! Lunges schijnen zwaar te zijn. Wat gaaf jullie voornemen van de reis naar Australie, lijkt me super! Volgens mij heb je in veel sauna;s wel geklede dagen, in Roosendaal zit Thermen is wel mooi, maar den bosch deverana is echt top! Lfn; Wanneer vertrekken jullie? Klinkt goed jullie vakantieplannen! Who, lees je berichtje nu over jouw hele vroege test!! Klinkt in ieder geval al veelbelovend, goed begin, al blijft het heel spannend zeker voor jou dat snap ik. maar vind de test ook helemaal niet zo licht. Ik teste pas dag 12 na tp, dus dat ie nog lichter is kan goed toch. en een streepje verschijn niet zonder hcg dus... Duim, duim, hoop het zo je, het is je zo gegund lieve meid! Sloppy; een hele mooie trouwdag gewenst, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je. Kaat; haihai, durk baasje groot gelijk, tot snel weer! Hier alles goed op de roze wolk! Het is geen het meer maar zij, ff wennen maar super! Al goed verwend door vriendin en collega;s met roze vestje, rompertje, slofjes, pakje en heb vd week een supergave luiertas besteld van Pip Studio, hij is binnen en ben er heel blij mee! Lichtblauw met print en roze pioenrozen. Deze week 5 dagen werken is lang geleden door vakantie, vrije dagen etc. Dus morgen nog aan de bak. en een druk maar leuk weekend voor de boeg! Fijne avond!!! x Blondje
Lente, wat fijn dat het weet beter gaat met droomprins, en dat het met een paar dagen medicijnen op is te lossen....en leuke schoentjes voor 15 Euro is ook niet mis...nu moet het weer nog beter worden zeg... Ow Blondje...een meisje wat leuk...gezellig ook voor je dochter...en lekker verwend worden door vrienden en bekenden is natuurlijk nooit verkeerd... Hier vanochtend niet getest, ben er een beetje bang voor wat ik ga denken mocht de test weer lichter zijn...dus bijt even langer op mijn tanden, test dan in het week-end nog een keer, en dan is het denk ik erop of eronder... Nog altijd maagpijn, en een dikke buik, en kan niet rechtop lopen, in bed kan ik alleen op mijn rug liggen, maar met een hele hoop kussen in mijn rug, zodat ik in de juiste kromming tussen recht en bol lig...recht gaat niet, wan dan trekt alles rond mijn maag en bovenbuik, en te bol gaat ook niet, want dat drukt alles juist teveel in elkaar...
Nikita kijk je wel uit of bel anders het ziekenhuis voor advies. Binnenkort ga je op vakantie en stel je voor dat je overstimulatie hebt. *zet een fles ijskoud mineraalwater neer* Beterschap en duimduimduimduimduimduim speciaal voor Sloppy:"en morgen ben ik de bruid lalalalala* Nog ff wat eten en dan richting ziekenhuis. Ben benieuwd. O ja, vanochtend op advies van vriendin gisteren bij de turkse kapper voor 5euro mijn wenkbrouwen geepileerd met touwtjes. Echt super mooi gedaan dag lieverds, xxx Lente
Ik ben het met Lente eens, misschien is het toch het beste even het ziekenhuis te bellen La Femme. Gewoon voor de zekerheid. Lente jij sterkte straks. Sloppy is bijna de bruid. Past je jurk nog goed? Blondje jij bent al helemaal roze lees ik. De kleine blondine zal er straks mooi uitzien. Sloppy lieverd, hoe is het met je? Ben je opgeknapt? Geen pijnen meer? Groetjes Jolanda
JA morgen eindelijk de bruid Mijn jurk past, heb ik op maat gemaakt want hij was te groot. En ik voel me redelijk goed. Ik probeer voldoende te drinken en dan gaat het wel.
Sloppy...ik denk aan je morgen... THX meiden voor jullie lieve waarschuwingen...zit zelf ook al 3 dagen te twijfelen of ik naar de dokter moet of niet... FA is dus ver weg, 150 km, en 2 tot 2,5 uur reizen. Als mijn eigen gyn. nu niet met vakantie was geweest, was ik ook al lang bij hem geweest... Het wordt niet echt erger, maar beter wordt het ook niet... Wacht nog even af...anders ga ik morgen naar een goeie harts die op zaterdag spreekuur heeft...
Ha meiden, Nou we zijn net terug van het ziekenhuis. In eerste instantie begon de arts weer over 4 pogingen en toen dat de fout bij de verzekeraar lag omdat die niet wil vergoeden. Toen we zeiden dat ze dit wel willen maar niet kunnen omdat het ziekenhuis nu 4 ivf heeft staan. dat het ziekenhuis de punctie heeft gedeclareerd maar dat het aan de verzekeraar is om het wel of niet te vergoeden. Ik was ondertussen :x en sommeerde hem de verekeraar te bellen. Hij pakte zelfs al de telefoon Maar...toen hij uiteindelijk het wetsartikel las kon hij niet anders dan concluderen dat daar waarschijnlijk het probleem ligt. Het is namelijk aangepast zonder dat er is afgestemd om verschillende codes te gebruiken bij een punctie, namelijk een voor geslaagd en een voor niet geslaagd. En omdat dit nog niet is aangepast ziet de verzekeraar het dus als 4e poging simpelweg omdat er nog geen andere code is. De arts dacht even hardop dat er waarschijnlijk dus duizenden vrouwen hier dus mee te maken hebben gehad en dat al de zorgverzekeraars fout gehandeld hebben. Wie weet komt uit al deze ellende iets goed namelijk dat tal van vrouwen alsnog een behandeling kunnen krijgen en dat in de toekomst vrouwen meerdere pogingen mogen doen als deze in de beginfase faalt. Uiteindelijk heeft de arts op zich genomen om dit met de verzekeraar uit te zoeken en heeft het wetartikel en mijn aantekeningen in zijn dossier gedaan. In sept. horen we hopelijk meer. Nikita niet te lang wachten hoor! Hopelijk is het niet nodig. Fijne dag morgen Sloppy xxx Lente
Dag meiden, Lekker weekend, jippie! Lfn; Wij hebben nog geen dochter hoor, je zit denk ik de war met iemand (clowntje wellicht?) Spannend hoor bij jou, morgen weer testen? Ben het wel eens met de andere meiden, houd het goed in de gaten ivm overstimulatie en anders maar een bezoekje aan d huisarts of ziekenhuis. Hebben ze bij jullie geen afdeling gyn. waar je heen kan met spoedklachten? Ik heb toen vanuit het zh een speciaal telefoonnr. gehad voor als ik in de weekenden of avonden ergens last van kreeg na mijn zh opname met overstimulatie. Hopelijk valt t allemaal mee EN test je positief morgen! Lente, hoe was het in het zh? Hopelijk allemaal afgerond nu... Oh lees je verhaal nu, gelukkig wat fijn! En goed dat je ws heel veel vrouwen hier mee helpt. Hoe gaat het met droomprins vandaag? Chessertje; Hoe gaat het met jou, ga je ook nog op vakantie? Wij hebben vanavond een bruiloft van een collega van mijn vriend, heb er wel zin in! Zo lekker tutten etc. Fijn weekend meiden! x Blondje
ow ja Blondje...heb je even verwisseld met Clowntje ja...sorry hiervoor... Heb hier ook een telefoonnummer voor noodgevallen hoor, maar vind het nooit ernstig genoeg om daar naar te bellen, net zoals ik ook niet zo snel naar de EHBO ga... Veel plezier op de bruiloft vanavond... Lente...héhé...eindelijk komt er schot in de zaak...maar jeetje zeg wat krom...wel in de wet vastleggen dat een poging alleen telt bij een geslaagde punctie, maar niet even verder nadenken aan een extra code dan...daar kun je moe van worden zeg...maar hopelijk wordt het nu allemaal opgelost... Sloppy meid...kun je een beetje slapen vanavond denk je?? Wil ook wel een foto zien van je hoor...
nou meiden...zojuist weer getest.maar hij knalde weer niet. en dat terwijl mij buik-maag nog alijd dik is, en ik sinds vanacht erge schouderpijn heb... weet iemand of het een BBZ kan zijn?? wacht nu even tot een wat beter tijdstip, en bel dan het noodnummer van de kliniek...want kan niet meer slapen, alles doet zeer... Sloppy...you go girl...
@nikita: Ik weet niet of dat een bbz kan zijn maar ik zou zeker ff bellen! Stertke meis, ik hoop dat het niet zo is hoor. Thanks
Hoera vandaag ben jij de BRUID Ik wens je een stralende dag vandaag Sloppy! Nikita ben je de nacht goed doorgekomen? Hopelijk is de pijn iets minder en hoef je niet alsnog naar de dokter. Is je man vrij vandaag? Blondje hoe was de bruiloft? Droomprins voelt zich nog steeds niet goed. Misselijk en duizelig. Het wordt eerder erger dan beter en als het maandag nog zo is dan weer terug naar de huisarts. Zou morgen weer gaan beginnen maar twijfel of dit wel slim is. Hij is bang dat hij anders de hele vakantie thuis moet blijven. Maar je kan je in je vakantie toch ook beter melden? Wel sneu want hij kan bijna niks en voelt zich echt beroerd en ik slaap er ook slecht van. Chess lekker weekend Hier al goed resultaat gehaald en ben al over de helft qua afvallen terwijl ik deze week nog niet heb gesport. Hopelijk komt het er vandaag wel van. Laat droomprins nu liever niet alleen thuis. Vandaag komen ze onze eettafelset voor buiten brengen Fijn weekend allemaal, xxx Lente