De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

O Nikita, ik lees je berichtje nu pas. Wat naar voor je:( Had gehoopt dat de nachtrust je goed zou hebben gedaan en lees dat je nu nog beroerder voelt en het noodnummer gaat bellen. Hoe laat kan je bellen? Sterkte en ik hoop geen bbz:( Dikke knuffel,
    liefs,
    Lente

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kwam ff kijken of er al nieuws van nikita is. Ik hoop zo dat het goed met haar gaat!

Nog 30min hihihi en dan gaat het beginnen :D

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden...

Jeetje zeg...ben uiteindelijk toch in het ziekenhuis beland, met een behoorlijk overstimulatie, maar mocht na de nodige oderzoeken en bloedonderzoeken toch naar huis toe....bijna had ik moeten blijven...maar ze kenden me nog, en wisten dat ik het al eens gehad had, bovendien neem ik al trombosie spuitjes, dus veel heftiger kan het niet meer worden.

Vanochtend dus eerst naar de harts toe, maar die stuurde me meteen door naar het ziekenhuis...
    Daar moest ik ook nog een urinetestje doen, en die was ook al licht positief, dus zag het al niet meer zitten...
    Met een inwendige en een buik echo bleek dus dat de eierstokken weer enorm waren, en dat er ook weer los vocht in de buikholte zit...

Maar uiteindelijk kwam er uit de bloedtest dat het HCG toch alweer ruim 700 is, en we voorzichtig mogen gaan hopen, zeker als het zich maandag verdubbeld heeft.
    Alle andere waardes waren ook ok, en het bloed wat niet dikker dan normaal, dus mocht ik naar huis...

We plannen nog altijd maandag na de bloedtest naar Italie te rijden, maar we moeten even zien of dat gaat...ook omdat ik moet proberen meteen de nodige receptjes mee te krijgen voor 3 weken...

Sloppy...meid...nu ben je al getrouwd...heb de hele dag aan je gedacht in de wachtkamer hoor ( en dat was nogal wat vandaag...wachten wachten wachten...overal) ...PROFICIAT...

Lente...heel verstandig als je mannetje maandag terug naar de dokter gaat als het niet beter gaat....

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoera sloppy is nu een getrouwde vrouw gefeliciteerd xxx

Nikita al nieuws? Hoop dat het met je gaat xxx

voor de rest een fijn weekend
    lente

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Nikita wat fijn om van je te horen en...gefeliciteerd je bent zwanger hoera

nu hopen dat je snel opstapt en anders een paar dagen later vsnu huis. Niet leuk maar gezondheid. Gaat voor. *zet een groot pak water voor je neer*
    Xxxlente

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX lieve Lente...ech raar...geloven doen we het nog niet echt, en blij zijn druven we ook nog niet echt, maar een eerste stapje is weer gemaakt...

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Nikita wat fijn om van je te horen en...gefeliciteerd je bent zwanger hoera

nu hopen dat je snel opstapt en anders een paar dagen later vsnu huis. Niet leuk maar gezondheid. Gaat voor. *zet een groot pak water voor je neer*
    Xxxlente

8. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme jeetje zeg, wat vervelend die overstimulatie. Hopelijk voel je je snel beter. Ik weet nu niet of ik je moet feliciteren of nog niet. Ben heel voorzichtig blij en hoop dat de waardes maandag zijn verdubbeld en alles goed blijft gaan. In ieder geval is er een begin. Ik blijf voor je duimen lieverd.

Groetjes
    Jolanda

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Nikita ik begrijp heel goed dat jullie nog niet echt blij durven te zijn. Ben zelf wel gerust dat je naar het ziekenhuis bent gegaan want maakte me echt zorgen en nu hopen voor maandag op een torenhoge hcg waarde duimduimduimduimduimduim wie weet helpen de aspirine die je dit keer als extra neemt.

Hier gaat het gelukkig weer iets beter met droomprins hij is zelfs echt manneneten (biefstuk) aan het klaarmaken.
    Vandaag had ik iets te fanatiek gesport (ruim 700 kcal en was er akelig van. Maar een banaan, water en een bezorgde coach doet wonderen. Zit al op de helft van mijn streefgewicht en het pogramma op mijn telefoon is echt heel inspirerend. Een soort weight watchers maar dan gratis en vanuit je luie stoel;)

Chess hoe gaat het? Saai he die regen vandaag.

O sloppy ik hoop dat je het niet te koud hebt gehad met dit weer en dat je een heerlijke dag hebt:)

*ontkurkt een fles kinderchampagne om te toosten*

op Sloppy en op de goede afloop van Nikita dat jullie geluk over ruim 8 maanden in jullie armen ligt.

Ben benieuwd ook hoe het met jouw Clowntje en je zwangerschap gaat? Hopelijk is alles goed.

Zo ga droomprins even helpen.

xxx
    Lente

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita; Voorzichtig gefeliciteerd, ik blijf hard duimen en hopen voor jullie dat het allemaal goed gaat komen met deze prille zwangerschap! Een hcg van 700 is best veel toch? Zorg goed voor jezelf (en laat vooral voor je zorgen) en hopelijk kunnen jullie morgen lekker naar Italie vertrekken, alvast een hele fijn vakantie!

Lente; Fijn dat het met droomprins beter gaat. En jij wel een beetje rustig aan doen he met het sporten en lijnen. Maar wel goed dat je zo bezig bent!

Sloppy; Gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een mooie dag gehad en voelde je je goed!

Wij hebben leuke bruiloft gehad vrijdag, tot 1uur staan dansen. Gisteren kregen we vrienden te eten, 2 stellen met beide een zoontje, en het was zo'n ouderwets gezellige dag waarbij je tot tranen toe moet lachen. Maar wat een rotweer vandaag alweer... Gaan straks ff op visite bij vrienden en verder beetje thuis relaxen. Fijne zondag allemaal!!

X Blondje

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    chessertje...THX...een waarde van 700 is in ieder geval vrij goed...nu idd. hopen dat het mooi blijft stijgen...

lente...je bent echt super bezig hoor, en misschien die dat manneneten je mannetje ook wel goed...krijgt hij wat proteine binnen...

blondje...ja 700 is idd. best wel hoog ja....en gek dat de testen licht bleven...klinkt als een super gezellige bruiloft en week-end met al jullie vrienden...lachen is altijd leuk en gezond...:)

ga alvast langzaam afscheid van jullie nemen hoor...maar ga proberen zoveel mogelijk mee te blijven lezen en schrijven, en jullie zo snel mogelijk te berichten wat de FA te zeggen heeft morgen...
    maar laten we hopen dat we morgen lekker de hele dag in de auto kunnen zitten, en dat het pas dinsdag ofzo is...;)
    moet nog wat receptjes regelen in de kliniek, en hopelijk geven ze ze me mee voordat de bloedutitslag van hun er is, want anderes moeten we daarop wachten, onderweg kan ik de medicijnen niet meer ophalen...en heb een forumulier van het ziekenhuis hier met de uitslagen...dus duimen...;)

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Sloppy is een getrouwde vrouw! Geweldig!!!

Maar wat meer is!
    LFN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGERRRR!!!!

Oh meid een HcG van 700 is ge-wel-dig!!!!

Rot dat je je niet goed voelt.
    Maar zo goed dat je op Roze mag!!

Ik ben héél blij voor je!

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh en LFN, je test 10 dagen na... vind ik een knaller hoor!

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi THX lieve Maria...♥

zo, nu een soepje eten, en dan op tijd naar bed...

Italia...here we come...

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Joehoe Nikita nog 1 nachtje slapen en dan lekker naar de zon:cool:
    Volgend jaar met zijn drietjes of vieren;) op vakantie:)

Heeel veeeel plezier en een goede reis.

En.... als het goed is zien we je bijna niet aan de picknicktafel want dat betekend dat je volop aan het genieten bent, dus ik zeg tot over een paar weekjes (hoe lang blijf je eigenlijk weg? Ik zal je wel missen hoor:()

xxx
    Lente

Ben al ruim een uur Amy Winehouse aan het luisteren. Dringt nu pas tot me door hoe triest het is dat zo'n jonge goede artiest óp zo'n droevige manier afscheid van het leven heeft moeten nemen:(.

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja vreselijk van Amy. Slecht management, ze is veel te snel weer het podium opgeschopt. ZO zonde. Goede cd is het hé?

Nu is ze één van de magische 27-ers:
    Janis Joplin- Jimmi Hendrix - Jim Morrison- Jeff Buckley -ect

(valt op trouwens, allemaal een J... Jamie WInehouse dan...)

17. lente67

lente67 Niet meer actief

‪Amy Winehouse - Love is a Losing Game‬‏ - YouTube

Mamamaria, Ben nog steeds aan het luisteren. Heb ook naar het laatste concert gekeken maar kon het na een paar nummers niet meer aanzien. Snap niet dat niemand haar in bescherming heeft genomen en haar tegen heeft gehouden om het podium op te gaan.

Hoe gaat het met jou? Nog in de ziektewet of vakantie?

Liefs Lente

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    daaag meiden....wij gaan dadelijk naar bed toe, en proberen op tijd te slapen....we zijn helemaal bepakt en bezakt...

gepland is 2,5 tot 3 weken te blijven, maar we zijn met de auto dus ook flexibel...

zal jullie ook missen hoor...zeker jouw Lente...we kletsen hier echt dagelijks...

en ja....dieptriest van Amy...gister was op het nieuws eerts dat verschrikkelijk gebeuren in Noorwegen, en toen ook nog eens dat van Amy...wilde het niet geloven, en dacht dat het een fout was...

DOEI...

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Fijne vakantie meis!

@ Lente; Ik werk 50% en als t niet gaat blijf ik helemaal thuis.
    Ik ben nog steeds een stresskip. Overweeg morgen een pretecho te nemen omdat ik zeker wil weten dat alles nog goed is....
    Vorige week naar de VK en dat was een RAMP. (verslag op mn logje) Laat mariaman morgen even bellen dat we niet meer teruggaan. Heb al een nieuwe gevonden. Verder is het oke. Slaap heeeeeel veel. Afgelopen nacht 13.5 uur. Haha echt belachelijk!

Jeetje, als ik ooit een personal trainster nodig heb, kom ik je opzoeken. Wat ben jij goed bezig zeg!!

XxXX

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nik: Hele fijne vakantie! En 700 is heel mooi! Je bent echt zwanger meis :D

Deel Deze Pagina