Heeee Sloppy, hoe was je trouwdag? Nikita ik wens je een hele goede reis en dat je je schoonmama het goede nieuws mag vertellen en duim voor je dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan. De afleiding en ontspanning van de vakantie zal je goed doen. Bon voyage hahahaha mamamaria na dit weekend wijst de wijzer even de andere kant op maar niet drastisch hoor. Maar wat wil je als je zelf pannenkoeken bakt met spek. Wel met olijfolie en magere melk maar het blijven caloriënbommen en 's avonds een dikke boterham met peperpaté en rode wijn. Zal vandaag mijn menstruatie krijgen dus ook dat speelt mee en vanaf woensdag bijna 4 weken samen vrij. Ben benieuwd hoe de wijzer daarna staat? Maar eerst genieten. Ga nu je blog lezen. Hopelijk lukt het vandaag om die echo te krijgen. Vervelend dat je je zo onzeker voelt. Knuffel. Alle andere een hele fijne (en zonnige!) dag vandaag. xxx Lente
Mamamaria ik heb net je blog gelezen, wat een vreselijke ervaring terwijl je er zo naar uitgekeken hebt. Hopelijk vind je gauw een ander waar je wel een klik mee hebt en die naar jullie luistert. xxx Lente
Mijn trouwdag was geweldig! Echt alles liep gesmeerd Sloppyman had een limo geregeld en ik werd in de limo naar de kapper gebracht en weer terug zooooo gaaf! Het enige wat mis ging was dat ik mn bruidsboeket vergeten was hahahaha De regen viel gelukkig ook mee.
@ Lievelente, ja vreselijk he! Ik heb ook besloten dat ik daar beter niet meer heen kan gaan. Zelfs als ze vanaf nu wel leuk doet, de eerste indruk gaat nooit helemaal weg, denk ik. Nou meis, als je zo goed bezig bent mag je af en toe best een caloriebom, helemaal vlak voor je ongesteld moet worden @ Sloppy, aka. Getrouwde vrouw!!!--> Wat heerlijk dat het meeviel met de regen! Gelukkig maar. Kwam je er een beetje optijd achter dat je het boeket vergeten was? maw, kon je m nog halen? Of was het al te laat? Verbazingwekkend hoeveel een bloemist rekent voor het maken van een bruidsboeket....
Goedemorgen meiden, Kom ff spieken via telefoon vanaf het werk, stil hier zo in de bouwvak, beetje aan het bijwerken maar zit geen druk achter, dat mis ik wel, beetje gezonde stress. Nikita; heb nog een gekeken ik had 650 hcg op dag 14 na tp en dat vond de asisstent in t zh toen heel mooi. Hopelijk zit je nu lekker in de auto naar Italië, Genietse!!! Maria; ben je zo beroerd dat je 50% werkt, vervelend zeg. Rustig aan doen dan! Lente; bijna vakantie, Jippie! Lekker genieten samen! X blondje
Heyy Blondje, ja onwijs moe en ik was heel misselijk. Maar ik ben die baan ook gewoon zat hoor. Dus het komt me ook wel goed uit. Die gezonde spanning mis ik ook, houdt toch een beetje de vaart in je leven. Helemaal nu zo druilerig met al die regen... Nikiet, 12 dgn na tp had het ziekenhuis een hcg van 100/150 normaal gevonden dus jouw waarde is echt veryyy nice!
Heee meiden, Sloppy hahahaha kwam vast door de zenuwen dat je je boeket vergeten was en wat luxe met de limo naar de kapper Echt een prinses Hoe reageerde Megan op alles en hoe zag zij eruit? Ben benieuwd naar de foto's hint hint Blondje wat saai dan op je werk, wat duurt de dag dan lang hè Morgen heb ik mij voor het eerst ingeschreven voor x-co En...als vakantie cadeau voor ons een zonnebankkaart gekocht zodat we toch lekker bruin kunnen worden op ons vakantie-adres. Als droomprins overmorgen uit de nacht komt vindt hij dit als verrassing Mamamaria vervelend als je het niet naar je zin hebt op je werk. Weet er helaas alles van. Maar gelukkig heb je straks zwangerschapsverlof Is het nog gelukt met de echo en ook ik zou een ander zoeken als nu het vertrouwen er al niet is. Hier twee leuke meevallers. De eerste is dat het uitzendbureau een enorme fout heeft gemaakt met mijn salaris en ipv 100 bruto 800 heeft gerekend als vakantiegeld Normaal gesproken zou ik dit eerlijk zeggen maar na de behandeling van het afgelopen jaar (incl. dat onbetaald velof) heb ik zoiets van:"boontje komt om zijn loontje" Hopelijk komen ze er niet achter... Dus sttttttttttt.... geheimpje En...ik krijg voor het verlies in inkomen (vervanging stopt in de vakantie dus 3 weken minder loon) een ww-uitkering van maar liefst 600 bruto voor 3 weken. Hoera! Had op veel minder gerekend dus dit valt reuze mee. Leuk extraatje voor de vakantie. Heb meteen twee "nette sloggy't-shirt bh's (een mondvol), dito boxer, gaaf shirt en vest met lange (tattoo proof) mouwen. Eindelijk weer eens positieve berichten vanuit hier Dag lieverds even nog wat papieren opruimen, plantjes water geven, afwassen en koken. xxx Lente (nikita ben je al op weg en weet je al de uitslag van de nieuwe bloedtest? Hopelijk lees je dit pas over een week ofzo en rijdt je de zon tegemoet)
Oh Lente wat een heerlijke financiele meevallers! Ik heb al een andere gevonden. 10 aug eerste afspraak. Mariaman gaat morgen onze vorige afzeggen. Echo was goed gelukt! Foto volgt nog. Wat een lange benen! Volgens mij krijgen we een giraffe
hahahaha Mamamaria een Giraf, wie weet een fotomodel of basketbalspeler Gelukkig dat je een andere hebt gevonden. You go for it girl......... mamapower xxx Lente
Lieve meiden, Ik moet even mijn hart luchten. Zoals jullie weten is droomprins al een week duizelig en weer begonnen met medicijnen. Helaas blijven de klachten ongeveer hetzelfde maar vanmiddag vertelde hij me dat hij sinds een paar dagen klachten aan zijn bal heeft wat helemaal doortrekt naar zijn lies. Hij hoopte dat het over zou gaan en had me niets gezegd ook omdat hij me niet bezorgd wou maken door wat ik met mijn man heb meegemaakt. Een bal lijkt idd. groter en alsof er iets hards in zit. Jullie kunnen je misschien wel voorstellen waar we aan denken maar niet durven of willen denken. Ik hoop dat het iets onschuldigs is maar omdat hij de laatste tijd ook zo moe is maak ik me grote zorgen. Steeds dacht ik het is de spanning die eruit komt van het afgelopen jaar (ik ben tenslotte ook lange tijd thuis om bij te komen van alles) maar nu ben ik daar niet zo zeker meer van. Ik kwam net terug met kleine cadeautjes voor de vakantie maar daar wacht ik nog maar even mee. Eerst morgenochtend om 10 uur maar afwachten wat de huisarts zegt. Gelukkig hebben we de vrouwelijke arts (die van ons vind ik minder sympathiek en die is op vakantie) waar we ons beiden bij op gemak voelen. *zucht....* Liefs, Lente
Oh Lente, dat is wel eng inderdaad. Jeetje! Fijn dat jullie naar een arts kunnen waar jullie je bij op het gemak voelen. Helemaal met zoiets! Ik hoop dat ze snel de ongerustheid kan wegnemen en dat het meevalt!
Dank je wel Maria. Ik heb net gegoogled en gelukkig lees ik dat juist kanker geen pijnklachten oplevert en meestal mannen tussen de 18 en 30 treft en dat er tal van redenen zijn bijv. een spatader of een infectie. Geeft toch een beetje rust. Ga nu boodschappen doen. Vannacht moet hij nog werken en dan gelukkig 4 weken vrij. Hopelijk knapt hij daarvan op want vind het rot dat hij de laatste tijd zo slecht in zijn vel zit terwijl hij juist zo graag gezond bezig wil zijn. We zullen zien. liefs, Lente
Lieve Lente, het zit droomprins niet mee zeg. Gelukkig heb je een fijne huisarts, hopelijk kan droomprins snel voor onderzoek zodat jullie snel weten wat het is want je kan maar beter gerustgesteld zijn. Ik ga er gewoon van uit dat het iets 'onschuldigs' is wat droomprins heeft. Probeer je eff wat op te beuren. Kan je zorgen zo goed voorstellen lieverd. Dikke knuffel. Haha MariaC moest zo om je lachen, over die giraf. Heeft hij/zij ook een lange nek? Sloppy gefeliciteerd met je huwelijkse staat. En oh oh in alle comotie je bruidboeket vergeten. Sterkte allemaal met Amy Winehouse, ben zelf geen fan maar vind het wel zonde dat zo'n talent. Ze leek me niet gelukkig. Fijne avond allemaal. Groetjes Jolanda
Oh dat is een heel fijn bericht! Dan is pijn in dit geval een goed teken.... pfiewwww.... 4 weken vrij zal wel goed doen. Lekker uitrusten en saampjes leuke dingen doen. Ik zal duimen voor mooi weer, dan kan de cabrio ook weer eens zonder dakje!
Ha meiden, Dank voor jullie lieve reakties. Gelukkig is het een bacteriële infectie en misschien bij zijn evenwichtsorgaan ook dus nu een antibioticakuur en wie weet zijn daarna beide kwalen over. We hadden nu weer aan andere huisarts. Ook een aardige wat oudere vrouw met ijskoude handen hihi. Droomprins is opgelucht en hopelijk als na een week de infectie over is voelt ie zich weer lekker fit. Poeh, toch weer een last minder. Hoe gaat het verder hier? xxx Lente
Dag meiden, MariaC; Fijn dat je echo goed was, hoeveel pretecho's ga je laten maken, hihi... een giraffe! Lente; en nog ge-xco't? Wat een opluchting van droomprins, en fijn dat je nu weet wat het is en er wat aan gedaan wordt met medicijnen. Kan heel vervelend zijn bij evenwichtsorgaan, heeft mijn vader ook gehad vorig jaar. Hebben jullie nu vakantie!? Chesser; Dag meid, hoe gaat het met je? Al helemaal zen met de kruiden en goede levensstijl? Nikita; Goed nieuws dat we niks gehoord hebben van je, dat betekend dat je w.s. maandag bent vertrokken en nu heerlijk van de zon in Italie geniet! Hier alles goed, precies op de helft vandaag! Wat gaat het snel om zeg, ik geniet echt van het zwanger zijn. Heb ukkie deze week zeker gevoeld, duwtjes van binnenuit. Heb al een paar weken vlinders/ gekriebel af en toen, maar nu weet ik het zeker dat ik haar voel! Zijn net naar het gemeentehuis geweest voor erkenning van de ongeboren vrucht omdat we niet getrouwd zijn, ook weer geregeld. Was 5 minuten en dan na de geboort nog een verzoek voor ouderlijk gezag en dat was het. Morgen hebben we de 20 weken echo in het ziekenhuis, spannend en leuk! Fijne avond! X Blondje
H! meiden, Zo we zijn goed aangekomen, al was het echt zwaar met de dikke buik...maar het gaat gelukkig langzaam beter. Maandag avond, we waren al in Italie, belde eindelijk de FA, heel vrolijk dat mijn bloed zo goed was, al was ik zelf niet zo tevreden. Zaterdagmiddag was het over 700, en maandagochtend ( na ongeveer 40 uur ) 1170. Niet helemaal verdubbeld dus, maar heb zojuist even gegoogled, er zijn ook websites die zeggen het verdubbeld elke 2 tot 3 dagen, en dan zou het moeten kloppen... FA was in ieder geval erg tevreden, toen ik haar zei dat het niet helemaal dubbel was, zei ze alleen dat ze denkt dat het wel hoog genoeg is...en natuurlijk kan ze nog niet voorspellen of het goed zit of niet, maar ze was erg blij...moet me dus nu zwanger gedragen, en bij terugkeer meteen een echo...of het moet zijn dat ik onzeker wordt, dan kan ik hier naar het ziekenhuis, maar dat hopen we niet... Reageer niet op iedereen....ben nu op de laptop van mijn schoonzusje, en het internet is wat langzaam...maar zag wat dingen voorbij komen... Lente...klinkt niet zo goed wat manlief heeft, maar gelukkig wordt hij geholpen, en gaat het snel weer beter met hem...en wat lekker dat extra geld...heb je wel verdiend hoor... Maria..al een pretecho laten maken....leukleuk Blondje...wow, al op de helft....en wat interessant van dat erkennen van de ongeboren vrucht...dat kende ik helemaal niet... Sloppy...heb je al een foto laten zien van jouw als bruid?? maar wat zie ik voorbij komen...je bloemen vergeten... zo meiden....tot ergens de komende dagen... stuur jullie een beetje zon en warmte van hier...
Ha meiden, Nikita wat fijn om van je te horen en dat je hcg gestegen is. Ik zou zeggen ga lekker genieten van jullie vakantie, houdt je aan de voorschriften van zwangeren en probeer niet te denken aan de vorige keren maar zie dit als een nieuw begin. Hier begint het weer ook lekkerder te worden, gaat de temperatuur omhoog en regent het nauwelijks meer. Droomprins heeft nu in zijn kop om een bootje te kopen Een kleintje maar zodat we lekker kunnen vissen en picknicken aan het water. Hij heeft een aantal biedingen gedaan op marktplaats dus ik ben benieuwd. Zo hebben we toch het gevoel van vakantie. O ja, dacht ik steeds nog 3 weken vakantie te hebben zijn het er nog 4 Had me een week vergist. Heeeeeeeeeeerlijk Blondje wat leuk dat jullie samen naar het gemeentehuis zijn geweest en vandaag de 20 weken echo! Wow dat gaat zeker hard ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier met naar je meisje kijken en hoop dat alles nog steeds goed met haar is. Mamamaria hoe gaat het met jou? Heb jij eigenlijk nog vakantieplannen? En Chess? Weer in balans en merk je verschil met de kruiden? Hier is mijn menstruatie de laatste drie maanden veranderd. Was ik er eerst in 4 dagen vanaf nu begint het 3 dagen eerder met spotting. Dacht zelfs even dat het al weer over was en een testje gedaan (was de allerlaatste die ik nog had liggen) omdat het zo licht was geweest. Maar sinds gisteren dus ineens doorgebroken gepaard met lichte rugpijn en dan waarschijnlijk nog een dag of 3. Dus ben er nu een week zoet mee En weeg daardoor iets zwaarder (en de dropjes van gisteren...) en heb besloten na deze week mijn afvalprogramma even op pauze te zetten zodat we samen lekker kunnen genieten zonder steeds alles te hoeven bij te houden. Weeg me tijdelijk dan ook weer 1 keer per week en dan met het nieuwe schooljaar de beuk er weer in. In ieder geval zit ik nu weer goed in mijn vel en daar gaat het om. Droomprins heeft nog veel last en loopt als een pinquïn door het huis. De antibioticakuur duurt een week dus nu pas 1 dag bezig. Er is dus weinig te beleven in de slaapkamer op dit moment. Ik de rode duivels en droomprin zwaar klote hahahaha letterlijk en figuurlijk. Gelukkig hebben we nog bijna 4 weken vakantie dus dat komt wel weer goed. Ben al lang blij dat het niets ernstigs is. Zo.. ga maar weer eens afwassen en de laatste papieren uitzoeken en vanmiddag de heg met de electrische heggeschaar snoeien. Dag lieverds een hele fijne dag vandaag. xxx Lente
Dag meiden, Nikita; Jij zit heerlijk in de zon, lekker zeg! Geniet ervan! Als de FA zo tevreden is over de stijging dan zal het wel goed zijn toch. Maar snap je onzekerheid, deze keer moet het gewoon goed gaan!Probeer lekker te genieten meid, je bent echt zwanger! Bedankt voor de warmte, het wordt beter weer hier dus heeft geholpen! Lente; 4 weken vakantie, wat heerlijk! Vanaf nu? Gaaf zeg een bootje, wat voor iets? Lekker genieten samen meid, dat lijnen komt na je vakantie wel weer! Vandaag 20-weken echo gehad en alles was goed met ons meisje, ze groeit goed en alles zit er op en aan, verbazingwekkend wat ze allemaal kunnen zien al! Ben nu al zo trots op ons kleine meisje! Was grappig, ze zette het echo apparaat erop en zei meteen wat een klein dwarsliggertje, ze kon niet in de goede volgorde meten en mat maar wat ze tegenkwam omdat ze niet goed wilde gaan liggen. Uiteindelijk tussendoor een kwartier gaan lopen en de echoscopiste een andere echo gedaan in de hoop dat ze daarna alles goed kon zien. Maar de kleine boef lag nog niet helemaal goed nu al eigen willetje haha, maar alles is toch gemeten. En ook hier werd een meisje gezegd. Ze is nu 25cm en 320 gram, betekend nog een lengte 2x zoveel groeien maar in gewicht 11x zoveel! Volgens de zwangerschapskalender ga ik nu per dag groeien aan mijn buik en kan ik t nu niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Ben benieuwd, zou ik dan eindelijk mijn buikje kunnen gaan showen? Fijne avond he! X Blondje