Vrolijk Kerstfeest! Hallo lieverds, Sloppy het ziet er allemaal heerlijk uit maar ik neem even een verfrissend bessensapje een later misschien meer. Ff bijkomen van gisteren Hoe is het zingen gegaan? Zo te lezen ben je nu meer in de kerststemming gekomen Whoea *slaat superwoman nog eens fijntjes met de hamer* en wenst Kaatje veel plezier in de kerk Haleluja Snoes lieverd wat kan het juist dan zwaar voelen op deze dagen Ik geef je een hele dikke knuffel. Verdriet en boosheid zal er af en toe toch uit moeten en waar kan je dat beter doen dan hier. We weten wat je meemaakt en je hoeft ons niets uit te leggen. Dat is het fijne van hier *Smak op je wang* Chessertje hopelijk ben je op tijd met de pijnstiller.Dat endo gebeuren is echt geen pretje zo te lezen. Doe maar lekker rustig aan vandaag en blijf maar op de bank hangen of ga lekker in de relaxstoelen zitten. Mag vast wel van Sloppy en Kaatje Maria veel plezier en ....... heb jij ook nog getest? Hopelijk is ie net zo als bij Kaatje positief Wijze Pink was toch even minder wijs of zeg maar eigenwijs Gelukkig ben je niet het kanaal ingereden of gewond geraakt. Pfff... wat zal jij geschrokken zijn. Mijn vriend is ook zo eigenwijs en neemt ook altijd de kortere (lees gladde dijk) route. Veel plezier met je Kids, verwen ze maar lekker We hebben ouderwets gezellig Kerst gevierd. We voelen ons alletwee zo gelukkig met elkaar en hebben heel de avond muziek geluisterd, sambucca gedronken (hihi de fles is leeg) en veel gepraat en lekker gek gedaan. Voelt echt goed. Hoef een keer nergens rekening mee te houden. Geen spuit om een bepaalde tijd, opletten met eten en drinken, geen menstruatie kortom vrij van alles en gewoon lekker genieten. Verwacht na de kerst (rond de 29e) mijn ongi en pas bij de volgende ongi starten. Tegen die tijd is mijn lichaam weer helemaal schoon en zijn de ei(tjes) rijp om geoogst te worden. O ja, tot na de volgende vakantie (7 maart) krijg ik rust op mijn werk. Dus maxiaal een halve dag werken per keer en maar 10 uurtjes les. Hahaha is die dramatische voorstelling op school toch niet voor niets geweest Nou meiden mijn kater vraagt om aandacht (een echte dan hè) Have Fun!
Ben ik Loontje helemaal vergeten, oeps *schaamt zich diep* en Nikita ook al *schaamt zich nog een keer* xxx Lente
Oeps, heb Pink en Maria door elkaar gehaald...sorry! En ik heb met mijn egoistische hoofd helemaal niet op Pink haar slipper gereageerd. Nog een x sorry...Wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig is alleen je auto kapot en mankeer jij niets!
@lente wat fijn dat je zo'n fijne en gezellig aaf hebt gehad. En dat je rust krijgt op je werk. Zo zonder hormonen en met minder stress kun je mooi opladen voor de volgende poging... @chessertje nou, sterkte met je bil...(hmmmm dat klinkt raar) en ik hoop dat het mams toch gezellig zal zijn!
Lieverds... Kom jullie even heel snel een fijne kerst wensen!!! @Kaat:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....so happy 4U!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!! Knufff @Maria:Ookal licht positief!!! Goed nieuws! Ook voor jou een voorzichtige feliitatie! Verder heb ik echt geen tijd om alles te lezen en te reageren. Wij gaan even een wereldreis afleggen. We gaan naar mijn ouders in brabant en vervolgens naar mijn schoonouders in Drenthe... Hopen dat het weer een beetje meezit. LFN, Lente, Snoes, Pink, Chessertje,Sloppy, MV en iedereen die ik vergeet! Dikke kerstknuf en tot later!!! xxx
Hallo lieverds... Ten eerste wens ik iedereen een hele fijne kerst... Had gister jammer genoeg geen tijd voor ZP, maar dat haal ik nu even in voordat we nog op de koffie bij vrienden gaan... Las in het andere topic al super goed nieuws van KAAAT...wow meid, wat een bijzondere kerst zal dit zijn... Ik zal wel weer een aantal pagina's terug moeten lezen denk ik... *zet een grote pot thee op de picknicktafel, en maakt zich klaar voor het maken van haar ZP huiswerk* Lente...wat heb jij een prachtige boom... En wat een romantische vriend...die gedichten schrijft...WOW... hihi...gister zijn we naar de avondmis gebanjerd...of hoe je dat ook schrijft...het ligt hier echt hoog hoor, maar gelukkig wordt er vrij goed geruimd...maar het is koud...nu nog iets van -10 C... Snoes...zit je nu ook te ZPen?? Hihi, ik had gister ook geen tijd, maar vandaag op eerste kerst wel... Sloppy...zal ik als ik in Innsbruck ben even je koffer gaan halen... Ik hoop dat het weer niet slechter wordt, anders kan ik niet gaan dansen daar...en heb dus wel weer geleerd, mijn kostuum komt in de handbagage... Wat vervelend dat je nog zo in de stress zit, ik hoop zo dat het snel wordt opgelost... We kunnen niet veel voor je doen, dus klaag maar raak hoor...daar zijn we toch voor... Weet iemand de afmetingen van hoe groot handbagage mag zijn, of is dat bij elke maatschappij anders?? Ben al ruim 3 jaar niet meer gevlogen... Kaaat...heb in het ander topic al geschreven, en hier ook al... Ben heel voorzichtig blij voor je...en die bloeding hoeft dus niks ergs te betekenen...hoop het zo voor jullie... Enne, ja...zenuwachtig ben ik nu ook al af en toe...maar dat hoort er bij... Chessertje...een knuffel voor je...en maak er het beste van deze kerst... En wat vreemd, voel je altijd je linkerbil als de ongie komt?? MariaC....we houden de moed erin hé... Blijf je nu om de dag testen?? En wanneer wil je digital testen?? Spannend hoor... En daar is Pink weer...Leuk om van je te lezen...maar ik had je al op Hyves gevonden, dus dacht wel dat alles in orde was... Voor ZP moet je gewoon echt even de tijd nemen... Ow wat naar van je ongeluk, maar gelukkig niks met jouw aan de hand, en alleen maar blikschade?? En rijd je auto nog? Dan vallen de kosten hopelijk een beetje mee... Snoesie...ik had gister hetzelfde gevoel... Zat in de avondmis en ik moest opeens huilen... Was dankbaar voor wat ik allemaal heb, maar waarom gaat die ene zo natuurlijk wens niet in vervulling... Goh, dat dat zo plotseling toe kan slaan hé. Wilde er hier ook niet meer over schrijven, want het was weer weg vanochtend, maar nu lees ik dat jij precies hetzelfde voelde gister... *dikke knuffel, en lieverd...we komen er ook wel hoor* **schaam schaam...ben Nala helemaal vergeten...mag ik vanmiddag een rondje met haar gaan lopen...dan kan ik foto's maken van de bergen met sneeuw hier...** Vrolijke Jetje...als je nog meeleest...ook lekker blijven schrijven hé....we denken aan je... Lente, wat fijn dat je zo lang lekker rustig aan mag doen... Heerlijk hé...zo'n avondje lekker genieten, en doen en laten waar je zin in hebt... Meid, zo begint 2011 gewoon helemaal relaxed voor jullie, en komt alles goed... Iloon...doe voorzichtig op de weg hé... over een paar daagjes heb je TP toch?? Of gooi ik het hier weer eens door elkaar?? nee, het staat zelfs in je handtekening... Zo, ik spring maar eens in de douche...en ga me klaar maken voor nog meer koffie-thee en kerststol... Ow, en wie lust er Bratapfel?? Dat zijn appels uit de oven, gevuld met marspein en amandel, en met warme vanille saus, dat gaan we eten bij vrienden vanmiddag... Breng er een paar mee voor de liefhebbers...
Oh meiden wat kletsen jullie véél en snel! Dat jullie daar tijd voor maken... goed man! Ik ben even naar boven gevlucht.... Kwam onverwachts visite bij mn schoonmoeder en nu kunnen we nog niet naar mn zwager om daar de hele dag te zijn. Nikita & Lente, wat goed en lief dat jullie op iedereen reageren joh! Heel veel liefsss XxM
Nikita wat kan het verdriet dan ineens overweldigend zijn, dikke knuffel. Brrrrrr.... -10 dat is pas koud. Die appelbollen uit de oven klinken als muziek in de oren, mjammmie Voor je handbagage kan je het beste op de site kijken. Dan weet je zeker dat je goed zit en nu duimen dat het weer geen roet in het eten gooit. Hé je bent me net voor. Ik ga zo (na eieren en spek) een rondje door de polder doen. Het is hier schitterend weer. Maar ja, dan maar zonder Nala. Hopelijk zijn we nog net op tijd om er van te genieten. Mijn vriend staat nu onder de douche en die neemt er altijd lekker de tijd voor en weg ben ik weer xxx
Weet je wat... we gaan gewoon met een heel groepje samen met Nala! Ik en de kids gaan ook mee! En dan na de tijd lekker warme chocolademelk en die heerlijke appelbollen van Niki... Ik heb een heerlijk gerookt bot voor Nala meegenomen gisteren van de dierenwinkel als kerstcadeautje.... Dus die kan ze straks mooi krijgen als ze lekker voor de openhaard ligt Het heeft wel wat he meiden... een witte kerst!
* Pink ziet Maria nu heeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig en stil de trap aflopen op haar teentjes en om de muur gluren of de kust veiligi s *
hihi...moest ook lachen om Maria on the run voor haar schoonmama... Kun je niet goed met haar overweg?? Gezellig met z'n allen door de polder...de appels zijn klaar hoor...tast toe...en warme choco klinkt ook lekker... Lente, je hebt helemaal gelijk, ga zeker op de website kijken, en ook op de website van het vliegveld voor het weer. Vind de witte kerst ook prachtig, maar hopelijk verprutst hij niet deze super coole kans voor mij... Pink, wat lief dat je aan Nala hebt gedacht voor de kerst... Tot laters meiden...
Hee meiden, We zijn net op tijd terug en hebben een mooie wandeling gemaakt. *auw auw auw auw verbrandt mijn mond aan die heerlijke appelbollen* Zeker mooi die witte kerst. Maria is hopelijk weer op pad en heeft het ergste gehad Kerstgroetjes uit Brabant xxx Lente
Lente, mooie foto heb je gemaakt. Gelukkig kon ik vanmiddag weer gewoon rondwandelen en zijn we naar Scheveningen gegaan. Lekker op de boulevard gelopen door de sneeuw en ergens wat gedronken bij de open haard. Het is wel leuk he zo'n witte kerst buiten. Ik hoop dat iedereen verder een leuke dag heeft. Groetjes Jolanda
Goede Avond Lieverds, Ik ben net weer thuis en moest veel terug lezen.. Altijd leuk.. Ten eerste iedereen super bedankt voor de lieve berichtjes.. Snoes, ik zal me niet meer schuldig voelen, maar begrijp jou gevoel idd ook heel goed.. En huilen bij all you need is altijd fijn.. Heb ik gister ook heerlijk gedaan.. En dankjewel voor de chille stoel..!! Chesser, thanx voor je lieve berichtje.. Oow lkkr naar Scheveningen geweest.. Mooi hoor.. Maria, hoe was je visiterondje.? Slopperd, is je koffer al terecht.? En hoe was het zingen.. Lente, leuk avondje dus gister.? En vanaf nu halve dag per keer, super goed..!! Jeeeeeh.. Iloon, hoe was je wereldreis.. Ik moest vandaag naar Deventer en hebben om de heen weg bijna 2 uur in de file gestaan.. Ik had me kussentje en kruikje en manlief reed, dus vond het niet heel erg hoor.. Ben benieuwd hoe het bij jou is geweest.? Nik, ja de verdriet die begrijp ik maar al te goed.. Wow -10 bij jou.. Wat koud.. Hoop heel erg dat de sneeuw en de kou niet jou mooie reisje in de war gooit.. Ga voor je duimen.. Pinki, wat lief dat je een kerstcadeau voor Nala hebt gescoord..!! En hebben jullie lkkr gewandeld met z'n allen.? Lente mooie foto btw.. Nou ik ga zo lkkr slapen.. Eerst nog ff proberen de foto's up te loaden.. Morgen ochtenddienst, dus ga het niet laat maken.. Doeg Lieverdss..
Hee meiden, net terug en lekker gedouched. @ Nikita, Sja mijn schoonmama... wat zal ik er over zeggen.... Hahaha Ik heb geen downright hékel aan haar, maar ik heb d'r nou ook weer niet vreselijk hoog zitten. Ze heeft nogal eens frictie proberen te veroorzaken en heeft mijn lief wat klein willen houden gedurende zijn leven denk ik... Dat ie daar nu los van komt is mijn schuld (klopt denk ik ook wel) maar dat is alleen maar gezond Haha Het kerst diner was best aardig. Mijn schoonfamilie is verder heel leuk. @ Kaat, jeetje, wat een wereldreis! Hoe is het bloeden nu bij jou? @Chessertje, romatisch dagje gehad lees ik? @ Pink, dat heb je goed gezien, ik op mn tenen naar beneden, hahaha.
helloooo! Zo schoonouders de deur uit, manlief ruimt op en ik even lekker snel op zp! @lfn Oh dat jij dat ook had. Niet leuk voor je, maar maakt dat ik me een beetje minder raar voel. Ik had het gisteren ook in de kerk. Werd een mooi lied gezongen en slik slik slik...tranen kwamen pas later bij het roeren in de chocomelk. En nog later toen ik thuis was. Gaat nu wel weer. Het lijkt altijd alsof ik online ben, maar mijn laptop staat gewoon bijna altijd aan. Ben ik lekker anderen dingen aan het doen. @kaaat als je naar deventer bent geweest vanuit amsterdam ben je driehonderd meter bij mij vandaan geweest. Snoes woont namelijk aan de A1! Werk ze morgenochtend! @Maria ik moet ook altijd even stiekem kijken naar ZP...manlief wordt er soms echt gek van! @chesser wat heerlijk bij een haard zitten aan het strand. Mooi! Fijn dat je je beter voelt. @lente mooie foto weer. Las op Hyves dat je lekker kerst aan het vieren was met je droomprins. Leuk hoor. En wat lief dat ie een gedicht had geschreven. Mijn manlief maakte vandaag zo'n rotopmerking. Hij schrok er zelf van en vond het helemaal rot. Hij bedoelde het niet zo, maar voelde me er toch rot onder. We hadden het met zijn ouders samen over zijn exen. Zegt ie: nou ma als ik nog met K. was was je al wel oma...En dat terwijl ik het al zo moeilijk had en het ook moeilijk heb met het feit dat het aan mij ligt. Hij voelt zich er echt rot onder hoor, dus het is hem allang vergeven, maar ik vond het echt lastig om verder een beetje vrolijk te zijn. Maar....ik heb wel gewonnen met Catan daarna, dat maakt een hoop goed. Nou meiden. Snoes gaat lekker vroeg naar bedje. Even de Flair lezen of tv kijken en dan morgen nog een kerstdag. Oh er waren trouwens een aantal die vroegen of ik het jurkje nog gekocht had...nee, want ik heb nog veel leukere jurkjes gevonden. Heb er in totaal drie gekocht. En twee vestjes en twee leuke hemdjes en nog een broek. Voelde me schuldig dat ik zoveel geld had uitgegeven, maar toen ik op de rekening keek had ik lekker een onverwachts hoog salaris. Joepie! Fijne avond lieverdjes!
Hee, het was idd een wereldreis.. De terug was waren we in ruim een uur thuis.. Ja het bloeden is wat minder als gister, en het wordt ook wat roziger en wateriger.. Als ik nu de bollen inbreng voel ik me baarmoeder ook (denk ik) die is dus wat gezakt en dicht.. Dus denk/hoop dat het bloed echt ergens anders vandaan komt.. Ik w8 rustig af..