@lente: lief dat je ff een update geeft over mij. Voor iedereen: Op 4 augustus is onze dochter Suzannah Joanna geboren met psis 38wkn. Ze was 45cm en woog toen 2975gram. Ze wilde in het begin niet goed eten en was op zaterdag afgevallen naar 2700gram en dit was nog net geen 10%, dan gaan er alarm bellen af, en we moesten gaan bijvoeren naast de bv. En ik moest gaan kolven om haar bijvoeding van de bv te gaan geven. Geen probleem nog, deed ik met liefde. Zaterdag moest ik haar om 14uur een volgende fles geven......toen werd ze niet wakker en na bijna een uur proberen nog niks. Ik heb toen besloten haar ff te laten en het om 15.30 nog een keer te proberen......niks. Ze wilde ook niet eten met een fles, echt alles geprobeerd en om 16uur de verlos gebeld voor advies. Ze zei blijven proberen en ik kom naar jullie toe. Om 17uur was ze er en ze vond het ook erg raar en we moesten naar de kinderarts. We zijn naar het VU gegaan en daar zagen ze niks bijzonders maar voor de zekerheid bloed afgenomen en opname voor voeding opservatie. Om 23.30 stond er een geschokken kinderarts in onze kamer.....haar ontstekingscellen in haar bloed waren toren hoog en ze moest direct aan de AB en ze wilde nog meer bloed hebben en ook een ruggeprik voor hersenvocht. Deze laatste was op het zicht al niet goed en de arts vertelde toen al dat we rekening moesten houden met hersenvliesontsteking en dit bleek het ook te zijn. Ze moest 3 wkn aan de AB en daar hebben we nu bijna een week van opzitten. Het gaat heel goed en ze weegt nu al weer 2740gram Ook word ze steeds vaker uit zichzelf wakker en als ze wakker is kijkt ze helder de wereld in. De artsen zin heel positief en er is een hele goede kans dat ze er helemaal goed uit kan komen. Wel zal ze nog heel lang onder controle blijven van diverse artsen en zullen ze haar ontwikkeling nauw in de gaten houden. Het zwaarste is dat ze er vanalles aan over kan houden, of helemaal niks dat moet de tijd vertellen.......dit is echt moordend! We bekijken het heel positief en per dag
Jeetje Slop, Dank voor je uitgebreide toelichting. Heel veel sterkte voor jullie en de duimen draaien! XXXXXXXXXXXXXXXX
Hai lieverdjes, Wat een ontwikkelingen allemaal..!! Slopperd wow wat eng allemaal zeg. Vind het heel goed dat je het per dag bekijkt en wat je zegt over ze kan er van alles aan over houden en helemaal niets, is helemaal waar.. Ken beide kanten helaas.. Ga heel hard duimen en bidden voor jullie kleine.. Prachtige naam trouwens.!! Blondy wat fijn dat alles weer helemaal goed was.. En nu genieten van je vakantie.. Maria ook al zo een gezeur.. Hoop dat het niet te ernstig is en dat de infectie met de medicatie die je nu hebt gewoon weg ebt.!! Nik goede echo gehad dus.. Das altijd fijn om te horen.. En snap dat je nu al in je broek schijt.. Whaa zou ik ook doen totdat de beeb er gezond uitkomt met 40 weken ofzow.. I keep my fingers crossed..! Maar denk dat het helemaal goed gaat komen bij jou..!! Lente heel lief dat je langs komt enzow hoor, maarre hoe is het met jou.? X Hier alles nog steeds goed, standaard overwerken wat wel lekker is en vermoeiend, maja de dagen vliegen en das fijn.. Las net of facebook dat een kennisje zwanger is en weet dat ze het heel graag wilde maar tog steekt het he.. Z zijn net 2 jaar samen en in mijn ogen is het zo niet eerlijk, maja er zijn veel ergere dingen in het leven en dat weet ik hoor, maar leuk is anders.. Voor de rest wel helemaal happy de peppy hoor.. Fijne dag Lieverds.!!
@Kaaat: Thanks, we zijn zelf ook heel blij met onze keuze van naam. Ik begrijp dat het steekt als een kennisje zwanger is en jij nog niet. Het lijkt bij een ander altijd makkelijk te gaan. Dikke digi knufff. En heel lief dat je voor mijn meisje wil duimen en bidden
Hey meiden, Ik heb al een aantal keer het verzoek gehad, dus bij deze: mijn buikje met 22 weekjes. Fijn weekend en voor degene die vakantie hebben, fijne vakantie! X Blondje
Blondje wat een bescheiden buikje voor 22 weken. Bofferd dat je niet direct met zo'n megabuik loopt . Sloppy ik had je verhaal al op Hyves gelezen. Duim voor jou en je kindje, vind het zo sneu. Heb je eindelijk je kindje in je armen, krijg je dit. Hoop dat het helemaal goed komt. Lente, jij nog fijn met droomprins aan het genieten van de vrije dagen? Ik hoop dat er de komende dagen nog wat zon boven jullie paleisje zal schijnen. Kaat, het steekt altijd als je hoort dat iemand zo snel zwanger is. Iedereen zou snel zwanger moeten raken he. Tis niet eerlijk. La Femme, ben blij dat met jou alles goed gaat. Probeer te relaxen en goed voor jezelf te zorgen meer kan je niet doen voor de 2 wurmpjes. Hier nog niet helemaal ok heb last van de endo in m'n onderrruk/bil. Snap niet waarom ik er plotseling meer last van heb. Hoop dat het eenmalig is. Doe het gelukkig nog wel steeds zonder pijnstillers. Maar baal van m'n lichaam. Soms moeilijk te accepteren. Nou goed, bijna weekend. Waar is de zon Groetjes Jolanda
Blondje...lekker aan het genieten ondertussen in de Ardennen... en wat een mooi klein buikje....jeetje zeg, ikke met mijn overstimulatie zag er veel erger uit....Ondertussen is mij buikje zelfs alweer wat kleiner geworden dan die van jouw...maar ja...dat is dan ook wel weer normaal voor 7 weken ow jeetje Maria, dat klinkt allemaal niet zo lekker....hopelijk werkt je ene nier nog wel goed, en is de ontsteking snel onder controle... Lente...gelukkig alles ok. met droomprins, en ook dat je niks meer van die stomme nieuwe mensen in je oude huis hoort...belachelijk zeg... Sloppy...lieverd...nogmaals een dikke proficiat...maar jeetje zeg, dat is even schrikken... gelukkig lees ik dat het lijkt alsof het helemaal goed komt met jullie kleine Suzannah (mooie naam trouwens) en hopelijk mag je haar snel weer mee naar huis nemen... Ow Kaaatje...zulke dingen die blijven steken...jammer genoeg...gelukkig lijkt het verder heel goed met je te gaan... Chessertje...balen zeg dat je weer last hebt van de endo...hoop ook dat het eenmalig is...en het weer is idd. dik knudde...wij lopen hier echt te koukleumen, op Sicilie was het ´s nachts zelfs niet kouder dan 25 °C...maar, gelukkig wordt het komende week beter geloof ik...
Oh meis, wat ben je mooi slank zeg met 22 weken, potdikke. Vergeleken bij jou heb ik al een PENS, hahaha Jeemineee.... XXXX
Goedemorgen/middag Schatjes.. Wat een lkkr weer is het he... Zouden we dan nog egt een zomertjes krijgen.. I hope so.!! Blondyy wat een mooi klein buikje zeg.. Klein maar niet meer te verbergen tog.. Of ja in een xxxl shirt, maja das niet stijlvol he.. Maria ik ben nu tog ook wel erg benieuwd naar jou buikje hoor.. Chess naar dat je nog steeds de Endopijnen voelt.. Das ook niet eerlijk.. Het zonnetje is er nu.!! Jeeehh.!! Hoe is het verder met jou.? Nik, wanneer is je echo..? Zal er vast over heen hebben gelezen, ben benieuwd..! Alle andere, haaaai how are you guys.?? Liefss
meiden...nadat de euforie van gister weggezakt is, werd ik natuurlijk vanochtend weer wakker met toch weer angsten en 7 kleuren schijt... (HAHAHA) voor een volgende echo, en dat terwijl ik officieel nog niet eens precies weet wanneer die is. want gister hebben we 2 IENIEMIENIE hartjes zien kloppen. goh, wat zagen ze er prachtig uit, zulke grote embryo`s heb ik nog nooit gehad, wat alleen al een bewijs is dat de andere zwangerschappen echt niet goed zaten. FA was super tevreden, beide liggen heel mooi naast elkaar in de baarmoeder, bij één kon je heel goed zien dat het een hele mooie innesteling was...eentje was al 8,4 mm en de andere 9,2. Durfde weer niet te kijken, maar de FA zei al meteen dat het het echt wel waard was....dus ik kijk, en wil al meteen zeggen, maar ik zie er maar één en geen hartje...begint ze te foemelen met dat ding, en zegt ze, en ik zie 2 hartjes... Nou, we moesten goed kijken hoor, want ze waren klein, maar toen zagen we ze ook... Dadelijk naar mijn gyn. toe en het goede nieuws vertellen, en vragen hoe hij verder wil gaan nu. Fa zou me graag in 4 weken weer zien ( ze heeft vakantie) maar dat is niet echt nodig, i.v.m. de grote afstand kan ik vanaf nu ook gewoon naar mijn eigen gyn, en ben bang dat hij wel eerder een echo wil maken dan in 4 weken...ow nee...schijt hem nu echt al hoor...dacht dat het voorbij zou zijn zodra we hartjes hadden gezien, maar we zijn pas 7+4 weken vandaag, nog heel vroeg dus... Gister natuulijk het goede nieuws aan de toekomstige opa`s, oma´s en tante´s verteld...en dat durfde ik al niet goed...heeft tot nu toe ook geen geluk gebracht, maar ja, kan het toch echt niet 9 maanden stil houden...denk dat het altijd eng is als je het gaat vertellen, en straks spullen kopen...ohohoh...alles dubbel nu... zo en nu gaan we weer over naar de orde van de dag...
Nikita super dat je de twee hartjes gehoord en gezien hebt ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan voor*zwaait iedereen gedag* xxx lente
ow jeetje meiden....gister best wel even schrikken... Bij mijn moeder hadden ze een klein plekje rare huid weggehaald vorige week, het leek niet gevaarlijk, maar toch wilde zij zelf het weg hebben, blijkt het kanker te zijn, en ze heeft zo`n zelfde plekje op haar oor... Blèh, even schrikken hoor...vandaag moet ze terug naar de dokter om de rest weg te laten snijden en zou hij de rest met haar bespreken...gister belde hij haar alleen op dat ze vandaag moest komen, en vooral niet in paniek moest schieten... Nou, heb meteen gegoogled, en maar hopen dat het de lichste vorm van huidkanker is, die zaait nl. bijna nooit, en als het weggesneden of weggevroren is, is het meestal weg... Maar toch, dan komt het opeens wel weer dichtbij...
nikita wat een naar bericht. hopelijk is ze er op tijd bij en blijft het hierbij. knuffel mamamaria hoe gaat het nu? nog nieuws over je nier? wat gaat je al hard ben je al aan het werk in het onderwijs? had hier last van pms volgende maand wil ik er iets tegen nemen. hebben julie tips? ben dan echt onuitstaanbaar!:x haha ga binnenkort breien. een ajaxsjaal voor droomprins. moet eerst gaan uitvinden waar ik wol kan kopen . nog 1 week vrij allemaal tot gauw xxx lente
Heyy Lente, Nog niet aan het werk, eerste dinsdag van sept starten Ik voel me niet goed, heel ziek van die kuur. Heel nare bijwerkingen. Maar ik heb t es opgezocht op Internet en ben niet de enige. Wat mij lekker in balans kreeg met de PMS en de pijnlijke mensturaties was een vit. supplement speciaal voor vrouwen. Heb je dat al eens geprobeerd? Xx
Ha Mamamaria, wat vervelend van die bijwerkingen. Het supplement heb k nog niet uitgeprobeerd. Las wel over extra vit. B12 of rhodiola??? Binnenkort ga ik bij zo'n reformwinkel langs. Lichamelijk heb ik zo goed als geen last maar de week ervoor ben ik totaal niet te genieten en zo wisselvallig als het weer. Wat fijn dat je nog zo lang vakantie hebt. Hoe gaat het met je andere baas? Hou vol meissie. Nog maar 26 weken Ik ga volgende week een keer langs school en de week erop echt beginnen. Vind het best spannend om in de examenklassen tot 1 januari wiskunde te gaan geven. dag lieverds, fijn weekend en Blondje welkom terug uit de schitterende Ardennen. xxx Lente