De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    gelukkig lijkt het niet al te erg bij ons mam...ze hebben het er grondig uitgesneden, en als ze nu schoon is,, is ze ervan af...
    Dus de lichste vorm van kanker...maar ja..toch schrikken, en ze zal haar huid wel goed in de gaten houden nu...

lente...in Duitsland is er een wondermiddeltje als je B12 wil nemen...het heet Vitasprint, en is schandalig duur, maar het doet mij altijd zo goed als ik dat een paar keer neem...
    Misschien helpt het ook wel tegen je PMS, het zorgt er gewoon voor dat je je stukken beter voelt en veel meer energie hebt...
    Vraag het anders eens in de Apotheek...

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Hoe is het hier, ook zo lekker genoten van het zomerse weer afgelopen week?!:cool:

Chessertje; Hopelijk gaat het al beter met je endo, wat knap dat je het zonder pijnstillers af kan. Das zeker wel boffen, want mijn buik zit nog niet in de weg en heb nog niet echt veel zwangerschapskleding nodig, pas nog steeds gewone broeken.

Nikita; Ook weer thuis na de vakantie, altijd weer ff wennen he. Lees het nu van je echo, zo gaaf he! Twee kleine frummels met kloppend hartje! Van harte meid, wees maar trots! Hopelijk kun je snel echt gaan genieten van dit wonder. Het vertellen aan je familie was vast fantastisch, hoe reageerde ze? Oeh, wat schrikken van je moeder! Wat is het leven toch tegenstrijdig he, jij met goed nieuws en je moeder een dag later dit... Gelukkig valt t mee, duim voor je.

MariaC; Hoe gaat het met jou, hoe is het afgelopen??? Hopelijk gaat het al beter met je. Ben ook wel benieuwd naar jouw buikje!

Kaat; Hoe is het met jou? Nee mijn buikje is niet meer te verbergen voor degene die me kennen iig niet. Ben blij dat ik eindelijk kan gaan showen met een zwanger buikje en van die broeken met banden kan gaan dragen!;)

Lente; Lekker vakantie aan het houden in eigen land en tuin, geniet ervan!! Mooi weer hoor nu! En wat lief dat je er aan denkt dat ik vandaag weer terug ben gekomen!:)

Vandaag dus weer lekker teruggekomen van een heerlijk weekje Ardennen, en hebben echt goed weer gehad deze week, elke dag buiten gegeten en savonds bij een kampvuurtje. Ook lekker uitgerust en met mijn kleine neefje gespeeld, hij heeft het zo goed gedaan he.

Fijn weekend meiden! X Blondje

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Heyy Blondje, wat fijn dat jullie zo goed weer hebben gehad:)
    BIuj mij bleken het niet zo zeer (kennelijk) bijwerkingen te zijn van die medicatie. Ik heb gewoon een buikgriep te pakken. Water hou ik met moeite binnen. Voel me echt ellendig. Maar het gaat hopelijk snel over:)
    xx

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maria; wat vervelend buikgriep, beterschap!

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Dankjewel meis!
    Ik heb als toetje de blaasontsteking weer teruggekregen.
    Morgen weer naar de arts.
    *zucht*

Maarrrr ik kan weer eten en het binnenhouden.
    Dat is ook heel veel waard;)

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Nik succes vandaag!! Vanaaf meer van mij kant..:)

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Ook ik kom Nikita veel suc6 wensen en hoop dat je een pracht echo te zien krijgt.

Mamamaria een dikke knuffel X

Zo nog een paar dagen vakantie dus tot laterzzzzzzzzzzzzz

xxx
    Lente

8. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! meiden,
    Wat lief van jullie, maar ik werd zojuist gebeld...mijn gyn. is ziek.
    Ze hebben me nu een afspraak gegeven voor morgen vroeg, maar of die doorgaat is maar de vraag.
    Moet morgenochtend eerst even bellen om te kijken of hij er weer is, anders wordt het donderdag...
    NEEEEEE......de hele week ging het eigenlijk wel met de spanning, en soms keek ik er zelfs erg naar uit, maar vanochtend werd ik met zo`n rotgevoel wakker...hoop dat het de zenuwen waren en geen slecht voorgevoel ofzo...
    Nu dus nog langer wachten...en heb geen idee hoe ik mezelf bezig ga houden vandaag...het is weer is nl. ook niet erg lekker hier...:(:(:(

ow jeetje Maria...voel je je ondertussen beter?? In ieder geval beterschap meid...en buikgriep...nou het zal wel rond gaan want mijn gyn. heeft het ook schijnbaar...

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Maria; Ook dat nog, sterkte en beterschap!

Kaat; How are you meid?

Lente; Geniet van je laatste vakantiedagen!

Nikita; Wat ontzettend balen zeg! Kan me heel goed voorstellen dat dit enorm kl*te voor je is. Je stelt je toch in op vandaag en nu weet je nog niet zeker wanneer je kan komen. Dikke knuffel, en hopelijk kun je wat afleiding vinden.

Hier alles goed, na ons heerlijk vakantieweekje gisteren weer begonnen met werken. Iedereen op het werk is extra blij je te zien en geinteresseerd en lief voor je hoe het gaat, en allemaal benieuwd naar het buikje natuurlijk. Mijn collegatje had weer wat zwangerschapskleding bij die ik kan lenen, echt fijn. En ook een roze rompertje, ze heeft zelf een zoontje en kon t niet laten weer wat roze te shoppen. Vandaag wat eerder thuis want ze komen nu het kamertje brengen en in elkaar zetten! Ook zijn de kinderwagen, maxi cosi en box er bij geleverd. Super leuk allemaal. Dan wordt het nog echter als alles in elkaar staat.:)

10. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Blondje...wat lief dat je collega`s zo belangstellend zijn...en kleertjes krijgen is natuurlijk altijd leuk...spannend ook dat er zoveel babyspullen geleverd worden...foto`tjes plaatsen hé...

Hier vandaag eindelijk echo gehad...en alles nog super...beide zijn goed gegroeid...en volgende week weer een echo...
    Maar als ik dan in een ander topic lees dat een meisje een MK heeft gehad met 7+6 wk, schiet de angst er bij mij meteen weer in hoor...we zijn er nog lang niet...
    Al grapte de dokter vandaag dat we het nu langzaam moeten gaan geloven...en dat er dubbel werk op me staat te wachten...nou heel erg graag...:D

11. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme, dat is goed nieuws. Het komt vast goed nu hoor, heb er nu wel vertrouwen in voor jou. Het zijn 2 sterke wurmpjes.

MariaC vervelend die blaasontsteking.

Verder allemaal zwaai zwaai Blondje, Lente, Kaat, Iloon, etc.
    Weinig te melden hier, nog steeds weinig zin om veel te schrijven. Sorry hier voor.

Groetjes
    Jolanda

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    @ Nikita

You better believe it girl....
    Ik weet,het is doodeng. Ik heb die angst nu nog steeds en realiseer me dat ik al bijna 4 maanden niet voluit aan het genieten ben... dat is wel heel zonde...

Zoals de arts zegt: jullie hebben het volgend jaar deze tijd héél druk:)

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

Feb 18, 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi Meiden...

Jaja daar ben ik weer! Heb trouw een paar keer per week meegelezen en nu weer zin om mee te schrijven! Als eerste ga ik LFN en Maria feliciteren. Van harte meiden, erg leuk voor jullie.
    Verder is iedereen zo'n beetje op vakantie geweest en nu weer terug.
    Zal ik maar eens een beetje in het kort vertellen hoe het met mij is?
    Eerste poging voorbij...tp 5 mislukt en voor tp 6 de emmy niet goed ontdooid. Ach al die teleurstellingen gaan wennen op een gegeven moment. Verder op vijf kraamvisites van vriendinnen geweest, nog drie te gaan incl. eigen zusje. Dat blijft ook wel moeilijk.
    Qua endo gaat het steeds slechter. Zit nu ook in mijn linker- en rechter eierstok. Heb veel last van duizelingen, misselijkheid, buikpijn en vermoeidheid klaag klaag klaag....
    Maar Snoes voelt zich verder goed, ik ben over het algemeen gezien gelukkig. Mijn werk loopt goed (hebben jullie mijn site gezien op fb en hyves) en winkel van manlief loopt meer dan goed, ik sport nog steeds en ik naai (op de naaimachine :p) en haak volop. Heerlijk
    Dus ook al is het een klaagverhaal, tussen de regels door wil ik toch zeggen dat het allemaal best goed gaat. Tuurlijk heb ik wel momenten dat ik het niet meer zie zitten en ik boos en verdrietig ben, maar hé dat heeft iedereen hier volgens mij.
    13 september gaan we naar het VU voor een second opinion, ik wil weten of ik nu beter eerst een operatie moet ondergaan en of ze wel alle vruchtbaarheidsonderzoeken hebben gedaan. In het UMC te vaak de vraag gehad of ik soms endometriose heb (nee joh, die mri's , foto's en dergelijken in mijn dossiers zijn van internet afgehaald) Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen in het VU.

Nou meiden, ik lees wel weer hoe het met jullie gaat en ik zal proberen weer mee te schrijven. Hoewel ik wel merk dat het een beetje rustiger is geworden hier...

X

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden,

Nikita; Oh wat fijn meid, ben super blij voor je!:) Echt 2 sterke mini's daar in jouw buikje, jij gaat het volgend jaar idd heel druk krijgen.;) Was vast weer prachtig om te zien, zag je veel verschil met de vorige echo? Ga maar lekker genieten meid, je bent al ruim 8 weken op weg, en het is zo leuk om volop te genieten van het leven in je buik!

Chessertje; Zwaai terug meid, hou je taai he!

Maria; Gaat het inmiddels al weer beter met je?

Snoes; Wat goed om van je te horen! Had gehoopt dat je leuker nieuws mee zou brengen, dikke knuffel voor je, jammer dat het zo gelopen is. Groot gelijk van de second opinion, hopelijk wordt je hier wijzer van. Ik heb met beide ziekenhuizen geen ervaring. Ik vind het geen klagen hoor, als ik lees wat jij nu weer aan pijn moet doorstaan door je endo, bah lijkt me een rotziekte. Maar goed om te lezen dat je lekker bezig bent met je werk en dat het ondanks alles toch goed met je gaat! Keep this spirit meid!

Hier staat het kamertje helemaal in elkaar en is schoon, nu nog inrichten! Zijn er superblij mee, ook met de kinderwagen.

X Blondje

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Snoes, goed van je te horen. Jammer dat het nog steeds niet geweldig gaat. We hopen en duimen nog steeds voor het allermooiste voor je!

Wat zal ik zeggen over het VU... ze hebben me zwanger gemaakt.
    Er zijn enkele verpleegkundigen die patent hebben op botheid en lompheid, maar dat zijn er maar 3. Verder niets dan lof....

Als je specifieke vragen hebt, kan je me altijd een PB'tje sturen.

XXXx

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee Lieverdjes

Nik, wowwie het groeit! Ik begrijp je angst helemaal, maar denk dat je ook ziet dat deze zwangerschap vanaf nu al heel anders verloopt als de anderen.. En ik geloof echt dat deze ook een hele andere uitkomst zal hebben..:) Namelijk 2 gezondes babies..!!

Blondy, fotos fotos.!:) Ben benieuwd! Leuk hoor ook iedereen op je werk zo lief.. whaa zo hoort het he.!

Chess, helemaal niet erg hoor geen zin om te schrijven die periodes hebben we allemaal.!! Dikke knuffel.!!

Lente, succes met je vakantie nog ff..!:)

Maria, ik wacht nog op je buikfoto.!!:)

Snoes, ooww laatste ook niet goed ontdooit dubbel balen dus..!! :( 13 september is best snel, hoop dat ze je beter advies kunnen geven over wat te doen en zowieso iets aan je endo kunnen doen, lijkt me vreselijk! En ik zeur altijd al als ik zo een pijn hebt, maar vergelijken met jou (jullie) is dat helemaal niet..:(
    Dikke knuffel.!!

Alle anderen vergetenen, haaaai zwaaaaii!!

Hier alles goed hoor, nog steeds erg druk aan het werk, nu veel mensen op vakantie dus neem ik deels hun werk waar, en dat terwijl ik natuurlijk zelf nooit iets te doen hebt..;) Maar vind het leuk hoor..! Heb al me medicatie alweer binnen en heb egt zin om weer te beginnen, heb natuurlijk ook weer erg lang moeten wachten, we zullen zien wat ons deze nieuwe ronde brengt.!!

Fijne dag lieverds.!!

17. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! meiden...nu was het weer lekker gezellig hier, en lag ik alleen maar te suffen op de bank...blèh, was zo brak de afgelopen dagen...
    En vanmiddag rijden we naar NL mijn ouders en zusje bezoeken voor het week-end...
    Dus verschijn volgende week weer online, en zal dan op iedereen reageren...want heb wel af en toe bijgelezen, maar had echt geen puf om te schrijven...

Fijn week-end allemaal...♥♥

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieve meiden,

Mijn laatste vakantiedag vandaag. Ik heb flink de kriebels en hoop dat het allemaal gaat lukken. Het zal tot januari heftig worden met een full-time baan en dan ook nog eindexamenklassen maar dat komt vast goed.
    Ik heb door het bewust afstand nemen van hier gemerkt dat dit me erg goed doet. Kan me nu veel meer richten op het hier en nu en niet wat had kunnen zijn en daarom heb ik besloten om maar heel af en toe te komen lezen om te volgen hoe het met jullie gaat maar zal vrnl. via hyves de ontwikkelingen volgen.
    Het geeft enorm veel rust om er niet mee bezig te zijn en als ik zp aanklik ga ik toch regelmatig verder kijken dan ik eigenlijk wil.
    Dus jullie zullen me waarschijnlijk steeds minder vaak zien.
    Wel gek om dit op te schrijven want het voelt alsof ik jullie een beetje in de steek laat. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe. Nikita ik hoop over 12 weken een mooie echo langs te zien komen op hyves en al eerder het mooie bericht dat jullie zwanger zijn (ik neem aan dat jullie nog even wachten met het nieuws openbaar te maken?) en wens je een hele mooie zwangerschap toe en dat de twee kindjes het goed blijven doen.
    mamamaria voor jou hoop ik dat de zwangerschap minder zwaar wordt zodat ook jij er met volle teugen van kan genieten en heel veel suc6 met je baan.
    Chess ik hoop dat je het gemis van kinderen een plaatsje kan geven en je klachten op den duur minder worden.
    Kaatje, Snoes, Ilona en Sjak ik hoop voor jullie dat alle moeite/pijn en verdriet beloond wordt en dat jullie uiteindelijk ook moeder zullen worden.
    Clowntje hopelijk gaat het goed met je en ben je inmiddels bevallen van een gezond kindje (of was je nog niet zover?)
    Sloppy ik hoop dat je prinssesje goed hersteld en dat ze binnenkort mee naar huis mag. Zal deze week toch zijn?
    Blondje ik vind het geweldig om te lezen hoe je geniet van je zwangerschap en alles wat erbij komt en zie regelmatig de blije berichten via hyves langs komen. Top!
    Meiden dit is geen definitief good bye maar ik zal zeker niet vaak meer aanwezig zijn en/of reageren maar dat betekend niet dat ik jullie zal vergeten. Bedankt dat jullie zulke lieve meiden zijn en er altijd voor me waren als ik jullie nodig had. Een hele dikke knuffel,
    Liefs,
    Lente

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
  20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Oh lieve Lente,

(toch een beetje de opper-picknickster!)
    Heerlijk dat je een nieuwe weg inslaat, en heel veel succes gewenst met het full time werken.
    Ongetwijfeld dragen de leerlingen je nog voor de kerst op handen!
    Als ik lees met hoe veel warmte en liefde je ons in dit topic altijd hebt gesteund en gevolgd, kan het niet anders dat je in je werk net zo betrokken en zo liefdevol bent.

Alle begrip dat je een beetje afstand neemt. Laat af en toe tussen neus en lippen door wel even weten hoe het gaat hoor!

Liefsss en heel veel succes!!

Share This Page