De Picknicktafel

Discussion in 'Algemene clubs' started by lente67, Dec 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

#3221 Chessertje, Aug 28, 2011
    Last edited by a moderator: Aug 28, 2011
    Lieve Lente, ik begrijp je zo. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Je bent een fijn mens en ik gun je zoveel geluk.

Zelf probeer ik ook meer afstand te nemen. Denk dat ik in de verwerkingsfase zit. Ik gun iedereen hier zo van harte hun zwangerschap maar zelf ga ik een ander leven tegemoet (eigenlijk verandert er niks en moet terug naar hoe fijn het is zo) en tja.... dat doet toch nog steeds pijn. En het heeft tijd nodig om de wonden te helen. Ik merk ook dat ik het nog niet accepteer en hoop dat het toch nog gaat lukken en elke ongi is een teleurstelling.

Mooie buik MariaC.

Snoes het is fijn van je te horen. Ik hoop nog steeds voor jou lieverd.

Zwaai zwaai iedereen, fijne dag.

Groetjes
    Jolanda

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Lieve Lente...ik snap heel erg goed dat je besluit een beetje afstand van ZP te nemen...en speciaal voor jouw zal ik wat vaker op Hyves kijken...;)
    Denk dat deze beslissing je goed zal doen, op een gegeven moment moet je wat dingen achter je laten om nieuw wegen in te slaan, als zal het hier wel stil worden zonder je...want net als Marie zegt, ben je wel de überpicknickster...;)
    Maar ik wens jouw en je manlief het allebeste toe, en een spetterende trouwdagalvast ...zeker dan wel even een foto posten, of hier of op ZP...:D Jullie zijn kanjers...♥

Chessertje, lees nu jouw berichtje en eigenlijk geld voor jullie hetzelfde als voor Lente...een hele dappere beslissing, en ik denk dat we hem allemaal begrijpen...wens jullie heel veel sterkte bij het verrwerken en alles een plekje geven....de zon gaat uiteindelijk weer schijnen, voor iedereen...

@Maria, prachtig buikje hoor...zal vanavond eens een foto maken en die staat dan morgen in mijn album...kom nog niet helemaal in die richting, maar langzaam groeit er bij mij toch ook echt wat...

@Blondje...je bent er lekker op tijd bij met het kamertje...goed hoo...beter zo dan op het laatste moment...

@Kaat, jij bezig bijtje...wel op tijd aan jezelf denken hé...

@Snoes, heb idd. de site gezien, ben blij voor je...helemaal geweldig dat alles zo goed loopt, en alvast succes voor het gesprek op 13 September...hopelijk krijg je snel duidelijkheid, en kag je snel door, of het dan met een behandeling is of beter eerst een operatie, het zei zo...maar dan komt er weer beweging in de zaak hé...

ow meiden....even nieuws....5 Oktober komt mijn zaak voor de rechter i.v.m. mijn ontslag...ben zo benieuwd...

gister weer een echo gehad, en gelukkig alles in orde...beide groeien goed, en ik mag volgende week weer...
    bij thuiskomt zag ik alleen op de foto dat één beebje een raar klein zwart vlekje in of voor zijn hoofd heeft zitten, en weet niet of ik me zorgen moet maken...kan natuurlijk ook een schaduw zjin ofzo...
    toen ik na de echo zei tegen de dokter dat ik alweer zenuwachtig werd voor de volgende echo, zei hij wel dat ik langzaam kan gaan ontspannen...al zijn we natuurlijk nog niet de 12 weken voorbij, het ziet er op het momen allemaal goed uit...
    Weet iemand wat zo`n klein vlekje allemaal kan zijn??

En ben een beetje teleurgesteld in mijn ouders...die zijn natuurlijk erg blij, en wilde dat ik het de hele familie al ging vertellen, maar had gelijk bij thuiskomst gezegd dat ik dat liever nog niet deed.
    Maar het hele week-end hebben ze me onder druk gezet, tot ik uiteindelijk toegaf...heb het zelf niet gezegd, ben de kamer uit gegaan, en hun hebben het verteld...
    kreeg natuurlijk leuke reacties, en mijn ouders zijn alleen maar heel erg blij, maar dit is echt wel de ALLERLAATSTE keer dat ik over me heen laat lopen, en kan behoorlijk kwaad worden op mezelf dat ik heb toegegeven...:(

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee Schatjes,

Stil hier idd.!

Lente en Chess begrijp jullie heel erg goed idd en denk dat het ook goed is om verder te gaan en niet hier te blijven hangen, hoe lullig het voor ons ook is want jullie zijn geweldig..!!
    Beide al het goeds idd en ben het helemaal met de anderen eens, de zon gaat weer schijnen al voelt het niet altijd zo..:)

Maria, WOW wat een buik al zeg..! Die kan je niet meer verbergen iig..:)

Nik wat goed dat het zo goed gaat..!! Snap je angst, maar geloof ook erg in je arts! En een vlekje heb geen idee, helaas nog geen ervaring.. Maar als het iets ergs was had de arts het wel gezegd tog..! Geniet Stand aan he.!!
    Ooow wat gemeen dat je ouders je zo onder druk hebben gezet zeg..:(:( Zou ik ook heel kwaad om worden, vind het heel goed dat je vanaf nu egt niet meer over je heen laat lopen.!! Wat vond manlief ervan.?

Nou hier nog alles goed, verwacht volgende week me ongie en dan dus met de pil beginnen..:) Dus ik ga het circus weer in..!!

Fijne dag lieverds.! XX

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Kaat; Je klinkt erg op gewekt, heel fijn!! Lekker druk bezig en weer bijna aan de prik, kan me voorstellen dat je er "zin" in hebt.

Lente; Hoe is het gegaan de eerste week op je nieuwe werk? Zal ongetwijfeld goed zijn gegaan! Wat fijn om te lezen dat je alles weer op de rit hebt, ondanks dat ik het heel erg jammer vind dat je "afscheid" neemt begrijp ik het heel goed en is het ook een goed teken. En wat lief en kenmerkend voor jou voor iedereen een persoonlijke boodschap achter te laten, hele dikke knuffel voor jou en veel plezier en succes met alles!

Maria; Je hebt al een aardig buikje, fijn toch dat het lekker te zien is dat je zwanger bent, lekker showen met dat buikje! Hoe voel je je?

Chesser; Ook voor jou heel begrijpelijk dat je afstand neemt. Hopelijk heb je ook je leven weer snel op de rit, maar wat ik lees van je ben je in ieder geval goed op weg. Dikke knuffel ook voor jou.

Nikita; Fijn weer een goede echo, wanneer heb je de volgende? En hoe gaat het met je verder?

Net lekker gewerkt vanmorgen en nu weekend! Heerlijk met dat mooie weer, ga zo de tuin in met een boekje en straks bij mijn ouders eten. Morgen wordt de 1e verjaardag van mijn neefje gevierd, lekker buiten dus, heb er zin in.

Fijne zonnige dagen allemaal! xxx

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Heyy Meiden,

Ook voor mij begint het 5 dagen per week werken vanaf komende week...

ALs ik niets laat horen ben ik jullie niet vergeten hoor:)

Xxx

6. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! meiden...het is idd. rustig hier, en nu is iedereen aan het genieten van de zon denk ik...;)
    Hier weer ontzettend moe moe moe en misselijk de afgelopen dagen...
    Maandag weer een echo, en alhoewel ik ontzettend probeer de woorden van mijn dokter te onthouden...schijt ik toch weer 7 kleuren hoor...wil zooooooo ontzettend graag de 12-13 weken voorbij, en we zijn nu zooooooo dichtbij....
    Ben trouwens nog weeste vragen naar het vlekje, en dat vonden ze helemaal niet erg...het is idd. normaal dat tijdens de ontwikkeling er soms wat vochtplekjes te zien zijn...

Kaaat...je klinkt lekker optimistisch en vol goede moed...heel goed zo...en lekker houden zo, zeker als je straks weer onder invloed staat van de hormonsters...

Maria...mooi buikje hoor...`s avonds zie ik er ook bijna zo uit ( sommige avonden dan ) maar `s ochtens is alles weer weg...

Blondje, klinkt als een lekker week-end...goed genieten dus...

Een fijn en zonnig week-end allemaal...:D

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Heyy Nikita,

Toen wij vorige week maandag de echo hadden, liet de echoscopist JUIST dat vochtplekje zien en legde uit dat het juist goed is als er een donker vlekje tussen de hersenen zit.

No worries lieffie, maar ik snap wel dat je de 12/13 weken voorbij wilt zijn hoor.
    Ik maak me nu af en toe nóg zorgen. Gewoon omdat je er zo lang op hebt moeten wachten en je (zo heb ik het tenminste) niet bij kan dat het 'opeens' zo ver is.

Liefss

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Jullie zijn lief:) Het is goed gegaan de 1e week en ik voel me goed:) Warme betrokken collega's, spontane leerlingen dus voel me al aardig op mijn plek. Ook weer lekker aan het sporten en vandaag van droomprins een behandeling bij de kapper en schoonheidsspecialste ontvangen. Zo lief...

En.... ik heb besloten mij definitief van ZP uit te schrijven. Nu blijf ik er toch in hangen en wil ik blijven reageren maar wanneer stop je dan echt? Bij jjpv (jong je partner verloren) merkte ik ook van nu ga ik verder en dat nu is hier nu ook aangebroken. Het is jammer dat jullie niet allemaal op mijn hyves staan zodat ik niet het contact met iedereen hoeft te missen. Maar zo met één been erin blijven staan werkt niet echt met mij. Dus meiden ik laat jullie nu echt los.
    :( niet makkelijk maar uiteindelijk wel beter.

Dag lieverds, heel veel goeds en don't worry be happy:)

xxx
    Lente

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Dag lieve Lente!
    Het ga je goed!

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Dag lieve Mamamaria pas goed op jezelf, veel suc6 volgende week en wat leuk dat je een meisje krijgt:)

Ik heb zojuist opdracht gegeven mijn account te stoppen. Vind het eng om jullie los te laten maar bevallen is nog veel enger:D hahaha nog even leedvermaak;)

Veel liefs voor allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Chessertje

Lente, Misschien is je account al gesloten, maar ik vind het heel dapper van je. Een kanjer ben je.
    Zelf blijf ik nog wel hangen hier, alleen minder.
    Gisteren zijn we naar museumnacht geweest en naarmate de avond vorderde werd ik steeds meer verkouden. Morgen wordt het dus een dagje sauna.

La Femme, probeer te ontspannen lieverd. Het komt deze keer vast goed. Je hebt toppertjes zitten.

Groetjes
    Jolanda

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maria; Werkse van de week. Hoe gaat het met je, helemaal opgeknapt?

Nikita; Heel veel succes vandaag! Ik ben aan het duimen en zie graag hoe het gegaan is! Was idd een heerlijk weekend, lekker van het weer genoten. Balen dat je zo beroerd bent, kan bij jou ook nog dubbel zijn of werkt dat zo niet?

Lieve Lente; Het ga je goed meid!

Chesser; Klint leuk museumnacht, wat is het precies? veel plezier vandaag in de sauna!

Vandaag nog precies 100 dagen voor mij! Aftellen maar...;) Ben alleen niet zo lekker, sinds gisterenavond misselijk en ook overgegeven en slecht van geslapen, en nu voelt mijn maag nog steeds niet lekker. Ben wel gaan werken maar inmiddels weer thuis, denk dat het eten verkeerd is gevallen en dan een slechte nacht erbij. Normaal zou ik gewoon doorgaan met werken, maar denk nu echt aan de kleine uk en luister naar mijn lichaam (en vriendlief) Vanavond voor de eerste keer cursus Kindje op Komst bij de VK en daar wil wik eigenlijk wel heen gaan, is maar 8 lessen en om dan de eerste te missen. Vanmiddag rusten en dan moet dat lukken.

Liefs, Blondje

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Heyy Blondje

Jaa ik ben helemaal opgeknapt
    wat heerlijk nog 100 dagen!
    kruip maar lekker onder de wol.

X

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Maria! Kun je lekker genieten!:)

15. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    H! meiden...wat is het rustig hier...we missen Lente denk ik...heb wel af en toe meegelezen, maar zie nu ook pas dat ik nog helemaal niet gereageerd heb...

Lente-lieverd...je zult het niet meer lezen, maar we zullen je missen en ik wens je het allebeste...gelukkig ben je mijn Hyves-maatje...;)

Hier afgelopen maandag weer echo gehad, en die was super...foto`s in mijn album...zelfs al 2 4D foto`tjes gehad...eentje was onduidelijk omdat dat kindje wat dieper lag, maar het lag wel mooi te bewegen...
    Heb 2 dagen kunnen genieten, maar nu ben ik op internet toch weer minder leuke informatie tegen gekomen...gaat over de overgang van dooierzak naar placenta...en als iemand hier duidelijke informatie over heeft dan graag...
    Gister zat ik daaraan te denken hoe dat in z´n werk gaat, en als je dan gaat googlen vind je de ene website waarop staat dat het al in week 8 gebeurt, en andere websites waarop staat pas in week 10 of 11, en dat het zelfs weer een kritische fase is, net zoals wanneer het hartje gaat kloppen...
    Nou moe, en ik dacht met mijn goede echo van 10+2 wk dat we het ergste hadden gehad...

Verder gaat het goed hoor...het steekt weer behoorlijk in mijn buik, en sinds een paar dagen erg veel honger...( hihi, misschien een teken dat de kleintjes goed aan het meeeten zijn door de placenta;))
    Bovendien wordt het buikje echt moeilijk verstoppen...de eerste bloesjes en shirtjes worden te strak...dus zou zooo graag zekerheid hebben, zodat ik het lekker de wereld in kan gillen...;);)

Blondje...wat leuk aftellen van de 100, zou een centimeter kopen, en er dan elke dag ee stukje afsnijden...;)

Maria, fijn hoor dat je lekker bent opgeknapt...

Chessertje...lekker zo`n dagje sauna...heb je jezelf goed verwend?

Knuffel aan iedereen...

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Hee Allemaal,

Nog steeds erg stil hier, vind k wel jammer hoor..:)

Lente snap je besluit heel goed hoor! En weet zkr dat je een nieuw hoofdstuk in gaat en dat deze heel mooi wordt.:)

Blondy vind het idee van Nik erg leuk.. Van het meetlint en dan elke dag een centimeter eraf..:)

Nik bijna 12 weken... Wowwie, deze week nog een echo.?

Maria, jij alweer wat fitter.?

Chess hoe is het met jou.?

Snoes morgen gesprek he.? Hoop dat er meer duidelijk wordt.! Denk aan je.!

Iloon hai zwaai waar ben je.? Clonwtje hoe ver loop je al.? Slopperd hoe is het nu bij jullie viertjes.?

Wie vergeet ik..

Sjak las ergens anders dat je weer aan de prik bent.! Das wel fijn tog.. Ik mag volgende week woensdag weer van start van de deca, nu al de gewone pil..:) Dus we zijn weer van start.!!

Nu egt niemand vergeten tog.?

Zal er vanaf nu egt weer meer zijn..!!

Liefsss

17. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Kaaat...gezellig als je er weer meer bent...heb je gemist hoor...
    En vind het ook wel jammer dat het zo rustig is hier....maar ben wel blij voor iedereen dat iedereen lekker bezig is...
    En jij begint volgende week weer met spuiten...eindelijk hé...
    Wordt het weer spannend...
    Ik krijg deze week geen echo meer...volgende week maandag pas weer...
    en ja....de spanning neemt weer toe...en durf weer niet echt voor na maandag te plannen...
    Buikje heeft ook weer een groeipauze nu...het is weer rustig, en steekt en trekt niet meer zo...in het week-end was het echt erg...voelde hem bijna groeien dacht ik soms...
    Verder nog wel moe moe moe, en met vlagen misselijk, al wordt dat steed vaker vervanger door een berehonger...
    Gister toch nog maar even de dokter gebeld omdat het me intereseerde hoe de overgang van dooierzak naar placenta gaat, en ik op het net geen duidelijk informatie vond...
    Jammer genoeg zegt hij wel dat het rond de 12 weken en nog een keer rodn de 16 weken kritisch is, maar het ergste was rond de 8-9 weken...nu wordt de kans op slecht nieuws wel elke keer minder...
    Ach ja...denk dan maar weer het blijft de komende 6 maanden nog spanned...

Zo, verder geen nieuws, want hang nog veel thuis rond...is wel lekker hoor...vanaf volgende week ga ik weer een beetje werken...vertalen, en correspondentie voor een bedrijfje hier in de buurt...wel leuk zo`n extra baantje nu...houd me van de straat...nou ja...meer van de bank...;)

ben ook wel heel benieuwd naar een update van iedereen hoor...

18. Chessertje

Fijn te lezen dat het goed met je gaat La Femme. Ik hoop dat je toch wat kan gaan loslaten. Het hele proces van emmy tot baby is zo complex en geniaal, en daarnaast ook zo kwetsbaar. Je hebt er geen invloed op behalve goed voor jezelf te zorgen. Maar ik kan me wel voorstellen dat het pas echt rust geeft zodra je aan elke kant een gezonde babe in je armen hebt.

Kaat, spannend dat je weer gaat beginnen. Veel suc6.

Zijn er eigenlijk zwangeren hier die een vruchtwaterpunctie doen, gedaan hebben?

Hier helaas niet zo goed. Enorme pijn in m'n bil. Ik ben weer bij de dokter geweest en die zegt dat ik piriformis syndroom heb en ik loop nu weer eens bij een fysio. Zucht.... Erg vermoeiend en vervelend want het is ook weer ei-tijd en heb eigenlijk geen zin maar wil m'n ei ook niet missen.

Groetjes allemaal en tot volgende keer maar weer.

Groetjes
    Jolanda

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zie dat er weer wat geschreven is, gezellig!

Nikita; Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, je krijgt volgende week vast een hele mooie echo te zien en hopelijk ben je er dan wat relaxter onder na de 12 weken. Heb in je album gekeken, echt geweldig om te zien 2 van die frummels bij elkaar, zo mooi!:) En de foto's van je buikje, mooi hoor! En wat een verschil de avond of ochtend!! Is bij mij ook wel hoor, maar bij jou is het verschil echt groot.

Kaat; Wat fijn dat je weer van start bent! Over een weekje weer gaan prikken, zie je er tegenop? (buiten dat je er ook echt weer aan toe bent volgens mij)

Sjak; Succes met het prikken! Hoe gaat het met je?

Chessertje; Wat rot van de pijn in je bil, hopelijk helpt de fysio voor je!

Hier alles goed met de kleine meid! Ga al weer bijna het 3e trimester in. Vorige week bij vk geweest en alles was helemaal goed! Het hartje weer gehoord en dit blijft zo bijzonder.:) Ben nu alleen ziek al 2 dagen thuis, flink verkouden. Wil wel goed uitzieken, moet ook aan ukkie denken, dus dat doe ik ook. Tot snel weer meiden!

X Blondje

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Goedemorgen,

Maandag weer, snap dat je nog bang bent hoor.. Klinkt ook wel een beetje eng de 12 weken en dan dus ook nog de 16 weken al is het ook helemaal waar dat de procenten voor jou natuurlijk er steeds beter uit zien..:) Ik zou ook bibberen totdat ik me kindje in me armen hebt hoor..:) En af en toe stiekem genieten, jij ook he..!! Je foto's van de echo's en buikje zijn egt super hoor..!:)
    Wat fijn dat je ook weer een beetje aan het werk gaat, leidt tog een beetje af lijkt mij anders hoef je ook met niets anders bezig te zijn dan met je twins..:D

Chess wat irritant zeg van je bil, als je er zoveel last van hebt voel je pas wanneer je hem allemaal gebruikt he..:( Klinkt vervelend en ik hoop dat je je ei niet gaat missen..:)

Blondii ziek..:( Das niet leuk.!! Maar 3de trimester dan weer wel..:) Hoe ver zijn jullie met de uitzet en namen enzow en kaartje en en en..? :)

Hier heb ik er idd wel weer heel erg zin in ben er ook wel weer egt aan toe, maar ben stiekem ook al wel weer heel erg bang voor de punctie.. Heeft vorige x erg pijn gedaan, maja we zullen zien.. Van de pil krijg ik altijd hoofdpijn, zo nu ook, maar van de andere prikmedicatie heb ik vorige keer helemaal geen last gehad, alleen moe moe moe.. dus we shall see..:)

Btw Snoes hoe was het gister.???

Fijne dag! Liefss

Share This Page