De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kaat: Krijg binnen 2 weken een brief of ie is ingevroren...
    Spannend, morgen gesprek...zijn we allebei planners hahaha...succes mop en ook met je FM!!! xxx

2. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nik: Welkom bij de club van 30 hahaha...GEFELICITEERD!!! xxx

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daaag meiden,

Kaat; Heel veel succes morgen, duim voor je dat er veel mooie eitjes groeien op welke cd zit je nu? Heb je erg veel pijn of is het vol te houden? En succes met je gesprek morgen, spannende dag hoor! Ff wat anders, wanneer krijg je eigenlijk de sleutel van jullie huis?? Ja hoor, wordt met de week ronder, ga het nu ook echt voelen die buik, bijgaand een foto van mijn buikje afgelopen weekend.

Chessertje; Kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is de knop om te zetten en dat het een soort obsessie wordt. maar jou "kennende" gaat dat lukken, je komt over als een sterk persoon. Heel veel sterkte en dikke knuffel!

Iloon; Wat goed dat je pijnen zoveel minder zijn! En een toppertje on board! Blijf plakken kleintje, lekker warm bij mama Iloon blijven! Duim voor je...

Nik; Gefeliciteerd met je verjaardag! (zag t vanmorgen op hyves) Het mooiste kado zit in jouw buikje, verder nog goed verwend? Alvast succes maandag bij de echo!

Hier; Alles goed, lekker weekend nu, lekker van genieten. 2 feestjes, sporten, naar de ikea en prenatal en wat rommelen thuis. Heerlijk...

Fijn weekend allemaal! xxx

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Iloon, mag ik vragen waarom ze er 1 hebben geplaatst en niet 2? Ik hoop van harte voor jou dat deze blijft zitten en dat je die andere niet eens nodig hebt.

Jee Blondje, wat heb jij toch een mooi bescheiden buikje. Je bent mooi zwanger, geen grote toeter. Mooi zo hoor.

Kaatje, suc6 lieverd. Hopelijk binnenkort voor jou een mooie oogst.

Groetjes
    Jolanda

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nik nog gefeliciteerd.!! Druk verjaardagsweekend nu.? Dan is het wel snel maandag.! Spannend..

Kom je bij me werken Iloon of ik bij jou gezellie..:)

Blondy mooie buik hoor..! Geniet van je weekend.!
    Wij krijgen 1 december de sleutel.. Heb volgende week vrijdag me echte sollicitatie gesprek, spannend..!! Ik ben niet zo in de cd.. Hoe tel ik dat ook alweer.?

Chesslief.. Kus en Knuffel.!

Hier goed vanochtend.. Veel meer als de vorige keer heb ze niet geteld.. Nu vanaaf 75 gespoten en morgen ook nog en dan niet meer.. Maandag terug voor fm en dan ws woensdag punctie.! Dus spannend, maar ben ook wel erg blij..!

Fijn weekend allemaal..!:)

6. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?

Iloon, wat fijn dat je een emmy aan boord heb, maar ook mijn vraag waarom geen twee??
    Kaat, woensdag punctie? Pffff, spannend, jij hebt ook zoveel pijn gehad toch?
    Blondy, wat een klein buikje nog?! In mijn familie zijn het allemaal al olifanten met 30 weken, ha ha ha!
    Chess, een dikke kus en beterschap.
    Nik, wanneer weer een echo? Wat fijn dat alles goed gaat!
    Clown, hoe is het met jou??
    Snoes, ander ziekenhuis? Ben je al wat verder ook daar, wanneer mogen jullie weer?

Sorry ladies, maar de reden dat ik eigenlijk niet meer kwam is dat de zwangerschapspraatjes me zeer gingen doen... Ik hoop dat we allemaal zwanger mogen worden, maar als het jezelf niet lukt doet het wel zeer.
    Maar... Wij hebben afgelopen maand ook weer een poging ondergaan en dit zijn mijn testjes van gisteren (de onderste) en vandaag. Ik wil jullie toch ook wel op de hoogte houden.

Dikke KUS
    Bekijk bijlage 188718

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Sjakkie WAUWWIE.!!! Wat moooooiii.!!!! Vind het wel heel erg posi hoor.! Wanneer is het 14 dagen erna en heb je bloedtest.?

K ben eens na gaan denken hier over het feit minder prikken en vanaf morgen geen stimulering meer.. Miss zit ik tegen overstimulatie aan k voel me buik zowieso veel mEer als de vorige keer.. Maja anders zouden ze het ook wel gezegd hebben tog.. Ach ja me hoofd slaat op hol.!

8. sjak

sjak Niet meer actief

Morgen mogen we voor het eggie testen...

Maar je weet niet hoeveel follies er in je buuk zitten?? Pfff, tja, ik weet niet of het dan overstimulatie is. Maar vanaf vandaag al niet meer prikken??? Dat is wel een beetje vreemd?!
    Succes, ik had ook zo;n buikpijn de vorige keer toen er 25 zaten. kon niet meer op of om...

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Spannend hoor.! Krijg je ook een bloedtest?

Ja k telde er zkr 15 maar het zouden er zomaar eens meer kunnen zijn het ging zo snel.. Maja lkkr rustig aan.. Vanaaf wel uit met vriendin en nichtjes heb k al lang geleden afgesproken en hun weten niet van icsi dus ja.. K zie het wel.. Ga maandag wel eisen dat ze ze tellen dan weet k ook wat meer waar k aan tie ben.!

Ooww ben zo ontzettend blij voor je!!! Het werd tijd he.!!

10. sjak

sjak Niet meer actief

Het is wel fijn om te weten met de punctie hoeveel er zijn, dan kan je aftellen... De vorige keer dacht ik 15 en bij ons tellen ze, dus toen ze zei 15 (prik 15..) dacht ik poeh, daar ben ik vanaf, maar toen moest de andere kant nog en ging ik heel hard huilen, ha ha ha!
    Deze keer had ik me trouwens op het ergste voorbereid en dit viel heeeeeel erg mee. De volgende dag zat ik alweer op mijn fietsie naar het strand!

Wij krijgen geen bleodtest, gewoon de piestesten en dan over twee weken een echo, ga maandag pas bellen hoor naar het zh.
    Ja, ik vond ook dat het wel tijd werd... We hebben vanmorgen gelijk een reisje naar Moskou geboekk, voor over vier weken, anders wordt het te koud of ik te dik ;)

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het me ook alles mee gaan vallen, ik ga uit van het ergste dus het zou zomaar kunnen..:)

Oow wat goed zeg lekker even weg.. Wanneer gaan jullie.? En dan de echo wow, heb je er vertrouwen in of ben je alsnog bleod nerveus nu.?

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Wauw Sjak, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
    En voor jou nog een paar daagjes Kaaatje. Woensdag punctie...spannend.
    En hoe is het met de rest? LFN en Blondje lekker aan het genieten? En Iloon, houd je het wachten nog een beetje vol?
    En met jou Chesser? Hoop dat je je leventje weer een beetje op de rit krijgt.

Ik moet morgen naar het ziekenhuis. Dan wordt besproken hoe en wat verder. Vind het wel spannend. En donderdag ben ik jarig. Heb veel mensen uitgenodigd, ik hoop dat ik me goed voel. Ik voel nl dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Leg gewoon een infuus met ibuprofen aan...

Gek idee he dat we elkaar al bijna een jaar kennen. Vorig jaar rond deze tijd (ietsjepietsjelater) stonden we allemaal tegelijk voor een nieuwe poging. En nu...gelukkig zijn er een heel aantal zwanger, helaas ook een paar mislukte pogingen en nog een aantal die in afwachting zijn van/of bezig zijn met een nieuwe poging. Maar over één ding zijn we het denk ik allemaal eens: zonder het forum waar we alles konden delen zou het toch een stukkie zwaarder zijn.

Fijne dag allemaal
    dikke kus!

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Snoes je bent lief en hebt helemaal gelijk.! Hoop dat je morgen een goed gesprek hebt en donderdag pijnvrij bent zodat je er een mooie dag van kan maken..

Hier nu in het ziekenhuis hij d8 12 follies te zien net als vorige keer dus, maja zolang het net als vorige keer gaat en ze allen bevrucht raaken ben ik erg blij.. Vanmiddag bellen voor punctiedate, maar hoogstwaarschijnlijk woensdag..

Sjak nog getest gister.? En het ziekenhuis gebeld voor een echodate.? Spannend.!

De rest heerlijk weekend gevierd neem ik aan, was hier erg stil..

Nik leuke verjaardag gehad.?

En Iloon voel je al iets.?

14. sjak

sjak Niet meer actief

Ja Kaat tuurlijk heb ik weer getest, ha ha ha! Nu digitaal (staat in fotoalbum.
    Echo op 24 oktober om 14.45! ZO BLIJ!!!
    We hebben gisteren ook maar de ouders en de zussen ingelicht en werkelijk iedereen ging huilen!!! (ik ook) Ik denk niet dat we onze mond hadden kunnen houden en de fam leefde ook erg mee natuurlijk. (hoewel we niet alles meer vertelde hoor)

12 is een heel mooi aantal! en zeker als alles bevrucht wordt! Woensdag de punctie, succes hoor, mag jij ook aan de valium voor de punctie??? Dat is wel relaxed hoor, ben je toch minder zenuwachtig.

Snoes, ja het is al een jaar! Toen allemaal voor een poging en nu... Ik vond het wel heel erg zwaar worden hoor dat iedereen zwanger wer en wij niet. Toen jij afstand nam begreep ik dat al heel goed en ik heb het zelf later ook gedaan, maar het is wel fijn om alles hier te blijven lezen!
    Morgen weer naar het ZH.ik hoop dat het voor jullie nu ook snel mag gaan gebeuren (baby in de buuk bedoel ik dan)
    Fijne verjaardag donderdag!

Iloon, hoe is het? Al testdrang??? Zwaar he die weken!

Nik, 30 jaar geworden?? Dat is wel een mijlpaal! nog gefeliciteerd.

Meiden

XXX

15. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey liefjes,

Sjak: Whaaaaaaahhhh....wat gaaf!!!! Gefeliciteerd!!! Wat ben ik blij voor jullie!!! Oooh...ik hoop ook zo dat ik volgende week zo'n test in m'n handen mag houden!

Kaat: weet je al wanneer de punctie is? 12 follies, wat een topscore!!!

Blondje: wat een mooi bescheiden buikje zeg...echt super!

Snoes: wat fijn om weer van je te lezen! Inderdaad...een jaar geleden begon het allemaal hier! Toch fijn dat we elkaar hebben hè!
    Ben benieuwd naar je ziekenhuisbezoek... Hou je ons op de hoogte?

Nik: hoe was de echo????

De wachtweken slopen me!!! Die testdrang is er al vanaf dag 1 Sjak...hahaha... Maarja, heeft weinig zin om te testen...
    Op de hoeveelste dag na tp heb jij getest Sjak??? Het is goed dat ik geen testjes in huis heb, anders zou ik morgen gaan testen... Maar is pas 1 week na tp, dus dat schiet ook niet op!
    We hebben er toch bewust voor gekozen om maar 1 embryo terug te laten plaatsen... Ten eerste omdat we er maar 2 hebben en ook omdat ik het zo een kans wil geven zo na de operatie... Alles is nu schoon daarbinnen en dat geeft mij/ons het gevoel dat het moet lukken nu! Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over...ik hoop ook maar dat het zo is!
    Wanneer zou ik kunnen testen volgens jullie?

Dikke kus voor jullie allemaal! xxx

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    spannende tijden hier. Ik voel me stiekem wel een beetje jaloers hoor dat jullie of zwanger zijn of met een poging bezig zijn. En ik sta echt on hold...maar ik mag niet klagen want het kan nog erger (zoals ches en Lente die geen pogingen meer hebben)

Goeie score Kaatje, spannend hoor. Zit je nu ook in het VU? Of houd je dat geheim? Mag hoor...ben gewoon alleen heel erg schieuwnierig.

Iloon de laatse week is het moeilijkst. Nog bedankt voor je antwoord via Hyves. Deed me goed. Ik hoop zo dat ik snel aan de beurt ben voor een operatie. Alleen de endo zit ook in mijn darmen, dus met een laperoscopie komen ze er niet denk ik. Er moet een stuk darm weggehaald worden. Maar pijnvrij zijn lijkt me heerlijk. Hoe zit dat bij jou Chessertje? Heb jij al eens een operatie gehad? Sorry hoor dames, wil hier niet een endotopic van maken, maar typ gewoon wat in mij opkomt.

Vraag me trouwens af hoe het met sloppy is? En haar dochtertjes. Als je dit leest Sloppy: hoe is het meid?

@ nikita hoe is het met jouw werk? Heb je nog nieuws over de rechtzaak? Of heb je dat al eens verteld hier? Zo ja, sorry.

Ik ging net hardlopen met een vriendin. Ze zei één van de mooiste dingen die ik gehoord heb van iemand. En vooral van iemand die niet eens mijn beste vriendin in of mijn zus is... Ze zei dat ze er heel lang over nagedacht had om draagmoeder te worden voor ons. Maar dat ze er niet uitkwam of ze dat wilde en hoe dat dan moest. En haar man vond het ook moeilijk. Ik denk niet eens dat ik dat wil maar ik vond het echt heel erg lief. Begon spontaan te huilen en heel hard te lopen volgens haar ;')
    Als mijn zus nou zoiets voor zou stellen...

Nu ga ik nog even lekker tv kijken en daarna slapen...ik is moe!
    Fijne nacht allemaal en een dikke kus van Snoes!

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    h!! meiden...
    zo hier een druk en vermoeiend week-end achter de rug...en gister een spannende dag met weer eind van de middag de echo....enne...hij was weer prachtig...ze zijn nu al 10 cm, en dat is dan van kruin tot stuitje, dus zonder de beentjes...wow...zo groot...en eentje lag er lekker te schoppen gister...( al voel ik het niet...af en toe wat trillen, maar ben niet zeker wat het is...;) ) over 3 weken weer terug...maar, wat is het vol in mijn buik zeg...eentje lag er horizontaal in mijn buik, en van de ander konden we juist het hoofdje erachter uit zien piepen, en de gyn, moest erg drukken en zoeken om hem-haar in beeld te kunnen krijgen...
    Ook zei de gyn. dat ik niet meer moet piekeren en lezen, dat is zijn job...ik moet nu gaan genieten, want het is allemaal alweer snel genoeg voorbij...dus dat proberen we maar...;)
    Week-end was vemoeiend omdat mijn ouders lekker zin hadden in discussies...en langzaam pikt mijn man niet meer alles van ze...( mag ook wel na 8 jaar, want mijn ouders zijn zeker niet de makkelijkste en we zijn het gewoon niet altijd met ze eens) en dan zit ik daar lekker tussen...:(
    Maar ja...ook dat weer gehad...
    Verjaardag lekker rustig gevierd...30 doet niet zo`n zeer als verwacht...;)
    Een aantal vroegen nog naar de rechtzaak...die was ook vorige week, maar ik was er niet bij..dus wacht nu op post van de advocaat...:)
    Nieuw werk is ook leuk, dus ja...lekker druk bezig maar probeer het wel zo rustig aan te doen...buikje merk ik toch wel hoor...kan erg trekken en gloeien, en na een middagje shoppen had ik ´s avonds behoorlijk wat steken...dus lekker rustig aan doen...( hihi...probeer nu babysokjes te breien...:D)

Iloon, lieverd...hoe gaat het met je....houd je het nog uit??
    testdatum 15 Oktober is super hoor...15 dagen na punctie kan het gewoon...kan me voorstellen dat het even slikken was 2, maar dit wordt gewoon een plakker hoor...

Chessertje...wat ben je toch een kanjer, en vind het knap hoor dat je hier nog meeleest, maar ja...je kunt er ook niet voor weg blijven lopen...
    Vind het super van je, en ik hoop met heel mijn hart dat je snel je draai weer vind, en het helemaal geweldig met je gaat...

Blondje...dat is een klein buikje wat je hebt met 30 weken hoor...;)Hopelijk vind je het niet erg dat ik dat zeg...Zal de mijne binnenkort ook weer eens showen...;)
    klinkt in ieder geva als een heerlijk week-endje in Kijkduin dat jullie hebben gehad...het weer was toen nog goed hé...nu is het echt koud hoor...

Sjak:D:D:D wat ben je een stiekemerd...;) maar wat een prachtige testjes...en las ergens de 24e je echo...GEFELICIFLAPPERD!!!

Snoes...goh schrijven we pas een jaar hier...soms heb ik het gevoel al veel langer...vind het nog altijd super hoor hier aan de tafel...ben benieuwd hoe het was vandaag in het ziekenhuis...denk aan je, klinkt als een zware operatie die je tegemoet komt...en alvast een fijne verjaardag...hoe jong of oud word je?? Jeetje zeg...wat ontzettend lief van die vriendin van je...soms gewoon echt lief en onvoorstelbaar om te weten hoe sommige mensen met je situatie bezig zijn hé...

kaaatje....12 is toch super...en las ergens tussendoor dat je bang bent voor overstimulatie...of heb ik iets verkeerd begrepen...hoop in ieder geval op een plakker morgen...ben benieuwd....♥

het wordt weer lekker spannend hier...leukleuk...

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds..

Sjak ja zag ze in je album, super mooi.! En 24ste (mijn trouwdag) je eerste echo, wowwie..!!

Iloon oow snap je testdrang zo goed.. Ben je gewoon aan het werk alle dagen of had je wat vrij gevraagd.?

Snoes snap heel goed hoor dat je jaloers bent, je wilt gewoon verder, had ik ook wel in de periode dat ik "stil stond".. Maja je weet dat deze periode ook nodig is voor een beebje..
    Nee mijn ziekenhuis is niet geheim hoor hahah ik loop in het OLVG en die werken samen met het AMC dus de tp en samenbrengen van zaadje en eitje in het AMC..
    Aahhw wat super lief van je vriendin idd.. WAUW zou ik ook van vol schieten, super lief..

Hoe staat iedereen hier trouwens tegenover adoptie.? Is weer heel wat anders en voor de zwangere miss niet zo relevant, maar ooit over nagedacht.? Wij wel en willen het niet, maar niet om overtuigende redenen, meer denk ik omdat wij vertrouwen hebben dat het op de ICSImanier wel gaat lukken (ooit)..

Nik klinkt als een zwaar en druk weekend idd.. Wat jammer en verdrietig dat jullie niet heel goed met je ouders door een deur kunnen..:( Zijn jullie het over grote dingen oneens.? Miss heb je het al weleens verteld, maar weet het niet meer..
    Wat zijn je beebs al groot en snap dat je al heel wat voelt, 2 is tog heel anders dan 1.. Wel ontzettend cool hoor.. En ben het met de gync eens dat je moet genieten en hem moeten laten zorgen, hoe moeilijk ook..:)

Ja ik was btje bang voor overstimulatie omdat ik ineens minder moest spuiten, maar gewoon helemaal goed gegaan de arts zei ook dat het goed was dat ze de dosering naar beneden hadden gedaan en dat het er nu gewoon prachtig uit zag.. Doordat ik morgen de punctie heb, dus zaterdag de tp en dan kan manlief een keer mee.. Joepie jeeeh..!!

Hier zo nog ff naar de gym en dan slapen..:)

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Chesser; Dank je meid, wel handig ook mijn buik zit niet echt in de weg. al gaat het nu wel hard hoor met het groeien! Hoe gaat het met jou??

Kaat; Das al heel snel dat jullie de sleutel krijgen, nog maar 1,5 maand, spannend hoor! Veel zin in? Maar eerst; morgen de punctie, spannend veel succes en het ziet er iig goed uit voor je dus. En wat fijn dat manlief mee kan zaterdag. Ik duim voor je!

Sjak; Who wat een nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid, het is jullie zo gegund!! Echt topnieuws! Fijn dat de punctie zo mee viel voor je. En naar Moskou saampjes, nog lekker genieten groot gelijk.

Snoes; Wat een lieve woorden. En idd gek dat we al bijna 1 jaar kletsen. Vind het fijn dat we steun aan elkaar hebben. Hoop alleen niemand te kwetsen met mijn blije zwangere verhalen. Jij bijna jarig, alvast een hele fijne dag! En wat een lieve woorden van jouw vriendin, "slik"... En schrijf zeker wat er in je op komt, endo is toch wat jou (helaas) bezig houdt. Heftig genoeg lijkt me, dus vertel er over wat je kwijt wil.

Iloon; Ben heel hard aan het duimen voor jou, weet nog heel goed hoe zwaar die wachtweken zijn. Wat zou het mooi zijn als de operatie zijn werk heeft gedaan, iig al heel goed dat je gevoel positief is!

Nikita; Wat goed om te lezen dat het allemaal goed was bij de echo. zag je www op hyves al, fijn dat nu echt iedereen mag weten dat jullie 2 mini-mensjes verwachten! Lekker genieten idd, het gaat echt snel hoor meid! Niet erg hoor van mijn buikje, het is ook een bescheiden buikje je bent echt niet de eerste die dat zegt. Maar het gaat nu hard dus verwacht over een paar weken een foto van een toeter te plaatsen. Ben ook benieuwd naar jou 2-ling buikje! Heb je al zwangerschapskleding moeten aanschaffen?

Hier; Alles goed, lekker druk aan het werk en de weken vliegen, nog 5 weekjes werken met deze week erbij tot mijn verlof. Mijn vervanger is gisteren al begonnen, raar idee wel hoor, komt dichtbij zo. Maar ook super natuurlijk om te gaan genieten van vrije tijd en de laatste regeldingetjes. De kleine meid draait de laatste week soms zo hard dat het zeer doet van binnen. Ze is ook al 39 cm en 1500 gram, dus flink wat kracht. Maar het is wel een heel bijzonder gevoel ook dat getrappel in je buik.

Fijne avond en slaap lekker meiden. xxx

20. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    #3300 Iloon09, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Hey meiden,

Kaat: heel veel succes met de punctie morgen!!! Hopelijk een mooie oogst!
    Over je vraag over adoptie: wij willen dat ook niet... Ook niet als de IVF niet zou lukken. Wij willen echt een kindje van ons samen en als dat niet gaat, hebben we besloten dat we samen ook gelukkig zijn! X

Nik: fijn dat iedereen nu mag weten dat je 2 wondertjes bij je draagt...heerlijk lijkt me dat! En nu echt genieten maar!!! Ben benieuwd naar je buik! X

Snoes: fijn dat m'n bericht op Hyves je goed heeft gedaan! Je weet dat je met vragen altijd bij me terecht kan hè! Of als je je ei kwijt moet ofzo...anytime mop! Hoe is het gegaan? Ben benieuwd!
    En hier kunnen we toch juist over alles praten! X

Blondje: lief dat je voor me duimt!!! Dank je wel!
    Ik denk wel dat je buik vanaf nu wel volop zal groeien hoor!!! Post je dan nog even een nieuwe foto!!! Heerlijk dat getrappel en gedraai in je buik lijkt me!!! Nog ff genieten van het zwanger zijn, voor je het weet is die kleine er! Het gaat nu echt opschieten! X

Hier geen nieuws...wachten, wachten en nog eens wachten!
    Gelukkig de komende 3 dagen werken, gaat het toch iets sneller...
    Merk dat ik toch alle uren van de dag ermee bezig ben en dan ben ik er eigenlijk weer zo klaar mee!!! Maarja, als we niet met IVF bezig zijn dan verlang ik er weer naar...het is ook nooit goed hè! Vind het eng, ben bang dat het niet gelukt is nu en dan komt de laatste poging en dus ook het einde wel erg dichtbij...
    Heb vandaag wel een brief ontvangen van het emc dat de andere embryo is ingevroren, dat is dan weer mooi!
    Nou meiden, ik ga die vreselijke utro bollen er weer in mikken (krijg ze er trouwens haast niet meer in, herkent iemand dit?) en dan lekker m'n bedje in!

Dikke knuffel! xxx

Deel Deze Pagina