De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohw lieverds, bedankt...maar durf nog niet te juichen hoor...
    ik krijg geen bloedtest helaas...

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    mocht hij nou niet donkerder worden de komende dagen zou ik toch wel om een bloedtest vragen hoor...maar geen voorbarige conclusies trekken, en nog een paar dagen op je nagels bijten...;)
    een goed begin is in ieder geval gemaakt...:D

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk een streep hoor Iloon! Voor 10 dagen na tp zeker niet verkeerd, goed begin en ga voor je blijven duimen. Ik heb 12 dagen na tp getest dus weet niet hoe t bij 10 zou zijn. Je gevoel was al goed toch over deze tp, ws terecht! Succes met wachten en testen morgen!

Kaat; hoe was je gesprek? Veel succes morgen!

Nikita; bij mij was de vermoeidheid vanaf 14 weken ineens minder en had volop energie tot deze week eigenlijk. Hopelijk voor jou ook snel meer energie!

Maria; een meisje, wat leuk! Alles goed met jullie buiten druk?

Ga zo lekker Tapas eten met mijn schoonfamilie, lekker!:) fijne avond. Xxx

4. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefjes,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!! Ben er echt nog niet gerust op hoor! Heb ook iedere x van die soort van ongie krampjes en pijntjes in m'n onderrug... Komt met vlagen en dan is het weer een paar uur weg... Dus ik hou m'n hart vast... Ik hou het niet meer van de zenuwen en manlief al helemaal niet!

Kaat: Wat een heftig verhaal van je punctie!!! Gaat het nu wel weer??? Hopelijk veel bevruchtingen! Heel veel succes met de tp morgen!!! Oja, hoe was je gesprek??? xxx

Nik: whaah...mooie foto van je buik!!! xxx

Snoes: hoe was het in het ziekenhuis??? xxx

Blondje: jij ookal een heftig verhaal...maar gelukkig uiteindelijk alles goed!!! Lekker tapa's eten!!! xxx

Maria: Ook een meisje!!! Superleuk!!!

Sjak: hoe voel jij je??? xxx

Lieverds, hopelijk tot morgen met een betere test en niet ongie!!!
    xxx

5. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw Iloon, zo spannend! Streep is streep en het is zeker geen tuurstreep we zien hem allemaal duidelijk staan! Ik heb getest op 11 dagen na tp (staan in mijn fotoboek).
    Hier gaat het heel goed, geen kwaaltjes (op mijn enorme (.)(.) na) en de drang om veel meer te plassen (wat niet nuttig is...)

Kaat, wat vervelend dat je punctie weer zoveel pijn heeft opgeleverd!! Het blijft Kl*te die punctie, maar hopelijk krijg je deze keer er wat moois voor terug!
    Hoe ging je sollicitatie? En wanneer krijg je de sleutel, dat is toch ook al bijna??

Nikkie, mooi buukie hoor! en meet de tweeling in je buik ga je vanzelf in die jas groeien! Mijn schoonzusje heeft ook en tweelin (en is zelf vrij dun) en die was ook huge! Maar wel mooi huge!

Snoes, hoe is het met jou in het ziekenhuis afgelopen? weet je al wat meer?

Blondje, dat is schrikken als je al die onderzoekjes krijg denk ik? Lieve man heb je! Voel je je al beter?

6. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    goedemorgen liefjes,

Vandaag weer getest, zie hier ook het resultaat!

Bekijk bijlage 190418

Kan het niet geloven!!!

xxx

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iloon; GEFELICITEERD MEID!!! Ben zo blij voor je, de streep is duidelijk donkerder en je hebt ook een clearblue test!! Voelt onwerkelijk denk ik he, vooral die tekst "zwanger 1-2 weken" vond ik toen echt heel onwerkelijk maar gaaf! Hoe vroeg was je wakker om te testen? zal niet laat zijn geweest hihi, zo spannend he.

Sjak; Het is zeker een schat die vriend van mij, hij is niet overdreven bezorgd maar wel heel lief en zorgzaam vooral nu. En weet zeker dat hij een geweldig papa gaat zijn, hij is heel goed met kinderen. En hoe is jouw vriend onder jullie wondertje in jouw buikje, al een beetje van de eerste verassing bijgekomen of niet? Heb erg veel last van mijn rug en buik nog, gisterenavond bij het uit eten gaan was het niet leuk meer, maar dat waren ook nog eens van die houten stoeltjes.

Kaat; Ik duim extra voor jou vandaag, succes meid!

Fijne dag allemaal! X

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit vestje heeft mijn moeder gebreid voor ons kleine meisje, er komen nog soklaarsjes bij met knoopjes in het rood. Voor de kerst! Ze gaat ook nog een jurkje breien met antraciet en rood.

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Als eerste Iloon WOWWIE! Een streep is een streep idd en ik vind het er erg netjes uitzien voor 10 en 11 dagen na tp hoor en je cb al helemaal.!! Cool.. Snap dat je hem nog knijpt zal nog wel even zo blijven maar vindt het allemaal tog wel heel positief..:)

Nik, nog steeds zo moe dus..:( Das minder maja hoort erbij en bij alle zwangere vrouwen is het volgens mij overgegaan dus het komt wel goed schatje..;) En die jas ik heb er ook alle vertrouwen in dat je er met 2 kleine ukkies wel in groeit..:)

Snoes hoe is het met jou.?

Sjak de hele dag op de wc haha beter als ervoor tog..:)

Chesser haaaii.!

Blondy wat super lief en mooi wat mama maakt, helemaal n kerststijl dus zo schattig..
    Jezelf wel goed in de gaten houden he met al die pijntjes..::(

Hier zo de tp om kwart voor 12 ben ik aan de beurt, ik heb er zin an.!:) Hoeveel er bevrucht zijn hoor ik ook dan.. Dus nu zo nog ff zonnenbanken mag straks niet meer en douchen en dan hop hop hop..:)
    Sollicitatie ging wel goed, in het begin een beetje een emo momentje (wat ik egt zelden heb en al helemaal op werk niet) maar de autorit had me erg veel pijn gegeven, maar daarna er helemaal voor gegaan en het ging lkkr heb kunnen zeggen wat ik wilde en nu is het afw88. Ze hebben er 3 nodig en er waren 6 sollicitanten dus ik zal het zien..:)

Tot laters schatjes..!

10. sjak

sjak Niet meer actief

ILOON!!!! Super! Hij is donkerder en de digitale zegt het ook: Je bent zwanger!!!!
    Zo blij ook voor je!

Blondje, Verkering is echt super, kusjes op mijn buik geven, de boodschappen uit mijn handen halen en zich elke keer afvragen of ik 'dat' wel mag eten! Moet er erg om lachen...
    Leuk dat vesje, mijn moeder kan ook zo goed breien en die moet er ook aan!
    Vervelend dat je zó'n last heb van buik en rug, rustig aan doen!

Kaatje vandaag de tp, spannend hoor, hoe is het met je buik? heb je nog last? Succes vandaag.

XXX

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds even ego.! Van de 10 waren er 9 goed genoeg om bevrucht te worden van de 9 zijn er 8 goed bevrucht.. Nu een 11 cellige topper in mijn buik zonder fragmentatie.. Happy dus.! En van de over gebleven 7 hoor ik volgende week hoeveel in de vriezer..:)
    Met de pijn is het al veel beter wel constant drukkend gevoel maar niet egt meer pijn alleen als me blaas vol is heb k egt pijn.. Maar blij om te zien hoe snel ik me beter voel.! Hoop dat ik jullie roze flow mee mag en kan.. :)

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    IlOOOOOOOON.......wat een prachtige testjes...:D:D:Dgefeliciteerd hoor....weet dat die ongiekrampjes doodeng zijn...maar ze horen er bij...heb ze af en toe nu ook nog wel eens...dus hoop helemaal dat het goed blijft gaan...

Blondje...hoop ook dat de vermoeidheid snel weg is...al klaag ik niet hoor...voel me alleen zo schuldig...manlief moet zoveel werken en studeren op het moment, en ik lanterfant de hele dag maar wat...:(
    Gister had ik toevallig hetzelfde als jij...we hadden vrienden op bezoek, en bleven langer aan tafel zitten...maar ik kreeg zo`n pijn in mijn rug en kont...ben gewoon op de bank gaan zitten...gelukkig waren we dus thuis...
    Wat een ontzettend leuk vestje trouwens...als het niet teveel moeite is, zou ik graag het patroon hebben, of weetn waar ze het vandaan heeft...

Sjak...tsja...dat plassen is ook herkenbaar...en de grote boobs is toch alleen maar leuk...;)

Kaaaat...goed hoor van het solliciatiegesprek, maar nog beter wat een goede score...en super een 11-cellige...doe het verder wel rustig aan hé...

Zo meiden...vanochtend ben ik in het theater geweest, bij een openbare repetitie van mijn collega`s...was wel leuk...en allemaal wilden ze aan mijn buik voelen...heb altijd gedacht dat ik daar een hekel aan zou hebben...maar ze vroegen het bijna allemaal heel netjes...en vond het helemaal niet erg...ook vroegen een aantal mensen uit het publiek waarom ik niet meedeed, en of ik zwanger was...wel grappig...
    Cheffin is nog altijd een dikke trut...kreeg vandaag weer alleen een heel droog en kort `Hi`te horen, omdat ze wel moest en bijna tegen me opliep...maar dat interesseert me echt niet meer...
    Gister ook een brief van de advocaat...klacht is jammer genoeg afgewezen...rechter heeft bevestigt dat er zeker sprake was van discriminatie en een onterechte behandeling, maar dat het niet zwaar genoeg was...nou ja...heb het tenminste geprobeerd en me verzet...moet nu wachten op wat ander papierwerk en de advocaat gaat uitzoeken of het misschien zin heeft in hoger beroep te gaan...maar weet niet of ik dat wel zie zitten hoor....

fijn week-end verder ....in NL ook zo lekker zonnig??

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; gefeliciteerd met je prachtige Emmy on board! En wat een goede score zeg 8 bevruchtingen!:) hopelijk zijn er veel eskimo's bij. Maar voor een evt. 2e dan hè, deze blijftgewoon lekker plakken. We gaan zo goed allemaal hier, die goede flow krijg jij vast ook mee! Succes met wachten!

Het is wat hè met ons zwangere mutsen al die klachtjes! ;) gewoon je rust pakken hoor, je man heeft geen tweeling in zijn buik. Zal t brei patroon inscannen als ik weer bij mijn ouders ben. Dank voor het compliment.

Vanmiddag gezellig high tea gehad en ff gewinkeld, nog n mutsje voor ons meisje van lief! En wat shirts en pyjama waar buik in kan.

14. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ff ego... Ik ben vanmorgen zwaar ongie geworden!!! Test nog steeds positief...
    Foute boel dus hier...we zijn zo verdrietig!
    Heb het ziekenhuis gebeld, omdat ik dinsdag pas mocht testen moet ik dinsdag pas weer terugbellen als ik dan weer een test heb gedaan...
    xxx

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Iloon nee wat erg zeg.!!!! :(:(:( Wat verdrietig en wat gemeen van het ziekenhuis snap ze wel ergens hun kunnen ook niet veel nu maar ze zijn wel erg hard :(.!!! En dan alsnog een positest hoe mooi dat ook is maakt het alleen maar moeilijker lijkt me..:(:( Heel veel sterkte en een hele hele dikke knuffel.!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nik oow wat leuk dat je weer naar theater ben geweest en al je collega's hebt gezien naja oudcollega's en je cheffin is gewoon idd een trut en zal ook nooi veranderen heeft ze alleen zichzelf mee en jou niet meer..
    Wel raar dat de rechtbank het heeft afgewezen is tog een duidelijke zaak van discriminatie idd, maar ben het met je eens jij hebt er iig alles aangedaan en je er niet zomaar bij neer gelegd..
    Hier ook een lkkr zonnetje idd maar evengoed wel koud hoor.. Brrr..

Blondy ik hoop het hoor..! Maar ben nu vooral heel verdrietig voor Iloon weet zo goed hoe je je voelt en het is zoo niet eerlijk.!

Ik ga even de Ikea onveilig maken, eventjes maar hoor dan weer lkkr nietsen..

17. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw Iloon dat is gewoon kut! Weet niet wat ik moet zeggen...
    Knuffel en een dikke kus

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Iloon, wat ontzettend balen! Dikke knuffel voor jullie meid!

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    lieve lieve Iloon...wat een domper zeg...weet niet goed wat meer te schrijven, behalve dan dat ik hoop dat je snel weer de moed en de kracht vind door te gaan...je bent er nu bijna geweest...de volgende keer moet het gewoon goed gaan...

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh nee wat vreselijk...
    Dan liever omo-wit. Weten dat jullie kleintje onzettend zn best heeft gedaan en dat het dan nóg mis gaat is zo vreselijk!

Deel Deze Pagina