De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    GOedemorgen Lieverds

Nik nog steeds zo moe dus.. Gelukkig nu een paar daagjes samen vrij.. Hebben jullie al veel spullen aangeschaft.? Alles moet natuurlijk in tweevoud, leuk.!

Iloon oow hij blijft tog hangen op 1-2 weken..:( Bij mij allereerste poging ben ik ook heel kort zwanger geweest he.. Bij 4 weken en 2 dagen veel korter dan normaal ongesteld geweest en 1 heel groot stolsel verloren, daarna ben ik gelijk gestopt met testen, maar moest wel elke week bloedtest doen om te zien of het HCG zakte en deze steeg de eerste 2 weken gewoon door..:( Wat natuurlijk dubbel zuur was.. Doordat ik jou niet over stolsel had gehoord had ik echt wel hele goede hoop, maar nu je digitale blijft hangen zou er miss zoiets aan de hand kunnen zijn..
    Ik zou iig eisen voor een bloedtest en anders via de HA, dan weet je iig meer..!!
    In ieder geval een hele dikke knuffel en heel veel sterkte, de wereld is niet eerlijk en dit is al helemaal niet eerlijk..:(

Snoes oow hoop voor jou ook een dagje lkkr alleen, heb je soms echt nodig he..:) Goed om te lezen dat je gister wel een topdag hebt gehad..:) Las iets op facebook over winkel van man beste van Nederland, wowwie Gefeliciteerd.! Wat super cool zeg..

Hier nog steeds snikverkouden, maar kom de dag wel door met lekkere soepjes idd..:D Zo meteen even wat verhuisdozen inpakken zijn al een beetje aan het voorbereiden..:)
    Nik bij me ouders wonen gaat nog steeds heel goed hoor, nu in de wachtweken vind ik het stiekem wel fijn er wordt heel goed voor mij gezorgd en doe echt minder als vorig jaar toen ik toch echt boodschappen moest doen en schoonmaken en koken enzow.. Nu kan ik me beter overgeven aan het niets doen.. Al verveel ik me wel, maja..

Ik ben ook heerlijk de hele dag dus nog thuis dus zal hier zo nu en dan wel komen spieken..:)

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Kaat, wat balen dat je verkouden bent. Maar hopelijk doet de emmy het wel goed daar binnen.

Iloon, heel veel sterkte. Maar wat heb jij een schattig hondje zeg. Wat een lieverd.

Snoes, wat leuk dat je een hondje mag uitzoeken. Een Golden Retriever is ook waanzinnig leuk. En mooi. Een goede vriendin van me (die geemigreerd is) heeft er een en zo mooi en lief.

Sjak, La Femme, Blondje: haai!!!! en een fijne dag allemaal.

Groetjes
    Jolanda

3. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snoes: Een golden retriever, das wel een ander formaatje ja hahaha, maar wel supermooi en lief zijn die!!!
    Hopelijk een lekker dagje voor jezelf vandaag... xxx

Kaat: Werd inderdaad ook wel erg bang van die 1-2, maar ben natuurlijk wel gaan googlen en lees wel meer van die verhalen, waarbij het toch goed zat... Stomme ik en google!!!
    Vervelend dat je zo verkouden bent, maar Sjak zei ookal zoiets over verkouden...dat dat wel goed was hahaha...ik was ook verkouden tijdens deze ivf...
    Laat je maar leker verzorgen thuis! xxx

Chess: Dank je wel!!! Hoe gaat het met jou??? xxx

Nou, ik heb het ziekenhuis gesproken en ze feliciteerde me!?
    Omdat mn testjes nog donker waren en dat was alleen maar goed zei ze.
    Ook zei ze dat er zooooveel vrouwen menstrueren tijdens zwangerschap en dat hoeft dus niets te zeggen.
    Ik zei dat ik er niet in geloofde en ze zei dat ik volgende week nog een keer moet testen, als die positief is mogen we gaan geloven en 11 november!!! over 3 weken pas!!! is de echo gepland.
    Nog steeds in zware onzekerheid dus!!!
    Zet hieronder even mn testrijtje, willen jullie je mening geven of ze lichter worden of niet? xxx

Bekijk bijlage 192000

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hee Iloon vind zkr niet dat ze lichter worden.. Zien er erg mooi uit, willen ze je nog steeds geen bloedtest geven.?

Chess haai lieverd, hoe is het met jou.?

5. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nope, geen bloedtest... Werd net wel gebeld dat de echo op 7 november is...scheelt toch weer 4 dagen! xxx

6. sjak

sjak Niet meer actief

Lichter worden??? Ze worden donkerder!
    Kan je niet (stiekem) via je huisarts een bloedtest krijgen?? Als je zo in de stress moet zitten is niet goed voor je. Zou hem snel gaan bellen, misschien krijg je het vandaag nog voorelkaar?

Het is wel zo dat er heel veel vrouwen bloeden, zeker de eerste keer, maar ik zou het ook eng vinden... Maar als het zh je feliciteerd moet het toch wel goed zijn, toch??

Dus ik zeg ook: gefeliciteerd!

SMAK

7. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooooh Sjak...ik wil het zo graag geloven!!! Zou het niet gaaf zijn...schelen we maar een week!!! Dikke kus!

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Iloon...ik vind ook dat je testen alleen maar duidelijker worden hoor...en vind het belachelijk dat ze je feliciteren, geen bloedtest aanbieden en je nog 3 weken op de echo moet wachten, en dat allemaal na een bloeding...( ok. de weken tot de eerste echo zijn gewoon slopend...bloeding of niet)
    Zag een goed idee voorbij komen om je harts te bellen en om een test te vragen??
    En anders volgende week nog een digitale met de weken doen....springt die dan op 2 of 3 weken dan zit het misschien toch wel goed...
    Ik hoop het zo voor je lieverd...en blijf duimen...

Snoes...ow...een golden retriever...prachtige honden ja...maar wel groot...hihi...klinkt gezellig een dagje Den Haag...en zorg maar goed vor jezelf nu dan...ow...lekker Lasagne eten in het week-end...ben ik ook zo gek op....

Kaaat...nee, zelf hebben we nog niks gekocht...alleen van mijn moeder en oma al wat rompertjes en pakjes gekregen...zo schattig...
    Laat jezelf maar lekker verwennen door pa en ma...zeker in de wachtweken...

* zwaait naar Chesser;)*

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Zo uitslapen is er niet meer bij hoor, al maanden niet meer, maar hoe verder ik ben hoe vroeger ik wakker ben, of ik nu vroeg of laat uit bed ben. vanmorgen was het 7.00 uur, en dat is normaal in het weekend. Ach ja kan ik vast wennen he!:)

Sjak; Hoe is het met de zwangere muts?;) Wat fijn dat de test van MvM ook knalde, vond ik toen ook best spannend.

Kaat; Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat fijn zeg, nieuwe baan, huisje en hopelijk een heel nieuw leven samen met een kleintje. Hoe gaat het met je, wachten nog uit te houden? Laatste dagen zijn toch het moeilijkst he, van nu tot donderdag. Sterkte!

Nikita; Lekker weekend nu samen met manlief, even bijtanken. Ben je dan ook dubbel zo moe met een tweeling? Je moet er toch 2 laten groeien in je buikje. Ik heb van de week nog een buikfoto geplaatst, 2 pagina's terug denk ik. Jij .ent al 17 weken, bijna 20-weken-echo toch? Gaat snel zeg. Wil je weten wat de kleintjes in je buik zijn? ben wel erg benieuwd, maar misschien houden jullie het voor jezelf ook prima natuurlijk!

Snoes; Balen dat je voor zo'n gezellig dagje moet boeten! Maar goed dat je zo'n lol hebt gehad. Gaat het inmiddels beter met de pijn?

CHessertje: Haai meid, hoe is het met jou?

Iloon; Je testen worden echt veel donkerder! Vind het zo belachelijk dat ze je geen bloedtest geven, kleine moeite toch en dan heb je iig veel meer zekerheid. Blijf heel hard duimen voor je meid!

Met deze 2 meisjes gaat alles goed!;) De kleine draait en trappelt vrolijk rond, af en toen nog even extra op mama's pijnlijke rug. (kan ze ook niks aan doen, nadeel van kleinere buik zit ze meer naar binnen denk ik) Van de week braaf oefeningen gedaan en gezwommen voor mijn rug en het helpt echt, al gaat het op en neer. Ben er achter dat zitten (als met visite of een gesprek met van de week bijvoorbeeld kraamzorg) niet lang vol te houden is en de meeste pijn veroorzaakt. Ga morgen wel een paar uur werken, maar zit op kantoor dus ben benieuwd, schrok er van de week wel van hoe snel zitten pijnlijk gaat worden. Verder lekker weekend, vrijdag feestje gehad van schoonmoeder, was gezellig. Gisteren nog wat in de stad gehaald en lekker thuis verder. Laatste dingetjes voor de kleine en mezelf in huis (koffiepads en onderbroeken voor die matrassen van kraamverband) en ben de babywasjes aan het draaien.
    Gisteren was toch zo bijzonder, lag op de bank en vriendlief kwam met zijn oor op mijn buik, toen hoorde hij mijn hartslag en die van ons meisje samen kloppen, de ene een stuk sneller dan de andere. Vond ik zo mooi, 2 hearts beat together!:)

Fijne zondag meiden! xxx

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds.!

Fijne zondag.!

Blondy wat klinkt dat toch speciaal een beebje voelen in je buik.! Mooi hoor.!

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Bij deze mijn test 9 dagen na tp! Zien jullie wat ik zie.?

12. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Lieve Kaatje, moet ik iets zien dan? Want ik zie niets *zit maar haar neus op het scherm van haar laptop en probeert een tweede roze streepje te spotten*
    Zie jij wel wat dan? Kan zijn dat jij het beter ziet dan ik hier...

Oh ik vind het echt spannend allemaal. Ik wilde perse nog even zp checken om te kijken of er nieuws is van iedereen. Pfffft stomme mmm!

Ik mis Lente trouwens...

Ga nu snel mijn haar fohnen en naar mijn werk!
    fijne dag schatties xxx

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    ik kijk nu nog een keer en zie heel licht iets...
    *kijkt nu streng naar Kaaatje en zegt dat het eigenlijk nog een beetje te vroeg is om te testen*

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; Ik zie ook een heel licht streepje, maar moet idd erg mijn best doen om het te zien. Maar het kan op de foto minder duidelijk zijn dan in het echt. Het is idd te vroeg om te testen meid, foei! Duim heel hard voor je dat de bloedtest donderdag knalt!

Snoes; Werk ze vandaag!

Allen; een fijne dag!

15. sjak

sjak Niet meer actief

Kaat als ik hem opsla en vergroot zie ik hem! Wel heel licht, maar er staat een streep... Ohw spannend!!!!
    Maar 9 dagen is veel te vroeg *kijkt een beetje boos naar Kaat!*
    Heb je geen medicijnen die de boel beinvloeden??? Als ie morgen donkerder is dan is het duidelijk!
    #Getverdergetverwatspannendallemaal!#

Iloon hoe is het bij jou? Staat de streep er nog goed en duidelijk?! I hope so!

Hier: vanmiddag echo, ook al zo spannend... pfff, adem in adem uit, adem in , adem uit....

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Ik weet het dames, veels te vroeg en zo slecht..:( Hahah gister eigenlijk ook al getest en toen stond ie er ook maar dat was niet eens te fotograveren dus nu al een stuk duidelijker, maar wordt idd pas echt blij als me bloedtest perfect is..:)

Sjakkie spannend..!! Whoei.. Ik hou je vast.!!

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zo meiden....een heerlijk week-end gehad...gister lekker van het weer genoten, goed gekookt, opgeruimd ( ook weer naar de stort gereden met meer rommel van de rommelkamer...en hij is nu bijna leeg...dus kinderkamertje kan komen) en weer een kilo bijgekomen....
    vorige week was ik een beetje onzeker...buikje groeide niet echt en gewicht stond ook stil...maar nu gaat het weer vooruit, kilo erbij vanochtend en moest mijn tuinbroek verstellen gister...bovendien lijkt het vandaag het wel feest in mijn buik...denk echt dat ik ze vandaag voel...of in ieder geval eentje ervan...het plopte vanochtend minutenlang tijdens mijn werk op een en dezelfde plek...natuurlijk niet nonstop, maar zo met tussenpozen...dacht het de afgelopen dagen ook wel...maar vanochtend was het echt heel erg opvallend...

Blondje...volgens mij heb je gelijk hoor...jij draagt heel erg naar binnen, en logisch dan dat je daar rugpijn van krijgt...hopelijk blijven de oefeningen helpen...

Snoes...mis Lente ook nog altijd hier hoor...zeker als het een paar dagen rustig is...en aan Pink moet ik ook soms nog wel eens denken...

Foei Kaatje...het is idd. nog veels te vroeg voor je...al hoop ik natuurlijk
    dat dit een mooi roze begin voor je is:D...en ja...als je een bloedtest krijgt....dan blijft het spannend tot je die weet ja....

Sjak...*duimduim* voor de eerste echo...dat is echt killing...laat het ons weten hé....

zo meiden...ga mijn tanden maar eens poetsen....heb vanmiddag tandarts...blèh...eigenlijk doe ik dat het liefst ´s ochtends vroeg met een schone mond...maar ja...manlief kan een beetje moeilijk de komende tijd, en we moeten best wel wat rijden...dus dan maar zo hé...:x

18. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds,

Kaat: whoehaa...ik zie hem ook licht hoor!!! Spannend!!! Hij moet wel blijven plakken hoor, m'n duimen draaien!!! Wel stout geweest hè om zo vroeg te testen hahaha!!! xxx

Sjak: hoe was de echo??? Ben zo benieuwd!!! Hopelijk alles goed met die kleine spruit in je buik! xxx

Blondje: wat klinkt het toch bijzonder als ik je zo over je zwangerschap hoor/lees!!! Heerlijk...nog lekker genieten! Hoe is het met de pijntjes? Al wat beter? xxx

Nik: fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad! Lekker bezig met de grote opruiming voor de babykamer, lijkt me heerlijk om het daarvoor te moeten doen! Nog een paar weken en dan heb je al je 20 weken echo, willen jullie het geslacht van de beebjes weten? En ga je het ons ook vertellen dan? Ben zo benieuwd!!! xxx

Snoesje: dikke knuffel! Ik mis lente ook wel hier!!! xxx

Ik heb gisteren weer een testje gedaan, nog steeds een duidelijke 2 e streep... Maar leek wel ietsje lichter!!! Oh...word nog steeds helemaal gek van de onzekerheid. Dacht er eerst aan om de huisarts te bellen, maar vrees dat dat ook weinig zin heeft...
    Toch maar geduldig afwachten... Ga woensdag en vrijdag nog testen... Als het dan niet zo is, zouden ze dan uiteindelijk toch niet eens omo wit moeten zijn???? Wat denken jullie?
    Zucht...word ook gek van mezelf!!! xxx

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Iloon wat super frustrerend he die onzekerheid..:( Hoop dat ze donker blijven en je snel wat weet.. Ja je zou zkr verwachten dat ze anders tog wel eens wit moeten worden ja..

Sjakkie hoe was het.??? Ben zo benieuwd.?

Nik hoe was de tandarts.? Wat leuk dat je van alles voelt in je buikje, je gaat ook hard nu he..!! Wil je weten van welk geslacht ze zijn.?

Ik weet dat ik heel erg stout en slecht ben, maar ga tog lkkr door.:) Morgen doe ik er gewoon weer 1.!:)

Oowja ik mis Lente ook enorm, dacht daar laatst nog aan..:(:(

20. sjak

sjak Niet meer actief

Even snel dan: bHier alles goed een mooi nkloppend hartje gezien!!! Heel blij! ZAl dalijk de echo erop proberen te zetten..
    Dalijk meer..

KUS

Deel Deze Pagina