Ooow Snoes goed geslaagd dus.. Ach ja in december moet er geshopt worden (eigenlijk altijd natuurlijk ) Aahhww wat een rotopmerking van manlief.. Dat zal wel pijn gedaan hebben ja.. Ja ws was het er bij hem ook uit voor dat hij er erg in had, maar niet leuk voor jou..! Gelukkig heeft hij gelijk sorry gezegd.. Ooww je woont aan de A1.. Nou heb daar dus vet in de file gestaan, ben dus miss wel een hele lange tijd errug dicht bij je in de buurt geweest..?! Slaap lkkr zo en tot morgen.!
Hello Lady's, hahahaha vandaag de griek afgebeld met de smoes dat manlief ziek was We hadden zo geen zin om uit te gaan en lekker saampies te zijn dat we het overgebleven eten van gisteren hebben opgegeten en daarna met mijn kerstcadeau Wii Fit gespeeld. Is erg leuk om te doen. Morgenochtend weer verder spelen Snoes wat een rotopmerking van je man. Gelukkig was hij er zelf ook van geschrokken, maar toch... Dikke knuffel. Gelukkig heb je ze wel verslaan met het spel Maria gelukkig dat het toch nog gezellig was ondanks je schoonmama Chessertje wat heerlijk romantisch om over het strand te wandelen en daarna bij de open haard te zitten superwoman wat fijn dat het bloeden nog steeds zo weinig is. Ben benieuwd maandag naar de bloedtest. En wat bijzonder dat je zelfs van de file iets positiefs weet te maken. Ilona de zware tocht door Nederland goed doorgekomen? Tot morgen, xxx Lente
Goede morgen! Wat is er gister veel geschreven zeg @Lente: heerlijk thuis gebleven dus, ik vind thuis met de kerst ook het prettigst hoor.........we zijn een keer uiteten geweest en dat wat ook wel leuk hoor maar ik ben liever thuis @Snoes: Tja dat is wel een hele nare opmerking, gelukkig schok hij erzelf ook van maar hij blijft pijnlijk. @LFN: De afmetingen van je handbaggage dat is per luchtvaard maatschappy verschillen maar het is tegen woordig wel klein hoor! Je kan het op de website van de luchtvaardmaatschappy vaak wel terug vinden hoor. @ZP kijken: Ja hier ook vaak comentaar van manlief hoor Maar hij heeft nu een spel waar die elk uur naar moet kijken en dat vind ik ook heel erg storend @Kaaat: Ik denk dat het bij jou echt wel goed zit hoor, veel vrouwen verliezen wat bloed tijdens de eerste 12wkn...........vervelend maar je bent dan wel zwanger hoor! En ik las dat je test toch donkerder geworden was....ik blijf duimen hoor! @Chessetje: Dat klinkt al een hele fijn wandeling! Verder hier een leuke dag gehad en Megan is echt mega verwend! Ben wel erg moe nu hoor. Het viel wel op dat ik geen koffie dronk en er af en toe misselijk uitzag maar niemand heeft wat gevraagd. Wel moeilijk om het voor met te houden en ik had het zo graag stiekum aan mn zus verteld maar we wachten tot na de echo. Vorige keer hebben we het na mn bloedtest verteld en ipv blij te zijn zei mn moeder: Nou je verteld het wel snel hé?! Terwijl iedereen wist dat we de uitslag die dag zouden krijgen en we waren door het dolle heen na 8jr wachten....... Maar ja, nu horen ze het pas als we ruim 7wkn zijn en we een foto hebben Ga nu ff Megan uit bed halen
Goedemorgen Dames.. Lente aawwh wat lkkr, lkkr thuis gebleven.. Veel knusser en gezelliger. Oow Wii Fit dat wil ik ook eens doen.. Mijn broertje heeft er 1.. Vorig jaar met oud&nieuw gingen wij drummen enzow, ken je dat, das ook grappig.. Kaaat houdt van de file.. Slopperd, ja ik denk ook dat het goed zit hoor.. Het moet gewoon.. Ja moeilijk he je mond houden.. Ik heb het gister wel verteld aan mijn tweelingoma.. Maar er ook bij gezegd het is nog heel kort en blijf lkkr bidden voor ons.. Dan komt het vast goed.. Wat leuk dat Megan zo verwend is.. En voor je het weet is het 3 januari en dan kan je het heerlijk vertellen met foto.. Fijne dag allemaal!!
aaaaaaaaaaaaah wat schattig! Wat een lieverdje zeg! Lijkt me ook moeilijk om het voor je te houden...pfffft zou ik niet kunnen. Ik snap dan ook goed dat je het aan tweelingoma verteld hebt hoor Kaaat. Je kunt zelfs het dak van mijn schoorsteen zien als je in de file staat. Haha vind ik gewoon een grappig idee. @lente soms is thuis zijn zo heerlijk. En wii fit is erg leuk. Kun je al goed hoelahoepen? Ik denk dat Lente vandaag spierpijn heeft hahaha Zo en nu moet ik snel het bed uit want we gaan naar de kerk en ik wil op mijn kerstbest hihi Toedels
Sloppy, wat een schattige foto van je dochtertje. Snoes, owwww niet leuk wat je man er uitflapte, gelukkig had hij er meteen spijt van maar auww.... Gelukkig heb je verder een leuke dag gehad. Kaat morgen de bloedtest, ik zit voor jou te duimen hier hoor. Lente en jij hebt heerlijk de dag met je droomprins thuis doorgebracht. Is ook fijn he. Maria C, jammer van zo'n schoonmoe he, gelukkig viel het verder mee. Ga je vandaag nog wat leuks doen? La Femme en de rest, jullie ook een fijne dag gehad? Groetjes Jolanda
Hier net een goed bericht gehad over onze laatste verloren koffer: hij word als het goed is vandaag gebracht
Goeden morgen allemaal, Joepie Sloppy, wat fijn dat je koffer gevonden is en Megan weer haar mooie kleertjes aankan Wat ziet ze er snoezig uit met dat jurkje en vestje! Als ze vinden dat je er witjes uitziet zeg je gewoon dat het nog de spanningen zijn van Wenen en over twee weken het heerlijke nieuws brengen. Superwoman wat fijn dat je het aan je tweelingoma hebt verteld. Hoe reageerde ze? Krijgen we nog foto's van de testen te zien. Op de paperclip klikken en je foto van je eigen bestanden uploaden en wachten tot ie klaar is Ik nieuwsgierig, hahahahaha hoe kom je daarbij Hier nog geen spierpijn want heb vooral balansoefeningen gedaan. Vanmiddag andere dingen uitproberen, het Hoelahoepen staat er ook op maar ik heb geen muziekinstrumenten. Snoes steelt de show in de kerk Allemaal weer een fijne kerst gewenst, xxx Lente
Sloppy! Wat een lieffff meisjeee!!! Meiden, ik heb vanmorgen denk ik een kapotte clear blue te pakken. Ik deed die met een plus en een min... Maar zowel de horizontale lijn als de verticale zijn nauwelijks te zien. Er staat wel een plus, maar zó licht... dat het eigenlijk geen naam mag hebben.... aarghhh
Snoesie en is het gelukt om er op je kerstbest uit te zien..? Dan steel je idd de show.. Slopperd wat fijn dat de koffer terecht.. Dat is fijn! Lente.. Ga de testen straks nogmaals proberen erop te zetten en anders in me album, die kunnen jullie ook zien dus.. Twwelingoma was in tranen, ze heeft best veel emnsen verloren dit jaar, dus ze was er heel erg blij mee.. Maria.. Oow wat stom een stukke, morgen een andere proberen.? Of ga je vandaag nog een andere proberen.? Liefss
morgen digitaal.... Ik vind het zenuwslopend allemaal.... Trek jij het nog een beetje, Kaat? OF ben je heel relaxed?
Ja het is ook zenuwslopend.. Nee ik ben niet heeeeeeel erg relaxed, maar ik maak me ook niet echt druk, kan er tog niets aan veranderen.. En hoop/ga ervan uit dat het gewoon goed zit.. Miss als het niet zo is komt het wel harder aan, maar aan twijfelen heb ik op dit moment ook niets.. Als je eenmaal je digitale hebt, moet je genieten van het moment. Succes morgen, ben benieuwd!
wow kaat bewonderenswaardig dat je zo rustig kan zijn...knap hoor. Ik zou echt helemaal gek worden, mezelf kennende. Ik was niet echt op mijn kerstbest want ik had te weinig tijd, maar kreeg wel veel complimentjes dat ik er mooi uit zag, dus het zat wel goed. Manlief zei ook dat ik er mooi uit zag, maar dat ik verdrietige ogen had. Tsja, ogen zijn de spiegel van de ziel. Hé Maria wat balen dat je een kapotte test had. Nu moet je wachten tot je weer kunt testen. Joepie sloppy, fijn dat je koffer er weer is! iloon, ben je veilig aangekomen. Had jij nu al een TP? Chessertje fijne dag met je moeder. Heb je nog vrij tussen kerst en oud en nieuw? Hier word ik volgens mij echt ongesteld. Ik ben er blij mee, want nu kunnen we weer verder. Aan de andere kant ben ik ook niet blij, want nu begint alle onzekerheid weer van voor af aan. Daar zie ik wel tegenop hoor... En weer een vriendin zwanger...gezellig. Nou, het worden er nu wel heel veel hoor. Volgens mij staat de teller nu op tien vriendinnen ofzo. Ga maar niet tellen, dat is zo confronterend. Gun het iedereen, maar mezelf ook! tot laters weer!
Zo, bewaar dit topic altijd als laatste om te reageren... Is nu mijn lievelingstopic... Gister waren we 's avonds dus bij vrienden, en er was nog een koppel uitgenodigd, die samen met hun beebje van 3 dagen oud was gekomen. (niemand weet daar echt wat we doormaken, beide koppels weten van de MK. Dat is een lang verhaal, het was nl. per ongeluk uit gekomen, omdat ik even tegelijk met haar zwanger was, maar niemand weet van de MMM) Was wel even slikken, maar heb het beebje zelfs even vast gehouden. Dat was een heel fijn gevoel, en kon ik ook heel goed aan. Maar toen begonnen die vrouwen dus over hun bevallingen te klagen, zal de details en alles besparen, maar toen kreeg ik het dus moeilijk, en merkte dat manlief het ook moeilijk kreeg. We hebben ons dan ook uit het gesprek terug getrokken en zijn met de mannen een gesprek begonnen. Die vrouwen realiseren zich echt niet wat een geluk ze hebben, en dat wij zo zeer hopen dit ook te mogen beleven, Ach meiden, ik hoef het jullie niet precies uit te leggen, jullie snappen het wel, en ook dat ik op de weg naar huis dus in de auto weer eens heb zitten janken. Kon me daar aan tafel nog juist inhouden, stond op het punt om naar het toilet te gaan, maar gelukkig vonden de mannen dus een nieuw onderwerp en heb ik me daar vol ingestort. Nou ja, de tranen kwamen dus op de naar huis... Lente...wat een prachtige foto... Hier is het weer -10 vandaag, en zojuist begon het te sneeuwen. Ondertussen is het weer opgehouden, maar de lucht is nog donker. Gister hebben we ook een lekkere slip gemaakt, en zijn bijna in de sloot beland. Mannetje was iets te hard onderweg in een bocht waar alleen maar ijs en sneeuw lag...gelukkig kwam er geen auto ons tegemoet, en heeft hij goed gereageerd, maar was wel even schrikken hoor... Chessertje...wow...de boulevard in Scheveningen, daar is het zo mooi, en waarschijnlijk zeker nu met de sneeuw. We zijn er toevallig deze zomer ook nog geweest. Hihi Maria...je hoeft niks meer te zeggen, dit zegt al genoeg... killing hoor een kapotte test...ik duim voor je morgen... Snoes..dan komen wij dus elke keer dat we naar NL komen bij jouw langs... We rijden op de A1 NL binnen... Heel goed dat je jezelf even hebt verwend met mooie kleren... En grgrgr...mannen, ze kunnen soms zo lekker uit de hoek komen, en ik kan me helemaal voorstellen dat hij zich nu rot voelt. Wel knap van je dat je het hem al vergeven hebt... En dan weer de volgende vriendin zwanger... Ow meid...ik hoop zo zeer dat jij de volgende bent... Kaaat...krijg dus echt een goed gevoel bij je...het klinkt allemaal heeel hoopgevend... En lees dat je zelf ook weer goede hoop hebt, dat is belangrijk... Ben zo benieuwd naar je HCG morgen... Lente, goed gedaan de Griek afbellen, en lekker thuis blijven vandaag. Iloon...het is zo stil...ben je goed aangekomen?? Ow Sloppy...ja, die echo...het komt dichterbij hé... Spannend...je had mijn gouden smoes moeten vertellen, dat je buikgriep hebt...dat verklaart alles...het aaien over je buik, het geen koffie drinken, het er misselijk uitzien... Kan me voorstellen dat het moeilijk was je mond te houden, zeker zo rond kerst, maar straks is de verassing natuurlijk alleen maar groter... Ow, wat een snoezige foto van Megan... Netjes zeg dat ze op 2e kerst de koffer komen brengen...
Lieve Nikita, heb je het kindje vastgehouden? Wat goed van je! Ik heb ook vrienden die weten van VMK van vorige keer en dat het niet heel makkelijk gaat, maar niet dan de MMM en die sturen bijna wekelijks foto's van de pasgeboren spruit. Ja ehhh liever niet. Goed dat jullie je aan het gesprek ontrokken hebben en heeeeel begrijpelijk dat jullie op de terugweg moesten huilen! Snoes, nummer 10! Aarghhh! Pijnlijk! Natuurlijk heb je verdrietige ogen! Meiden ik heb lekker tot zopas geslapen... was toch alleen maar aan het piekeren. Slapen is toch wel heerlijk hoor!
Hee Lieverds, Eerst een dikke knuf voor Nikita. Goed dat je bij de mannen bent gaan zitten maar met een half oor vang je helaas toch nog alles op. Toen mijn man pas overleden was werd er op een feestje op een gegeven moment alle mogelijke ziektes van iedereen inclusief Kanker besproken. Heb toen na 5 minuten aangeven of het mogelijk was om een ander onderwerp aan te snijden omdat dit voor mij nog heel pijnlijk was. Gelukkig deden ze dit meteen (kon deze mensen niet) waardoor ik me minder ongemakkelijk voelde. Logisch dat de tranen weer kwamen. Zelf vind ik het heerlijk pasgeboren kindjes vast te houden. Zo onbevangen zijn ze dan, wil ze dan nooit terug geven Kijk uit met rijden! Moet je nog optreden? en wanneer ga je richting Oostenrijk? Suc6 met repeteren Snoes, helaas zeggen ogen alles. Zeker mensen die je goed kennen zien dit als eerste. Je menstruatie zet door. Kan je dan nu al starten of moet je 1 cyclus overslaan? Sterkte alvast met de bahandelingen, toch weer een hele impact. Kaaatje fijn voor je oma. En wat klink je heerlijk nuchter en vol vertrouwen. Ook ik heb er een goed gevoel over hoor! Maria, nee hè, moet jij nu net een kapotte test hebben. Balen! Heb jij nu ook binnenkort een bloedtest? Hopelijk heeft het dutje je goed gedaan of is het vermoeidheid van de zwangerschap Hier inmiddels Wii verslaafd Hoelahoepen gepromoveerd naar super en yoga als lerares maar soms ook potato hahahahaha echt leuk! dag lieverds, xxx Lente