De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Jeeeh wat fijn.! Gefeliciteerd.! :) Super.!

2. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oooh Sjak...wat fijn!!! Gelukkig!!! Ben superblij voor je!!! xxx

Kaat: ben nu benieuwd naar je test van morgen haha!!! xxx

3. sjak

sjak Niet meer actief

4. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sjak: woowwwww...mooi hoor!!!
    Ik wil ook, ik wil ook!!! xxx

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Sjakkie prachtig mop.!

Ja Iloon wij willen ook he..!!:D:D

6. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Kaat, wij willen ook!!!
    Hoewel ik voor mezelf op dit moment erg weinig hoop heb... Dus al m'n hoop is voor nu op jou gevestigd Kaatje!!! xxx

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ik hoop het ook zo voor jullie meiden!!!
    Kaat morgenochtend nog een test!?
    Iloon, is ie echt lichter of denk je dat? Ik begrijp niet dat het zh niets voor jou kan doen, ze kunnen vanaf vierenhalve week al echo's doen...

Dikke kus meiden

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Iloon je bent lief! Maar zolang ze donker blijven is ze tog ook nog hoop voor jou.! :) Ik hoop het zo.!

Ja ik test morgen weer, moet wel vroeg werken dus zal kijken of ik tijd heb om hem te posten..

Slaap lkkr lieverds.!

9. sjak

sjak Niet meer actief

:DDan ga je maar vijf minuten eerder je bed uit!:D

10. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja precies Kaat, iets eerder je bedje uit dan!
    Ik ga er ook om 5 uur uit om te testen, aangezien manlief om half 6 de deur uit moet morgen! En dat op m'n vrije dag! Kruip daarna wel meteen weer terug hoor haha... xxx

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Whahaha ja sta sowieso om 5 uur met manlief maar kann dan nog even terug, maar zal eerst me pic hier neer zetten :)
    Wil k die van jou ook zien he Iloon.!:) Ging je deze week ook nog een cb doen?

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lievi's
    Bij deze! Is al weer een stukje donkerder..:D

13. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kaat: Ik zie hem hoor!!! SPannend!

Ik zet die van mij ook neer, duidelijk een stuk lichter...
    Mag hieruit dus wel concluderen dat het er niet meer zit...
    Straks even het ziekenhuis bellen, zit al op cyclusdag 10, dus voor de cryotp zal ik wel niet meer terecht kunnen...

Bekijk bijlage 192827

xxx

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Thanx Iloon..
    Maar nee klotezooi, hij is idd lichter..:( Kunnen ze niet een echo doen om te zien of er iets zit want lijkt me niet dat je met een fijn gevoel loopt.:( Dikke knuf iig.!!

15. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks mop! Ik ga eind van de ochtend even bellen...
    Als ik nou nog voor de cryo mag, dan zou ik sowieso een echo krijgen toch? Nou ja, wacht maar even af en laat het julie straks wel weten...
    Nu ga ik nog ff mn bedje in...lekker warm!

Dikke kus!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    941
    113
    Vrouw
    Ja dat is waar! Doen ze bij jullie cryo in natuurlijke cyclus? Of met progynova enzo.?

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Kaat; Wat spannend zeg, ben benieuwd hoe de test vandaag is en vooral donderdag! Duim, duim, duim... Jaja nu zie ik duidelijk een streepje te voorschijn komen vandaag meid!!!

Nikita; Wat mooi dat je de kleintjes voelt! En dat gewicht is bij mij ook verschillend, soms sta ik 2 weken stil en dan komt er weer een week 1 kilo bij. Vorige week was ik een kilo afgevallen, terwijl de kleine al 300 gram per week groeit. Maar die ukkies pakken toch wel wat ze nodig hebben hoor.

Iloon; Ik hoop zo hard voor jou! Als er een streep is dan is er toch echt hcg in je lichaam. Maar het blijft spannend allemaal. Oh vanmorgen lichter zie ik.. Wat kaat zegt, kunnen ze geen echo maken want er zit duidelijk iets in je lichaam toch?

Sjak; Super goed nieuws, gefeliciteerd meid! Dat was vast een supermooi moment!

Ik mis Lente ook! lees haar wel via hyves, zo te zien gaat het goed met haar, ze heeft nu herfstvakantie.

Hier; Ik zou gisteren gaan werken voor een paar uur, maar mijn rugpijn laat het niet toe. Het weekend veel pijn gehad als ik te lang zit, ben er nu wel achter dat ik dat niet lang kan, en zeker niet nadat ik al heb aangekleed en in de auto heb gezeten. Gelukkig begripvol op mijn werk, maar wel even raar hoor dat ik tot 31 weken alles kon en makkelijk tot 36 weken zou kunnen werken, en nu ineens niet meer kan werken. Had het graag zelf afgerond op mijn werk, maar ja het is niet anders, even me bij neerleggen en genieten van verlof, hopelijk kan ik de pijn beperken met de oefeningen, zwemmen en lopen en goed uitkijken met mijn rug. Gisteren was ff balen, ik wilde op de bank gaan liggen omdat ik wat rugpijn had maar kon niet gaan liggen, deed te veel pijn, zenuw zat goed klem. Kon ook niet zitten, of de kruik pakken. Kon nog net mijn telefoon van de bank afpakken en mijn moeder bellen, die was er binnnen half uur. Ik heb door het huis geschuifeld en in de wc tegen de koude muur gewacht, was ook heel misselijk en koud zweet van de pijn. Mijn moeder heeft de zenuw los gemasseerd en toen kon ik weer bewegen. Therapeut gebeld en klonk echt als zenuw klem, mag morgen weer bij haar komen.

FIjne dag meisjes! xxx

18. sjak

sjak Niet meer actief

Iloon, ja helaas hij is lichter... Dat is kl*te zeg!! Wat zegt het zh??
    Dikke kus!

Kaat, ja nu zie ik hem zonder de foto te vergroten! Hij is duidelijk donkerder... Nu dag 10? ohw.... zo cool!

Blondje, dat is echt heel erg vervelend!! Dus nu begonnen met je verlof? Rugpijn is echt zwaar, als je niets meer kan, pffff!

Nik, je wordt al lekker dik hoor! Heel mooi! Wat gaaf dat je ze kan voelen al.

Hier: alles goed. Erg blij. Kijk ongeveer 1000x per (lees: uur) dag naar de echo, ha ha ha. en het liefst wil ik nu een babykamer kopen en heel veel kleertjes en gelijk ook maar een dikke buik hebben, ha ha ha!

Dikke kus meiden

19. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Heb het ziekenhuis gesproken...
    Ze gaan niets doen, moet de test nog steeds als positief beschouwen. Een streep is een streep. Volgens hen had het hcg al uit mn lichaam moeten zijn als het al zo vroeg fout is gegaan.
    De echo afspraak blijft dus staan en als het fout is, verwachten ze dat ik nog meer bloedverlies zal krijgen. Mocht dat gebeuren dat moet ik bellen.
    Ik snap werkelijk niets van dat ziekenhuis hoor. Als ik niet hier op zp zat en niet zou googlen dan zouden ze mij toch echt laten denken dat ik zwanger ben....

Blondje: Jemig wat een verhaal van je rugpijn...vind het echt heel vervelend voor je... Hoop zo voor je dat het toch minder gaat worden met de therapie en oefeningen. Dikke knuffel! xxx

Sjak: Haha, ik begrijp je helemaal! Ik zou precies hetzelfde hebben! Vooral van die dikke buik! xxx

Kaat: Hier gebeurt een cryotp in natuurlijke cyclus, maar helaas geen cryotp voor mij dus deze ronde... xxx

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo zeg...gister lag ik in de tandartsstoel en het ging me toch tekeer in mijn buik...of ze vinden de tandarts geweldig, of hebben er nu al schrik voor...;););)de tandarts zag mijn buikje meteen en feliciteerde me, hartstikke leuk...bij de volgende afspraak zijn ze er als het goed is...;)
    Vandaag is het nog vrij rustig...het plopte een paar keer tot nu toe, maar nog niet zo`n dansfeest als gister....hopelijk komt dat nog....maar las ook wel dat beebjes slapen als ze groeien...dus dan is het natuurlijk rustig in mijn buik...vandaag de eerste dingen zelf gekocht...om het te vieren...2 mutsjes, 2 paar sokjes en een badthermometer...:D

Iloon...denk wel dat we het willen weten...ben nog altijd zenuwachtig voor de volgende echo...maar als die goed is en we het kunnen zien....willen we het zeker weten...ook als er maar eentje goed in beeld te krijgen is...
    Moet ook eerlijk zeggen dat jouw test nu lichter lijkt te worden...maar snap de ballen niet van je ziekenhuis, en al helemaal niet dat ze niet even bloedprikken of een echo maken en ja maar laten denken dat je zwanger bent...Kaaat is het beste voorbeeld ervan...HCG hoeft echt niet altijd meteen uit je lichaam te zijn...

Kaaatje...dus ja...we willen het weten....maakt het kopen ook gewoon makkelijker...we hebben al lang gezien dat alles dubbel en unisex moelijk te vinden is in winkels...kleertjes gaat dan nog...maar bijv. beddengoed of slaapzakjes...
    Jij gaat zeker de goede kant op...deze kan ik gewoon zo op mijn schermpje zien nu...:D

Sjak...wat bijzonder...een nogmaals gefeliciteerd...een volgende grote stap is gezet...op naar de 12 weken echo...mooie foto ook...:D
    hihi...heel herkenbaar jouw ongeduld...;)

Blondje...ow gelukkig...wat een geruststelling dat jouw gewicht soms ook blijft hangen...maar AUAU, wat klinkt dat pijnlijk van die zenuw...hopelijk is het de laatste weken nog een beetje uit te houden...en dat van je werk...goede instelling, maar nu niet belangrijk...de kleine en jouw rug zijn belangrijker...

Deel Deze Pagina